Myslím, ?e největ?í vliv na teplotu nasávaného vzduchu má místo samotného nasávání vzduchu, To kudy trubka prochází, vzhledem k objemu a rychlosti vzduchu, který je nasáván do motoru, u? mů?e mít význam na jeho ohřev jen minimálníJarou? píše:...a vede u motoru 1.4 8V oklikou nad sacím potrubím - mimo nejteplej?í místa.
Kit sání
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Zkus svou my?lenku poslat do firmy GSR, třeba se přestanou vyrábět s dlouhou hadicí a filtr začnou montovat přímo na origo box s vykuchanou původní vlo?kou...Du?an píše:Myslím, ?e největ?í vliv na teplotu nasávaného vzduchu má místo samotného nasávání vzduchu, To kudy trubka prochází, vzhledem k objemu a rychlosti vzduchu, který je nasáván do motoru, u? mů?e mít význam na jeho ohřev jen minimálníJarou? píše:...a vede u motoru 1.4 8V oklikou nad sacím potrubím - mimo nejteplej?í místa.
Ale vá?ně, jistě ?e ten vliv nebude tak markantní, ale kdy? jsi zmínil rychlost proudění, tak je potřeba vzít v potaz, ?e při proudění vzduchu vznikají turbulence. U? z konstrukce origoboxu je jasné, ?e cesta vzduchu od FILTRU ke ?krticí klapce není rozhodně přímá a kruhového průřezu. To je naopak splněno u roury typu GSR kitu, který tahá studený vzduch díky umístění filtru, v trubce převládá laminární proudění a tím pádem dochází k efektivněj?ímu plnění sacího potrubí. Samozřejmě čím studeněj?í vzduch , tím vět?í objem při dané teplotě ho je motor schopen nasát na jeden pracovní zvih.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Já jsem se vyjadřoval o rychlosti vzduchu pouze vzhledem k intenzitě jeho ohřátí cestou od filtru k motoru .Jarou? píše:Ale vá?ně, jistě ?e ten vliv nebude tak markantní, ale kdy? jsi zmínil rychlost proudění, tak je potřeba vzít v potaz, ?e při proudění vzduchu vznikají turbulence. U? z konstrukce origoboxu je jasné, ?e cesta vzduchu od FILTRU ke ?krticí klapce není rozhodně přímá a kruhového průřezu. To je naopak splněno u roury typu GSR kitu, který tahá studený vzduch díky umístění filtru, v trubce převládá laminární proudění a tím pádem dochází k efektivněj?ímu plnění sacího potrubí. Samozřejmě čím studeněj?í vzduch , tím vět?í objem při dané teplotě ho je motor schopen nasát na jeden pracovní zvih.
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Vzhledem k tomu, ?e origo airbox začíná nad výfukovými parohy, tak to bude asi víc, ne? si myslí?.Du?an píše:Já jsem se vyjadřoval o rychlosti vzduchu pouze vzhledem k intenzitě jeho ohřátí cestou od filtru k motoru .Jarou? píše:Ale vá?ně, jistě ?e ten vliv nebude tak markantní, ale kdy? jsi zmínil rychlost proudění, tak je potřeba vzít v potaz, ?e při proudění vzduchu vznikají turbulence. U? z konstrukce origoboxu je jasné, ?e cesta vzduchu od FILTRU ke ?krticí klapce není rozhodně přímá a kruhového průřezu. To je naopak splněno u roury typu GSR kitu, který tahá studený vzduch díky umístění filtru, v trubce převládá laminární proudění a tím pádem dochází k efektivněj?ímu plnění sacího potrubí. Samozřejmě čím studeněj?í vzduch , tím vět?í objem při dané teplotě ho je motor schopen nasát na jeden pracovní zvih.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
-
- Štamgast
- Příspěvky: 356
- Registrován: pon říj 27, 2008 13:17
- Bydliště: Olomouc (Uničov)
- Kontaktovat uživatele:
vysledky kitu pred a po montazi
http://www.fiatforum.com/grande-punto/1 ... jet-2.html
tady mate vysledky z brzdy pred a po montazi GSR kitu sani, myslim ze ty prachy stoji za to...
tady mate vysledky z brzdy pred a po montazi GSR kitu sani, myslim ze ty prachy stoji za to...
-------------------------------------
EX GPS 1.4 16V mandoska 2007
EX GPS 1.4 16V mandoska 2007
Kit.....
Nebo mů?ete postavit svůj kit :
- výsledky budou podobné, zále?í na Va?em návrhu..... a cena ? Ta bude rozhodně ni??í (do cca. 3000,- včetně filtru). A graf je 1 věc a skutečnost druhá (myslím ten pocit, ?e do?lo vůbec ke zlep?ení).
- výsledky budou podobné, zále?í na Va?em návrhu..... a cena ? Ta bude rozhodně ni??í (do cca. 3000,- včetně filtru). A graf je 1 věc a skutečnost druhá (myslím ten pocit, ?e do?lo vůbec ke zlep?ení).