Stránka 3 z 4
Re: Palivový filtr
Napsal: pát pro 09, 2011 13:02
od Jarouš
jeník1 píše:Davids píše:chci se zeptat zda je pravda, ze se filtr u ropaku odvodnuje, a zajimalo by mne jak, pokud s tim nate nekdo zkusenosti napiste, diky.
Mo?ná se ptám hloupě. Má taky GP 1,2 benzín tzv. Filtr pevných částic?
?ádný benzín, pokud vím, nemá filtr pevných částic

U? z hlediska principu spalování směsi.
PS: Jeníku, zkus někdy
www.google.com 
Napsal: pát pro 09, 2011 18:00
od tkupilik
Pokrok Jarousi nezastavis:
**) Moderní zá?ehové motory s přímým vstřikováním jsou sice ú?asně ekologické a produkují málo CO2, ale zato produkují saze. Vítězství ochrany klimatu nad emisemi bude stvrzeno montá?í DPF také do těchto motorů, a to od emisní specifikace EURO 6 dále. Příčinou je krátká doba vstřiku, během které se palivo nestačí odpařit a hoří nedokonale. Ze stejného důvodu byl z hlediska emise sazí výhodněj?í starý předkomůrkový diesel. Pokud tedy chcete rozumně fungující motor s přímým vstřikem, bě?te nakupovat během roku 2012.
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2011112001
Napsal: pát pro 09, 2011 18:17
od Jarouš
tkupilik píše:Pokrok Jarousi nezastavis:
**) Moderní zá?ehové motory s přímým vstřikováním jsou sice ú?asně ekologické a produkují málo CO2, ale zato produkují saze. Vítězství ochrany klimatu nad emisemi bude stvrzeno montá?í DPF také do těchto motorů, a to od emisní specifikace EURO 6 dále. Příčinou je krátká doba vstřiku, během které se palivo nestačí odpařit a hoří nedokonale. Ze stejného důvodu byl z hlediska emise sazí výhodněj?í starý předkomůrkový diesel. Pokud tedy chcete rozumně fungující motor s přímým vstřikem, bě?te nakupovat během roku 2012.
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2011112001
Dík za roz?íření obzoru

Jen mě ten dotaz v souvislosti s malinkou atmosférou pobavil

Navíc E6 je stále budoucnost, by? blízká.
Napsal: pon pro 12, 2011 18:07
od jeník1
Jarou? píše:tkupilik píše:Pokrok Jarousi nezastavis:
**) Moderní zá?ehové motory s přímým vstřikováním jsou sice ú?asně ekologické a produkují málo CO2, ale zato produkují saze. Vítězství ochrany klimatu nad emisemi bude stvrzeno montá?í DPF také do těchto motorů, a to od emisní specifikace EURO 6 dále. Příčinou je krátká doba vstřiku, během které se palivo nestačí odpařit a hoří nedokonale. Ze stejného důvodu byl z hlediska emise sazí výhodněj?í starý předkomůrkový diesel. Pokud tedy chcete rozumně fungující motor s přímým vstřikem, bě?te nakupovat během roku 2012.
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2011112001
Dík za roz?íření obzoru

Jen mě ten dotaz v souvislosti s malinkou atmosférou pobavil

Navíc E6 je stále budoucnost, by? blízká.
I Euro 5 ji? má filtr pevných částic. Alespoň mají takový vůz v nabídce u Fiatu:
Fiat Punto actual E5 sv. modrá metalíza
Cena: 199 222 Kč SLEVA 91178,- !!
Původní cena: 290 400 Kč
Rok výroby: 2011 Palivo: benzín
STANDARDNÍ VÝBAVA
ABS, Vý?kově a osově nastavitelný volant, Elektricky ovládáná přední okna, Vyřívané zadní okno, Příprava pro rádio (anténa + repro), Elektrický posilovač řízení Dualdrive?, Zadní opěrky hlavy, Zadní dělené sedadlo 40/60, 3 místa na sezení, 3 bezpečnostní samonavíjecí pásy, 2 x ISOFIX, Centrální zamykání, Uzamykatelné víčko nádr?e, Palubní počítač, Kit Fix and Go - sada na rychlou opravu pneumatik, Airbag řidiče, Airbag spolujezdce s mo?ností deaktivace, Stop&Start, EURO 5, Filtr pevných částic (DPF), Nárazníky v barvě karosérie, Vněj?í zpětná zrcátka v barvě karosérie, BAS (Brake Assistance System), Ocelová kola s ozdobnými kryty
NADSTANDARDNÍ VÝBAVA
- Metalická barva azurová IdealistA
- Vý?kově nastavitelné sedadlo řidiče
- Plnohodnotné rezervní kolo
- Paket Plus (dálkové centrální zamykání a klimatizace)
Vůz ihned k odběru
dotaz pal. filtr
Napsal: ned úno 05, 2012 22:38
od peta
nevíte, od jakého výrobce byl obvykle osazen orig. palivový filtr 1,3 JTD ? Potřeboval bych zjistit, zda byl měněný, teď tam je UFI, vzhledem k ceně a současně najetým km (80t) bych jej nechtěl měnit zbytečně, pokud byl měněn dle plánu údr?by. Díky
Napsal: pon úno 06, 2012 19:39
od Jirka
Napsal: pon úno 06, 2012 20:09
od peta
u? ho mám doma, pro jistotu vyměním, nemám jistotu ?e byl měněný. Jednak se mi zdá, ?e palivové čerpadlo bě?í poměrně dlouho po zapnutí klíčku (nevím v?ak, zde je řízeno časem nebo nějakým senzorem nízkotlaku paliva) - bě?í je?tě po zhasnutí kontrolky ?havení. Start po zhasnutí kontrolky ?havení se mi zdá hor?í, ne? pokud počkám je?tě chvíli - samozřejmě svíčky mají vět?í teplotu, ale spí? se mi zdá, ?e okruh paliva je?tě nemusí být zcela natlakován. I to mů?e asi způsobovat méně průchodný filtr.
Napsal: úte úno 07, 2012 11:51
od Kolacok
Aj mne huci cerpadlo po zhasnuti zhavenia aj v kose, aka je von.
Filter som menil za Alco. Vraj jedna zo zlych znaciek.
Cerpadlo huci rovnako dlho aj so starym aj novym.
Povodny UFI som rozrezal, nevyzera, ze je upchaty, len ma svetlo hnedy nadych
Dolezite je novy filter odvzdusnit. To sa da bud opakovanym zapinanim zapalovania, aby tam natieklo palivo (bude pocut bublinkovanie v nadrzi)
alebo na filtri je odsrubovatelny ventil, ktory je na to urceny. Odporucam to s tym ventilom. Staci ho uvolnit a nechat tlacit palivo, kym z ventilu nezacne vytekat.
Napsal: úte úno 07, 2012 17:11
od Jirka
Tak já jsem taky ten filtr paliva rozřezal abych se podival jak vypadá.
Mů?u říct, ?e po 30tis.km byl teda total černý a ne jen světle hnědý, jak pí?e?.
Po výměně filtru auto pěkně o?ilo.
Napsal: stř úno 08, 2012 23:55
od Kolacok
Tu sa ukaze len to, aku kvalitnu naftu mas v okoli a na pumpach, kde tankujes.
Ja donho lejem len OMV, Shell, Agip. Semtam Slovnaft, teraz najnovsie Metro (zase len slovnaft)+VIF.
Este ten filter mam, sfotim a postnem foto.
Napsal: úte úno 21, 2012 15:45
od buck1
tak koukam ze opravdu palivovy filtr do GP 1.3JTD Multijeta, vyjde na 2000Kc,- je otmu opravdu tak? to se vazne neda sehnat lacinejsi reseni?
A otzaka c. dve, nekde jsem zaslechl, ze menit do 1.3JTDcka kazdou "predzimu", ja nevymenil po 40k Km a buhvi kdo prede mnou a kdy menil, takze se na to chystam a prislo mi ze teda za 2000Kc,- se me snazi nekdo "odrbat" tak asi ne no...
Napsal: úte úno 21, 2012 19:48
od Jirka
Taky jsem o tom přemý?lel, ?e ta cena je a? neskutečná.
Jedině tam dát plastovou baňku co mělo punto classik 1,3jtd a dávat jenom vlo?ky.
I kdy? ta vlo?ka taky není ?ádná láce, ale je uplně stejná jako ta co je v té hliníkové zalisované patroně.
Napsal: úte bře 13, 2012 13:10
od Kolacok
Takto vyzera UFI filter po cca 190tis. km
http://i43.tinypic.com/190eur.jpg
Zvrchu uz je suchy, ale na dotyk je aj po 4mesiacoch mokry od nafty.
Re: Palivový filtr
Napsal: sob čer 29, 2013 20:32
od Snoopy
Ahoj chci se zeptat našel jsem paliv.filtr na 1.3 jtd 66kw
http://www.dilyfiatov.cz/p2341-naftovy-filtr-vlozka/
Jde měnit jen ta vložka??? Už jsem ho jednou měnil a teď budu asi znova tak se zeptam...A nemáte někdo problémy v zimě ja beru benzinu Q nebo i Vervu ale jak je kolem -15 tak v zimě zamrznu tak novej filtr ale zas jsem zamrz.Tak OMW maxxmotion a měl jsem klid i -20.Leju VIF atd. Nevim proč Benzina zamrzá furt parkuju teda venku.ALe pak vemu fen filtr nahřeju fenem a zas se jede.
Tak nevim jestli zas koupit UFI a nebo zkusit třeba MANN.
Re: Palivový filtr
Napsal: sob čer 29, 2013 21:22
od Jirka
Tak jestli máš klasiku plechovou patronu tak vložka vyměnit nejde .
To šlo u staršího punta to mělo plastovou banku a dávala se do ní vložka.