Stránka 3 z 9

Napsal: ned črc 26, 2009 21:39
od Honzus
Pánové do a z turba vedou hadičky, které jsou napojeny na expanzní nádr?ku chladiče a chladicí okruh.... Pokud je to olej, je to chlazené olejem :-D

Obrázek

Napsal: ned črc 26, 2009 21:48
od Jirka
Honzus píše:Pánové do a z turba vedou hadičky, které jsou napojeny na expanzní nádr?ku chladiče a chladicí okruh.... Pokud je to olej, je to chlazené olejem :-D
Tak to je určitě voda aspon se ti bude lépe chladit a hlavně by mělo mít vět?í ?ivotnost, ale co jsem viděl u normalního Tjeta tak tam vodou chlazený nebylo.
Tady se asi předpokládá vět?í tepelné namáhání tak ?li konstruktéři touto cestou, ono v porovnání s dieselem jsou spaliny z benzinu o 100a?150 stupnů teplej?í tak?e dosahujou a? 1000stupnů celsia, proto se pou?ívaj pouze turba s obtokovou regulací a ne s VGT.
VGT na za?ehovém motoru jako první nedávno pou?ila Porsche jinak zatim nikdo.

Napsal: ned črc 26, 2009 21:58
od Jirka
Nechladi se nahodou turbo olejem? Myslim, ze pri teplotach turba by voda chladici okruh roztrhala tlakem...[/quote]
Samozřejmě ?e přívod oleje tam je , olej musí mazat a zároven chladit jenom?e ta komora na olej je mala a u vice namahaných motorů by to nemuselo stačit tak se tam je?tě přidáva chlazeni lo?iskového středu vodou.
Samozřejmě ka?dej turbomotor je náchylnej na zachazení musí se nechat po jizde dochladit na volnoběh a a? potom zhasnout, kdy? to zhasne? hned tak vlivem velkých teplot v turbu začne olej karbonizovat a při dal?im startu začne ten karbon vybru?ovab ulo?ení hřídele v pouzdrech turba, proto se tam přivádí je?tě voda pro lep?í chlazení lo?iskového středu turba.

Napsal: ned črc 26, 2009 22:03
od Honzus
Jirka píše:
Honzus píše:Pánové do a z turba vedou hadičky, které jsou napojeny na expanzní nádr?ku chladiče a chladicí okruh.... Pokud je to olej, je to chlazené olejem :-D
Tak to je určitě voda aspon se ti bude lépe chladit a hlavně by mělo mít vět?í ?ivotnost, ale co jsem viděl u normalního Tjeta tak tam vodou chlazený nebylo.
Tady se asi předpokládá vět?í tepelné namáhání tak ?li konstruktéři touto cestou, ono v porovnání s dieselem jsou spaliny z benzinu o 100a?150 stupnů teplej?í tak?e dosahujou a? 1000stupnů celsia, proto se pou?ívaj pouze turba s obtokovou regulací a ne s VGT.
VGT na za?ehovém motoru jako první nedávno pou?ila Porsche jinak zatim nikdo.
Jirko, mrkni do deníčku Okicova T-Jeta, podle mně tam má tuté? trubičku + hadičku od turba do expanzky.....

tady ta fotka

Obrázek

Napsal: ned črc 26, 2009 22:09
od Jirka
Honzus píše:
Jirka píše:
Honzus píše:Pánové do a z turba vedou hadičky, které jsou napojeny na expanzní nádr?ku chladiče a chladicí okruh.... Pokud je to olej, je to chlazené olejem :-D
Tak to je určitě voda aspon se ti bude lépe chladit a hlavně by mělo mít vět?í ?ivotnost, ale co jsem viděl u normalního Tjeta tak tam vodou chlazený nebylo.
Tady se asi předpokládá vět?í tepelné namáhání tak ?li konstruktéři touto cestou, ono v porovnání s dieselem jsou spaliny z benzinu o 100a?150 stupnů teplej?í tak?e dosahujou a? 1000stupnů celsia, proto se pou?ívaj pouze turba s obtokovou regulací a ne s VGT.
VGT na za?ehovém motoru jako první nedávno pou?ila Porsche jinak zatim nikdo.
Jirko, mrkni do deníčku Okicova T-Jeta, podle mně tam má tuté? trubičku + hadičku od turba do expanzky.....

tady ta fotka

Obrázek
Jo má? pravdu , já jsem toho Tjeta moc ne?tudoval jen tak zbě?ně u Donyho tady je vidět ?e to má opravdu turba chlazené vodou.

Napsal: ned črc 26, 2009 22:10
od Jarouš
jj, to je voda na 100% :D resp. odvod vody. Přívod bude přímo z bloku motoru do tělesa turba.

Napsal: pon črc 27, 2009 17:01
od Okic
jj panove je to voda....

Napsal: pon črc 27, 2009 22:14
od .bany
to sou mi ale veci teda...

Napsal: stř črc 29, 2009 23:46
od dony
... taky jsem věděl prd :lol:

Napsal: čtv srp 06, 2009 12:15
od .bany
tak se musim podelit svama o jednu krasnou prihodu...to ze se mi po.... turbo jiste vite a tak k věci,nejdřív sem schanel vsude mozne repas speciál turbo, carturbo ve Strakonicích 2 repasarny vsude v okoli pha 3 provozvny nikde ani vidu ani slechu po dilech na repasy,prej jim to fiat nedovoluje jeste dodavat...DOCELA BLBOST NE!tak rikam jedu do fiatu tak cena ve fiatu 21-24 tisk kc za novy,rikam teda ok nejlevnejsi bylo fiatdily kousek od rican rikali do tejdne to mam tak rikam parada,po tejdnu mi volaj ze si musim priplatit 2500kc aby to dali jako akutni pripad a mozna tim si to priblizim na mesic cekani-tak to rikam dete ?. Vzal sem si zalohu a koupil si turbo ze stila120cv a svody z marei namontuju pasuje akorat sou otocene priruby na vejfuk a sani tak to uz nejni problem tak zacnu schanet dily a ve st mi vola nejakej prdola z Nového Jicina ze ma prislusenstvi ze mi to do tejdne udela a ze to mam za 8000kc (jako repasy celeho turba)takze pohoda dneska to tam posilam ve st to mam prej spatky i s tjuningem : ) nastaveném vetsi tlak a vetsi saci vrtulka vse v mezich turba a co z toho vyplývá? nikdy nespechat i kdys to vypada dost blede ono to pozdejc vzdycky nejak pude : )

Napsal: čtv srp 06, 2009 13:29
od misha
no mam to tak i v praci, jakmile na nekoho tlacim, at udela job co nejdriv, tak vzdycky slusne pritlaci na vysi odmeny ... smerem UP samozrejme.

Jinak Bany, po tobe neco cist, to je jak lustit osmismerku :)

Napsal: čtv srp 06, 2009 14:28
od .bany
vijd nato ze mi je tolik pisu jak malej jarda :D (bez urazky) hele rikaj mi to doma furt a zena ,ja rikam furt ze uz to nebudu hulit ale to nejde :lol:navic ze skoly sem uz dlouho clk zapomina...

Napsal: pát srp 14, 2009 9:41
od .bany
cus panove tak dneska mi konecne pride turbo tak sem si prikoupil budik na tlak turba,tak ho primontuju o vejku jestli se mi to zadari a pak poslu nejaky fotky a video jak to funguje...(jinak turbo je vylepseny je zneho malej hybrydek jsou tam davany vetsi vrtulky jak saci tak vejfakova tak uvidime coto udela ...vse za 9500kc repas + tuning lopatek krasna cena oproti novymu za 22.000kč) :lol:

Napsal: ned srp 23, 2009 9:29
od .bany

Napsal: ned srp 23, 2009 9:59
od Jarouš
pěkná turbínka :D jaké jsi dával hadice? (ty modré) ka?dopádně to vypadá dobře :wink: