Napsal: stř bře 25, 2009 21:50
omezovač otáček má ka?dé auto. Dokonce i fábia HTP, co máme v práci 

Oficiální fórum majitelů Fiatů Grande Punto, Punto Evo a Punto 2012/2013 v České a Slovenské republice
https://forum.gpfans.cz/
To by ses divil co v?echno jde..Du?an píše:To jde? Já bych řekl, ?e máme omezovač otáček - u? jen vzhledem k tomu, ?e otáčkoměr nemá "zakázané" otáčky červeně označeny.Jarou? píše: Dá se tam vyčíst hafo věcí, překročení mezních otáček motoru,
no to by som mal lepsiu kondiciu ja som to na zraze mal skoro stale v obmedzovaci a aj na obycajnej ceste sa mi to bezne stavalo.Jarou? píše:To by ses divil co v?echno jde..Du?an píše:To jde? Já bych řekl, ?e máme omezovač otáček - u? jen vzhledem k tomu, ?e otáčkoměr nemá "zakázané" otáčky červeně označeny.Jarou? píše: Dá se tam vyčíst hafo věcí, překročení mezních otáček motoru,Já si třeba ze sprintů z loňské Rozko?e přivezl 6 zásahů omezovače při 6680 ot/min po dobu 70 ms poka?dé...
V?e pěkně ulo?eno v paměti ŘJ a vyčteno pře kabel a diagnostiku ve Fiatu při garančce...
Ale má, jak to přeletí 6000 ot/min, tak to odstaví přívod paliva. Svého času jsem jezdil s Feldou v pickupu r.v. 96 a ta při překročení mezních otáček zaryla nárazník do cesty. Samozřejmě to j?o tak na 1,2,31nekros1 píše:no to by som mal lepsiu kondiciu ja som to na zraze mal skoro stale v obmedzovaci a aj na obycajnej ceste sa mi to bezne stavalo.Jarou? píše:To by ses divil co v?echno jde..Du?an píše: To jde? Já bych řekl, ?e máme omezovač otáček - u? jen vzhledem k tomu, ?e otáčkoměr nemá "zakázané" otáčky červeně označeny.Já si třeba ze sprintů z loňské Rozko?e přivezl 6 zásahů omezovače při 6680 ot/min po dobu 70 ms poka?dé...
V?e pěkně ulo?eno v paměti ŘJ a vyčteno pře kabel a diagnostiku ve Fiatu při garančce...
P.S. felici obmedzovac nema a je to 2000cka rocnik!!!!!!!!!!!!!!!
Musí? být trpělivý1nekros1 píše:no ja som to mal na 6200 ale nic take to nerobilo akurat ze motor uz ledva tahal do otacoka spravila sa mi diera do vyfuku...
To se mi nezda aby zjistili kolik to ma opravdu najeto, pokud by to slo tak by to byla parada, protoze je mozne ze to ma najeto vic, dik za info to si necham zjistitJarou? píše:Těch 30 km do Ostravy to snad dojede...A nechej si to napíchnout na examiner a pozji??ovat kolit to má opravdu najeto a jakým způsobem s tím jezdil ten původní majitel... Dá se tam vyčíst hafo věcí, překročení mezních otáček motoru, doba, počet a dal?í. Jak jsem nakukoval technikovi na garančce přes rameno, tak tam bylo spousta informací k vyčtení.
jinak tohle mi dela taky, ze mi vystreli rucicka ukazatele nahoru rozne se cervena dioda rucicka zpatky klesne a dobre, takze je mozne ze je to i softweremPetr píše:Přeji v?em dobrý den,
tak jsem byl v servisu, chybové hlá?ení "Excess. radiat. fluid ..." doprovázené vylétnutím ukazatele teploty při startování v nízkých teplotách je chyba softwaru ŘJ. Byla na to vydána servisní informace, ře?í se to nahráním nového softu. Myslím, ?e závada s vylétnutím ukazatele teploty motoru při startování se tady ře?ila i v jiných vláknech o startéru a vysoké teplotě, měla by to být tatá? závada, s tím rozdílem, ?e na jednodu??ím displeji není pohyb ukazatele teploty doprovázen chybovým hlá?ením "Exces. radiat. fluid ..." .
Tohle by melo byt sofwarem protoze mi to delalon taky a jak jsem si nechal prehrat software tak to prestalo.Davids píše:jinak tohle mi dela taky, ze mi vystreli rucicka ukazatele nahoru rozne se cervena dioda rucicka zpatky klesne a dobre, takze je mozne ze je to i softweremPetr píše:Přeji v?em dobrý den,
tak jsem byl v servisu, chybové hlá?ení "Excess. radiat. fluid ..." doprovázené vylétnutím ukazatele teploty při startování v nízkých teplotách je chyba softwaru ŘJ. Byla na to vydána servisní informace, ře?í se to nahráním nového softu. Myslím, ?e závada s vylétnutím ukazatele teploty motoru při startování se tady ře?ila i v jiných vláknech o startéru a vysoké teplotě, měla by to být tatá? závada, s tím rozdílem, ?e na jednodu??ím displeji není pohyb ukazatele teploty doprovázen chybovým hlá?ením "Exces. radiat. fluid ..." .
řekl bych, ?e typ ŘJ a softwaru pro benzín a dehet bude naprosto jiný a pau?álně to jako ře?ení problému nejde pou?ít...Teddy86 píše:Tohle by melo byt sofwarem protoze mi to delalon taky a jak jsem si nechal prehrat software tak to prestalo.Davids píše:jinak tohle mi dela taky, ze mi vystreli rucicka ukazatele nahoru rozne se cervena dioda rucicka zpatky klesne a dobre, takze je mozne ze je to i softweremPetr píše:Přeji v?em dobrý den,
tak jsem byl v servisu, chybové hlá?ení "Excess. radiat. fluid ..." doprovázené vylétnutím ukazatele teploty při startování v nízkých teplotách je chyba softwaru ŘJ. Byla na to vydána servisní informace, ře?í se to nahráním nového softu. Myslím, ?e závada s vylétnutím ukazatele teploty motoru při startování se tady ře?ila i v jiných vláknech o startéru a vysoké teplotě, měla by to být tatá? závada, s tím rozdílem, ?e na jednodu??ím displeji není pohyb ukazatele teploty doprovázen chybovým hlá?ením "Exces. radiat. fluid ..." .
tak to jdu tet vyzkouset vcera jsem vymontoval baterku dolil nejakou tu vodu, nemel jsem destilovanou tak jsem tam dal perlivouTommy píše:Je to problém baterie a poklesu jejího napětí! Mě se to stávalo, dobyl jsem baterku a v?e OK!