Stránka 3 z 5

Napsal: stř bře 25, 2009 21:50
od Tommy
omezovač otáček má ka?dé auto. Dokonce i fábia HTP, co máme v práci :lol:

Napsal: stř bře 25, 2009 21:56
od Jarouš
Du?an píše:
Jarou? píše: Dá se tam vyčíst hafo věcí, překročení mezních otáček motoru,
To jde? Já bych řekl, ?e máme omezovač otáček - u? jen vzhledem k tomu, ?e otáčkoměr nemá "zakázané" otáčky červeně označeny.
To by ses divil co v?echno jde.. :lol: Já si třeba ze sprintů z loňské Rozko?e přivezl 6 zásahů omezovače při 6680 ot/min po dobu 70 ms poka?dé... :wink: V?e pěkně ulo?eno v paměti ŘJ a vyčteno pře kabel a diagnostiku ve Fiatu při garančce...

Napsal: čtv bře 26, 2009 7:39
od 1nekros1
Jarou? píše:
Du?an píše:
Jarou? píše: Dá se tam vyčíst hafo věcí, překročení mezních otáček motoru,
To jde? Já bych řekl, ?e máme omezovač otáček - u? jen vzhledem k tomu, ?e otáčkoměr nemá "zakázané" otáčky červeně označeny.
To by ses divil co v?echno jde.. :lol: Já si třeba ze sprintů z loňské Rozko?e přivezl 6 zásahů omezovače při 6680 ot/min po dobu 70 ms poka?dé... :wink: V?e pěkně ulo?eno v paměti ŘJ a vyčteno pře kabel a diagnostiku ve Fiatu při garančce...
no to by som mal lepsiu kondiciu ja som to na zraze mal skoro stale v obmedzovaci a aj na obycajnej ceste sa mi to bezne stavalo.

P.S. felici obmedzovac nema a je to 2000cka rocnik!!!!!!!!!!!!!!!

Napsal: čtv bře 26, 2009 9:12
od Jarouš
1nekros1 píše:
Jarou? píše:
Du?an píše: To jde? Já bych řekl, ?e máme omezovač otáček - u? jen vzhledem k tomu, ?e otáčkoměr nemá "zakázané" otáčky červeně označeny.
To by ses divil co v?echno jde.. :lol: Já si třeba ze sprintů z loňské Rozko?e přivezl 6 zásahů omezovače při 6680 ot/min po dobu 70 ms poka?dé... :wink: V?e pěkně ulo?eno v paměti ŘJ a vyčteno pře kabel a diagnostiku ve Fiatu při garančce...
no to by som mal lepsiu kondiciu ja som to na zraze mal skoro stale v obmedzovaci a aj na obycajnej ceste sa mi to bezne stavalo.

P.S. felici obmedzovac nema a je to 2000cka rocnik!!!!!!!!!!!!!!!
Ale má, jak to přeletí 6000 ot/min, tak to odstaví přívod paliva. Svého času jsem jezdil s Feldou v pickupu r.v. 96 a ta při překročení mezních otáček zaryla nárazník do cesty. Samozřejmě to j?o tak na 1,2,3 :lol:

Napsal: čtv bře 26, 2009 9:32
od 1nekros1
no ja som to mal na 6200 ale nic take to nerobilo akurat ze motor uz ledva tahal do otacok :-D a spravila sa mi diera do vyfuku...

Napsal: čtv bře 26, 2009 10:04
od Jarouš
1nekros1 píše:no ja som to mal na 6200 ale nic take to nerobilo akurat ze motor uz ledva tahal do otacok :-D a spravila sa mi diera do vyfuku...
Musí? být trpělivý :lol: ne? se ta letitá (40 roků starý motor, který pamatuje ? MB 1000) 1.3 s OHV rozvodem roztočí... :lol:

Napsal: čtv bře 26, 2009 10:41
od 1nekros1
radsej by som uz mal ten svizny moturek od fiatu v GP cku a nie osedlavat feldu :-(

Napsal: čtv bře 26, 2009 12:18
od JardaK.
moje grande je s poradovym cislem cca 30 000 dnes jich je vyrobenych pres 1 000 000 ks takze uz budou ty zavady vychytane ;-) a ten tvuj soukromy mechanik nema diagnostiku na fiata? ze bych nemusel do OV :-)[/quote]Můj mechanik je bývalý pracovník Pronta, tzn. prodejny a servisu Fiatů, která byla v Místku. Je opravdu výborný a má i diagnostiku (taky mi zjistil, ?e mám najeto o 50 000 km víc, ne? ukazuje tachometr). Ov?em čeká se u něj třeba i měsíc, má toho moc.

Napsal: čtv bře 26, 2009 14:42
od Davids
Jarou? píše:Těch 30 km do Ostravy to snad dojede... :wink: A nechej si to napíchnout na examiner a pozji??ovat kolit to má opravdu najeto a jakým způsobem s tím jezdil ten původní majitel... Dá se tam vyčíst hafo věcí, překročení mezních otáček motoru, doba, počet a dal?í. Jak jsem nakukoval technikovi na garančce přes rameno, tak tam bylo spousta informací k vyčtení.
To se mi nezda aby zjistili kolik to ma opravdu najeto, pokud by to slo tak by to byla parada, protoze je mozne ze to ma najeto vic, dik za info to si necham zjistit ;-) jinak dneska jsem musel s autem do prace, a nezdalo by se mi, ze by nejak zmenil chod motoru, sice jsem ho nejak masivne nevytacel, ale jelo to podle me stejne, dneska jsem vzal plnou nadrz, zkusim odpojit baterku nabit ji, a dam ji zpatky jestli to treba nezmizne, ale asi ne jinak jsem nastartoval a hned "Excess. radiat. fluid temper stop & turn off engine" to zhaslo rozsvitila se kontrolka "rizeni vstrikovani" a buch tam "check engine" takovy hruzy to tam na mne zkousi :-)

Napsal: čtv bře 26, 2009 14:49
od Davids
Petr píše:Přeji v?em dobrý den,
tak jsem byl v servisu, chybové hlá?ení "Excess. radiat. fluid ..." doprovázené vylétnutím ukazatele teploty při startování v nízkých teplotách je chyba softwaru ŘJ. Byla na to vydána servisní informace, ře?í se to nahráním nového softu. Myslím, ?e závada s vylétnutím ukazatele teploty motoru při startování se tady ře?ila i v jiných vláknech o startéru a vysoké teplotě, měla by to být tatá? závada, s tím rozdílem, ?e na jednodu??ím displeji není pohyb ukazatele teploty doprovázen chybovým hlá?ením "Exces. radiat. fluid ..." .
jinak tohle mi dela taky, ze mi vystreli rucicka ukazatele nahoru rozne se cervena dioda rucicka zpatky klesne a dobre, takze je mozne ze je to i softwerem

Napsal: čtv bře 26, 2009 14:58
od Teddy86
Davids píše:
Petr píše:Přeji v?em dobrý den,
tak jsem byl v servisu, chybové hlá?ení "Excess. radiat. fluid ..." doprovázené vylétnutím ukazatele teploty při startování v nízkých teplotách je chyba softwaru ŘJ. Byla na to vydána servisní informace, ře?í se to nahráním nového softu. Myslím, ?e závada s vylétnutím ukazatele teploty motoru při startování se tady ře?ila i v jiných vláknech o startéru a vysoké teplotě, měla by to být tatá? závada, s tím rozdílem, ?e na jednodu??ím displeji není pohyb ukazatele teploty doprovázen chybovým hlá?ením "Exces. radiat. fluid ..." .
jinak tohle mi dela taky, ze mi vystreli rucicka ukazatele nahoru rozne se cervena dioda rucicka zpatky klesne a dobre, takze je mozne ze je to i softwerem
Tohle by melo byt sofwarem protoze mi to delalon taky a jak jsem si nechal prehrat software tak to prestalo.

Napsal: čtv bře 26, 2009 15:22
od Jarouš
Teddy86 píše:
Davids píše:
Petr píše:Přeji v?em dobrý den,
tak jsem byl v servisu, chybové hlá?ení "Excess. radiat. fluid ..." doprovázené vylétnutím ukazatele teploty při startování v nízkých teplotách je chyba softwaru ŘJ. Byla na to vydána servisní informace, ře?í se to nahráním nového softu. Myslím, ?e závada s vylétnutím ukazatele teploty motoru při startování se tady ře?ila i v jiných vláknech o startéru a vysoké teplotě, měla by to být tatá? závada, s tím rozdílem, ?e na jednodu??ím displeji není pohyb ukazatele teploty doprovázen chybovým hlá?ením "Exces. radiat. fluid ..." .
jinak tohle mi dela taky, ze mi vystreli rucicka ukazatele nahoru rozne se cervena dioda rucicka zpatky klesne a dobre, takze je mozne ze je to i softwerem
Tohle by melo byt sofwarem protoze mi to delalon taky a jak jsem si nechal prehrat software tak to prestalo.
řekl bych, ?e typ ŘJ a softwaru pro benzín a dehet bude naprosto jiný a pau?álně to jako ře?ení problému nejde pou?ít... :wink:

Napsal: čtv bře 26, 2009 21:06
od dony
... moje ibiza buď omezovač neměla,nebo na něj nedosáhla :idea:

Napsal: čtv bře 26, 2009 21:42
od Tommy
Je to problém baterie a poklesu jejího napětí! Mě se to stávalo, dobyl jsem baterku a v?e OK!

Napsal: pát bře 27, 2009 14:29
od Davids
Tommy píše:Je to problém baterie a poklesu jejího napětí! Mě se to stávalo, dobyl jsem baterku a v?e OK!
tak to jdu tet vyzkouset vcera jsem vymontoval baterku dolil nejakou tu vodu, nemel jsem destilovanou tak jsem tam dal perlivou :D s prichuti broskve :D a pres noc jsem to nabijel, tak snad ta hlaska zmizi, ale porad tam asi bude ta porucha vstrikovani tak budu muset preci jenom do servisu :?

Tak jsem pripojil baterku a uz rucicka nevystrelila, ani ta hlaska se neukazala, ale porad tam mam to "check engine" takze se obednam na prohlidku a budu doufat, ze to nebude nic za 30 000 Kc :(