To Majty: Psal jsem "přimrzlé" to neznamená vlivem venkovní teploty, proto je to slovo v uvozovkách . Pokud je v?echno v pořádku, tak se při povolené ruční brzdě bubny točí naprosto volně a nedrhnou. Taky se bez br?dění za jízdy samovolně zahřívat nesmí. Pokud to dělají, tak je něco v nepořádku.
Pochybuju, ?e se "přilepily" jen vlivem vysoké teploty z bě?ného provozu. To by jsi musel před odstavením auta velmi intenzívně brzdit, navíc zadní bubny se rohodně nehřejou tak jako přední kotouče a po bě?né jídě mají na povrchu cca 40°C.
Pokud ale trvale přibr?ďují (moc uta?ené lano ruční brzdy, tak je to mo?né, není to v?ak standartní. Celkem bě?ne se stává, ?e kdy? se silně zatáhne ručnice po jízdě v mokrém počasí a nechá se to přes noc, tak se bubny přilepí. Rozhodně v?ak jdou "urvat" rozjezdem.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
to Jarou?: děkuji za info. Teď to budu sledovat ,mě přijde ?e toti? o sebe docela drhnou. Tak uvidím. Samovolné točení tam určitě moc není. Uvidím a jestli mi to udělá znova tak upaluju do servisu. Teď u? jak jsem psal jsem připravený a vozím dřevo a kladivo v kufru!!!!!
J.B. píše:stalo se mi to před lety s unem-mrknul bych se jestli není kouslá destička vpředu,tenkrát se mi nevracela,kolo bylo ?havé a po vychladnutí se úúplně připekla.ale jestli je to vzadu tak nevíím.
Mám s Unem podobnou zku?enost, přijel jsem na benzinu, a obsluha mě málem vynesla v zubech, ?e mi hoří auto. Z předního kola se slu?ně kouřilo a kdy? jsem to o kousek dál odstavil originál poklice mi z disku stekla. Přiznávám jel jsem i s tou zadřenou brzdou jako hovado. Pro rýpaly 75 koní na 800 kilo váhy.
Pro Davidse, libora a v?echny z okolí Havířova, dobré ceny náhradních dílů mají u Auto Georg Havířov, se?enou cokoliv do druhého dne. http://www.autogeorg.cz/kontakt.php
carlos_ray píše: Budou se asi víc ohřívat kotouče, ale já budu dávat vzduchem chlazený (teď jsou plný).
..aha, tak podle plných kotoučů usuzuji, ?e sedlá? 1.2 ku
Já mám 1,2-ku a kotouče mám vzduchem chlazené
Jak u? jsem tu někde psal, tak původně byly motorizace 1.2 i 1.4 osazovány brzdovými kotouči s vnitřním chlazením. (info z E-learnu) Toto se týkalo asi 1.2 vyrobených do roku 2006 včetně, od roku 2007 s dávaly větrané kotouče jen na 1.4 a vý?. (Pepa má 05/2007 - kotouče plné - u? měné kvůli zkroucení, Teddy má 11/2007 - plné kotouče, wenca taky 2007 plné - v?e motor 1.2)
Pak tu někdo psal, ?e má 1.2 vyrobenou 2009 a kotouče chlazené. Vypadá to tak, ?e FIAT zjistil, ?e plné přední kotouče na GP nejsou to pravé a začal zase montovat chlazené.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
kuta33 píše:Pro Davidse, libora a v?echny z okolí Havířova, dobré ceny náhradních dílů mají u Auto Georg Havířov, se?enou cokoliv do druhého dne. http://www.autogeorg.cz/kontakt.php
jj vím.. mám tam kamaráda který tam pracuje...
"Grande Punto Sport 1,4 16V 95 ponykoníků
"Nafta patří na pole,plyn do sporáku a baterka do vibratoru"
"Chcete pocítit mocný zátah dieselu? jezděte vlakem"
Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoní?.....
no ja som tam daval tieto: mam ale sport verziu!!!
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba