Stránka 3 z 11

Znizenie...

Napsal: pát kvě 15, 2009 8:07
od dmbiker
Ahojte,

ja by som tiez rad znizil svojho Sporta, ale mam dojem, ze na niektorych usekoch bratislavskych ciest by som to uz fakt mohol olutovat. Uz teraz som chytil spodok na krizovatke Prievozskej - Mileticovej a odnieslo to vyfukove potrubie.

Keby tak existovala moznost dostat do motora o 100 Nm naviac, nevahal by som ani chvilu....

M.

existuje!

Napsal: stř čer 03, 2009 22:12
od misha
supercharge kit od britske JCR. Je to kit s kompresorem, ktery zvedne vykon na uctyhodnych 140koni z 95! ale zjistil jsem neuctyhodnou cenu 3000 liber!!!

http://www.youtube.com/watch?v=GFs3NtX_EhI

Re: existuje!

Napsal: stř čer 03, 2009 22:22
od Macek
misha píše:supercharge kit od britske JCR. Je to kit s kompresorem, ktery zvedne vykon na uctyhodnych 140koni z 95! ale zjistil jsem neuctyhodnou cenu 3000 liber!!!

http://www.youtube.com/watch?v=GFs3NtX_EhI
sice zase tro?ku mimo téma, ale cena je úměrná tomu ?e je to kit přímo na dané auto, pokud bysis pohrál nebo to někomu svěřil tak se dostane? v pohodě na polovinu

Napsal: stř čer 03, 2009 22:28
od .bany
za 90tis by sis moch koupit motor s turbem a jeste si ho nechat upravit to je nehorazna suma...

Napsal: čtv čer 04, 2009 21:51
od Kriss
Já si myslím ?e to nemá cenu nejakej kompresor. Je to na ůkor ostatních částí.A cena je vskutku lidová :lol:

Napsal: ned črc 12, 2009 2:00
od Ondraaaaa
já vim ?e u? ste to tu ře?ili ale nák jsem si ubec nedočetl odpověd. na GP mám 16 ET 35, gumy 195,55...uva?oval jsem o stavitelném podvozku ale ten mi v?ichni rozmlouvaj tak přemý?lím nad pru?inami. vozíte někdo 40mm já jen jestli to bude dřít, nebo ne?

Sní?ení.....

Napsal: ned črc 12, 2009 7:32
od AGiNiGA
Sní?ením se auto stává esteticky "zajímavěj?ím", na na?e silnice..... nevím, jak to napsat slu?ně. Prostě "s motokárou" to chce jezdit po kvalitních cestách.
A to nemluvím o tom, ?e budete častěji v servisech či dílnách (výměna čepů, ramen atd.).

Je to daň za krásu.

Napsal: ned črc 12, 2009 8:13
od 1nekros1
Ondraaaaa píše:já vim ?e u? ste to tu ře?ili ale nák jsem si ubec nedočetl odpověd. na GP mám 16 ET 35, gumy 195,55...uva?oval jsem o stavitelném podvozku ale ten mi v?ichni rozmlouvaj tak přemý?lím nad pru?inami. vozíte někdo 40mm já jen jestli to bude dřít, nebo ne?
s tvojim et by sa to urcite pri nalozeni 3 a viac cestujucich urcite dralo.

15" a 16"

Napsal: sob črc 18, 2009 15:50
od Mellow
Ahoj!

Sni?oval prosím někdo s 16" nebo dokonce 15" koly a zvolil Eibach Sportline 45/30mm pro benzín bez turba? Co podlo?ky?

Podělte se o zku?enosti prosím. Díky!

geometrie

Napsal: úte srp 25, 2009 13:46
od Mellow
Ahoj!

Dotaz na majitele, kteri uz maji snizeno: resili jste prosim po snizeni podvozku pruzinami zmenu charakteristiky geometrie? Bylo to po snizeni o 30 mm nutne? Diky predem!

Napsal: úte srp 25, 2009 14:05
od Colin
Eibach sice nemám, ale sní?ený pru?iny (H&R -35/-35) jsem měl chvíli spolu s 15" i 16" a teď i s 17" elektrony. Geometrii jsem nijak neře?il.

Napsal: úte srp 25, 2009 16:25
od .bany
ja mam vepredu 45- ale na geometrii to bylo ok takze myslim ze nejni co resit...

Re: konecne na aute - Eibach > pruziny + podlozky

Napsal: úte srp 25, 2009 16:37
od Okic
carlos píše:Tak sem to tam dnes konecne namontoval. Pruziny Eibach Sportline a podlozky 15mm. Vubec sem necekal ze to tolik prida na vzhledu...A co teprve projizdeni zatacek :)


Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek





skoda ze uz ty fotky nejdou videt..rad bych se kukl jak to vypada na podlozkach

geometrie

Napsal: stř srp 26, 2009 9:03
od Mellow
ad geometrie: ok, jak myslíte :)

Napsal: stř srp 26, 2009 9:08
od .bany
jinak ja mam na aute 45/35 snizeni sedi to jak pribity ale jak je ten kadel tezkej dost to tluce vepredu ale jinak v zadu mam podlozky 1cm a kdys nalozim 5lidi tak ikdys mam dany dorazy pri propruzeni dru a bez nich sice taky ale ne tolik :D jinak mam 17 et 38