Stránka 3 z 22
Napsal: úte úno 22, 2011 20:03
od Jirka
Tohle na trysky nevypadá to by ?patně chytalo a hlavně teplí.
Začal bych tim filtrem , popřípadě zkontrolovat vedení z nádr?e do filtru a kdy? tak vyndat čerpadlo z nádr?e a vyčistit, někdy tam bývá sýtko , ale jak je to konkrétně u GP to nevím.
Ten regulátor by to mohl být, ty ho má? přímo na railu a rád se do něj dostane nečistota a opotřebí dosedací plocha jehli regulátoru.
Kámo? dělá v bosch jihlava tak mi donesl fota jak to vypadá a jak málo stačí na zničení toho regulátoru.
Jinak cena toho nového regulátoru taky neni zrovna lidová.
Napsal: úte úno 22, 2011 20:22
od Bongo-Bong
no prave..ja to tipoval na filtr,ale zadna kontrolka nesviti..ZItra dopoledne prijde regulator, tak ho tam prdne a uvidi..odpoledne pak filtr..mozna jsem si to udelal sam tim filtrem..Tezko rict..kazdopadne filtr si necham a riznu ho..pak poslu foto jak to v nem probihalo..rikal mi, ze ho dela(regulator) prave jen bosch a z railu sel zvuk zvlastniho puvodu..mozna,ze to bylo prave ono..
Napsal: úte úno 22, 2011 20:28
od Jirka
No filtr ?ádnou kontrolku nemá jenom kdyby v něm byla voda tak by se rozsvěcela kontrolka jinak nic.
Osobně bych začal filtrem a? potom regulátor, je to hlavně o ceně.
Tak at ti to dopadne dobře a GP jezdí jako dřív a napi? co to dělalo.
Napsal: úte úno 22, 2011 21:18
od Bongo-Bong
Jasny jasny..urcite dam vedet.Prave, ze ta cena je rozhodujici..Tak nejak bych to videl..Urcite dam vedet a jak rikam, jeste jednou diky za rady

Napsal: stř úno 23, 2011 22:15
od Bongo-Bong
tak dneska mi rekli, ze jsou to vstriky!takze mazec..vymenil regulator i filtr a auto bezi na dva valce..Je to dost divny...Kazdopadne celkova cena repase vcetne prace i s filtrem se pohybuje od 18 do 23 tisic..Takze me omeje..NAsel mi kamos vstriky za 8 tisic starsi a pise zaruka po domluve..nevim co si myslet..asi lepsi repas, ze? i kdyz je to finance dost neunosny...

Napsal: čtv úno 24, 2011 9:03
od Jirka
To neni mo?ný ?e to jsou vstřiky to je moc brzy, dej to do nějakýho diesel servisu, třeba Petr Rada Soběslav, cena repase za kus je tak 2a?3tis.
Vyndany vstřiky má? hned je to par ?roubu a dobře přístupný, ta cena co ti řekli je a? dost.
Napsal: čtv úno 24, 2011 21:02
od Bongo-Bong
Rikaji to vsichni...Vstriky uz venku jsou,dneska je odvezl do bosche a pockam co mi rekne za cenu..no tu sobeslav mam trosku z ruky.jeste jsem je nasel na internetu s pul rocni zarukou za 8tis.tam nejsou stejny z 1.9 ze?ty mam zase moznost za 6 ale je to bez zaruky..mam z toho celkem hlavu v pejru...

Napsal: čtv úno 24, 2011 21:10
od Jirka
Má? to chipnutý vid?a kolik si na tom chipu najel? tak pozor kdy? se to pře?ene s tlakem paliva tak to spolehlivě zničí trysky.
Ty výkony co uvádí? jsou a? dost vysoký na to ?e má? tu slab?í verzi 1,3mjtd.
Já mám taky chip a mám tu silněj?í verzi s VGT turbem a takové navý?ení výkonu a kroutáku tam nemám v tomhle případě platí , ?e méně znamená výce.
Napsal: čtv úno 24, 2011 21:20
od Bongo-Bong
Ja vim..po tom jsem taky patral, ale temer vsichni mi to vyvraceji..NA chipu mam najeto tak 20 tis km..jenze ceho jsem si vsiml uz pred chipovanim tak auto zhruba mezi 1700 az 2000 otacek pri pridani plynu jakoby ztratilo akceleraci a hned se zase chytlo..behem vterinky..to je jedina vec co me vede k tem vstrikum...
Napsal: pát úno 25, 2011 18:39
od Jirka
Tak takové to chvilkové vynechání tahu je normální , je to daný konstrukcí turba(má? jen s obtokem) a tím ?e se při ubrání plynu otevře EGR ventil a ne? se zavře a začne tlačit turbo tak to je ta prodleva.
Máme doma je?tě 1,3 jtd clasic od novoty a dělá to to samé, kdy? v těhle otáčkách ubere? hodně plyn a pak che? razantněji zrychlit tak se projevý pravě ta prodleva.
To jsou otáčky kdy to turbo se teprve dostává do tlaku tak proto.
Hele jestli budou ve vstřikovačích stopy otěrového kovu tak je?tě vytrhni čerpadlo, ty ?upinky kovu jsou právě z něj.
Kdy? to neudělá? tak ty vstřiky budo zase zachvíli ko.
Napsal: sob úno 26, 2011 9:47
od Bongo-Bong
Tak Ti reknu peknou bombu!Auto mam doma!Vstriky byly odeslany do bosche a jsou naprosto v poradku..Premereny a serizeny jsou a v aute slapou jako vino..Asi pochybeni servisu i kdyz jsem s nimi nikdy nemel problem tak zustal zaseknutej egr ventil..Nebylo jim to nejak jasny,ze by to kvuli tomu nejelo..Tak me to stalo 6000kc s vymenou palivaku, zkouska vstriku i s cestou a prace..Ale i tak je ze me nejstastnejsi clovek pod sluncem..

a Tobe dekuju moc za rady i tak se mi moc hodi!A myslim,ze se setkame nekde na sraze

Napsal: sob úno 26, 2011 9:54
od Bongo-Bong
Tak me napada, ty do toho asi tak nejak delas vid?

Napsal: sob úno 26, 2011 15:44
od Jirka
Jsem automechanik a dělám v jedné firmě kde sice spravujeme autobusy,ale doma dělám melouchy.
V práci děláme hlavně Iveca a máme na to i origo. diag. EASY, jinak doma mám ted na italy koupenej FiatEcuScan s kabelama i upravenym rozhranim.
No kdy? bude otevřenej EGR tak to opravdu nepojede , to ti vlastně jdou spaliny přímo nazpět do sání a motor se vlastně dusí.
Napsal: sob úno 26, 2011 18:48
od Bongo-Bong
TAK TO JE SUPER!Prislo mi, ze tomu nejak rozumis...opravdu moc diky za rady!

Napsal: ned úno 27, 2011 7:29
od Jirka
Vím ,?e to je

ale z čeho tam má? to denní svícení?
Vypadá to velice pěkně.