Stránka 3 z 3
Napsal: ned úno 17, 2008 12:52
od peterson
Colin píše:Nejezdím takhle pořád, ale tentokrát jsem jel skoro pořád na maximum (vět?inou těch 170-180, občas jsem musel zpomalit). Jel jsem to včera, tak?e se sportovním tlumičem. Ten na to ale nemá ?ádný vliv, u? kdysi jsem myslím psal, ?e jsem jel za 11l a to jsem měl jen sportovní koncovku od Fiatu. Kdy? dodr?uju 90km/h, tak jedu cca za 6l.
Ta spotřeba je dost vysoká. Já jel Hodonín Olomouc a zp.převá?ně po dálnici 140km/h a měl jsem průměr7,5l.Těch 170-180km/h je podle mě na tenhle motor u? příli?,pro takové cestovní tempo jsou vhodné 1,8 a vy??í obsahy ty pak mají men?í spotřebu ne? 1,4 proto?e se nemusí tak vytáčet.Jinak mě se s tímto motorem předjí?dí celkem dobře(samozřejmě tak do 120km/h potom to zvadne)chce to jen podřadit na trojku.Myslím ?e do města je 8V vhodněj?í ne? 1,4 16V bere lep?í od spodu.
Napsal: ned úno 17, 2008 13:05
od Colin
Jarou? píše:Colin píše:Nejezdím takhle pořád, ale tentokrát jsem jel skoro pořád na maximum (vět?inou těch 170-180, občas jsem musel zpomalit). Jel jsem to včera, tak?e se sportovním tlumičem. Ten na to ale nemá ?ádný vliv, u? kdysi jsem myslím psal, ?e jsem jel za 11l a to jsem měl jen sportovní koncovku od Fiatu. Kdy? dodr?uju 90km/h, tak jedu cca za 6l.
Aha, tak to zcela mění situaci

Jsem si říkal, ?e takhle ?rát normálně ani nemů?e

V?ak já psal, ?e průměrná rychlost byla 130km/h

Napsal: ned úno 17, 2008 13:07
od Colin
peterson píše:Colin píše:Nejezdím takhle pořád, ale tentokrát jsem jel skoro pořád na maximum (vět?inou těch 170-180, občas jsem musel zpomalit). Jel jsem to včera, tak?e se sportovním tlumičem. Ten na to ale nemá ?ádný vliv, u? kdysi jsem myslím psal, ?e jsem jel za 11l a to jsem měl jen sportovní koncovku od Fiatu. Kdy? dodr?uju 90km/h, tak jedu cca za 6l.
Ta spotřeba je dost vysoká. Já jel Hodonín Olomouc a zp.převá?ně po dálnici 140km/h a měl jsem průměr7,5l.Těch 170-180km/h je podle mě na tenhle motor u? příli?,pro takové cestovní tempo jsou vhodné 1,8 a vy??í obsahy ty pak mají men?í spotřebu ne? 1,4 proto?e se nemusí tak vytáčet.Jinak mě se s tímto motorem předjí?dí celkem dobře(samozřejmě tak do 120km/h potom to zvadne)chce to jen podřadit na trojku.Myslím ?e do města je 8V vhodněj?í ne? 1,4 16V bere lep?í od spodu.
Mě se to zdá líný, ale to bude tím, ?e to střídám s tím 3.0TDI

Dneska bych si jednoznačně vybral 1.4 T-Jet. Dá se s tím jezdit jak normálně, tak i rychle. Docela by mě zajímalo, jestli by si vzal víc jak těch 11,3l, kdy? by se mu ?lapalo na krk.
Napsal: ned úno 17, 2008 19:41
od olso
S turbo benzinom sa da jazdit za 7 ale aj za 15. Osobne sa turbomotorov trochu bojim kvoli zivotnosti turb a to ma u dieslu o liter nizsia spotreba naozaj nevytrhne. 1.4 T-Jet bude supr, ale zo zivotnosti by som mal trochu strach. Ta 1,2 no, nie je to ziadna slava, ale 1,4 8v tiez toho moc nepobral, v testoch mu vycitali prave vysoku spotrebu.
Napsal: ned úno 17, 2008 20:33
od Tommy
No o vysoké spotřebě moc nevím, jedině, kdy? to honím 160+, tak pak si vezme, ale to, jak ji? jsem psal vý?e není chyba motoru! Po městě to v poslední době moc ne?etřím a spotřeba tak 6,8l/100km. Dnes jsem byl na horách v polsku za Harrachovem 274km spotřeba 6,8l/100km a to jsme jeli ve čtyřech (?ádní koncentráčníci

) a ly?e na stře?e. Bohu?el průměrnou rychlost sem si nezapamatoval...
Napsal: pon úno 25, 2008 19:22
od gurisson
Noo ja mam 1,4 16V a musim rict ze bych asi za nic nemenil teda pravda ktome toho T Jetu to me strasne mrzi ze ho zacali vyrabet az po tom co jsem koupil autak. Jinak motor je krasne tocivej a jak psal uz Honzus tak to tahne i od spoda a tenhla motor ma jeste jednu krasu jede az do 6500 otacek takze se s tim daji delat docela zazraky treba 170 na 4

Napsal: čtv bře 06, 2008 11:05
od RadekL
Tak jsem měl mo?nost se prvně svést v Grande Puntu s motorem 1.2 a musím říci,?e jsem byl velice zklamán. Auto mělo najeto téměř 10 tis.km a přesto se chovalo výrazně líněji ne? moje Punto II. Ani jízdní komfort pro řidiče mi nepřipadal lep?í. Musím říci,?e jsem byl zklamán nebo? jsem čekal mnohem víc. Nádherné auto z venku ale pro mne to? asi v?e. Nechci v?ak tímto mým subjektivním dojmem nikoho na?tvat. Je to pouze můj názor. Nyní zva?uji, ?e moje pří?tí volba bude opět Punto II a to z hlediska poměru ceny a u?itné hodnoty. Mo?na i s motorem 1,3 MultiJet.
Napsal: čtv bře 06, 2008 20:16
od Jirka
RadekL píše:Tak jsem měl mo?nost se prvně svést v Grande Puntu s motorem 1.2 a musím říci,?e jsem byl velice zklamán. Auto mělo najeto téměř 10 tis.km a přesto se chovalo výrazně líněji ne? moje Punto II. Ani jízdní komfort pro řidiče mi nepřipadal lep?í. Musím říci,?e jsem byl zklamán nebo? jsem čekal mnohem víc. Nádherné auto z venku ale pro mne to? asi v?e. Nechci v?ak tímto mým subjektivním dojmem nikoho na?tvat. Je to pouze můj názor. Nyní zva?uji, ?e moje pří?tí volba bude opět Punto II a to z hlediska poměru ceny a u?itné hodnoty. Mo?na i s motorem 1,3 MultiJet.
Tu 1,2 v benzinu nelze vubec rovnat s 1,3 multijet to je nebe a dudy mam mo?nost se vozit v obou a je to rozdil třídy.
Napsal: čtv bře 06, 2008 21:34
od Drtikol
Ja mel vsechny punta jak I generace, tak II a ted GPčko. Kazdodene jsem mel moznost jezdit ve vsech motorizacich, se kterymi se dodavalo, nejcasteji vsak s nejprodavanejsi 1.2. Reknu ti RadkuL, ze do Punta II bych s GP uz nikdy nepresedl

Daleko vetsi dojem na me zanechala I generace, nez ta II.
Napsal: pát bře 07, 2008 7:51
od dall
Drtikol píše:Ja mel vsechny punta jak I generace, tak II a ted GPčko. Kazdodene jsem mel moznost jezdit ve vsech motorizacich, se kterymi se dodavalo, nejcasteji vsak s nejprodavanejsi 1.2. Reknu ti RadkuL, ze do Punta II bych s GP uz nikdy nepresedl

Daleko vetsi dojem na me zanechala I generace, nez ta II.
je pravda, ?e Punto I bylo na svou dobu vyjímečné auto a i dnes to mů?e být plnohodnotné, třeba druhé, auto v rodině, Punto II u? trochu spadlo do průměru, ale například prostorností je to stále výborné auto které ve své třídě tě?ko hledá konkurenta a snad ho ani nemá...