Stránka 3 z 30
Napsal: úte led 01, 2008 19:24
od peterson
To jo Abarth je dobrá investice do budoucnosti zvlá?tě v té výkoněj?í verzi.Jednou to bude vyhledávaný veterán kterému bude růst hodnota.

Napsal: úte led 01, 2008 21:17
od netwalker
akorat v te dobe uz nebude benzin, nafta, bude se jezdit na elektriku, na vodik nebo biopaliva a takovyhle auto ani nenastartujes...
Napsal: úte led 01, 2008 22:09
od dall
peterson píše:To jo Abarth je dobrá investice do budoucnosti zvlá?tě v té výkoněj?í verzi.Jednou to bude vyhledávaný veterán kterému bude růst hodnota.

ale prd, dne?ní velkosériové auto nikdy vyhledávaný veterán nebude, a? je v jaké verzi chce...
Napsal: úte led 01, 2008 22:52
od netwalker
no to je mozna pravda, ale prece jenom, co kdyby...)) nahoda je blbec..

)
Napsal: úte led 01, 2008 23:19
od nal
dall - no, nie tak docela. aj seriovo vyrabane vozidla mozu byt casom vyhladavane. priklad - renault avantime. z fiatu to z terajsej produkcie tipujem urcite na multiplu a pandu 4x4 cross.
v kazdom pripade GP brat urcite uz od vybavy dynamic, z doplnkov
urcite nezabudnut na
- aktivne opierky hlavy
- laktova opierka
- bocne ochranne listy
- radio s mp3 prehravacom
su to vsetko drobnosti, ale za ten peniaz - no nekup to
ak si priplatit, tak hlavne do
- automatickej klimy
- tempomatu
- blue&me
- ESP
(napisane podla mojich priorit...)
inak, minuly rok spustil fiat nove modely niekedy vo februari, odvtedy bol napr. dynamic automaticky s manualnou klimou

(ten cert je tu kvoli tomu, ze som mohol pockat 4 mesiace). asi aj tento rok da mozno z vyroby uz blue&me (!) a mozno aktivne opierky hlavy.
Napsal: úte led 01, 2008 23:27
od dall
a Avantime je vyhladávané auto? ?e jsem si nev?iml

mů?em o tom klidně pokecat někde bokem, a? nejsme

do veteránů dělám u? moc dlouho a znova opakuju, ?e z dne?ní bě?né produkce nikdy veterány nebudou, u? jen kvůli tomu, ?e takové auto za pár desítek let nikdo nebude schopen dr?et ve funkčním stavu, tyto případy jsou u? dnes, u některých aut z konce 80-tých let...
Napsal: stř led 02, 2008 10:15
od peterson
Myslím ?e nemá? tak docela pravdu Renaultů Avantime bylo vyrobeno velmi málo kusů viz.článek v časopiseSM a navíc se vyráběl jenom asi 2roky,podobně se mluví taky např. o Peugeotu 406coupé2dv.kterých se sice vyrobilo o poznání víc,ale vzhledem k tomu ?e se jedná o sportovní auto které podléhá častěji haváriím nemusí se jich dochovat mnoho.U toho Abartha jsem samozřejmě nemyslel veterány typu Jaguar za mnohamilionové částky,ale ojedinělí vůz pro svého majtele ,který bude mít za 30let min.aspoň takovou cenu jakou měl při pořízení.Za kolik se dnes prodává zachovalá ?1000 která stávala 37000Kč?Dnes za ni nabízejí 60000Kč a za 2dv.MBX i 200000kč a to se jedná o lidové vozidlo se statisícovou produkcí.
Napsal: stř led 02, 2008 11:18
od dall
ono ale tě?ko porovnávat 37000,- z roku 1965 a dne?ních 60.000,- ?e... navíc má? pravdu jen s tím MBX, tam cena ?plhá vysoko, ale jen kvůli konstrukční "nekvalitě" auta, které se kvůli kroutící se karoserii téměř nedá renovovat a i z toho důvodu se zastavila výroba a auta také do dne?ních dnů nevydr?ely, to bude přesně i případ Avantimu, nekvalitní auto s konstrukčně nekvalitní kroutící se karoserií, navíc prodejní propadák. Normální ? 1000MB, kterou jsi zmiňoval je za 60.000,- prodejná jen po renovaci, bě?ná cena nezničeného renovovatelného auta je cca 20 - 25k a to se je?tě bavím o těch lep?ích a původních autech, jinak je i za 5k...
Napsal: stř led 02, 2008 11:27
od Jarouš
dall píše:ono ale tě?ko porovnávat 37000,- z roku 1965 a dne?ních 60.000,- ?e... navíc má? pravdu jen s tím MBX, tam cena ?plhá vysoko, ale jen kvůli konstrukční "nekvalitě" auta, které se kvůli kroutící se karoserii téměř nedá renovovat a i z toho důvodu se zastavila výroba a auta také do dne?ních dnů nevydr?ely, to bude přesně i případ Avantimu, nekvalitní auto s konstrukčně nekvalitní kroutící se karoserií, navíc prodejní propadák. Normální ? 1000MB, kterou jsi zmiňoval je za 60.000,- prodejná jen po renovaci, bě?ná cena nezničeného renovovatelného auta je cca 20 - 25k a to se je?tě bavím o těch lep?ích a původních autech, jinak je i za 5k...
Přesně tak, četl jsem někde problematiku Avantimu a vyráběl se pouze krátkou dobu z důvodu totálního prodejního propadáku (tu?ím 2 roky) a navíc vzhledem k jeho bohatě prosklené karosérii se kroutí jak piksla od sardinek.

Napsal: stř led 02, 2008 12:45
od peterson
A co taková Lancia D Integrále tam u? se cena u pěkného kusu začíná pomalu zvedat.Proč by taky Abarth SS zvlá?tě vylep?ený nějakým sportovním kitem nemohl jít stejnou cestou.
Napsal: stř led 02, 2008 13:34
od dall
peterson píše:A co taková Lancia D Integrále tam u? se cena u pěkného kusu začíná pomalu zvedat.Proč by taky Abarth SS zvlá?tě vylep?ený nějakým sportovním kitem nemohl jít stejnou cestou.
pomalu zvedat?

letí nahoru jako raketa... ale Integrala je unikátní auto a ve sběratelském stavu je jich sotva pár stovek kusů
Napsal: stř led 02, 2008 14:02
od Tommy
Kdy? u? jsme u veteránů, tak ta oran?ová co mám já + oran?ový interiér se té? dělal pouze rok, a ani sem jich moc neviděl, tak?e pěkný náběh

Dobrá investice by byla do Alfy Romeo 8C , je jich omezená série pouze 500ks a ani to neni zas tak drahý (ale levný taky ne)
Napsal: stř led 02, 2008 14:32
od dall
jj, Alfa Romeo 8C Competizione je sběratelský kus a "veterán" vlastně u? od nova
Napsal: stř led 09, 2008 16:00
od wenca
Tak a je to .
U? je zamluvený .
V Ostravě nebyli schopni nic rozumného říct , kdy? jsem po?adoval GP 5dv Dynamic ale + ty vyhřívané zrcátka .Jedině zadat do výroby .
Zato v Havířově mě nabídli ?e mrknou do centrálního skladu fiat v čr .
Mrkli a na?li asi 3 kousky . Hurá . Dokonce mě nechali si vybrat i barvu .
Bude to Modrá New Orleans .
Za týden budu taky hrdý majitel GP-čka .
Zdar

Napsal: čtv led 10, 2008 21:14
od Honza
Blahopřeji, dobře jsi vybral i barvu.
Hodně ??astných kilomerů...