Stránka 3 z 11

Napsal: pát led 04, 2008 16:19
od matus
Ja som netvrdil ?e sa ochladí motor ale ?e motor nemá také otáčky ako zo zaradenou rýchlos?ou :arrow: vodná pumpa má ni??ie otáčky :arrow: men?ia prietoková rýchlos? chladiacej kvapaliny cez výmenník :arrow: menej tepla sa prenesie vo výmenníku z vody do vzduchu (za predpokladu ?e sa nezmení rýchlos? prúdiaceho vzduchu do a z výmenníka)

Napsal: sob led 05, 2008 19:09
od Majty
To Maty: Maty dneska jsem jel se svým puntem, bylo taky docela chladno a vůbec nic mi tím místem netáhne. Stačí kdy? si topím na jedničku. A za chvíli to vypínám proto?e mám v autě docela horko. Souhlasím s Jarou?em ?e tam bude spí? nějaký problém s nětěsněním.

GP 1.4 8V

Napsal: sob led 05, 2008 20:05
od Robo1.2
Majty píše:To Maty: Maty dneska jsem jel se svým puntem, bylo taky docela chladno a vůbec nic mi tím místem netáhne. Stačí kdy? si topím na jedničku. A za chvíli to vypínám proto?e mám v autě docela horko. Souhlasím s Jarou?em ?e tam bude spí? nějaký problém s nětěsněním.

GP 1.4 8V
Ja som si tiez vsimol ze tadial ide zima, fuka
ale interier auto vykuri v pohode, akurat sa divim ako mozes citit ze ti kolise teplota vzduchu na nohy? to jazdis v sandaloch? mne ked sa rozpalia cizmy tak to musim vypnut :>

Napsal: sob led 05, 2008 20:16
od netwalker
Me teda pod tim stredovym panelem nic nefouka..:))) jedine, co tam bylo za problem, ze neco drncelo..:))) jinak jsem chtel k tomuhle:
Toto je moje prve auto takze porovnavat nemam s cim, ale tak nejako som cakal ze to bude kurit skor..
Mam kryt pod motorom, ale aj tak kym zacnem citit prvy teply vzduch par minut trva, aj ked u mna je asi problem ze to mam do roboty 7km, takze kym sa motor stihne zohriat, uz vystupujem..
Do prace jezdim 8 km a jsem na tom hodne podobne. Auto zacina byt vytopene, az kdyz jsem pred praci na parkovisti. Rikal jsem si, ze proste italove nejsou zvykli na zimu a tak maji topeni slabsi ( nebo jsem moc zimomrivej ), jenze predchozi auta, jako lada 2105 nebo Bravo, obe defakto italsky, topily 2x tolik.... Docela by me zajimalo, cim to je...

Napsal: sob led 05, 2008 22:17
od matus
Ja som si tiez vsimol ze tadial ide zima, fuka
ale interier auto vykuri v pohode, akurat sa divim ako mozes citit ze ti kolise teplota vzduchu na nohy? to jazdis v sandaloch? mne ked sa rozpalia cizmy tak to musim vypnut
Ja nevravím ?e je to brutal rozdiel ale niekedy keď mám na nohách botasky tak to cítim.

Napsal: ned led 13, 2008 21:57
od olso
Ked uz je tema kuranie, kedy sa vam auto zohreje? Nam sa po 2-3 km len zdvihne rucicka kvapaliny o kusok. Je to normalne? Nemam otvoreny termostat pri starte, ktory sa potom zavrie?Ako to mate vy? Potom rucicka drzi nastastie pekne v strede...

Napsal: pon led 14, 2008 9:42
od _3dno
Robo1.2 píše:
Majty píše:To Maty: Maty dneska jsem jel se svým puntem, bylo taky docela chladno a vůbec nic mi tím místem netáhne. Stačí kdy? si topím na jedničku. A za chvíli to vypínám proto?e mám v autě docela horko. Souhlasím s Jarou?em ?e tam bude spí? nějaký problém s nětěsněním.

GP 1.4 8V
Ja som si tiez vsimol ze tadial ide zima, fuka
ale interier auto vykuri v pohode, akurat sa divim ako mozes citit ze ti kolise teplota vzduchu na nohy? to jazdis v sandaloch? mne ked sa rozpalia cizmy tak to musim vypnut :>
zistil som, ze ak sa zapne na ventilacii vnutorny obed tak tym miestom prestane tahat .... a montaz krytu pod motor to nijak neovplivnila ...

Napsal: pát pro 26, 2008 22:42
od Dušan
_3dno píše:
maty píše:K tomu topení,jel jsem do Prahy kdy? bylo minus 10 rano a středovou konzolí mi tam tak tahlo,?e jsem nemohl ani na 4stupen vytopit auto.Mrzla mi jedna pulka těla.koukal jsem pod přístr.desku( pod ventilator a je tam otvor,to samy i po stranach a tudy jde hodne studenej vzduch ikdy? se topi na plno.
Kolik stoji ten kryt motoru? a pomu?e to?
mozem potvrdit ze pozorujem to iste. ak date ruku pod palubovku smerom dohora od toho ulozneho miesta co je pred radiacou pakou tak budete citit studeny vzduch. vid obrazok. uz mam objednany kryt pod motor tak potom dam vediet ci to pomohlo.

Obrázek
Přesně toto jsem poprvé zpozoroval minulý víkend. A? se trochu oteplí, budu se na to muset podívat :X

Napsal: sob pro 27, 2008 1:57
od Jarouš
Krytem to asi nebude. Jak s ním tak bez něj, nemám podobné zku?enosti. Auto topí parádně, ikdy? je 20 pod nulou. O proudu studeného vzduchu z míst o kterých je řeč, se nedá mluvit. Vidím to na jinou chybu, ne? kterou by vyře?il kryt pod motor....

Napsal: sob pro 27, 2008 18:53
od shiver
Du?an píše:
_3dno píše:
maty píše:K tomu topení,jel jsem do Prahy kdy? bylo minus 10 rano a středovou konzolí mi tam tak tahlo,?e jsem nemohl ani na 4stupen vytopit auto.Mrzla mi jedna pulka těla.koukal jsem pod přístr.desku( pod ventilator a je tam otvor,to samy i po stranach a tudy jde hodne studenej vzduch ikdy? se topi na plno.
Kolik stoji ten kryt motoru? a pomu?e to?
mozem potvrdit ze pozorujem to iste. ak date ruku pod palubovku smerom dohora od toho ulozneho miesta co je pred radiacou pakou tak budete citit studeny vzduch. vid obrazok. uz mam objednany kryt pod motor tak potom dam vediet ci to pomohlo.

Obrázek

Přesně toto jsem poprvé zpozoroval minulý víkend. A? se trochu oteplí, budu se na to muset podívat :X
Hele dělalo mě to taky. Měl jsem pravou část těla jako v mrazáku. Tak jsem se tam mrknul a neměl jsem tam pylovej filtr. Dal jsem ho tam a u? to nedělá a mů?e být třeba minus 10. Ře?il jsem to asi před necelým měsícem

Napsal: sob pro 27, 2008 19:15
od 1nekros1
spravne ako vravi jarous som skusal teraz ked je okolo 0stupnou a puntik vie uplne dopohody vykurit az na 33 stupnou tam sa to zastavi pretoze automaticka klima viac nejde nastavit ako 32 a napriklad favorit vedel vykurit iba na 28 a s toho stredoveho panela nejde ziaden studeny vzduch u mna a cely panel alebo najskorej pri nohach vodicovych je cely teply teraz v zime

Napsal: sob pro 27, 2008 21:46
od J.B.
pro mě je to záhada-pylový filtr mám tě?ko kdy? mi na podzim lítalo listí a? do auta a zima mi dovnitř nefičí..problém má ka?dý asi jinde.

Napsal: sob pro 27, 2008 22:24
od wenca
To JB : Pokud má? klimatizaci , tak tam musí? mít i ten pylový filtr .

Napsal: sob pro 27, 2008 22:37
od J.B.
nene-klimu nemam,mam jen verzi active......

Napsal: ned pro 28, 2008 1:17
od 1nekros1
ked mas klimu tak tam mas urcite (no mal by si mat uz par pripadou to tam nemalo) pelovy filter je pod krytom stredovej konzoly zo strany spolujazdca pri nohach.
inak mate pravdu ked tam ten filter nieje pekne fuci ten studeny vzduch dovnutraa po tom plaste sa dostava az k tej pake kade cez dierky prefukuje,,, takze asi to je dost neprijemne.
ja mam zasa skorej problem ze mi strasne vrzuka a piskoce ventilator vam ide ako potichu? alebo ho je dostatocne pocut