Stránka 3 z 18
Napsal: ned bře 01, 2009 21:24
od Dušan
Majitelé 1,2-ky! Nechce se mi to zkou?et - kdo mi poradí, jak se dostanu ke vzduchovému filtru?
Musím povolit zpředu těch 6 ?roubů, nebo stačí kdy? povolím ty dva po stranách co dr?í airbox a airbox rozpojím?
Napsal: ned bře 01, 2009 21:58
od Jarouš
Du?an píše:Majitelé 1,2-ky! Nechce se mi to zkou?et - kdo mi poradí, jak se dostanu ke vzduchovému filtru?
Musím povolit zpředu těch 6 ?roubů, nebo stačí kdy? povolím ty dva po stranách co dr?í airbox a airbox rozpojím?
Musí? těch 6. Ty 2 dr?í celý box.
Napsal: pon kvě 11, 2009 17:03
od Davids
co rikate na tento?
http://www.chevron-racing.com/index.php ... ts_id=3664
zarazi me ta nizka cena a co mi prijde skoro az nemozne, ze je to na muj motor asi do toho pujdu

Napsal: pon kvě 11, 2009 17:43
od Dušan
Hezký, takový zelený.
Teď vá?ně, já jsem o bavlněném filtru (či takovéto vlo?ce) uva?oval, ale zatím jsem svou my?lenku opustil. Nevím, jak to ovlivní chod Tvého naf?áku, ale na mou benzínovou 1,2-ku to asi zásadní vliv mít nebude
Napsal: pon kvě 11, 2009 18:04
od Davids
Du?an píše:Hezký, takový zelený.
Teď vá?ně, já jsem o bavlněném filtru (či takovéto vlo?ce) uva?oval, ale zatím jsem svou my?lenku opustil. Nevím, jak to ovlivní chod Tvého naf?áku, ale na mou benzínovou 1,2-ku to asi zásadní vliv mít nebude
Ja si myslim, ze u motoru s turbem by vysledny efekt mel byt alespon trosku znatelny a v kombinaci se sportovnim vyfukem by se nejaky ten konik navic mohl projevit a kdyby o 0,3 litru klesla spotreba jsem nadmiru spokojen

Napsal: pon kvě 11, 2009 18:05
od Jarouš
Davids píše:Du?an píše:Hezký, takový zelený.
Teď vá?ně, já jsem o bavlněném filtru (či takovéto vlo?ce) uva?oval, ale zatím jsem svou my?lenku opustil. Nevím, jak to ovlivní chod Tvého naf?áku, ale na mou benzínovou 1,2-ku to asi zásadní vliv mít nebude
Ja si myslim, ze u motoru s turbem by vysledny efekt mel byt alespon trosku znatelny a v kombinaci se sportovnim vyfukem by se nejaky ten konik navic mohl projevit a kdyby o 0,3 litru klesla spotreba jsem nadmiru spokojen

..a já myslím, ?e u motoru s váhou vzduchu bude vliv nula...
Napsal: pon kvě 11, 2009 18:50
od Davids
no cekal jsem az se Jarous ozve

opet nezklamal, silne pochybuju o tom, ze kdyby byl u aut s vahou vzduchu vliv nula, ze by nekdo vubec vyrabel a prodaval tyhle filtry.
Napsal: pon kvě 11, 2009 18:57
od Jarouš
Davids píše:no cekal jsem az se Jarous ozve

opet nezklamal, silne pochybuju o tom, ze kdyby byl u aut s vahou vzduchu vliv nula, ze by nekdo vubec vyrabel a prodaval tyhle filtry.
Tak se nad tím trochu zamysli.. má? pocit, ?e motor, do kterého tlačí vzduch turbo, pozná jestli je tam takový nebo makový filtr?
Napsal: pon kvě 11, 2009 19:04
od Davids
Jarou? píše:Davids píše:no cekal jsem az se Jarous ozve

opet nezklamal, silne pochybuju o tom, ze kdyby byl u aut s vahou vzduchu vliv nula, ze by nekdo vubec vyrabel a prodaval tyhle filtry.
Tak se nad tím trochu zamysli.. má? pocit, ?e motor, do kterého tlačí vzduch turbo, pozná jestli je tam takový nebo makový filtr?
priloz si na usta papir a zkus se pres nej nadechnout pak priloz kousek bavlneneho tricka a prozkoumej rozdil

dej nam vedet

ja bych spis rekl, ze cim vetsi narok motoru na vzduch tim je dulezitost propustneho filtru vetsi...
Napsal: pon kvě 11, 2009 19:10
od Jarouš
Davids píše:Jarou? píše:Davids píše:no cekal jsem az se Jarous ozve

opet nezklamal, silne pochybuju o tom, ze kdyby byl u aut s vahou vzduchu vliv nula, ze by nekdo vubec vyrabel a prodaval tyhle filtry.
Tak se nad tím trochu zamysli.. má? pocit, ?e motor, do kterého tlačí vzduch turbo, pozná jestli je tam takový nebo makový filtr?
priloz si na usta papir a zkus se pres nej nadechnout pak priloz kousek bavlneneho tricka a prozkoumej rozdil

dej nam vedet

ja bych spis rekl, ze cim vetsi narok motoru na vzduch tim je dulezitost propustneho filtru vetsi...
Kup si filr, rozmlouvat ti to nebudu

Tímto pova?uju na?i diskuzi za uzavřenou

Napsal: pon kvě 11, 2009 20:09
od Jirka
Jarou? píše:Davids píše:no cekal jsem az se Jarous ozve

opet nezklamal, silne pochybuju o tom, ze kdyby byl u aut s vahou vzduchu vliv nula, ze by nekdo vubec vyrabel a prodaval tyhle filtry.
Tak se nad tím trochu zamysli.. má? pocit, ?e motor, do kterého tlačí vzduch turbo, pozná jestli je tam takový nebo makový filtr?
Musim s tebou souhlasit u motoru s turbem a váhou vzduchu ten filtr moc velký učinek mít nebude jenom odejde dříve váha vzduchu proto?e se na ní nalepí mastnota z filtru.
Vět?í účinek to bude mít určitě u obyčejného atmosférového motoru.
Napsal: pon kvě 11, 2009 20:45
od julo
Teď vá?ně, já jsem o bavlněném filtru (či takovéto vlo?ce) uva?oval, ale zatím jsem svou my?lenku opustil. Nevím, jak to ovlivní chod Tvého naf?áku, ale na mou benzínovou 1,2-ku to asi zásadní vliv mít nebude
Ja som o tom neuva?oval, ale teraz uva?ujem. Len tie ? akosi .... Teraz ma čaká garančka + platenie v?etkých poistiek.
Napsal: pát čer 05, 2009 14:34
od milos79
myslim ze nejky zasadny vplyv ci uz + alebo - to trebars na motore 1,2 mat nebude, ked tak aspon cenovu vyhodu casom, lebo ak tak pozeram ake su ceny papierakov tak nejake 4 vymeny a bavlneny je zaplateny.
a s tou priepustnostou bude tiez nieco na tom, samozrejme nebude tocit viac, ide o to ze moze ist lahsie do otacok
Napsal: pon čer 15, 2009 15:41
od Eses
Co říkáte na tento kit sání od BMC s karbonovým obalem okolo samotného filtru-vlo?ky pro 1.4 T-JETy a M-JETy, který zamezuje nasávání teplého vzduchu z motorového prostoru

Napsal: pon čer 15, 2009 16:00
od .bany
tak vzhledove to vypada jak pixla od bombonu

ale kazdopadne to neco podela...jeste bych dal privod vzduchu nekam kde to bude nabirat krasne studenej vzduch,ucinek by bejt moch urcite lepsi nez u normalniho airboxu,jelikoz trobka nasavani je nekde kde vubec nemuze nabirat studenaka,nebo aspon ja to mam(mel sem),pac je nekde v ucpanym doliku pod haubnou,nechapu ...
