

Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
jo tak budeme prostě ovcí v davu... a plavat s proudem jako mrtvolyHonzus píše:Portfolio sestávající z modelu na bázi Punta II, přebouchanýho Brava, překopaný Spínač od světel ani nekomentuju, to je opravdu esenciální zále?itost, na kterou auto jezdí, a kdy? jsme u toho VW, prodává miliony vozů, kde ten spínač je a lidem to nějak nevadí
tak to přece není, jen mi prosím vysvětli, co je principiálně jiného/?patného na tom otočném spínači?g-lobby píše:jo tak budeme prostě ovcí v davu... a plavat s proudem jako mrtvolyproto?e to tak mají lidi v milionech aut
u? vidím jak budou muset zhasínat světla
Jasně, ale on Marchionne nemá na výběr, na vývoj nejsou momentálně peníze, musí se konsolidovat koncern jako celek...Jarous1 píše:Honzus: vím kam míří?. Teď neře?ím ekonomiku, jen prostě pí?u, ?e se mi cesta, kterou nastolil Marchione, (ikdy? jsem zpočátku byl jeho velkým příznivcem) nelíbí. V době kdy vět?ina výrobců sni?uje hmotnost on přeznačkovává americké mastodonty a s italským znakem je hrne do evropy. Já jsem nikdy nebyl příznivcem amerických aut a proto mi to nevoní. Snad jak pí?e?, to celému koncernu v evropě pomů?e. Třeba a? Freemonta vyzkou?ím, změním názor.
Honzus píše:tak to přece není, jen mi prosím vysvětli, co je principiálně jiného/?patného na tom otočném spínači?g-lobby píše:jo tak budeme prostě ovcí v davu... a plavat s proudem jako mrtvolyproto?e to tak mají lidi v milionech aut
u? vidím jak budou muset zhasínat světla
P.S. pssst, ale Ferrari a Maserati taky mají otočný vypínač vlevo pod volantem
JJ, já si to myslel, konzervag-lobby píše:pssst
Honzusi já jsem prostě konzerva... pro mě páčka je blí? ne? kolečko a jsem u? tak prostě zvyklý... auto?kolu jsem dělal ve fábii tak mi to při?lo prostě daleko navíc způsob rozsvěcování mlhovek vyta?ením nebo zatlačením u? nevím... ani u grande to není ideálně, také to mohli dát na páčku(prstýnek jako na zadní stěrač)...
také na té poslední fotce mi ten předek připoměl nějaké jiné auto... mo?ná vy??í octávkunevím... ty světla, prolisy na kapotě...
tak dnes jsem se bavil v servisu a řekli mi ?e odhadují cenu auta v základu kolem 550 tis., ale ?e tam bude u? v základu super výbava jak je na Fiat zvykem... a ?e se budou montovat v Evropě/Turecku jako v?echny ostatní Chryslery pro Evropug-lobby píše:no cena... úplný základ podle mě bude začínat někde kolem 550 tis.![]()
Pokud je ta cena reálná, pak je naprosto bezkonkurenční vzhledem k velikosti a výbavě auta...g-lobby píše:tak dnes jsem se bavil v servisu a řekli mi ?e odhadují cenu auta v základu kolem 550 tis., ale ?e tam bude u? v základu super výbava jak je na Fiat zvykem... a ?e se budou montovat v Evropě/Turecku jako v?echny ostatní Chryslery pro Evropug-lobby píše:no cena... úplný základ podle mě bude začínat někde kolem 550 tis.![]()
samozřejmě ?e to je jen odhad, nemají ?ádné ofico. informace
k ceně stačí se podívat a základní cena toho dodge je 23000$ (s luxusní výbavou 34000$)... já a ve fiatu odhadujeme ?e sem se bude dová?et za cca 30000$ s lep?í výbavou u? v základuHonzus píše:Pokud je ta cena reálná, pak je naprosto bezkonkurenční vzhledem k velikosti a výbavě auta...g-lobby píše:tak dnes jsem se bavil v servisu a řekli mi ?e odhadují cenu auta v základu kolem 550 tis., ale ?e tam bude u? v základu super výbava jak je na Fiat zvykem... a ?e se budou montovat v Evropě/Turecku jako v?echny ostatní Chryslery pro Evropug-lobby píše:no cena... úplný základ podle mě bude začínat někde kolem 550 tis.![]()
samozřejmě ?e to je jen odhad, nemají ?ádné ofico. informace
Co se týče výroby, v?ude se psalo a pí?e, ?e montá? pojede v Mexiku v továrně, kde se vyrábí u? teď americká verze 500.