Stránka 3 z 14

Re: EURO 5 zpoždění plynu/ náhrada jednotky s Grande Punta?

Napsal: ned zář 08, 2013 21:46
od Bobin
No nemyslím plyn jako LPG. Kvůli EURO 5 , je tam právě zpoždění otevření klapky.Dělalo se to kvůli emisím . To znamená , že když stoupnu na pedál plynu je tam prodleva a klapka se neotevře rychle, právě z důvodu splnění emisí (auto pomaleji akceleruje),ale na ty já s..., chci aby to to prostě šlo stejně jak sešlápnu pedál :) Vím že se stím moc lidí ještě nesetkalo. (lepší spalování na úkor, pomalejší akcelerace)

Re: EURO 5 zpoždění plynu/ náhrada jednotky s Grande Punta?

Napsal: pon zář 09, 2013 9:06
od lukynen
Jo ak to je jiná. Nevím jestli někde pochodíš, je to moc nový motor na to aby byly chiptuneři připravení. Dej vědět jak jsi dopadl ;)

Re: Motor 1.4 8V (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: pon lis 04, 2013 20:18
od petoMA
Zdravím fiaťákov.V marci tohto roku som si kúpil nový Fiat Punto EVO 1,4 8v s LPG.Zhruba po troch mesiacoch sa objavil problém s ranným štartovaním motoru.Kde po naštartovaní motor hned zdochne,prípadne ked naskoči tak akoby strielal do vyfuku.Prirovnal by som to k pukancom v mikrovlnke. Keďže auto je nové v záruke kontaktoval som predajcu.Bol som tam tri krát stále nevedeli prísť na príčinu.No a po tretej návšteve sa zhruba po dvoch tyzdnoch porucal regulátor tlaku plynu.No aj po jeho vymenení problém pretrváva.Dokonca sa to objavuje aj počas štartov počas dňa. Keď som predajcovi adresoval stažnosť tak ich vyjadrenie je že to neni závada auta ale je to tým že v palivách je veľa biozložiek ktoré upchávajú vstrekovače.Čo sa mi zdá absurdné lebo motor ma len 14000km.A ak by to bolo palivom museli by mať tento problém všetky autá.Prosím o radu
P.S. Dnes ráno to po štarte motor dva krat strelil a zdochol.Potom štarte išiel ok.

Re: Motor 1.4 8V (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: pon lis 04, 2013 22:10
od tkupilik
Pred takovym prodejcem vem nohy na ramena a uz se tam neukazuj. Bioslozka v pripade benzinu je lih a ten rozhodne nic neucpava, naopak cisti, tzn te vyslovene lze.

Re: Motor 1.4 8V (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: úte lis 05, 2013 11:02
od 1nekros1
petoMA píše:Zdravím fiaťákov.V marci tohto roku som si kúpil nový Fiat Punto EVO 1,4 8v s LPG.Zhruba po troch mesiacoch sa objavil problém s ranným štartovaním motoru.Kde po naštartovaní motor hned zdochne,prípadne ked naskoči tak akoby strielal do vyfuku.Prirovnal by som to k pukancom v mikrovlnke. Keďže auto je nové v záruke kontaktoval som predajcu.Bol som tam tri krát stále nevedeli prísť na príčinu.No a po tretej návšteve sa zhruba po dvoch tyzdnoch porucal regulátor tlaku plynu.No aj po jeho vymenení problém pretrváva.Dokonca sa to objavuje aj počas štartov počas dňa. Keď som predajcovi adresoval stažnosť tak ich vyjadrenie je že to neni závada auta ale je to tým že v palivách je veľa biozložiek ktoré upchávajú vstrekovače.Čo sa mi zdá absurdné lebo motor ma len 14000km.A ak by to bolo palivom museli by mať tento problém všetky autá.Prosím o radu
P.S. Dnes ráno to po štarte motor dva krat strelil a zdochol.Potom štarte išiel ok.
somarinu ti tlaci do hlavy_!!! nenechaj sa odradit nevedia zas a znova nastavit plyn.stale a tvrdohlavo si stoj za svojim.ten plyn staci iba nastavit ak tam nieje ina chyba a taka mala rada ak chces aby to rano nastartovalo dobre tak posledne 3-4km chod na benzine.

Re: Motor 1.4 8V (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: úte lis 05, 2013 17:08
od petoMA
1nekros1 píše:
petoMA píše:Zdravím fiaťákov.V marci tohto roku som si kúpil nový Fiat Punto EVO 1,4 8v s LPG.Zhruba po troch mesiacoch sa objavil problém s ranným štartovaním motoru.Kde po naštartovaní motor hned zdochne,prípadne ked naskoči tak akoby strielal do vyfuku.Prirovnal by som to k pukancom v mikrovlnke. Keďže auto je nové v záruke kontaktoval som predajcu.Bol som tam tri krát stále nevedeli prísť na príčinu.No a po tretej návšteve sa zhruba po dvoch tyzdnoch porucal regulátor tlaku plynu.No aj po jeho vymenení problém pretrváva.Dokonca sa to objavuje aj počas štartov počas dňa. Keď som predajcovi adresoval stažnosť tak ich vyjadrenie je že to neni závada auta ale je to tým že v palivách je veľa biozložiek ktoré upchávajú vstrekovače.Čo sa mi zdá absurdné lebo motor ma len 14000km.A ak by to bolo palivom museli by mať tento problém všetky autá.Prosím o radu
P.S. Dnes ráno to po štarte motor dva krat strelil a zdochol.Potom štarte išiel ok.
somarinu ti tlaci do hlavy_!!! nenechaj sa odradit nevedia zas a znova nastavit plyn.stale a tvrdohlavo si stoj za svojim.ten plyn staci iba nastavit ak tam nieje ina chyba a taka mala rada ak chces aby to rano nastartovalo dobre tak posledne 3-4km chod na benzine.
uz aj to som skusal stale to robi.

Re: Motor 1.4 8V (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: stř lis 06, 2013 13:19
od 1nekros1
tak cisto chod iba na benzin a ked to robi aj tak tak je problem s niecim na motore... najcastejsia vada je ze to zle meria teplotu vzduchu.

Re: Motor 1.4 8V (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: stř lis 06, 2013 17:35
od lukynen
Ahoj kolego, tak můžu říci ,že první problémek s tím ,že mi to ráno šlo na 3 válce a nahlásila se chyba. Při diagnostice napsalo výpadek 4 válce a po přehození a výměně svíček ,to udělalo ještě jednou a od té doby cca 3 týdny je klid ;)

Re: Motor 1.4 8V (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: pát led 17, 2014 20:01
od micosajan
petoMA píše:Zdravím fiaťákov.V marci tohto roku som si kúpil nový Fiat Punto EVO 1,4 8v s LPG.Zhruba po troch mesiacoch sa objavil problém s ranným štartovaním motoru.Kde po naštartovaní motor hned zdochne,prípadne ked naskoči tak akoby strielal do vyfuku.Prirovnal by som to k pukancom v mikrovlnke. Keďže auto je nové v záruke kontaktoval som predajcu.Bol som tam tri krát stále nevedeli prísť na príčinu.No a po tretej návšteve sa zhruba po dvoch tyzdnoch porucal regulátor tlaku plynu.No aj po jeho vymenení problém pretrváva.Dokonca sa to objavuje aj počas štartov počas dňa. Keď som predajcovi adresoval stažnosť tak ich vyjadrenie je že to neni závada auta ale je to tým že v palivách je veľa biozložiek ktoré upchávajú vstrekovače.Čo sa mi zdá absurdné lebo motor ma len 14000km.A ak by to bolo palivom museli by mať tento problém všetky autá.Prosím o radu
P.S. Dnes ráno to po štarte motor dva krat strelil a zdochol.Potom štarte išiel ok.
Chce to jen a pouze kvalitni servis - nic jineho ;-)
Ja jsem mel se servisovanim a hlavne nastavenim sveho LPG rovnez problemy...

Auto spatne startovalo.. neudrzelo volnobeh...
Havirov NORDEX = servis na dve veci
Ostrava AF CENTRUM = servis na dve veci
tvrdili ze ne spatne palivo, ale se ma jezdit jedna nadrz lpg a jedna nadrz benzin

Prostejov Rolny = 20min nastavovani a auto jak nove...
to ze vyse zmineni pri servisnich prohlidkach vubec nedelali predepsane ukony (serizeni ventilu apod.) vubec nekomentuju...

Az to budes mit v cajku tak bych vyjadreni "autorizovaneho" servisu, kteri melou o spatnem palivu resil primo se zastoupeni Fiatu SK - kazi jim tim akorat jmeno... Nemyslim si ze jim to bude jedno...
Nordex uz mezi autorizovanymi prodejci servisy nastesti nenajdem :-) (http://www.fiat.cz/dealerska-sit/13-mor ... zsky-kraj/)

Vačková Hriadel 1,4 v8 benzin

Napsal: čtv dub 17, 2014 21:42
od MichalG
Dobrý den mam problem s vačkovou hriadelou ked som to dal na diagnostiku povedalo mi ze je to vačková hriadel.Chyba je ale v tom ze to nesvieti stale raz to svieti chyba motora na palubovke a raz nie...Ked to zasvieti obmedzí to motor a neťahá nad 3000 otáčok.Je to GRANDE PUNTO 1,4 V8 benzín 57 KW.Prosím o radu ako to spravit alebo co dalej robiť

Vačková Hriadel

Napsal: čtv dub 17, 2014 21:50
od MichalG
Dobrý večer . Chcel by som povedať o svojom probléme.Mam punto ktore mi vyhodilu na palubovke chybu motora stym ze ked som to dal na diagnostiku ukazalo mi ze je to vačkova hriadel...Problem je vsak v tom ze to raz svieti a raz nie...Neviem včom to môže byť niekto nejaké rady prosím? Ked to svieti obmedzi to motor do 3000 otáčok

Re: Vačková Hriadel

Napsal: pát dub 18, 2014 12:43
od 1nekros1
A motor alebo neake zakladne info povedat co nic?

Re: Vačková Hriadel

Napsal: pát dub 18, 2014 18:59
od MichalG
Fiat Graqnde punto 1,4 57kw benzín

Re: Motor 1.4 8V (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: pát dub 18, 2014 21:49
od Jarouš
Nejspíš snímač polohy vačkové hřídele. Je pod držákem řídíc jednotky.

Re: Motor 1.4 8V (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: pon dub 21, 2014 10:12
od Jirka
A nebo nesynchronizace čidel klika vačka, taky by to mohl způsobovat volný rozvodový řemen.