Stránka 20 z 27
Re: Motor 1,4 16V (dotazy, rady, závady,...)
Napsal: stř kvě 01, 2013 19:04
od 1nekros1
Nedavaj im tam zrat:-) no s tou mackou ma kolega tiez dobru skusenost v zime usla spat k teplemu motoru a rano ju zachytil rozvodovy remen
Re: Motor 1,4 16V (dotazy, rady, závady,...)
Napsal: sob kvě 04, 2013 11:25
od benja
já zas našel zaraženého ve spodním grilu nějakého malého ptáčka..
Re: Motor 1,4 16V (dotazy, rady, závady,...)
Napsal: čtv lis 28, 2013 7:21
od Honza2601
Dobrý den / ahoj,
měl bych na Vás prosbu o radu.
Vlastním GP 1.4 16V 70kW 6ti kvalt r.v 2008 a prasklo mi u něj ložisko v převodovce a prorazilo se ven, takže je v krytu převodovky díra, kterou vytekl olej. Sehnal jsem novou převodovku, ale ze Stila stejné motorizace r.v 2004. Na motor by měla podle všeho sedět, ale nejsem si jistý, jestli bude pasovat i do kastle, mám na mysli uchycení k silentblokům a tak. Můžete mi prosím dát radu, jestli ji můžu použít nebo ne? Předem díky za info
Re: Motor 1,4 16V (dotazy, rady, závady,...)
Napsal: čtv lis 28, 2013 11:28
od Jarouš
tady fotka sestavy motor + převodovka Stilo 1.4 16V
http://www.google.cz/imgres?imgurl=http ... wBA&dur=14
Vytáhni motor z Punta a porovnej to. Bližší info ti asi nikdo nedá. Ale tuším, že se převodovky budou lišit vnitřkem, Stilo je přeci jen o třídu větší auto. Takže třeba jiný stálý převod.
nestartuje
Napsal: stř pro 25, 2013 12:23
od radek brno
potreboval bych poradit my gp 1.4 70kw občas nejde nastartovat jen cvaknou relátka a nic vic a az třeba po 6 pokusu to chytne a kostry jsem po aute kontroloval a namazal medenou vazelinou a i plus kabel od baterky
Re: nestartuje
Napsal: stř pro 25, 2013 13:13
od 1nekros1
baterka vybita asi neni pocitam tak jedine zly starter... ked cvaka a netoci
Re: nestartuje
Napsal: stř pro 25, 2013 14:11
od radek brno
ten byl kontrolovan a vse v poradku
Re: nestartuje
Napsal: stř pro 25, 2013 18:26
od jeník1
To vypadá na nějaký přechoďák. Asi na kostře, nestačí jemom namazat vazelínou ale předtím bych s tím zahýbal a otočil šroubem a pak namazal vazelínou (měděnou). Při startu teče přes ty vodiče několik set ampér a k tomu je při napětí 12 voltů potřeba hodně malej odpor. Ohmův zákon I = U/R
Re: Motor 1,4 16V (dotazy, rady, závady,...)
Napsal: stř pro 25, 2013 21:34
od radek brno
rozmontoval jsem kostry ocistil a smontoval
Re: Motor 1,4 16V (dotazy, rady, závady,...)
Napsal: čtv pro 26, 2013 9:13
od 1nekros1
pocuj ked starter cvakne a netoci tak problem je jedine v nom alebo medzi baterkou a nim. nikde inde
Re: Motor 1,4 16V (dotazy, rady, závady,...)
Napsal: čtv pro 26, 2013 9:18
od radek brno
premyslel jsem nad spinackou
Re: Motor 1,4 16V (dotazy, rady, závady,...)
Napsal: čtv pro 26, 2013 9:26
od radek brno
starter necvakne jen relátka nekde asi v palubovce pak to napise malo proudu a odpojeni bezpečnostních prvku . po nastartoveni všechny hlasky zmizi a vse zas v poradku
Re: Motor 1,4 16V (dotazy, rady, závady,...)
Napsal: čtv pro 26, 2013 15:44
od jeník1
No podle toho co píšeš, to opravdu vypadá na nedostatek proudu pro startér. Startér bude asi dobrý když občas nastartuje ne? Jestli máš dobrý ohmmetr, který měří i jednotky ohmů, tak proměř kabely co jdou na startér. Odpor by měl být skoro nula. I hodnota odporu v řádech jednotek ohmů značí na přechoďák jako hrom. I hodnota 0,5 ohmu znamená nemožnost nastartování. Pro dosažení startovacího proudu 400 A při napětí 12 V je potřeba odpor pouhých 0,03 ohmu. Takovou hodnotu běžným ohmetrem nezměříž. Ukáže ti v podstatě nula ohmů.
Re: Motor 1,4 16V (dotazy, rady, závady,...)
Napsal: ned pro 29, 2013 14:11
od Tatranec
starter necvakne jen relátka nekde asi v palubovce pak to napise malo proudu a odpojeni bezpečnostních prvku . po nastartoveni všechny hlasky zmizi a vse zas v poradku[/quote]
Ahoj,
mal som kedysi podobný problém na Punte Classic asi po 5 rokoch prevádzky, nájazd cca 90 tis. km.
To isté: občas to len cvaklo a nič; inokedy naštartovalo.
Ukázalo sa (v servise na zdviháku), že sa občas zadrhne vysúvanie pastorka (bolo to len špinavé a zanesené). Keď sa nevládze vysunúť pastorok (malé ozubené koliesko na štartéri, čo má zapadnúť do ozubenia na venci zotrvačníka), nezopne ani stýkač, čo živí prúdom štartér - je to spriahnuté. Takže vinutie štartéra je bez napätia, aj keď relátka pod palubovkou cvakajú.
Po vyčistení funguje dodnes (nový majiteľ má natočených asi 130 tisíc km).
Nič okrem čistenia a premazania nebolo potrebné.
Nech dopadneš podobne, a potom napíš aj pre ostatných, kde bola chyba.
Tatranec, P 2012 1.2
Re: Motor 1,4 16V (dotazy, rady, závady,...)
Napsal: úte pro 31, 2013 11:49
od 1nekros1
to je standardna chyba starteru a ja by som zacal presne u starteru. to ze niekedy ide neni zarukou toho ze je dobry. ale nikomu nic tlacit do hlavy nebudem bud si da povedat alebo nie jeho vec, cas, peniaze.
a to co pise janik
