buck1 píše:asi to tady uz bude 100krat probirany, ale 17 stranek x 15 prispevku se mi procitat nechce. Takze jednoducha otazka- Kdyz mam poskozene loziska v posilvoaci, co s tim? Dokazu si to udelat doma, nebo mam s tim jezdit do servisu?
- Fiat Grande Punto 2006 1.3JTD
diky
Jak jsi při?el na ta lo?iska?
Posilovač je podle Fiatu díl nerozebíratelný.
Renault Captur 130 HP Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
buck1 píše:asi to tady uz bude 100krat probirany, ale 17 stranek x 15 prispevku se mi procitat nechce. Takze jednoducha otazka- Kdyz mam poskozene loziska v posilvoaci, co s tim? Dokazu si to udelat doma, nebo mam s tim jezdit do servisu?
- Fiat Grande Punto 2006 1.3JTD
diky
jak si prisel na diagnozu- lozisek v posilovaci? ...
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
a co treba prevodka rizeni?... nevim horni ulozeni tlumicu ... klouby tahel rizeni ... kulaky spatny ... geometrie spatna a nebo muze blbnout posilovac uz ...
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
uz jsem tu zakladal samostatny topic, ale jelikoz jsem si nevsiml tohoto, byl mi asi smazan, kazdopadne kolega to videl na loziska. Pri toceni volantem je slyset i citit jemny odpor v urcite poloze volantu- neni to nic mechanickeho primo u volantu, rekl bych prave ze bude problem jinde...
buck1 píše:uz jsem tu zakladal samostatny topic, ale jelikoz jsem si nevsiml tohoto, byl mi asi smazan, kazdopadne kolega to videl na loziska. Pri toceni volantem je slyset i citit jemny odpor v urcite poloze volantu- neni to nic mechanickeho primo u volantu, rekl bych prave ze bude problem jinde...
Který kolega? Jestli myslí? mou dopověď na tvůj dotaz, tak já psal o lo?iskách v horním ulo?ení předních tlumičů. Pokud jsi v?ak nemyslel mě, tak se asi bude? muset zeptat toho, co tu vadu tipnul na lo?iska v posilovači řízení.
PS: chápu, ?e se ti nechce pročítat 17 stránek o problémech s řízením, ale myslím, ?e pročíst si v?e důkladně je základ a mělo by předcházet ka?dému nově polo?enému dotazu na dané téma:!:
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
uz jsem tu zakladal samostatny topic, ale jelikoz jsem si nevsiml tohoto, byl mi asi smazan, kazdopadne kolega to videl na loziska. Pri toceni volantem je slyset i citit jemny odpor v urcite poloze volantu- neni to nic mechanickeho primo u volantu, rekl bych prave ze bude problem jinde...
Me to dycky vyhodi debug php error, pritom se to postne, spravte si to tady kluci:D
Jarou?
Tak ja nevim ja tomu nerozumim, proto jsem v tom topicu na to ptal. A ty si mi prave odpovidal, ze muze byt problem prave v tech loziskach, takze ted uz to neplati?
Ale jak to tady tak ctu, tak to vidim zase na servis, achjo:P
buck1 píše:Me to dycky vyhodi debug php error, pritom se to postne, spravte si to tady kluci:D
Jarou?
Tak ja nevim ja tomu nerozumim, proto jsem v tom topicu na to ptal. A ty si mi prave odpovidal, ze muze byt problem prave v tech loziskach, takze ted uz to neplati?
Ale jak to tady tak ctu, tak to vidim zase na servis, achjo:P
Ano, já jsem ti psal o lo?iskách. Ale to byly lo?iska horního ulo?není předních tlumičů. To platí pořád. Nic o lo?isku v posilovači jsem nepsal!
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
jarous psal loziska ALE HORNIHO ULOZENI TLUMICU - to jest konec tlumicu nahore v kastli motoru je tam miska ktera drzi pruzinu nani je lozisko v umelohmotny misce a natom guma ,ta se dost casto vymacka ... pak je tam vule ...
skus zvednout obe kola predni do vzduchu a skus vule jestli nemaj ,muzes skusit otacet kolama napravo a nalevo bez motoru a uvidis jestli tam bude neco drit - ale tak na dalku ti nikdo neporadi...
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
.bany píše:jarous psal loziska ALE HORNIHO ULOZENI TLUMICU - to jest konec tlumicu nahore v kastli motoru je tam miska ktera drzi pruzinu nani je lozisko v umelohmotny misce a natom guma ,ta se dost casto vymacka ... pak je tam vule ...
skus zvednout obe kola predni do vzduchu a skus vule jestli nemaj ,muzes skusit otacet kolama napravo a nalevo bez motoru a uvidis jestli tam bude neco drit - ale tak na dalku ti nikdo neporadi...
U toho lo?iska se nevymačká ?ádná guma, do něj jednodu?e někudy nastříká nebo nateče voda a ono sprostě vyrezne. Viděl jsem jich takhle zničených několik. Zkou?ka je jednoduchá - při otáční volantem na pístě se musí otáčet s koly i pru?iny. Pokud pru?ina přeskakuje (stačí a ji přidr?et rukou a jde to lehce poznat), tak je lo?isko přidřené, v hor?ím případě vysypané.
Jedno ulo?ení vyjde kolem 650- 700 kč (ve Fiatu), k výměně je třeba vymontovat celou pru?ící jednotku a pak pou?ít stahovák na pru?iny a misku s lo?iskem vyměnit. Pro technicky zdatné je to jen gará?ová zále?itost. Pro méně ?ikovné a bez nářadí je to zále?itost servisu.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
.bany píše:jarous psal loziska ALE HORNIHO ULOZENI TLUMICU - to jest konec tlumicu nahore v kastli motoru je tam miska ktera drzi pruzinu nani je lozisko v umelohmotny misce a natom guma ,ta se dost casto vymacka ... pak je tam vule ...
skus zvednout obe kola predni do vzduchu a skus vule jestli nemaj ,muzes skusit otacet kolama napravo a nalevo bez motoru a uvidis jestli tam bude neco drit - ale tak na dalku ti nikdo neporadi...
U toho lo?iska se nevymačká ?ádná guma, do něj jednodu?e někudy nastříká nebo nateče voda a ono sprostě vyrezne. Viděl jsem jich takhle zničených několik. Zkou?ka je jednoduchá - při otáční volantem na pístě se musí otáčet s koly i pru?iny. Pokud pru?ina přeskakuje (stačí a ji přidr?et rukou a jde to lehce poznat), tak je lo?isko přidřené, v hor?ím případě vysypané.
Jedno ulo?ení vyjde kolem 650- 700 kč (ve Fiatu), k výměně je třeba vymontovat celou pru?ící jednotku a pak pou?ít stahovák na pru?iny a misku s lo?iskem vyměnit. Pro technicky zdatné je to jen gará?ová zále?itost. Pro méně ?ikovné a bez nářadí je to zále?itost servisu.
tjmzny klidne ze lozisko vyrezne-ze proste je v hajz..a jak pises ale ja mam zase skusenost ze kazdejch 20tis menim jen ty gumy co zapadaj do luzka kasle pac se mi vymackaj a mam vuly ... po 80 tis lozisko furt dobry ...ale ja mam tezko svinu vepredu a jeste snizeni takze ume to dost trpy... navic jezdim po tankodromu a ne silnici ...
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))