Stránka 18 z 32

Napsal: pon zář 06, 2010 16:22
od Venca00
Zítra tam jedu,je to v Opavě U Cukrovaru.Pokud budou schopni to opravit jak pí?ou,tak jim to tam nechám a podám info.

Re: "vrzgajuce" riadenie

Napsal: stř zář 08, 2010 20:20
od matus
Jarou? píše: Mohl by jsi se tu trochu rozepsat o tom, jak se to "vrzganie" projevuje?

Vadné servo jsem u GP za?il a projevovalo se proměnlivým účinkem při otáčení volantem, vibracemi do volantu a celého auta a silným drnčením, ikdy? se na volant nesahalo. Nevím, jestli jsou to i tvé problémy, ale jak čtu o tom, ?e servis neúspě?ně dlouhodobě hledal příčinu zvuků z řízení, tak se neubráním dojmu, ?e ta neschopná banda stejně neví čím to je a začíná jednodu?e systematicky měnit díly.

PS: vadné servo uká?e i diagnostika.
Premenlivy ucinok nepocitujem. Pri otacani mi to ale vibruje, drnci cele auto a v poslednej dobe to zavibruje sem tam aj ked na volant nesaham. To hladanie chyby som nemyslel na servis ale mna. Skusal som tie loziska ulozenia tlmicov, tycky stabilizatora, poloosi, atd. V servise mi hned povedali to coho som sa obaval najviac - je to servo. Co sa tyka diagnostiky tak ukaze to vtedy ak sa jedna o elektricku chybu ak sa nemylim. Pokial je to ale mechanicka chyba, tak to bude len zaznam chyboveho hlasenia, ze sa servo vyplo. Alebo sa mylim?

Re: "vrzgajuce" riadenie

Napsal: stř zář 08, 2010 20:28
od Jarouš
matus píše:
Jarou? píše: Mohl by jsi se tu trochu rozepsat o tom, jak se to "vrzganie" projevuje?

Vadné servo jsem u GP za?il a projevovalo se proměnlivým účinkem při otáčení volantem, vibracemi do volantu a celého auta a silným drnčením, ikdy? se na volant nesahalo. Nevím, jestli jsou to i tvé problémy, ale jak čtu o tom, ?e servis neúspě?ně dlouhodobě hledal příčinu zvuků z řízení, tak se neubráním dojmu, ?e ta neschopná banda stejně neví čím to je a začíná jednodu?e systematicky měnit díly.

PS: vadné servo uká?e i diagnostika.
Premenlivy ucinok nepocitujem. Pri otacani mi to ale vibruje, drnci cele auto a v poslednej dobe to zavibruje sem tam aj ked na volant nesaham. To hladanie chyby som nemyslel na servis ale mna. Skusal som tie loziska ulozenia tlmicov, tycky stabilizatora, poloosi, atd. V servise mi hned povedali to coho som sa obaval najviac - je to servo. Co sa tyka diagnostiky tak ukaze to vtedy ak sa jedna o elektricku chybu ak sa nemylim. Pokial je to ale mechanicka chyba, tak to bude len zaznam chyboveho hlasenia, ze sa servo vyplo. Alebo sa mylim?
No tak to fakt vypadá na servo. S ohledem na to, ?e je to elektromotor a řídící elektronika, tak by měla diagnostika ukázat chybu. Mechanicky se tam nemá skoro co zkazit. Jedna z mo?ností jsou opotřebené uhlíky, dal?í je vadná řídící elektronika, snímač polohy volantu a podobně.

Napsal: čtv zář 09, 2010 19:19
od Jirka
Mě se taky kontrolka posilovače nerozsvěcela a bylo to servo.
Jinak ty příznaky co uvádí? opravdu vypadají na ten posilovač, mám to u? za sebou.

Napsal: sob zář 11, 2010 10:40
od matus
tak servo vymenene ale ked porovnam odpor volantu/riadenia teraz a predtym tak ten posilovaci ucinok s "pokazenym" servom bol ovela vyssi. Do Fiatu este napisem, pretoze aj v servise mi vraveli, ze opravovali viacero GP-eciek s takou chybou.

Napsal: sob zář 11, 2010 10:43
od Dušan
matus píše:tak servo vymenene ale ked porovnam odpor volantu/riadenia teraz a predtym tak ten posilovaci ucinok s "pokazenym" servom bol ovela vyssi.
Byl jsi v servisu Fiat? Kolik tě to stálo?

P.S. Po výměně serva u mého GP jsem měl ten samý poznatek

Napsal: sob zář 11, 2010 19:13
od Jirka
U mě to samé po výměně byl posilovací účinek men?í a řízení výce dr?í středovou polohu a ochotněji se do ní vrací.

Napsal: ned zář 12, 2010 19:49
od matus
Du?an píše:
matus píše:tak servo vymenene ale ked porovnam odpor volantu/riadenia teraz a predtym tak ten posilovaci ucinok s "pokazenym" servom bol ovela vyssi.
Byl jsi v servisu Fiat? Kolik tě to stálo?

P.S. Po výměně serva u mého GP jsem měl ten samý poznatek
suma sumarum 910?

Napsal: ned zář 12, 2010 22:46
od Venca00
Tak na?e GP u? je v servise...cena slu?by(opravy je místo pěti, ?est tis. kč + demontá? a montá? serva)
firma ridicijednotky.cz to servo neopraví ,posílají to někam do Polska!
Tak jsem zvědav jak to dopadne,prý budou hotoví do 7 prac.dní.

Napsal: pon zář 13, 2010 9:18
od Dušan
Venca00 píše:Tak na?e GP u? je v servise...cena slu?by(opravy je místo pěti, ?est tis. kč + demontá? a montá? serva)
firma ridicijednotky.cz to servo neopraví ,posílají to někam do Polska!
Tak jsem zvědav jak to dopadne,prý budou hotoví do 7 prac.dní.
Potom informuj.
Pořád lep?í ne? 25 tis. Kč

Napsal: pát zář 17, 2010 10:30
od misha
Jarou? píše: ?rouby kří?ových kloubů - jeden je nad podlahou jak je tyč spojená s řízením (torx) a druhý je vidět po vhodném natočení volantu dírou v tělěse motoru posilovače - M8 ?estihran. Není třeba sundávat ?ádné kryty a plasty.
Obrázek
Je to vidět na tomto obrazku? Zacalo mi to rupat taky. Hlavne kdyz dobrzduji do zatacky tak to tam rupne - obcas.

Napsal: pát zář 17, 2010 11:06
od .bany
vcera sem se pobavil- kamaradka ma 1punto koupila z bazaru a po mesici ji odeslo rizeni obcas pri plnym rejdu - parkovani vypne posilovac resil sem to a bazar ji poslal do haje coz se dalo cekat ale tak jely sme stim do fiatu pac mi neverila ze posilovac odesel (trikrat diagnostikovano-pokazdy stejna zavada posilovace) ve fiatu rekli ze ma slabou baterku ze odchazi clanek ze ma na zatezaku 50% a tim padem nestiha altik davat dostatek proudu a rizeni se vypne !!! NESMYL - nechala se ukecat na novou baterku za 2000kc po ujeti 25km a nasledovnem parkovani doma pred barakem opet posilovac vypovedel : ))) jj zivot je boj ... co ted rikala,co byste ji poradili ??? :lol: jo diagnostika stala 65Okč+ baterka a montaz zdarma : )

Napsal: pát zář 17, 2010 17:27
od Jarouš
misha píše:
Jarou? píše: ?rouby kří?ových kloubů - jeden je nad podlahou jak je tyč spojená s řízením (torx) a druhý je vidět po vhodném natočení volantu dírou v tělěse motoru posilovače - M8 ?estihran. Není třeba sundávat ?ádné kryty a plasty.
Obrázek
Je to vidět na tomto obrazku? Zacalo mi to rupat taky. Hlavne kdyz dobrzduji do zatacky tak to tam rupne - obcas.
Mrkni k pedálům, spodní ?roub uvidí? hned. Obrázek je malý a není na něm vidět ten druhý ?roub. Dr? se mého popisu vý?e :wink:

Napsal: ned zář 19, 2010 21:39
od Venca00
Tak Punto stále je?tě v opravě, posilovač je prý opravený, zjistili ale,?e ode?lo nějáké čidlo(přes telefon jsem jaksi nepochopil o jaké čidlo se jedná),Zítra mají dát vědět.
Doufám,?e u? to bude v cajku.
Pak podám dal?í info.

Napsal: ned zář 26, 2010 12:12
od buck1
asi to tady uz bude 100krat probirany, ale 17 stranek x 15 prispevku se mi procitat nechce. Takze jednoducha otazka- Kdyz mam poskozene loziska v posilvoaci, co s tim? Dokazu si to udelat doma, nebo mam s tim jezdit do servisu?

- Fiat Grande Punto 2006 1.3JTD

diky