Stránka 17 z 32
Napsal: úte srp 24, 2010 15:54
od gogo28
toto som este neskusal...jeden znamy mi este povedal, ze to moze byt aj homokyneticky klb, ale mne sa to nezda, lebo pri jazde v zakrutach je ticho a ked som mal vadny klb na brave, tak to dost hucalo v zakrutach...... v podstate to klepne len ri parkovani, resp pri vytoveni volantu...vecer skusim pozriet tu pruzinu...dik za info
Napsal: úte srp 24, 2010 20:08
od Jarouš
gogo28 píše:toto som este neskusal...jeden znamy mi este povedal, ze to moze byt aj homokyneticky klb, ale mne sa to nezda, lebo pri jazde v zakrutach je ticho a ked som mal vadny klb na brave, tak to dost hucalo v zakrutach...... v podstate to klepne len ri parkovani, resp pri vytoveni volantu...vecer skusim pozriet tu pruzinu...dik za info
..a pokud to lupne při rozjezdu/zabr?dění v malých/parkovacích rychlostech, tak je to hřídel řízení. To je ten díl, na který byla svolávačka. Banalita v ceně 1500,- kč, výměnu zvládne? sám během 10 minut. Montá?ní poloha je nezaměitelná - nulové riziko
Mě to jednu dobu dělalo a stačilo dorvat ?rouby na kardanech té hřídele. Pak byl klid a pak ji stejně vyměnili v rámci svolávačky.
Napsal: úte srp 24, 2010 20:25
od gogo28
Jarou? píše:..a pokud to lupne při rozjezdu/zabr?dění v malých/parkovacích rychlostech, tak je to hřídel řízení. To je ten díl, na který byla svolávačka. Banalita v ceně 1500,- kč, výměnu zvládne? sám během 10 minut. Montá?ní poloha je nezaměitelná - nulové riziko
Mě to jednu dobu dělalo a stačilo dorvat ?rouby na kardanech té hřídele. Pak byl klid a pak ji stejně vyměnili v rámci svolávačky.
super...tak to si ma teda potesil

...pri jozjazde to buchne len ak je volant vytoceny na max, inac nie...na tu pruzinu som sa nepozeral, lebo zacalo prsat, tak snad zajtra...uz som uvazoval, ze GPcko predam, pokial to aspon ako-tak funguje ale posledne dve spravy mi zmenili nazor, tak snad st emali pravdu ho?i ...zatial dik...ked sa k tomu dostanem a zistim v com bol problem tak dam vediet

Napsal: úte srp 24, 2010 20:37
od Jarouš
gogo28 píše:Jarou? píše:..a pokud to lupne při rozjezdu/zabr?dění v malých/parkovacích rychlostech, tak je to hřídel řízení. To je ten díl, na který byla svolávačka. Banalita v ceně 1500,- kč, výměnu zvládne? sám během 10 minut. Montá?ní poloha je nezaměitelná - nulové riziko
Mě to jednu dobu dělalo a stačilo dorvat ?rouby na kardanech té hřídele. Pak byl klid a pak ji stejně vyměnili v rámci svolávačky.
super...tak to si ma teda potesil

...pri jozjazde to buchne len ak je volant vytoceny na max, inac nie...na tu pruzinu som sa nepozeral, lebo zacalo prsat, tak snad zajtra...uz som uvazoval, ze GPcko predam, pokial to aspon ako-tak funguje ale posledne dve spravy mi zmenili nazor, tak snad st emali pravdu ho?i ...zatial dik...ked sa k tomu dostanem a zistim v com bol problem tak dam vediet

myslím, ?e mů?e? být naprosto v klidu, zničený posilovač se chová naprosto jinak

Napsal: čtv srp 26, 2010 17:51
od Teddy86
SilverArrow píše:Hlavné moje obavy ale spôsobuje v chladnom a zimnom počasí taká vec, ?e keď idem napr. do nejakej 90tky zákruty a vytočím úplne volant, tak mi ho sekne, prestane fungova? servo a ledva hýbem volantom, to u? len ís? na kraj, tam znova na?tartova? a je to okej.Neviem či to je len zlý kontakt alebo nejaká porucha,
Mel jsem podobny problem a nekde jsem tady o nem psal. Mi se stavalo jako tobe ze se mi behem jizdy ne jen pri max vytoceni kol vypinal posilovac a rozsvitila se mi kotrolka volantu. Taky jsem musel zastavit a vypnout motor a znovu nastartovat. Byl jsem s tim v servisu a zjistili ze na kabelovem svazku jsem mel spatne zacvakly od vyroby PIN v konektoru a pri spatnem kontaktu se to vypinalo. Po oprave se mi to uz neprojevilo. Mi se to ale stavalo na jare kdyz se zacalo oteplovat a pak tam pry vznikal velky prechodovy odpor a tim to bylo zpusobeno.
Napsal: čtv srp 26, 2010 23:54
od benja
no s homokinetákem mám zku?enost..ale u jiných aut..jednodu?e to pozná?..vytoč plný rejd a jestli to křupe při plném rejdu při rozjezdu tak je too na 99 procent on..,zkus to na obě strany a rozjed se jakoby s více plynem
Napsal: pát srp 27, 2010 15:02
od gogo28
Jarou? píše:gogo28 píše:Jarou? píše:..a pokud to lupne při rozjezdu/zabr?dění v malých/parkovacích rychlostech, tak je to hřídel řízení. To je ten díl, na který byla svolávačka. Banalita v ceně 1500,- kč, výměnu zvládne? sám během 10 minut. Montá?ní poloha je nezaměitelná - nulové riziko
Mě to jednu dobu dělalo a stačilo dorvat ?rouby na kardanech té hřídele. Pak byl klid a pak ji stejně vyměnili v rámci svolávačky.
super...tak to si ma teda potesil

...pri jozjazde to buchne len ak je volant vytoceny na max, inac nie...na tu pruzinu som sa nepozeral, lebo zacalo prsat, tak snad zajtra...uz som uvazoval, ze GPcko predam, pokial to aspon ako-tak funguje ale posledne dve spravy mi zmenili nazor, tak snad st emali pravdu ho?i ...zatial dik...ked sa k tomu dostanem a zistim v com bol problem tak dam vediet

myslím, ?e mů?e? být naprosto v klidu, zničený posilovač se chová naprosto jinak

tak skontroloval som ulozenie prednych tlmicov a tam je vsetko OK, tak to vyzera ze si mal pravdu

len este by som mal na teba prsobu...vies mi nejako blizsie popisat ktore to su skrutky, co staci dotiahnut, prip ktoru cast treba vymenit?? nemam ani potuchy a ako schvalne ziaden fungujuci link na ePER aby som pozrel kde sa to nachadza

Napsal: sob srp 28, 2010 20:21
od Jarouš
gogo28 píše:Jarou? píše:gogo28 píše:
super...tak to si ma teda potesil

...pri jozjazde to buchne len ak je volant vytoceny na max, inac nie...na tu pruzinu som sa nepozeral, lebo zacalo prsat, tak snad zajtra...uz som uvazoval, ze GPcko predam, pokial to aspon ako-tak funguje ale posledne dve spravy mi zmenili nazor, tak snad st emali pravdu ho?i ...zatial dik...ked sa k tomu dostanem a zistim v com bol problem tak dam vediet

myslím, ?e mů?e? být naprosto v klidu, zničený posilovač se chová naprosto jinak

tak skontroloval som ulozenie prednych tlmicov a tam je vsetko OK, tak to vyzera ze si mal pravdu

len este by som mal na teba prsobu...vies mi nejako blizsie popisat ktore to su skrutky, co staci dotiahnut, prip ktoru cast treba vymenit?? nemam ani potuchy a ako schvalne ziaden fungujuci link na ePER aby som pozrel kde sa to nachadza

?rouby kří?ových kloubů - jeden je nad podlahou jak je tyč spojená s řízením (torx) a druhý je vidět po vhodném natočení volantu dírou v tělěse motoru posilovače - M8 ?estihran. Není třeba sundávat ?ádné kryty a plasty.
Napsal: ned srp 29, 2010 13:19
od gogo28
super...dakujem za info

"vrzgajuce" riadenie
Napsal: ned zář 05, 2010 18:19
od matus
Po dlhom neuspesnom hladani chyby s vrzgajucim riadenim som bol s autom v servise. Odpoved ma neprijemne prekvapila. Je to servo. Cena nahradneho dielu 856,6? plus praca priblizne 50?. Uz som objednany do servisu na buduci tyzden. Takze "mala" neplanovana investicia do mojho GP-ecka mi dost naburala rozpocet pri rekonstrukcii bytu. No co uz.
Komu z vas menili uz servo? Pokial sa pamatam tak zvolavacka na to nebola. Da sa nejako oficialne branit proti takemuto niecomu proti automobilke? Myslim to, ze ak je dost ludi s takouto chybou tak je to jednoznacne vina automobilky/dodavatela a zakaznik by za to nemal niest naklady na opravu. Ale je to asi boj s veternymi mlynmi.
Re: "vrzgajuce" riadenie
Napsal: ned zář 05, 2010 18:45
od Jarouš
matus píše:Po dlhom neuspesnom hladani chyby s vrzgajucim riadenim som bol s autom v servise. Odpoved ma neprijemne prekvapila. Je to servo. Cena nahradneho dielu 856,6? plus praca priblizne 50?. Uz som objednany do servisu na buduci tyzden. Takze "mala" neplanovana investicia do mojho GP-ecka mi dost naburala rozpocet pri rekonstrukcii bytu. No co uz.
Komu z vas menili uz servo? Pokial sa pamatam tak zvolavacka na to nebola. Da sa nejako oficialne branit proti takemuto niecomu proti automobilke? Myslim to, ze ak je dost ludi s takouto chybou tak je to jednoznacne vina automobilky/dodavatela a zakaznik by za to nemal niest naklady na opravu. Ale je to asi boj s veternymi mlynmi.
Mohl by jsi se tu trochu rozepsat o tom, jak se to "vrzganie" projevuje?
Vadné servo jsem u GP za?il a projevovalo se proměnlivým účinkem při otáčení volantem, vibracemi do volantu a celého auta a silným drnčením, ikdy? se na volant nesahalo. Nevím, jestli jsou to i tvé problémy, ale jak čtu o tom, ?e servis neúspě?ně dlouhodobě hledal příčinu zvuků z řízení, tak se neubráním dojmu, ?e ta neschopná banda stejně neví čím to je a začíná jednodu?e systematicky měnit díly.
PS: vadné servo uká?e i diagnostika.
Napsal: ned zář 05, 2010 19:07
od Jirka
Mě u? ho měnili, na?těstí záruka
Du?anovi ho měnili po záruce, ale podílela se na tom automobilka tak?e plnou cenu neplatil ani náhodou, stačí hladat u? to tady je.
Re: "vrzgajuce" riadenie
Napsal: ned zář 05, 2010 19:09
od Dušan
Jarou? píše:matus píše:Komu z vas menili uz servo?
PS: vadné servo uká?e i diagnostika.
Přesně tak jak pí?e Jarou?.
Mně také servo (posilovač) ode?lo a na diagnostice zjistili nestejnoměrný posilovací účinek
Jak se mi tato závada projevovala? Vy??í posilovací účinek, drnčení do volantu za jízdy i v určitých polohách i kdy? zrovna GP nejelo.
Jeliko? tato závada postihla dost lidí (nejse? ojedinělý případ), zkou?el jsem psát na zákaznické centrum do Itálie, ale nikdo se neozval.
Zkou?el jsem to ře?it jako "výrobní" závadu s Fiat ČR, ale prý si to zji??ovali v Itálii ?e ?ádná svolávačka na moje GP nebyla). Po několika dopisování jsem se obrátil na generální ředitelku Fiat ČR paní Lucynu Bogusz a výsledek:
Cituji: "V rámci vstřícného přístupu k zákazníkovi" mi vyměnili servo za 1/4 cenu, ne? je cena oficiální (alespoň to - docela úspěch), tj. asi 5000 Kč (přesně - musel bych se podívat do papírů, ale přibli?ná cena ti jistě stačí).
Rada: Pokud má? GP čko pojízdné, zkus si také okolo tohoto problému vyměnit pár mailů s Fiatem SK a také si zjistit jméno ředitele SK a napsat mu. Je docela mo?né, ?e vý?e zmíněná ředitelka v ČR je i ředitelkou pro SK (ale nevím to jistě). Usuzuju tak, ?e na jeden z mých dotazů na Fiat ČR jsem dostal odpověď ze slovenské mailové adresy psaný slovensky.
Hodně zdaru

Pročti se celé tohle téma, popisoval jsem to zde
Napsal: ned zář 05, 2010 19:44
od Venca00
Firma ridicijednotky.cz uvádí ?e opravují tuto závadu na Grande puntu za 5 tis. Kč.Máte s nim,i někdo nějákou zku?enost?.
Napsal: ned zář 05, 2010 21:36
od Dušan
Zajímavá informace. Zku?enost nemám, servo je prý nerozebíratelné, tak by mě zajímalo, jak to dělají.
Pochybuju, ?e bude mít někdo dal?í zku?enost, to u? by se tu ře?ilo ...
