Stránka 17 z 30
Napsal: pát dub 17, 2009 12:51
od Pandora
No prave, prodejci maji vetsinou 1.2 a behem par km pozna se prd, to bych si jej musel pujcit na den a projet se trochu.
Napsal: pát dub 17, 2009 13:42
od Ondrs
No ja mam 1,4 16V a zjistil jsem, ?e palubák je asi velký optimista

Spotřeba podle něj 6,8 (mesto,okresky,dalnice), spocitana ale 8,1. Jinak s motorem naprostá spokojenost. Sice chce krapet vytocit, kdyz chci zavodit, ale kdyz ne tak o motoru ani nevim. Na krizovatkach pravidelne kontroluju otacky, jestli to nezdechlo.

Ps: Mel jsem pred tim 1,6 16V Marejku a Punta mi prijde zivejsi.
Napsal: pát dub 17, 2009 13:55
od Honzus
Ondrs: asi dobře zajeto

jinak PP je optimista, ale zas takový jak pí?e? nebyl, dle výpočtů jsem v?dy měl o 0,5-0,6 l vy??í spotřebu, ne? co ukazoval palubák.... Domluv mu, ?e se má chovat slu?ně

Napsal: pát dub 17, 2009 14:06
od Ondrs
Honzus píše:Ondrs: asi dobře zajeto

jinak PP je optimista, ale zas takový jak pí?e? nebyl, dle výpočtů jsem v?dy měl o 0,5-0,6 l vy??í spotřebu, ne? co ukazoval palubák.... Domluv mu, ?e se má chovat slu?ně

No predevcirem jsem nabral plnou, tak uvidime.

Napsal: pát dub 17, 2009 14:44
od kubenko
ja som tiez včera zistil, ?e palubák ukazuje o 0,4 l men?iu spotrebu ako je skutočná, vy?la mi 6,13 l/100 km podža skutočnosti. Aj tak je to dost slu?né.
Napsal: pát dub 17, 2009 16:05
od Dušan
Loni jsem jel kousek s Jarou?ovou 1,4 8V a dnes (i vzgledem k ni??ím pořizovacím cenám) by to byl minimální nárok na motor, který bych asi koupil.
To neznamená, ?e nejsem s 1,2-kou spokojený. Po dálnici moc nejezdím a na okresky stačí.
Napsal: pát dub 17, 2009 16:05
od Pepa B.
Pandora píše:V nizsich otackach tahne lepe 1.4 8V nebo 1.4 16V?
Ale vzhledem k priplatku 20 000 za 16V a 6. rychlosti se mi 16V jevi lepe.
samozřejmě 8V, 16V je ?ivý ve vysokých otáčkách
Napsal: pát dub 17, 2009 16:08
od kubenko
ten 16V sa tak rozbesní vo vysokých otáčkach, v nízkych ide príjemne ale keď ho rozbesním, tak potom u? je to ono
Napsal: pát dub 17, 2009 19:57
od Pandora
Da se rici, ze 1.4 8V a 16V jedu do 3 000 stejne?
Ja jsem si taky myslel, ze 8V tahne od spodu, ale ta 1.2 tahla az od 3 000 ot. coz od spodu moc neni.
Napsal: pát dub 17, 2009 20:00
od Pandora
Jinak k tem cenam, ze 1.4 je draha jako kdysi 1.2, tak 1.4 8V v Dynamicu + metaliza a mlhovky /5 dv/ stoji 297 000,-
No, malo to zrovna neni.

Napsal: pát dub 17, 2009 20:01
od Dušan
Pandora píše:Jinak k tem cenam, ze 1.4 je draha jako kdysi 1.2, tak 1.4 8V v Dynamicu + metaliza a mlhovky /5 dv/ stoji 297 000,-
No, malo to zrovna neni.

Je to méně ne? pře 3 lety 302 000,- Kč po slevě za 1,2-ku (a bez klimy)

Napsal: pát dub 17, 2009 20:04
od Jarouš
Pandora píše:Da se rici, ze 1.4 8V a 16V jedu do 3 000 stejne?
Ja jsem si taky myslel, ze 8V tahne od spodu, ale ta 1.2 tahla az od 3 000 ot. coz od spodu moc neni.
No, stejně asi ne, zkrátka z principu 8V a 16V motoru, ten 8V není příli? háklivý na nízké otáčky a maximum krou?áku má kolem 3000 ot/min. 16V má maximum posunuto trochu vý? a těch 13 KW navíc jde určitě poznat. Nejlep?í bude si najít výkonové křivky jednotlivých motorů a pokud do toho aspoň trochu vidí?, tak si úsudek snadno udělá? sám.
A jestli pro tebe není cenový rozdíl mezi 8V a 16V důle?itý, tak si určitě kup 16-ti ventil. O zbytečnosti se nedá mluvit a jako bonus dostane? 6-ti kvalt. Tady není co ře?it.
Napsal: pát dub 17, 2009 20:10
od Pandora
Po Praze jezdim do tech 3 000 ot. spise na spotrebu, nekdy jde o to, kdyz chci zrychlit a vjet do jineho pruhu, kde jedou rychleji, tak aby se to rozjelo.
Aby se ten 16V na pri 2 500 ot. nedusi na rovine.

Napsal: pát dub 17, 2009 20:53
od Ondrs
Ja kdyz jedu na spotrebu po Brne tak v pohode udrzuju 2000 ot. Na 70ce tu jezdim na 6ku a pohodicka.
Napsal: pát dub 17, 2009 22:03
od Colin
Du?an píše:Pandora píše:Jinak k tem cenam, ze 1.4 je draha jako kdysi 1.2, tak 1.4 8V v Dynamicu + metaliza a mlhovky /5 dv/ stoji 297 000,-
No, malo to zrovna neni.

Je to méně ne? pře 3 lety 302 000,- Kč po slevě za 1,2-ku (a bez klimy)

A míň, ne? před 2 roky za 1.4 8v sice Emotion, ale cca 350 000 Kč po slevě
Jinak bych určitě vzal tu 16v, na silnice se hodí víc ne? 8v, 8 v nemají tolik síly při předjí?dění nebo kdy? je v autě víc lidí, tak je to znát a 6-ti kvalt se taky hodí. Lidi co tady mají 16v jezdí s podobnou spotřebou jako 8v a na dálnici díky 6-ti kvaltu to bude pravděpodobně i za míň, tak?e pokud není problém v ceně, tak bych doporučoval 16v.