Zdravíčko.
Máme doma GP 1,3 JTD 66kw a je to celkem potvora. Autu se rozsvítila kontrolka motoru, zajel jsem na diagnostiku a vyhodilo mi to takové to chyby (níže tagy diagnostiky). Dále to auto strašně cuká, nejvíc na trojku ale cuká i na dvojku a čtyřku. Na trojku ale cuká hodně řekl bych tak od 2500 otáček a výš. Jezdí s tím mamka a říkala že jela a auto samo od sebe za jízdy chcíplo. Což je další problém. A nakonec nefunguje stahování oken. Fungovalo ale zničeho nic to přestalo jezdit. Pojistky i motorky jsou dobré chyba je jinde. taky nevím kde. Díky za rady
ECU ISO Code: 68 07 08 04 D0
18.3.2015 14:50:15
CONNECTED TO:
Fiat Grande Punto 1.3 MultiJet 16V
Marelli 8DF CF5/EOBD Diesel Injection (1.3)
--------------------------------------------------------------
Kód ISO: 68 07 08 04 D0
Číslo výkresu FIAT: 51806505
Číslo HW: MJD6F3HW03P
Verze hardwaru: 00
Číslo SW: 3443P570
Verze softwaru: 0070
Číslo homologace: 6F3.P5
Doba provozu (EEPROM): 269577
Doba provozu: 269598
UPOZORNĚNÍ: Neplatný ISO kód vybraného vozidla!
ČTENÍ CHYBOVÝCH KÓDŮ:
1: P0087 - Tlak na vstřikovač
Podrobnosti o chybě:
Doba provozu: 269427 Min
Otáčky motoru: 777 rpm
Teplota vody: 41,96 °C
Napětí baterie: 2,988 V
Napětí vstřikovačů: 6,430 V
Celkové množství nafty: 19,410 mm³/i
Reálný množství vzduchu: 21805,0 mg/i
Teplota nafty: 89,2 °C
Reálný tlak nafty: 324,45 bar
Teoretický tlak nafty: 323,00 bar
Otevření regulátoru tlaku (MPROP): 12,842 %
Regenerace filtru pevných částic (pouze u provedení s DPF):
Ventil odpojení výměníku EGR:
No help available
Chyba je přerušovaná. Smažte nalezené chyby, a sledujte v budoucnu tuto chybu zda-li se znova neobjeví. Kontrolka byla pro tuto chybu aktivována.
2: U1706 - Síť CAN (NCM - NFR)
Podrobnosti o chybě:
Doba provozu: 269427 Min
Rychlost vozidla: 232,30 km/h
Otáčky motoru: 886 rpm
Teplota vody: 89,20 °C
Napětí baterie: 2,988 V
Poloha akcelerátoru: 9,86 %
Zařazená rychlost:
Celkové množství nafty: 19,410 mm³/i
Reálný množství vzduchu: 4008,0 mg/i
Atmosférický tlak: 6489 mBar
Reálný tlak přeplňování: mBar
Teplota nafty: °C
Stav brzdového pedálu:
Kontakt brzda 2:
Pedál spojky:
Teplota vzduchu (M.A.F): 89,80 °C
Regenerace filtru pevných částic (pouze u provedení s DPF):
Ventil odpojení výměníku EGR:
Error in communication between engine control unit and ABS/VDC brake system control unit. Check CAN lines.
Chyba je přerušovaná. Smažte nalezené chyby, a sledujte v budoucnu tuto chybu zda-li se znova neobjeví. Kontrolka byla pro tuto chybu aktivována.
3: P0110 - Snímač teploty vzduchu (měřič)
Podrobnosti o chybě:
Doba provozu: 269427 Min
Otáčky motoru: 725 rpm
Teplota vody: 89,20 °C
Napětí baterie: 2,988 V
Napětí vstřikovačů: V
Celkové množství nafty: 19,410 mm³/i
Reálný množství vzduchu: 3045,0 mg/i
Atmosférický tlak: 6489 mBar
Reálný tlak přeplňování: 4098 mBar
Naměřená poloha turbokompresoru: -32,774 mm
Naměřená poloha EGR: 12,842 mm
Otevření elektro ventilu škrticí klapky: %
Teplota vzduchu (turbo): 88,60 °C
Teplota vzduchu (M.A.F): 89,22 °C
Ovládaní svíček: %
Regenerace filtru pevných částic (pouze u provedení s DPF):
Ventil odpojení výměníku EGR:
Intake air temperature circuit malfunction
Chyba je přerušovaná. Smažte nalezené chyby, a sledujte v budoucnu tuto chybu zda-li se znova neobjeví. Kontrolka byla pro tuto chybu aktivována.
MAŽU ULOŽENÉ CHYBY...
ČTENÍ CHYBOVÝCH KÓDŮ:
Žádné chyby