Stránka 16 z 30
Napsal: čtv dub 16, 2009 21:53
od dony
... to já jsem se pod 6,8 nedostal,ale ecorallye jezdím tak za 7,0,no a naprosto prasečí jízdou,jsem se dostal na 8,0 víc ne,tak jsem spokojenej,kdybych ře?il spotřebu,tak si koupím smraďocha

Napsal: čtv dub 16, 2009 21:53
od Teddy86
gawry píše:tak to teda nevim ale pokud 1,2ce nakládám tak se pod 7 litrů nedostanu
No tak to je jasne ze to zere. Ja tu spotrebu mel za celou cestu a to jsem nejel stale rychle. Ted jak jezdim okolo Ostravy tak mam vetsinou spotrebu kolem 6,5l. Spotrebu beru z PP. Normalne jsem to nepocital.
Napsal: čtv dub 16, 2009 21:55
od gawry
a? začnu ře?it spotřebu - tak si koupím kolo

Napsal: čtv dub 16, 2009 21:59
od dony
gawry píše:a? začnu ře?it spotřebu - tak si koupím kolo

... kolo jsem měl,ale u?el mi vzduch,tak jsem si koupil punto

Napsal: čtv dub 16, 2009 22:02
od Pandora
Uvidim jake fiat nasadi s faceliftem ceny a motory.
Predpokladam, ze hlavni zmena bude palubka ala Bravo.
Napsal: čtv dub 16, 2009 22:43
od Pandora
Toto mi napsal jeden prodejce:
dle popsaného jízdního stylu a také četnosti dálkových jízd bych
si dovolil tvrdit, ?e s motorem 1.2 8V byste měl být plně spokojen.
Ano, dynamikou neoslní, ale v?e Vám vynahradí velmi rozumnou
spotřebou právě v městském provozu a také kultivovaností chodu
čtyřválce. Je velmi dobře odhlučněný.
Pokud sly?íte jeho zvuk, pak jde o velmi dobře vyladěný zvuk
čtyřválcového motoru. Toto umí Fiat velmi dobře a jeho sportovní
historie a zku?enosti se projevují i u těchto malých motorů.
Rozdíl mezi motory 1.2 8V a 1.4 8V je celkem zanedbatelný a
navíc by motor po Praze po?adoval více paliva.
Souhlasil bych s nedostatečností výkonu motoru v případě, ?e
bych vůz pou?íval výhradně jako rodinný a často na dlouhé trasy
nebo rychlé přesuny. Pak je samozřejmě nalo?ený vůz při dálničním
stoupání nebo nutnosti rychlého předjetí relativně pomalý a člověk
se na tento manévr musí připravit včasným přeřazením apod.
Cestování převá?ně v jedné osobě by neměl být problém pro
tento motor. Navíc se obávám, ?e při podtáčení motoru je naprosto
nevhodné volit silněj?í 16V jednotky.
Ty podávají výkon a? při vysokých otáčkách nad 3.500ot./min.
Okolo 2.000 ot./min. nepodávají dobrý výkon a zdají se stejně
pomalé jako slab?í jednotky.
Napsal: pát dub 17, 2009 7:36
od Pepa B.
pan Prodejce nemá pravdu - 1.2 má vět?í spotřebu ne? 1.4 v obou variantách (Dony sorry, ale T je ?rout

)

, o to bych se klidně vsadil

, mám 1.2, ale, dnes stoprocentně vím, ?e bych si koupil 1.4 (asi 16V). Ano, ona se ta 1.2ka od novoty rozjede, po dálnici se dá jet nonstop 140-150, po městě i hrábne

(Jardo, samozřejmě myslím za dobré konstalace hvězd, ?těrku nebo sněhu), ale problém nastane, kdy? Tě v kopci někdo zbrzdí, potom se potupně zařadí? zpět do pomalého a na 4ku při 120-130 se sna?í? zase nabrat rychlost - to se podaří a? na horizontu nebo na rovině. A spotřeba při dálničniím provozu? Min. 8 litrů. ... 1.2 má dobrou spotřebu jen při jízdě po okreskách, s lehkou nohou a rozvahou - tam jsi na 5.5 litrech...nyní jezdím s KN kitem, spotřeba je ni??í, lépe to táhne a kráááásně prdí

Napsal: pát dub 17, 2009 8:14
od julo
Pepa B. - Naprosto súhlasím
Je velmi dobře odhlučněný.
Nie raz som sa pristihol ?e som nevedel či mi motor ide alebo nejde, v?etko to vyrie?il a? pohžad na otáčkomer.
Pred hranicou 10000 km som sa v meste stále dostal na 8l +/-, a to ho teda vôbec ne?etrím. Na dlh?ie trasy čo chodím vežmi málo, mám na 100 percent otestované 3 žudia+bato?ina+klíma, nie vežmi zabehnutý motor, trasa dialnica aj mimo dialnice, dynamická jazda a spotreba podža PP 6,5l. Je pravda ?e pri za?a?ení má ten motor čo robi? ale keď sa rozbehne tak potom to u? fičíííííí.
Napsal: pát dub 17, 2009 10:30
od Jarouš
Pandora píše:Toto mi napsal jeden prodejce:
Rozdíl mezi motory 1.2 8V a 1.4 8V je celkem zanedbatelný a
navíc by motor po Praze po?adoval více paliva.
Zase le?

Rozdíl mezi 1.2 8V a 1.4 8V je dost znatelný, hlavně při dálničním provozu a jízdě s plným autem. Rovně? předjí?dění s 1.4 8V není zále?itostí ruské rulety. Nehledě na to, ?e 1.4 nemá problém jet na 5ku 60km/h a plynule z ní zrychlit i do mírného stoupání.
Co se týče spotřeby, je 1.4 8V ve městě i na dálnici rozhodně míň ?ravá ne? 1.2
Napsal: pát dub 17, 2009 10:37
od kubenko
tiez si myslim, ze nemoze viac zozrat, ten predajca na neho skusa nejake
obchodne tahy.
Napsal: pát dub 17, 2009 12:29
od Pandora
Diky za odpovedi, takze pokud se nekolirat rocne chystam na dalnici 900 km, tak mam zvazit 1.4 at 8 V nebo 16 V?
Napsal: pát dub 17, 2009 12:36
od Macek
Pandora píše:Diky za odpovedi, takze pokud se nekolirat rocne chystam na dalnici 900 km, tak mam zvazit 1.4 at 8 V nebo 16 V?
kolem těch 130km/h mi ?ere 16V na ?estku podle PP kolem 6-6,5 tak otázka či se to vyplatí
Napsal: pát dub 17, 2009 12:44
od julo
Choď sa u predajcov previes? a potom sa rozhodne?.
Napsal: pát dub 17, 2009 12:47
od Jarouš
julo píše:Choď sa u predajcov previes? a potom sa rozhodne?.
To je k ničemu, vět?inou se sveze? v autě se syrovým motorem, který má pár set km a objektivní posouzení výkonu motoru je mo?né a? tak od 10 - 15 tkm
Napsal: pát dub 17, 2009 12:49
od Pandora
V nizsich otackach tahne lepe 1.4 8V nebo 1.4 16V?
Ale vzhledem k priplatku 20 000 za 16V a 6. rychlosti se mi 16V jevi lepe.