Stránka 16 z 22

Napsal: stř říj 14, 2009 9:55
od julo
Chcem sa opýta? kto má origo kryt pod motor z Fiatu ko?ko skrutiek a podlo?iek a nieviem čoho mi treba k tomu doobjedna?, lebo v servise mi nevedeli poveda?. Alebo to v?etko je u? k tomu?

Napsal: stř říj 14, 2009 11:01
od Teddy86
Kupuje se to zvlast. Da se to koupit treba v mototechne. Ale kolik ceho uz nevim chlape. :?

Napsal: stř říj 14, 2009 17:37
od 1nekros1
julo píše:Chcem sa opýta? kto má origo kryt pod motor z Fiatu ko?ko skrutiek a podlo?iek a nieviem čoho mi treba k tomu doobjedna?, lebo v servise mi nevedeli poveda?. Alebo to v?etko je u? k tomu?
julo kup si radesej podlozky + samorezne skrutky dlhe 25-30 a hrubka 3-4mm v zeleziarstve a vijde ta to oooomnoho menej.

ps tie pliesky do coho zaskrutkujes samorezku tam uz od vyroby mas aj ty.

Napsal: úte led 19, 2010 11:52
od toki55
mô?ete si pozrie? nahradné dieli za celkom prijatelné ceny http://www.lacnediely.sk/index.php?cPat ... rn67ppgfd3

Napsal: úte led 19, 2010 13:16
od julo
mô?ete si pozrie? nahradné dieli za celkom prijatelné ceny http://www.lacnediely.sk/index.php?cPat ... rn67ppgfd3
Tan kryt pasuje alebo budem musie? dovrtáva? nové dierky? Nechcem by? tester.

Napsal: úte led 19, 2010 13:21
od Jarouš
julo píše:
mô?ete si pozrie? nahradné dieli za celkom prijatelné ceny http://www.lacnediely.sk/index.php?cPat ... rn67ppgfd3
Tan kryt pasuje alebo budem musie? dovrtáva? nové dierky? Nechcem by? tester.
tak si kup origo, ten pasuje 100% :wink: Viděl a ?rouboval jsem kryt z Polska, neseděla ani jedna díra, musel se i trochu připilovat - no klasické dodo...

Napsal: úte led 19, 2010 13:53
od toki55
neviem nahodou som natrafil na tú stránku.Opítaj sa cez mail. več?inou odpí?u

Napsal: úte led 19, 2010 15:54
od mosto
Jarou? píše:
julo píše:
mô?ete si pozrie? nahradné dieli za celkom prijatelné ceny http://www.lacnediely.sk/index.php?cPat ... rn67ppgfd3
Tan kryt pasuje alebo budem musie? dovrtáva? nové dierky? Nechcem by? tester.
tak si kup origo, ten pasuje 100% :wink: Viděl a ?rouboval jsem kryt z Polska, neseděla ani jedna díra, musel se i trochu připilovat - no klasické dodo...
ja som zakladal tiez ten z polska a mne pasoval na 100percent...tiez asi na aky clovek natrafi...este sa ale treba spytat,ci k tomu krytu dostanes aj tie cupliky dva,do coho sa ta zadna cast srobuje na spodok...ja som tam nemal nic...ani na aute neboli ani ku krytu mi neposlali...

Napsal: pon bře 08, 2010 14:20
od Kolacok
Chcem sa opytat, ci ste cistili motor, nez ste tam namontovali ten kryt.

Ak ano, cim ste to cistili?

Ake chemikalie by sa nemali dotykat niektorych casti a ake pucer metody je dobre pouzit, aby sa tam nic neposkodilo?

Mam to dost okydane, je tam taka jemna vrstva blata a rad by som to vycistil, kym namontujem spodny kryt.

Na cistenie motora su aj tie rucne umyvacky, ale pride mi dost brutalne to vsetko poliat tlakovou vodou z wapky.

Napsal: pon bře 08, 2010 15:26
od 1nekros1
nie vsetci to tak umyvaju a urcite by som im tu wapku jebol o hlavu lebo tie konektory niesu stavane na WAPKOVY tlak vody. ale normalne oplachnut vodou to mozes samozrejme co najmenej na elektroniku.

Napsal: úte bře 09, 2010 0:49
od badalandabad
no na motor se mi zdá wapka docela brutální,ale to na kastli taky,asi bych doporučil aktivní pěnu a wapku min. z 50cm..rozhodně nee koncem nástavce se dotýkat plechařiny.. 8)

Napsal: úte bře 16, 2010 9:14
od Kotas
mohl by někdo to zakrytování pod motorem nafotit zespoda, abych viděl, jak to vypadá a z kolika částí se ten kryt skládá?Dík...

Napsal: úte bře 16, 2010 9:54
od julo
este jedna technicka: Pri výmene oleja sa musí celý kryt daď dole?

Napsal: úte bře 16, 2010 10:15
od Jarouš
julo píše:este jedna technicka: Pri výmene oleja sa musí celý kryt daď dole?
ano

Napsal: úte bře 16, 2010 15:48
od mosto
julo píše:este jedna technicka: Pri výmene oleja sa musí celý kryt daď dole?
keď ti ho vypú??ajú,tak ho zlo?i? treba,ale teraz u? sa mi zdá,?e olej vyčerpávajú tlakovým čerpadlom v niektorých servisoch...a k filtru sa dá dosta? aj odvrchu bez demontá?e krytu motora