Jo sport je oplastovanej a presne na hever jsou v tom plastu vybrany diry - vepredu je to ten nosnik s tema dvema dirama a vzadu je to podobny nosnik s dirou v hornim pravem rohu te druhe fotky (na aute je skoro uprostred ale motor to prevazi dopredu a zadek se tak zvedne). S malym heverem ale zvejkam plasty na mistech kde je to otevrene pro ten standartni rucni hever.
Predek jde jeste celej zvednout za ram predni napravy.
jeník1 píše:Cože? GP je na podvozku celé plastové? Co je to za blbost? Kola měním sám 2x ročně normálním nůžkovým heverem. Mezi hlavu heveru a ten tvrdý plechový lem dám tvrdé dubové dřevo a v pohodě zvednu. Ta dřevěná podložka alespoň 10 cm dlouhá a jde to bez problémů.
Yop, tak za pomoci dřevěného hranolku a nůžkového heveru jsem zvedal ještě 120ku, taky možnost
Sibstr píše:Na velkém zvedáku v servisu zvedneš v pohodě, pokud máš na mysli hever typu panenka, tak to ti bohužel neporadím, teď jsem na to koukal a sám nevím, respektive nejsem si 100% jist, tak si netroufám radit. Jinak zvednout to jde i heverem z Fobie.
Tady jsem to vyfotil, tak ať ti tam nějaká dobrá duše dokreslí šipky, kam s tím heverem.
značky jsou vylisované v prahu...
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Navíc zvedání GP je přesně popsané v návodu použití, který jsem dostal spolu s novým autem včetně kam přesně zapadne rozdělená hlava zvedáku. Je-li rozdělená, tak logicky zapadne do toho podélného lemu.
janiku niektore verzie nemali ziadne koleso a ziadny hever ked nema original tak to tam nemusi pasovat. a v navode su len sipky +- ze kde to dat aspon ja mam len take. ja pouzivam noznicovy zdvihak a davam ho tam kde sa 2 plechy prekryvaju na nosniku
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
tkupilik píše:Jo sport je oplastovanej a presne na hever jsou v tom plastu vybrany diry - vepredu je to ten nosnik s tema dvema dirama a vzadu je to podobny nosnik s dirou v hornim pravem rohu te druhe fotky (na aute je skoro uprostred ale motor to prevazi dopredu a zadek se tak zvedne). S malym heverem ale zvejkam plasty na mistech kde je to otevrene pro ten standartni rucni hever.
Predek jde jeste celej zvednout za ram predni napravy.
Presne mam tam v plastu jen male diry na original fiat zvedak. Zda se ze by mi tam pasoval zvedak marea/punto II co mame doma. Ale s tim by to bylo vazne na den cele auto kratkej nuzkovej mam taky, S tim si umi predstavit zvednout zadek auta kdyz bych nacouval na prah garaze. Ale k te predni naprave se asi nedostanu, nebo ano ? vytocit kolo?? zvedat predek za rameno?
Ale vysvetle te mi prosim zahadu jak to delaji v servise na zdvizi, to se ten plast musi sundat. nebo plast vydrzi s tema gumovejma zinema ?? zdviz bych teoreticky mohl pouzit v showroomu v praci, kdyz bych vystehoval kramy
Jeníku a v návodu je taky to dubové dřevo? Zadek zvedám za nápravu a měním obě zadní kola na jedno zvednutí, předek pod rameno každé kolo vzlášť. Hever klasika na kolečkách z Baumaxu Obě GP za 40 minut přezuté
Přesně tak, podjížďák s pukem na misce, zadek pod nápravnici, předek pod nosník v podlaze nebo pomocný rám. Mít doma pneumatický utahovák, tak za 10 minut není o čem mluvit Nůžkový hever z auta jsem použil jen jednou - v případě defektu.
Rada pro všechny neumětely, co neví kam strčit a jaký hever: Naházejte gumy do kufru a tradá na pneuservis. Tam si hlavu lámat nebudou
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Jarouši já na misce nemám puk ale 1 cm silnou gumu. Je to dobře? Nebo musim na hokej a šlohnout jim puk Já dotahuji křížem šrouby momenťákem na 12,5 kg.Dle manuálu goodyear proto mi to trvá dýl
na hokej nemusíš, puky se prodávají volně Guma je taky v poho, na Abartha máme nasekané čtverce z dopravníkového pásu na uhlí , puk se tam s heverem už nevleze. Na moment více méně kašlu, plecháč na středního býka, elektron na většího a 2x popřetahovat.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV