Stránka 15 z 27

Napsal: úte kvě 31, 2011 11:17
od misha
no taky to není tak jasný, u nás se pou?ívají koně v Pferde Stark (PS) a to je cca 1,36násobek výkonu, v británii se pou?íva horse power (HP) koeficient 1,4 (asi mají silněj?í koně:D)

ov?em panda má mít 74kW a to neměla ani s BMC ... tak?e taky výsledek nic moc...

No ka?dopádně, výkon je 64kW, ale motor nejde ani do otáček, prostě se mu nechce, jako by řídící jednotka dostávala zmatený info o nasávaným vzduchu. A? ?lapu na plyn jak chci od 1/3 do plného plynu to zrychluje stejně (stejně naprd :lol: ) ... z toho mi vyplývá ?patná váha vzduchu. U? vymý?lím liebesbrief do fiat ČR.

U? je mi teď jasné, proč je zde spousta majitelů starjetu spokojených, kdy? jim to v rámci malého objemu atmosféry jede obstojně. :wink:

Napsal: úte kvě 31, 2011 11:37
od Jarouš
misha píše:no taky to není tak jasný, u nás se pou?ívají koně v Pferde Stark (PS) a to je cca 1,36násobek výkonu, v británii se pou?íva horse power (HP) koeficient 1,4 (asi mají silněj?í koně:D)

ov?em panda má mít 74kW a to neměla ani s BMC ... tak?e taky výsledek nic moc...

No ka?dopádně, výkon je 64kW, ale motor nejde ani do otáček, prostě se mu nechce, jako by řídící jednotka dostávala zmatený info o nasávaným vzduchu. A? ?lapu na plyn jak chci od 1/3 do plného plynu to zrychluje stejně (stejně naprd :lol: ) ... z toho mi vyplývá ?patná váha vzduchu. U? vymý?lím liebesbrief do fiat ČR.
1.4 16V ?ádnou váhu vzduchu nemá. O tyto informace se starají čidla (tlak a teplota nasávaného vzduchu, teplota nasávaného vzduchu) FIAT Diagnostika MUSÍ odhalit jejich nesprávnou funkci.

Pamatuju si, ?e u? jsme tady ten tvůj motor ře?ili kdysi. Nemá smysl zkou?et maximální výkon, důle?itěj?í je průběh křivky výkonu a krou?áku v celém spektru otáček motoru. Ten graf vypoví o kondici motoru mnohem víc. Taky jsem u? kdysi psal, a? nechá? zkontrolovat časování motoru, jednak proto, ?e mů?e být od výroby rozhozené (řemen o jeden zub vedle a u? to nejde), případně mů?e být mechanická vada ve variátoru časování (hydraulický, honěný tlakem oleje od čerpadla), který je namontován na jedné z vaček. Pokud by nastavoval časování té vačky blbě v závislosti na otáčkách motoru, tak u? motor nepojede v daném spektru otáček tak, jak má.

Moje rada: zajet na servis, nechat překontrolovat seřízení rozvodu motoru a funkci variátoru. A a? se vyloučí v?echny mo?né mechanické poruchy motoru, tak bych ?el intervenovat k zastoupení značky FIAT.

Napsal: úte kvě 31, 2011 13:22
od misha
Jarou? píše:
misha píše:no taky to není tak jasný, u nás se pou?ívají koně v Pferde Stark (PS) a to je cca 1,36násobek výkonu, v británii se pou?íva horse power (HP) koeficient 1,4 (asi mají silněj?í koně:D)

ov?em panda má mít 74kW a to neměla ani s BMC ... tak?e taky výsledek nic moc...

No ka?dopádně, výkon je 64kW, ale motor nejde ani do otáček, prostě se mu nechce, jako by řídící jednotka dostávala zmatený info o nasávaným vzduchu. A? ?lapu na plyn jak chci od 1/3 do plného plynu to zrychluje stejně (stejně naprd :lol: ) ... z toho mi vyplývá ?patná váha vzduchu. U? vymý?lím liebesbrief do fiat ČR.
1.4 16V ?ádnou váhu vzduchu nemá. O tyto informace se starají čidla (tlak a teplota nasávaného vzduchu, teplota nasávaného vzduchu) FIAT Diagnostika MUSÍ odhalit jejich nesprávnou funkci.

Pamatuju si, ?e u? jsme tady ten tvůj motor ře?ili kdysi. Nemá smysl zkou?et maximální výkon, důle?itěj?í je průběh křivky výkonu a krou?áku v celém spektru otáček motoru. Ten graf vypoví o kondici motoru mnohem víc. Taky jsem u? kdysi psal, a? nechá? zkontrolovat časování motoru, jednak proto, ?e mů?e být od výroby rozhozené (řemen o jeden zub vedle a u? to nejde), případně mů?e být mechanická vada ve variátoru časování (hydraulický, honěný tlakem oleje od čerpadla), který je namontován na jedné z vaček. Pokud by nastavoval časování té vačky blbě v závislosti na otáčkách motoru, tak u? motor nepojede v daném spektru otáček tak, jak má.

Moje rada: zajet na servis, nechat překontrolovat seřízení rozvodu motoru a funkci variátoru. A a? se vyloučí v?echny mo?né mechanické poruchy motoru, tak bych ?el intervenovat k zastoupení značky FIAT.
OK Jarou?i, teď mi prosím tě poraď, do kterého servisu zajet? Já těm trubkám v Olomouci prostě nevěřím, neumí nic ně? vyměnit olej a filtr....

Napsal: úte kvě 31, 2011 20:15
od Jarouš
misha píše:
Jarou? píše:
misha píše:no taky to není tak jasný, u nás se pou?ívají koně v Pferde Stark (PS) a to je cca 1,36násobek výkonu, v británii se pou?íva horse power (HP) koeficient 1,4 (asi mají silněj?í koně:D)

ov?em panda má mít 74kW a to neměla ani s BMC ... tak?e taky výsledek nic moc...

No ka?dopádně, výkon je 64kW, ale motor nejde ani do otáček, prostě se mu nechce, jako by řídící jednotka dostávala zmatený info o nasávaným vzduchu. A? ?lapu na plyn jak chci od 1/3 do plného plynu to zrychluje stejně (stejně naprd :lol: ) ... z toho mi vyplývá ?patná váha vzduchu. U? vymý?lím liebesbrief do fiat ČR.
1.4 16V ?ádnou váhu vzduchu nemá. O tyto informace se starají čidla (tlak a teplota nasávaného vzduchu, teplota nasávaného vzduchu) FIAT Diagnostika MUSÍ odhalit jejich nesprávnou funkci.

Pamatuju si, ?e u? jsme tady ten tvůj motor ře?ili kdysi. Nemá smysl zkou?et maximální výkon, důle?itěj?í je průběh křivky výkonu a krou?áku v celém spektru otáček motoru. Ten graf vypoví o kondici motoru mnohem víc. Taky jsem u? kdysi psal, a? nechá? zkontrolovat časování motoru, jednak proto, ?e mů?e být od výroby rozhozené (řemen o jeden zub vedle a u? to nejde), případně mů?e být mechanická vada ve variátoru časování (hydraulický, honěný tlakem oleje od čerpadla), který je namontován na jedné z vaček. Pokud by nastavoval časování té vačky blbě v závislosti na otáčkách motoru, tak u? motor nepojede v daném spektru otáček tak, jak má.

Moje rada: zajet na servis, nechat překontrolovat seřízení rozvodu motoru a funkci variátoru. A a? se vyloučí v?echny mo?né mechanické poruchy motoru, tak bych ?el intervenovat k zastoupení značky FIAT.
OK Jarou?i, teď mi prosím tě poraď, do kterého servisu zajet? Já těm trubkám v Olomouci prostě nevěřím, neumí nic ně? vyměnit olej a filtr....
Já mám tedy zku?enosti jen s AF Ostrava, ale zase jen dobré. Z Olomouce u? to nemá? tak daleko, tak bych tam zkusil zavolat, domluvit se a následně přistavit auto. Kontaktoval bych vedoucího servisu (p. Richtár) a popsal mu o co jde. A? to píchnou na examiner a udělají kompletní diagnostiku motoru za jízdy. Rozvody bych pak nechal prověřit po poradě se servisem.

Napsal: stř čer 01, 2011 9:02
od HM
A já si myslím ?e to má? v pořádku.
U atmosféry vychází na brzdě "v?dy" trochu méně.
misha píše:Nemám moc času, tak?e jenom v rychlosti....

Výsledek měření je 64kW@5950ot a 110Nm@3500ot
Jsem naprosto zklamán a tímto se mi potvrdili moje předtuchy, ?e auto není od začátku OK. Čipovat jsem to nenechal, nemá význam tunit rozbitý motor.
64kw mi přijde je?tě super. V RRI, co? je společnost která testuje výkony motorů, naměřili 61kw. ?e by to měli také rozbité?
Obrázek
Tak?e bych nic nereklamoval a smířil se s tím, ?e StarJet moc nejede a předev?ím dole je dost mrtvej.
benja píše:ono by to mo?ná chtělo zkusit změřit i jiný kousek aby se případně vyloučila mo?nost zajetí auta...těch 63kw bych řek ?e je docela velký rozdíl..(ted' v nějakém auto časáku měřili na brzdě fábku a po změření měla o cca 8kw více..
otázka zní co s tím..chtělo by to zjistit příčinu takovéhoto výkonu a sna?it se jim ?lápnout na "krk" nicméně já nebudu ten nejlep?í na radu jak na ně ?lápnout..sám nevím jak bych se choval..anebo jak se zachovat
Předpokládám ?e to byl Svět motorů, který v?em ?kodovkám naměří více. A obvykle o hodně.
tkupilik píše:Misha: To je hodne divny, na fiatforu psali ze starjet by na brzde mel delat o par koniku vic (Secondly,...note that the GP engine dyno tested is about 98-99 hp NOT 95 Officially stated by Fiat...). To je skoro na servis.. ale ne ten fiati kde te posilaj do pryc.
Kdy? chce?, tak tam ty koně "najde?".

Napsal: stř čer 01, 2011 10:01
od misha
>>Předpokládám ?e to byl Svět motorů, který v?em ?kodovkám naměří více. A obvykle o hodně.

Z toho vyplývá, ?e si mám pří?tě koupit ?kodovku, proto?e mohu věřit, ?e motor bude mít deklarovaný výkon a nedojde v podstatě k podvodu jako u fiatu?

Výkon 64kW, resp. 61kW na kolech má být výkon motoru přepočítaný ztrátovým koeficientem, z toho mi vyplývá, ?e bych tento nebo velmi podobný výkon měl naměřit přímo na klikovce motoru. Pro mě se v ka?dém případě jedná o podvod, proto?e to si člověk mů?e rovnou koupit 1.4 8V a u?etřit nemalý balík peněz (pokud tedy 8V nemá 50kW, 1.2 40kW atp...)

Napsal: stř čer 01, 2011 16:33
od benja
nene byl to autohit anebo autotip nemů?u ho ted' doma v rychlosti najít..

Napsal: stř čer 01, 2011 18:57
od HM
misha píše:Z toho vyplývá, ?e si mám pří?tě koupit ?kodovku, proto?e mohu věřit, ?e motor bude mít deklarovaný výkon a nedojde v podstatě k podvodu jako u fiatu?
Tak ?patně bych to neviděl. U "v?ech" atmo motorů naměřili méně.
Fabia 1.4i 16V 74kw --> 70kw
Octavia 1.6i 74kw --> 68kw

A u T-Jetu naměřili zase více. To u turbomotorů není zas a? tak neobvyklé.

Spí? ne? nekupovat Fiat bych to zhodnotil jako nekupovat charakterní atmosferické motory, ale turba se v?emi jejich výhodami a nevýhodami.

Napsal: stř čer 01, 2011 19:59
od misha
HM píše:
misha píše:Z toho vyplývá, ?e si mám pří?tě koupit ?kodovku, proto?e mohu věřit, ?e motor bude mít deklarovaný výkon a nedojde v podstatě k podvodu jako u fiatu?
Tak ?patně bych to neviděl. U "v?ech" atmo motorů naměřili méně.
Fabia 1.4i 16V 74kw --> 70kw
Octavia 1.6i 74kw --> 68kw

A u T-Jetu naměřili zase více. To u turbomotorů není zas a? tak neobvyklé.

Spí? ne? nekupovat Fiat bych to zhodnotil jako nekupovat charakterní atmosferické motory, ale turba se v?emi jejich výhodami a nevýhodami.
No na té ?védské stránce se mi zdá, ?e a? na pár vyjímek jsou v?echny motory slab?í, tak?e bych těm informacím a? tak nevěřil.

V tuto chvíli u? chci jenom zjistit, zda je výkon mého motoru standardní nebo je něco v nepořádku, tak?e provedu to co doporučuje Jarou? a pak se uvidí...

Zítra v práci naskenuju výstup z měření a hodím ho zde na fórum, a? se mů?ete pokochat, popř. porovnat.

Napsal: stř čer 01, 2011 20:06
od HM
OK. Věř tomu, ?e jsi za své, tě?ce vydělané peníze koupil rozbité auto :wink:

Napsal: stř čer 01, 2011 20:35
od misha
HM píše:OK. Věř tomu, ?e jsi za své, tě?ce vydělané peníze koupil rozbité auto :wink:
kua ne.er :lol:
tady na fóru má? říct: "líp si za 400.000 koupit nemohl" :roll: :mrgreen:

změřený výkon

Napsal: čtv čer 02, 2011 9:10
od misha
Obrázek

Napsal: čtv čer 02, 2011 11:54
od .bany
:lol: to je vlnobití ale , jinak slusnej výkon :D

Napsal: čtv čer 02, 2011 12:28
od misha
.bany píše::lol: to je vlnobití ale , jinak slusnej výkon :D
njn, bany, řekl bych ?e mám přesně půlku tvýho :D

Napsal: ned čer 05, 2011 2:20
od Kriss
Kolik stálo to změření ja bych si to nechal taky změřit