Stránka 15 z 41

Napsal: ned srp 12, 2007 21:56
od brano1242
No ta spotreba T-jetu : 8,6l neni neviem co... Jarous1 si pisal ze bravo dostalo 5 hviezdiciek za spotrebu no a vyrobca udava 7,1l tak trocha rozdiel je pravda ze tam sice bolo zapocitane aj dynamicke meranie ale aj tak sa my to zda vela... inac vo vrchnom prispevku si napisal ze ma T-jet 0-100:8,4s a dole kde sa porovnava aj M-jet si napisal 8,8s...co je rozdiel skoro 0,5s ...ale si myslim ze ten udaj 8,8s je asi ten skutocny ....

Napsal: pon srp 13, 2007 9:54
od Jarous1
brano1242 píše:No ta spotreba T-jetu : 8,6l neni neviem co... Jarous1 si pisal ze bravo dostalo 5 hviezdiciek za spotrebu no a vyrobca udava 7,1l tak trocha rozdiel je pravda ze tam sice bolo zapocitane aj dynamicke meranie ale aj tak sa my to zda vela... inac vo vrchnom prispevku si napisal ze ma T-jet 0-100:8,4s a dole kde sa porovnava aj M-jet si napisal 8,8s...co je rozdiel skoro 0,5s ...ale si myslim ze ten udaj 8,8s je asi ten skutocny ....
To proto, ?e ty první hodnoty jsem psal z paměti a evidentně jsem se sekl. :) . Jinak spotřeba je výborná, jsou tam i hodnoty při normálních rychlostech. Vem si ?e u MJtetu mají 7,5 a v reálu se s ním dá bez problémů jezdit za 6 a méně.

Napsal: čtv srp 16, 2007 7:02
od stanley
nal píše:120 k pride do predaja az v novembri. rozdiel v cene s 150 nie je az tak velky, preto nie je nad cim vahat.
pockajte do autosalonu v nitre! zlava sa nasklada pri fiatoch az na 10%...
nic ste nevideli a necitali...
ale vsetci sme to davno vedeli

Re: T-Jet 150CV vs Mjet 150CV

Napsal: čtv srp 16, 2007 7:04
od stanley
Robo1.2 píše:
Jarous1 píše:T-Jet: 0-100: 8,8s; 0-160: 23,4s ; max: 204,560 ;pru?nost na VI: 70-100: 9,5s; 70-120: 15,5s,prům.spotřeba včetně dynamických testů: 8,6.
MJET: 0-100: 9,2s; 0-160: 26,8s; max: 204,443; pru?nost na VI: 70-100: 10,3s; 70-120: 17,2s, prům.spotřeba včetně dynamických testů: 7,5.
neviem ake seriozne su tieto data ale ja to rikal ze to TJET je asi lepsi motor ako MJET z hladiska rozpohybovania s bravom. Zda sa ze 150k TJET ostava moj favorit. Nevidim dovod preplacat za smraducha :D :D :D .
akeho smraducha? videl si Mjet vobec zadymit? :)) Okrem toho MJet je overeny motor s dobrou spolahlivostou. Predsa len benzinove turbo je daleko nachylnejsie na poruchy ( aj ked dufam, ze Fiat tu vsetkym vytrie zrak ) a rozdiel spotreby pri 60tkm rocne uz je dost vyznamny.

Re: T-Jet 150CV vs Mjet 150CV

Napsal: čtv srp 16, 2007 8:25
od Robo1.2
stanley píše:
Robo1.2 píše:
Jarous1 píše:T-Jet: 0-100: 8,8s; 0-160: 23,4s ; max: 204,560 ;pru?nost na VI: 70-100: 9,5s; 70-120: 15,5s,prům.spotřeba včetně dynamických testů: 8,6.
MJET: 0-100: 9,2s; 0-160: 26,8s; max: 204,443; pru?nost na VI: 70-100: 10,3s; 70-120: 17,2s, prům.spotřeba včetně dynamických testů: 7,5.
neviem ake seriozne su tieto data ale ja to rikal ze to TJET je asi lepsi motor ako MJET z hladiska rozpohybovania s bravom. Zda sa ze 150k TJET ostava moj favorit. Nevidim dovod preplacat za smraducha :D :D :D .
akeho smraducha? videl si Mjet vobec zadymit? :)) Okrem toho MJet je overeny motor s dobrou spolahlivostou. Predsa len benzinove turbo je daleko nachylnejsie na poruchy ( aj ked dufam, ze Fiat tu vsetkym vytrie zrak ) a rozdiel spotreby pri 60tkm rocne uz je dost vyznamny.
No hej ale rozdiel 150 tisic je pre mna tiez dost vyznamny. Radsej ho prejazdim a predovolenkujem. Nemyslim ze by fiat bol ako celozivotna investicia kde sa oplati preplacat dealera. Sak si videl ze na tom tvojom aute maju dalsich 100litrov po tom co ti uz velkodusne zlavili 100litrov. Pri aute co bude stat na sidlisku vacsinu jeho casu je to bezpredmetne ist do smraducha :D
Spolahlivost to je ina pesnicka, osobne si myslim ze na Brave bude najspolahlivejsi prave ten MJET. No a s TJETom tam jeden "moderator" na autorevue provokuje ze maju vazne poruchy

Predstavte si Dr.Bubu sa zacal pchat do fora o Brave :D :D :D

Re: T-Jet 150CV vs Mjet 150CV

Napsal: čtv srp 16, 2007 8:57
od Robo1.2
neviem odkial mas ze benzinove turbo je daleko nachylnejsie na poruchy? Benzinove turbo napriklad nema premennu geometriu lopatiek a preto je jednoduchsie, nie ?

Napsal: čtv srp 16, 2007 9:53
od stanley
Benzinove motory maju vyssiu teplotu vyfukovych splodin, pracuju vo vyssich otackach, preto su vseobecne menej spolahlive ako diesle.. Ale samozrejme kazdy motor ma svoje slabe miesta. Co sa tyka k teme magorov na autorevue, nema to zmysel komentovat.. Taraju o niecom, co nevideli ani z dialky.

Napsal: čtv srp 16, 2007 10:39
od bandit
zdar Stenley, volali ma z predajne na nejaku zvolavacku, volali aj tebe? bol si tam uz?

Napsal: čtv srp 16, 2007 10:40
od stanley
nazdar, nie, nikto nevolal... co sa naslo?

Napsal: čtv srp 16, 2007 10:43
od bandit
stanley píše:nazdar, nie, nikto nevolal... co sa naslo?
no nejake som mu moc dobre nerozumel ale stejne tam planujem ist takze mi to bolo jedno, len sa s nim musim dohodnut ze kedy dojdem..

Napsal: čtv srp 16, 2007 10:47
od stanley
v akom tom mas servise, v Blave?

Napsal: čtv srp 16, 2007 10:49
od bandit
no zatial v ziadnom, z grifu mi volali ze mam dojst
vraj uz aj objednali ten diel

Napsal: čtv srp 16, 2007 10:51
od bandit
ozaj, da sa niekde zvysit hlasitost blinkrov? su strasne potichu, niekedy si ani nevsimnem a blikam

Napsal: čtv srp 16, 2007 11:13
od stanley
bandit píše:ozaj, da sa niekde zvysit hlasitost blinkrov? su strasne potichu, niekedy si ani nevsimnem a blikam
ja mam tiez z grifu, ale zatial nikto nevolal. Mozno to je len pri benzinoch.. Blinkre nastavit asi jednoducho nepojdu, tiez mi chvilku trvalo si zvyknut.

Napsal: čtv srp 16, 2007 11:30
od bandit
mam pocit ze to bolo cosi so stabilizatorom, ze moze zacat buchat ci co... nieco take..
no tie blinkre su tiche dost, uz sa mi stalo ze som asi kilometer blikal, je to nebezpecne trosku, ked si niekto mysli ze odbacam... ale uz si davam vacsi pozor na to