Stránka 14 z 55

Napsal: pon zář 24, 2007 18:34
od Robo1.2
ironlionzion píše:já u? dojí?dím 3. nádr? V-Power a zdá se mi, ?e po těch 2500 km se trochu posunul k lep?ímu i výkon a motor se projevuje ti?eji, dojezd se mi zvý?il taky, teď ujedu na nádr? 750 km - hurá :-) + mám dobrý pocit, ?e do toho liju něco lep?ího ;-)

hehe dneska ráno jsem měl jednu pracovní akci a trochu jsem nestíhal tak jsem na to dost ?lapal. Ten motůrek mě stále překvapuje, kdy? se mu řekne tak se má k ?ivotu, oproti HTP je to výrazně lep?í ... aj mám takové nutkání jít si změřit výkon, těm 48 kilowattům moc nevěřím, tipoval bych 55 Kw ...
No ja som sa po dvoch nadrziach V-Power ulakomil na ESSO. A poviem vam, auto jazdi ako pribrzdene. Sakra, to som nemal robit, motor na volnobeh je jasne hlucnejsi [ako keby dobre nemazal alebo co]
No co usetrol som 120korun :>

Napsal: pon zář 24, 2007 19:22
od olso
Esso ma jeden z najhorsich benzinov, firemny Focus mi zere o liter viac ako na OMV alebo Shell V-Power a podstatne horsie taha. Celkovo tie benziny su alchymia.

Slovnaft vyhlasil, ze supermarkety maju preto lacny benzin, lebo nema v sebe aditiva ako ostatne renomovane firmy na slovensku. Ten benzin splna normu, ale nema aditiva proti usadzovanie atd.

OMV, Slovnaft, dokonca i Esso nejake aditiva maju uz v zakladnom benzine, ale otazny je Shell. Jasne V-Power aditiva ma, ale co Natural 95? Stoji ako benzin na inych benzinkach, ale asi je to obycajny Natural 95 ako u hypermarketu, sam neviem. Zo Shellu mi odpisali aky je V-power super a ze ich Natural 95 splna vsetky prislusne normy, ale o aditivach ani slovo. Neviete o tom neco?

Napsal: pon zář 24, 2007 19:32
od olso
Posielam ten popis, vazeny pane atd som vymazal :D

Oba typy benzinu Natural 95 i V-Power musí splňovat stejné jakostní parametry dle kvalitativní
normy ĆSN EN 228 a neli?í se od sebe tedy v základních vlastnostech - oktanová čísla,
hustota, obsah síry, destilační křivka.

Shell V-Power se od Naturalu 95 li?í obsahem speciálních aditiv s výrazným čistícím účinkem
v nádr?i a palivovém systému, antikorozní a protipěnicí slo?kou.
Shell V-Power je vyvinut k tomu, aby čistil Vá? motor během jízdy. Pomáhá odstraňovat
nečistoty na ventilech a zaji??uje nejlep?í formu vstřikovacích palivových trysek. To
e jeden z důvodů, proč mů?e Shell V-Power zlep?it okam?itou reakci ji? od prvního pou?ití.

Ochrana i při "studených startech"
Shell V-Power obsahuje prostředek Friction Modifier, který významně přispívá ke sní?ení
třecích ztrát. Palivo se při hoření vypařuje a oddělují se z něj částice Friction Modifier,
sná?ející vy??í tepelné zatí?ení a dostávají se na stěny válců. Vytváří se tak tenký dodatečný
třecí film, doplňující film tvořený olejem z klikové skříně. Díky této dvojnásobné ochraně
se sni?uje tření pístů ve válcích zejména při tzv. studených startech, kdy v prvních okam?icích
po spu?tění motoru hrozí nedostatečné mazání jeho pohyblivých částí.
Toto v?e má jako výsledný efekt ni??í spotřebu paliva a tedy i pozitivní dopad na ?ivotní prostředí.

Doufám, ?e jsem uspokojivě zodpověděla Va?e dotazy a budete-li mít jakékoliv dal?í, neváhejte
se s nimi na nás obrátit.

Napsal: pon zář 24, 2007 20:01
od Tommy
To jsi psal přímo do Shellu?

Napsal: pon zář 24, 2007 20:16
od olso
Ano priamo Shell, na stranke http://www.shell.com/sk/ som nasiel formular, tam dal svoju emailovu adresu a poziadavku a na druhy den odpisala nejaka holka. Znamy mi vravel ze chodil na Shell tankovat ked na Slovafte este aditiva neboli, davno pred v-powerom, ze je ten Shell benzin lepsi...mozno jpp

Momentalne na Slovensku co mam zistene je to asi takto. Slovnaft spravi benzin (zaklad) a kazda spolocnost OMV, Shell atd si tam dovezie cisternu s aditivom a Slovnaft to zmiesa. Pumpy na hypermarketoch aditiva nemaju, malu len zakladny 95okt benzin.

Jurki ma benzin aj s aditivami aj bez. Perlicka, benzin ktory Shell, OMV vratia ze nesplna ich kriteria (normu ano ale chcu kvalitu) jurki vezme a predava veselo dalej

Ale neviem ci shell ma dvoje aditiva, alebo len V-power(super benzin) a obyc Natural je zaklad, ktory splna normy, ale to je tak vsetko.

OMV na zapadne Slovensko dovaza benzin priamo zo Schwechatu, nad urcity pocet km od BA uz dodava benzin Slovanaft-ten zaklad, len OMV dava aditiva. Kazdopadne s benzinom s BA na OMV mam dobre skusenosti.


Neviem ci to niekto pochopi, ale takto je to asi v skratke

Napsal: pát zář 28, 2007 10:34
od Ravic
Najeto 10000 km. Spotřeba je 5,5 l. (výpočet z daňových dokladů)

Napsal: ned říj 07, 2007 9:57
od Pepa B.
hmm, cesta na sraz do Bystřice a zpět cca 450km = průměrná spotřeba 5.9 litrů :)

Napsal: ned říj 07, 2007 13:19
od Drtikol
Pepa B. píše:hmm, cesta na sraz do Bystřice a zpět cca 450km = průměrná spotřeba 5.9 litrů :)
?e by se s tím Pepa u? konečně naučil jezdit ? :>

Napsal: ned říj 07, 2007 14:40
od RadimG
vyzera to tak :lol:
ja cca. 540km, priemerna spotreba 5.2, ale bola to suchtava jazda, 110km/h po dialnici

Napsal: ned říj 07, 2007 15:53
od Pepa B.
to Drtikol a RadimG: .. no u? to tak vypadá :wink:

Napsal: ned říj 07, 2007 16:08
od bob
já jsem spotřebu rad?i nesledoval proto?e nás Drtikol pěkně hnal.jinak celkovou spotřebu mám 7,0 l a ujeto mám 8200km

Napsal: ned říj 07, 2007 18:31
od Drtikol
bob píše:já jsem spotřebu rad?i nesledoval proto?e nás Drtikol pěkně hnal.jinak celkovou spotřebu mám 7,0 l a ujeto mám 8200km
Bobe a nezařídil sis hezky 8)
Krásná nová silnice, bez provozu, jedna zatačka za druhou - akorát mé spolujezdkyni se to tolik nelíbilo :roll:

Napsal: ned říj 07, 2007 19:01
od Dušan
Pánové, před chvílí jsem se vrátil ze srazu (7.10.2007 cca v 18,00 hod., byl jsem je?tě u bráchy v Kroměří?i), celkem najeto 810 km, spotřeba dle PP 5,3 l/100 km (jel jsem skoro podle předpisů, mimo obec občas kolem 110 km/h).. :P

Napsal: ned říj 07, 2007 20:30
od bob
jj byla to parada.mé přítelkyni bylo taky pěkně ?patně. v bystrici pod hostynem prevzala řízení a jeli jsme v poklidu domů 8)

Napsal: ned říj 07, 2007 21:46
od popo
ja som tie? do?iel dneska okolo ôsmej večer domov, a údaje sú nasledovné: odjazdených 600km, spotreba 6,2 L na 100, svi?ná jazda so snahou o dodr?iavanie predpisov.