Stránka 14 z 41
Napsal: stř srp 08, 2007 11:07
od Jarous1
Stanley: právě ?e TJEt je velmi povedený. Teda alespoň jeho 150CV verze. Italové ji u? testovali v minulém Quattroruote a hodnocení má 4,5 z 5 mo?ných hvězdiček za chod,akceleraci a pru?nost. Za spotřebu má dokonce 5. Pochvalují si jak málo "?ere". Naměřená akcelerace 0-100 je 8,4s a maximálka 205. Pokud by někoho zajímali hodnoty pru?ného zrychlení, tak se doma mrknu a hodím to sem.
Napsal: stř srp 08, 2007 12:08
od nal
ironlionzion píše:Ten ranault se snad vá?n? chce zakopat pod zem, zlatej Fija?áckej dizajn ...
njn, skoda, renault, peugeot - akoby im dosiel dych
Napsal: čtv srp 09, 2007 19:57
od brano1242
Zdrastvujte ,nema niekto link na test brava s T-jetom???... viem ze zatial je v ponuke iba ten 150k no brusim si zuby na ten 120k,ktorý ma prist ani neviem presne kedy lebo v predajni my povedali ze na jsesen..asi sami nevedia....ale aj ten 150k ma zaujima ako sa bude spravat tak som zvedavy ...Jarous1 pisal vyssie ze niekde ma test tak ked moze nech hodi link ...dikes...
Napsal: čtv srp 09, 2007 20:48
od Jarous1
Ten test na webu nenajde?, vy?el v italském časopise Quattroruote.
Napsal: čtv srp 09, 2007 21:16
od brano1242
Aha ta ked ta mozem porosit tak hod sem nejake namerane udaje to zrychlenie a maximalku uz si napisial ...ked mozes hod sem nejake hodnoty pruznosti,spotreby ....alebo ked to mas niekde v casopise tak rovno sfot

dik
Napsal: čtv srp 09, 2007 23:52
od nal
120 k pride do predaja az v novembri. rozdiel v cene s 150 nie je az tak velky, preto nie je nad cim vahat.
pockajte do autosalonu v nitre! zlava sa nasklada pri fiatoch az na 10%...
nic ste nevideli a necitali...
Napsal: pát srp 10, 2007 13:21
od brano1242
Az v novembri???no to si ma potesil ti poviem...a ten rozdiel v cene tam je dost velky lebo 150k verzia je len vybava emotion a sport a mne staci 120k dynamic ktory stoji 545 ...ten 150k emoion stoji o 100litrov viac..takze asi tak ...no tie zlavy az 10% su pekne ale prd my je to platne ked 120k t-jet bude az novembri..a inac je to iste ????
převodovka
Napsal: pát srp 10, 2007 13:40
od bastaj00
Kdy? u? se tu bavíte o T-jetu kolika stupňovou převodovku bude mit slab?í 120HP verze, na informačním cédu pí?ou 6,na netu 5 rychlostí nevíte někdo který údaj je správný?

Napsal: pát srp 10, 2007 15:24
od brano1242
NO dufam ze 6 aspon tak je to v prospekte...ale je pravda ze GP s tym motorom ma len 5 to som si vsimol niekde na nete....
Napsal: pát srp 10, 2007 15:29
od bastaj00
No prave, ale je divny ze 6ku nedaj taky do GP uvidime

T-Jet 150CV vs Mjet 150CV
Napsal: pát srp 10, 2007 22:07
od Jarous1
T-Jet: 0-100: 8,8s; 0-160: 23,4s ; max: 204,560 ;pru?nost na VI: 70-100: 9,5s; 70-120: 15,5s,prům.spotřeba včetně dynamických testů: 8,6.
MJET: 0-100: 9,2s; 0-160: 26,8s; max: 204,443; pru?nost na VI: 70-100: 10,3s; 70-120: 17,2s, prům.spotřeba včetně dynamických testů: 7,5.
Re: T-Jet 150CV vs Mjet 150CV
Napsal: pát srp 10, 2007 23:00
od Robo1.2
Jarous1 píše:T-Jet: 0-100: 8,8s; 0-160: 23,4s ; max: 204,560 ;pru?nost na VI: 70-100: 9,5s; 70-120: 15,5s,prům.spotřeba včetně dynamických testů: 8,6.
MJET: 0-100: 9,2s; 0-160: 26,8s; max: 204,443; pru?nost na VI: 70-100: 10,3s; 70-120: 17,2s, prům.spotřeba včetně dynamických testů: 7,5.
neviem ake seriozne su tieto data ale ja to rikal ze to TJET je asi lepsi motor ako MJET z hladiska rozpohybovania s bravom. Zda sa ze 150k TJET ostava moj favorit. Nevidim dovod preplacat za smraducha

.
Re: T-Jet 150CV vs Mjet 150CV
Napsal: sob srp 11, 2007 8:22
od Pepa B.
..tak po Brně u? jezdí min. 3 nový Fiat Bravo - dva ?edý a červenej. V tý ?edý mi to auto přijde mdlé, ale ta červená metalíza je super, i ty origo kola na tom, hmm

Napsal: sob srp 11, 2007 20:52
od Robo1.2
stanley píše:v tom Maxe som bol pred 2 tyzdnami a videl ho tam

Ja som myslel normalny predany voz, ten som zatial nevidel.
Papierovo moze mat co chce, treba ho tocit do extremu a tam rastie spotreba. Elasticita motora je daleko nizsia.
no este sa vratim k tejto teme TJET<>MJET , pacilo sa mi cosi z ineho fora :
k nikdy nekoncici diskusi benzin nebo nafta par slov. Pro odhad ber, ze bezin toci do 6000 nafta do 4000. At maji dve auta stejnou maximalku napr. 220 km/hod. Potom musis sprevodovat auta v pomeru 2 ku 3, abys vyrovnal, ze se motor toci pomaleji a abys dosahl 220 km/hod. Pro zrychleni je podstatny vykon na kole, ne na motoru. Vzhledem k pomeru 2 ku 3 to znamena jako na bicyklu, ze na tezsi prevod musi mit motor vetsi silu. Jakou? No obracene 3 ku 2. To znamena, ze 100 Nm na benzinu je asi 150 Nm na nafte. ORIENTACNE!!! Tvoje 125 kW nafta ma 350 Nm. To je ekvivalentni 233 Nm na benzinu. 1.8 TSI ma 250 Nm tzn., ze je de fakto silnejsi. Rozdil ve vykonu (ze ma jen 118 a ne vic nez 125 kW) spociva v tom, ze ten vykon dosahne uz v 5000 otackach. V 6000 by mohl dosahnout mnohem vic.
Kdyz nezohlednis tohle, dopadnes jako jeden redakturek jednoho nejmenovaneho casopisu, ktery srovnaval Octavku 125 a 147 kW a srovnal tocive momenty 350 na nafte a 280 Nm na benzinu, a nemohl pochopit proc ma benzin lepsi zrychleni.
Napsal: sob srp 11, 2007 23:02
od Jarous1
Data jsou z provedených testů presti?ním italským časopisem Quattroruote.