Stránka 14 z 22
Napsal: sob srp 01, 2009 2:23
od badalandabad
Model : GRANDE PUNTO (2005-...)
MVS : 199.150.2 1.2 MPI 8V E4 65CV/48KW ACTIVE-5 PORTE-MY. 2008
Typ motoru : M4 1.2 MPI 8V CF4 Varianta : V1 ACTIVE
Motor č. : 5125259 Č. podvozku : 01529216 Č. náhr. dílu : 00533825
46804433 70522/00 PRU?INKA 6ks 19.00
51750548 70522/00 IZOLOVÁNÍ 1ks 852.00
51834786 70522/00 UPEVŇOVACÍ BLOK 6ks 15.00
51846205 38115/00 KRYT 1ks 953.00
Celkem (CZK)2,390.71 s dph
Napsal: sob srp 01, 2009 8:56
od 1nekros1
s vlastnej skusenosti viem ze na starjeta staci iba kryt spodny a kryt od prevodovky vsetky matky su tam a srutky s podlozkami sa daju kupit aj v zeleziarstve ovela lacnejsie. nic ine tam netreba
Napsal: čtv srp 06, 2009 20:28
od badalandabad
no zbě?ně sem mrkal na je?tě vymydlenej podvozek a spodek motoru z výroby

a doufám ?e nic nepokazím zakoupením jen hlavního středního krytu motoru-doufám ?e klucí/kryty/ na sebe nějak nenavazujou popř.myslíte ?e "střeďák" je dostatečná ochrana před tím hnojem ze silnice?

Napsal: čtv srp 06, 2009 20:36
od dony
... dej tam v?echny a má? klid,dělat věci napůl je na prd

Napsal: čtv srp 06, 2009 20:51
od Teddy86
dony píše:... dej tam v?echny a má? klid,dělat věci napůl je na prd

Presne.
Napsal: čtv srp 06, 2009 21:19
od Jarouš
Teddy86 píše:dony píše:... dej tam v?echny a má? klid,dělat věci napůl je na prd

Presne.
Naprosto souhlasím.
Napsal: sob srp 15, 2009 10:06
od fik
Zdravím v?echny,
tak jsem konečně po dlouhým čtrnáctidenním boji

dal na auto kryt pod motor. V?e začalo v prodejně Fiat, kde jsem si kryt objednal....ptal jsem se na montá? a říkali, ?e to tam stačí jen dát a na?roubovat. Spojovací materiál byl v ceně krytu. Asi po týdnu jsem si kryt z Fiatu vyzvednul.(2 kryty, jeden velkel a druhý kryt byl men?í...tvarově do písmena ,,L,,) Pak má cesta zamířila ke kamarádovi, který má doma zdvi?, tak jsme auto zvedli a ?e tam daný kryt dáme....ale, ale, ale.....

Za boha jsme nemohli přijít na to, jak tam ten kryt dát. Pořád tam něco chybělo a tak. Tak?e jsem opět vyrazil směr servis Fiat s tím, ?e tam chci kryt namontovat....není problém říkali. Objednal jsem se tedy a ve čtvrtek vyrazil opět směr Fiat. Po hodince za mnou při?el mechanik, ?e kdo mi objednával ten kryt, ?e tam chybí je?tě jedna část a spojovací materiál. Tak jsem tedy je?tě zbývající kryt doobjednal a zase jsem se objednal na pátek(včera), ?e u? snad to bude poslední zastávka u Fiatu. V pátek po obědě jsem vyrazil. Objednaný kryt dorazil, byl namontovaný a v?e bylo ok. Pak jsem se ptal mechanika, proč rovnou neobjednali 3 části krytu...říkal, ?e chyba není u nich, ale někde v továrně, kde přijímají objednávky a tak. Pak je?tě dodal, ?e kryt se jako objednává úplně na jiný auto, jeliko? na 1,2 se kryt z pravidla nedává a tak.
Nakonec v?e dobře dopadlo, kryt tam mám....aspoň mi to ve Fiatu v?echno rozumně vysvětlili a tak, tak?e tento článek neberte jako kritiku, ale spí? jako takovej postřeh.....
Napsal: sob srp 15, 2009 10:46
od Dušan
Napsal: sob srp 15, 2009 10:47
od Davids
fik píše:Zdravím v?echny,
tak jsem konečně po dlouhým čtrnáctidenním boji

dal na auto kryt pod motor. V?e začalo v prodejně Fiat, kde jsem si kryt objednal....ptal jsem se na montá? a říkali, ?e to tam stačí jen dát a na?roubovat. Spojovací materiál byl v ceně krytu. Asi po týdnu jsem si kryt z Fiatu vyzvednul.(2 kryty, jeden velkel a druhý kryt byl men?í...tvarově do písmena ,,L,,) Pak má cesta zamířila ke kamarádovi, který má doma zdvi?, tak jsme auto zvedli a ?e tam daný kryt dáme....ale, ale, ale.....

Za boha jsme nemohli přijít na to, jak tam ten kryt dát. Pořád tam něco chybělo a tak. Tak?e jsem opět vyrazil směr servis Fiat s tím, ?e tam chci kryt namontovat....není problém říkali. Objednal jsem se tedy a ve čtvrtek vyrazil opět směr Fiat. Po hodince za mnou při?el mechanik, ?e kdo mi objednával ten kryt, ?e tam chybí je?tě jedna část a spojovací materiál. Tak jsem tedy je?tě zbývající kryt doobjednal a zase jsem se objednal na pátek(včera), ?e u? snad to bude poslední zastávka u Fiatu. V pátek po obědě jsem vyrazil. Objednaný kryt dorazil, byl namontovaný a v?e bylo ok. Pak jsem se ptal mechanika, proč rovnou neobjednali 3 části krytu...říkal, ?e chyba není u nich, ale někde v továrně, kde přijímají objednávky a tak. Pak je?tě dodal, ?e kryt se jako objednává úplně na jiný auto, jeliko? na 1,2 se kryt z pravidla nedává a tak.
Nakonec v?e dobře dopadlo, kryt tam mám....aspoň mi to ve Fiatu v?echno rozumně vysvětlili a tak, tak?e tento článek neberte jako kritiku, ale spí? jako takovej postřeh.....
kolik stalo namontovani?
Napsal: sob srp 15, 2009 12:07
od Macek
fik: a kolik stal cely kryt?
Napsal: sob srp 15, 2009 12:38
od wenca
Kolega z práce si taky nechával montovat na GP kryt pod motor v servise FIAT .
Po měsíci se mu v jednom rohu uvolnil . Znovu zajel do servisu a? mu to opraví .
Oprava spočívala v zakytování něčím a přichycení ?roubem .
Po dal?ím měsíci se to opakovalo a dodnes to má na jedné půlce prasklé .
U? to prý vůbec nechce ře?it .

Napsal: sob srp 15, 2009 13:13
od fik
Davids píše:fik píše:Zdravím v?echny,
tak jsem konečně po dlouhým čtrnáctidenním boji

dal na auto kryt pod motor. V?e začalo v prodejně Fiat, kde jsem si kryt objednal....ptal jsem se na montá? a říkali, ?e to tam stačí jen dát a na?roubovat. Spojovací materiál byl v ceně krytu. Asi po týdnu jsem si kryt z Fiatu vyzvednul.(2 kryty, jeden velkel a druhý kryt byl men?í...tvarově do písmena ,,L,,) Pak má cesta zamířila ke kamarádovi, který má doma zdvi?, tak jsme auto zvedli a ?e tam daný kryt dáme....ale, ale, ale.....

Za boha jsme nemohli přijít na to, jak tam ten kryt dát. Pořád tam něco chybělo a tak. Tak?e jsem opět vyrazil směr servis Fiat s tím, ?e tam chci kryt namontovat....není problém říkali. Objednal jsem se tedy a ve čtvrtek vyrazil opět směr Fiat. Po hodince za mnou při?el mechanik, ?e kdo mi objednával ten kryt, ?e tam chybí je?tě jedna část a spojovací materiál. Tak jsem tedy je?tě zbývající kryt doobjednal a zase jsem se objednal na pátek(včera), ?e u? snad to bude poslední zastávka u Fiatu. V pátek po obědě jsem vyrazil. Objednaný kryt dorazil, byl namontovaný a v?e bylo ok. Pak jsem se ptal mechanika, proč rovnou neobjednali 3 části krytu...říkal, ?e chyba není u nich, ale někde v továrně, kde přijímají objednávky a tak. Pak je?tě dodal, ?e kryt se jako objednává úplně na jiný auto, jeliko? na 1,2 se kryt z pravidla nedává a tak.
Nakonec v?e dobře dopadlo, kryt tam mám....aspoň mi to ve Fiatu v?echno rozumně vysvětlili a tak, tak?e tento článek neberte jako kritiku, ale spí? jako takovej postřeh.....
kolik stalo namontovani?
Práce stála 273kč
doobjednaný kryt stál 478Kč
4krát příchytka - 46kč
sečteno podr?eno - 797Kč
a kdy? tomu je?tě připočtu cenu krytu a spojovacího materiálu, co jsem objednával před tím, tak mě celá ta radost vy?la na cca 2000kč.
Napsal: sob srp 15, 2009 13:18
od fik
Macek píše:fik: a kolik stal cely kryt?
Celkově i s montá?í mě to vy?lo na cca 2000kč. (v?e u Fiata - nákup + montá?)
Dlouho jsem přemý?lel, jestli tam ten kryt dát, ale nakonec ano....aspoň to bude zakrytý.....v zimě se to bude hodit.....
Napsal: sob srp 15, 2009 13:53
od Dušan
wenca píše:Kolega z práce si taky nechával montovat na GP kryt pod motor v servise FIAT .
Po měsíci se mu v jednom rohu uvolnil . Znovu zajel do servisu a? mu to opraví .
Oprava spočívala v zakytování něčím a přichycení ?roubem .
Po dal?ím měsíci se to opakovalo a dodnes to má na jedné půlce prasklé .
U? to prý vůbec nechce ře?it .

Přesně kvůli tomuto jsem se (alespoň prozatím) koupi plastového krytu vyhnul .....
Napsal: ned srp 16, 2009 12:24
od 1nekros1
badalandabad píše:no zbě?ně sem mrkal na je?tě vymydlenej podvozek a spodek motoru z výroby

a doufám ?e nic nepokazím zakoupením jen hlavního středního krytu motoru-doufám ?e klucí/kryty/ na sebe nějak nenavazujou popř.myslíte ?e "střeďák" je dostatečná ochrana před tím hnojem ze silnice?

na sporta staci iba stredovy a bocny od prevodovky pretoze ten od motora tam uz je a tie male trojuholniky tam nemam a ani nechybaju.