Koupě GP
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
- Buchtič
- Site Admin
- Příspěvky: 219
- Registrován: pon srp 30, 2010 16:36
- Bydliště: Broumov/Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě GP
Fiat stále dělá zásadní chybu, že nenabízí žádný kombík. A jíst stylem jako Mini a mít milion variací na 500 není řešení. Ovšem to jsme už OT od původního tématu.
Re: Koupě GP
Zdravím vás pánové (a dámy) 
Sháním nové vozítko a padlo mi do oka GP Sport 1,4 T-Jet (tedy 88 kW), rv. 2009, 50 000 km, 5dv, blue&me, el. zrcátka, skydome, manuální klima a nevím co ještě dalšího...
Prošel jsem si fórum a když to shrnu, měl bych se zaměřit i na jiné věci než je uložení tlumičů, páté dveře (těsnost), stav přední nápravy a s tím související případné odcházející servořízení? (běžné věci co se kontrolují u jakéhokoli jiného auta není třeba zmiňovat - těsnost převodovky a motoru, chod za studena, startování za tepla, volnoběh, ložiska, ojetí pneu atd).
Sice jsem byl u dealera v ČB, seděl v 1,2 8V (taky 5dv), ale chci se zeptat na to, jak vám vyhovuje objem kufru a vlastně i velikost celého auta? V mém případě by se prakticky jednalo o přechod -30 cm na délku, -5 cm na šírku a na kufru -200 l (ve skutečnosti cca 100 kvůli dvojité podlaze). Další věc je ta, že v případě koupě, bych si ho určitě nechal 5 let, možná i víc, takže je jednoznačný, že bych to nechal předělat na LPG (současný nájezd 15-20 000 km ročně, zaplatí se mi to za dva roky cca) - na to jsem tu taky narazil, že to někdo má, nicméně zkušenosti kromě toho, že to jezdí za málo asi nenapsal
Díky moc za případné reakce a info na co si dát pozor

Sháním nové vozítko a padlo mi do oka GP Sport 1,4 T-Jet (tedy 88 kW), rv. 2009, 50 000 km, 5dv, blue&me, el. zrcátka, skydome, manuální klima a nevím co ještě dalšího...
Prošel jsem si fórum a když to shrnu, měl bych se zaměřit i na jiné věci než je uložení tlumičů, páté dveře (těsnost), stav přední nápravy a s tím související případné odcházející servořízení? (běžné věci co se kontrolují u jakéhokoli jiného auta není třeba zmiňovat - těsnost převodovky a motoru, chod za studena, startování za tepla, volnoběh, ložiska, ojetí pneu atd).
Sice jsem byl u dealera v ČB, seděl v 1,2 8V (taky 5dv), ale chci se zeptat na to, jak vám vyhovuje objem kufru a vlastně i velikost celého auta? V mém případě by se prakticky jednalo o přechod -30 cm na délku, -5 cm na šírku a na kufru -200 l (ve skutečnosti cca 100 kvůli dvojité podlaze). Další věc je ta, že v případě koupě, bych si ho určitě nechal 5 let, možná i víc, takže je jednoznačný, že bych to nechal předělat na LPG (současný nájezd 15-20 000 km ročně, zaplatí se mi to za dva roky cca) - na to jsem tu taky narazil, že to někdo má, nicméně zkušenosti kromě toho, že to jezdí za málo asi nenapsal

Díky moc za případné reakce a info na co si dát pozor

-
- Profík
- Příspěvky: 719
- Registrován: ned čer 19, 2011 17:36
- Bydliště: Strakonice, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě GP
Myslím, že rok výroby 2009 již má všechny mouchy vychytaný, myslím tím hlavně horní uložení předních tlumičů a další. Ta voda v těch pátých dveřích to není problém, dole jsou otvory a bezproblémů vyteče ven. Mám GP rok výroby 2010, najeto téměř 40 tisíc a vše funguje.
Naposledy upravil(a) Buchtič dne stř dub 24, 2013 6:17, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Poslední příspěvek se necituje!!!
Důvod: Poslední příspěvek se necituje!!!
Grande Punto 1.2
Fiat Panda 1.1
Fiat Panda 1.1
- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě GP
narovinu pravdu:Mr.Brain píše:Zdravím vás pánové (a dámy)
Sháním nové vozítko a padlo mi do oka GP Sport 1,4 T-Jet (tedy 88 kW), rv. 2009, 50 000 km, 5dv, blue&me, el. zrcátka, skydome, manuální klima a nevím co ještě dalšího...
Prošel jsem si fórum a když to shrnu, měl bych se zaměřit i na jiné věci než je uložení tlumičů, páté dveře (těsnost), stav přední nápravy a s tím související případné odcházející servořízení? (běžné věci co se kontrolují u jakéhokoli jiného auta není třeba zmiňovat - těsnost převodovky a motoru, chod za studena, startování za tepla, volnoběh, ložiska, ojetí pneu atd).
Sice jsem byl u dealera v ČB, seděl v 1,2 8V (taky 5dv), ale chci se zeptat na to, jak vám vyhovuje objem kufru a vlastně i velikost celého auta? V mém případě by se prakticky jednalo o přechod -30 cm na délku, -5 cm na šírku a na kufru -200 l (ve skutečnosti cca 100 kvůli dvojité podlaze). Další věc je ta, že v případě koupě, bych si ho určitě nechal 5 let, možná i víc, takže je jednoznačný, že bych to nechal předělat na LPG (současný nájezd 15-20 000 km ročně, zaplatí se mi to za dva roky cca) - na to jsem tu taky narazil, že to někdo má, nicméně zkušenosti kromě toho, že to jezdí za málo asi nenapsal
Díky moc za případné reakce a info na co si dát pozor
lpg by som tam urcite nedaval jednak viem ako to ide na 1,4 16v a este k tomu ked tam je turbo .... neviem ci by to chodilo podla tvojich predstav. a mozno uz maju LPG aj na tieto motory a mylim sa.
podalsie netesnost zadnych dveri pri kupe neries.
skorej si otestuj vsetku elektriku ci ide potom plynulost otvarania a zatvarania zadnych dveri
netesnosti na motore (cidlo oleja) predne ulozenie tlmicou to je jasne u kazdeho a potom turbicko... a stabilizacne tycky budu uz asi tiez tukat. este skus USB kluc dost casto to ma problem ked je plny kluc cca 4 gigovy alebo 8giga
dalej skontroluj remen co ide na klimu ci neni popraskany ked ho otocis (ide to trochu zatocit)
popripade si pozri moj dennicek mam tam foto beznych pokazenych veci
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
Re: Koupě GP
Aha, takže fungují jako normální dveře, to je dobré vědět a dát si pozor na stav těch odtoků a případně i těsnění mezi obložením dveří a plechem.jeník1 píše:Ta voda v těch pátých dveřích to není problém, dole jsou otvory a bezproblémů vyteče ven.
Co se týče podvozkových věcí, tak bych se moc nevzrušoval, když tyčky stabilizátoru stojí asi 600 Kč. Co jsem koukal, tak díly na přední nápravu ani moc drahé nejsou a už jsem vyučený s tím, že je lepší vyměnit všechno najednou (i to co by ještě vydrželo), ve výsledku to pak vyjde levněji. K tomu LPG - kromě toho, že se dávají mnohem větší vstřiky, tak se plynová ECU nastavuje tak, že při vyšších otáčkách stejně funguje přívstřik benzínu, aby zůstaly zachovány stejné vlastnosti jako na benzín. Původně jsem to chtěl nechat namontovat v Autofuture v ČB, ale asi to nejdřív zkonzultuju ještě někde jinde.1nekros1 píše:lpg by som tam urcite nedaval jednak viem ako to ide na 1,4 16v a este k tomu ked tam je turbo
netesnosti na motore (cidlo oleja) predne ulozenie tlmicou to je jasne u kazdeho a potom turbicko... a stabilizacne tycky budu uz asi tiez tukat
Ještě jeden praktický dotaz - co se tak cca vejde do kufru? Není to žádný obr, ale připadalo mi to na první pohled menší než u Fabie I.
A napadá mě ještě jedna věc - měnil jste někdo to rádio Blue & Me za něco jiného? Chtěl bych si uchovat aktivní zapojení co mám teď přes procesor od Alpine a bohužel to s tím OEM rádiem nepůjde (jedině přes lo/hi adaptér a tam je kvalita zvuku diskutabilní), to že bych přišel o BT by mi nevadilo (dal bych si k tomu Parrot) a napojit na displej by to snad mělo jít přes redukci.
Díky za rady

- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě GP
keby si kukol ten dennicek tak mas zodpovedane tvoje otazky.
do kufra sa ti mesti presne 4x tato autochladnicka
http://www.hej.sk/autochladnicka-campin ... l-classic/
+ este par veci na dlzku za chladnicky. mne kufor max vyhovuje aj tak tam nosim len rezervu a RC auto e-revo alebo psa. na dovolenky som si kupil box na strechu do ktoreho sme sa ulozili 4ria dospely a kufor bol viac menej prazdy zasa:-)
do kufra sa ti mesti presne 4x tato autochladnicka
http://www.hej.sk/autochladnicka-campin ... l-classic/
+ este par veci na dlzku za chladnicky. mne kufor max vyhovuje aj tak tam nosim len rezervu a RC auto e-revo alebo psa. na dovolenky som si kupil box na strechu do ktoreho sme sa ulozili 4ria dospely a kufor bol viac menej prazdy zasa:-)
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
-
- kolemjdoucí
- Příspěvky: 2
- Registrován: pon čer 03, 2013 16:55
Koupě Punto
Zdravím,mám možnost koupit toto,co na to říkate?Byl by to první Fiat,takže sem začátečník,tak by mě zajímala vaše rada 
http://www.tipcars.com/#fiat-punto/14-1 ... 17305.html
Děkuju za názory

http://www.tipcars.com/#fiat-punto/14-1 ... 17305.html
Děkuju za názory
Re: Koupě Punto
VIN podle eperu sedí.
199.434.1.0 - 1.4 MPI 16V E4 95CV 70KW SPORT-3 PORTE-MY. 2007
Engine: 1184585 Vehicle: 00296917 Prod. date: 6/7/2007
Pročti si to tady, k autu obecně i tomu motoru toho tu je mraky.
199.434.1.0 - 1.4 MPI 16V E4 95CV 70KW SPORT-3 PORTE-MY. 2007
Engine: 1184585 Vehicle: 00296917 Prod. date: 6/7/2007
Pročti si to tady, k autu obecně i tomu motoru toho tu je mraky.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
-
- kolemjdoucí
- Příspěvky: 2
- Registrován: pon čer 03, 2013 16:55
Re: Koupě Punto
jj VIN je ok,zjistil mi to kamoš z Fiatu,a ještě má kamoša přímo v tom Bazaru a ten říkal,že je vše OK. Ale jak se říka, Líná huba ,je holý neštěstí ,tak se radši ptám 

Fiat Grande Punto 2006 1.9 MutliJet
Zdravím,mám možnost koupit Fiat Grande Punto 2006 1.9 MutliJet,mohl by někdo kdo již má a nebo měl napsat cokoliv,poznatky,názor?Přecházím z Fiata Palio Weekend,Moc dík
Re: Fiat Grande Punto 2006 1.9 MutliJet
Zdravím,
ak je to ročník 2006, pozor na elektrické servo, boli s tým problémy,
Je ale pravdepodobné, že servo už bolo opravené - buď v rámci záruky alebo z nutnosti (na náklady majiteľa).
Servo musí pracovať absolútne hladko, vyskúšaj aj režim CITY.
Inak 1.9 MultiJet sú delá, idú výborne.
Motor je ťažší, predná náprava dostáva zabrať.
Na skúšobnej jazde treba počúvať prípadné klepanie (tyčky stabilizátora, čapy, atď.).
Skús aj spojku, či na 5.-ke nepreklzuje, ak pridáš do "kotla" , hlavne v stúpaní.
Pri veku 7 rokov treba pozrieť baterku, výfuk, aj turbo mohlo dostať "KAPKY", ak sa naháňalo studené.
Skús sťahovanie zadných okien - manuálne - , či nie sú problémy s lankami.
Do mesta na krátke cesty s motorom, čo sa nestihne zohriať, je lepší benzín.
Ale dlhé cesty a kvôli poriadnemu záťahu je MultiJet výborné.
veľa šťastia !
Tatranec, P 2012 1.2 š door
ak je to ročník 2006, pozor na elektrické servo, boli s tým problémy,
Je ale pravdepodobné, že servo už bolo opravené - buď v rámci záruky alebo z nutnosti (na náklady majiteľa).
Servo musí pracovať absolútne hladko, vyskúšaj aj režim CITY.
Inak 1.9 MultiJet sú delá, idú výborne.
Motor je ťažší, predná náprava dostáva zabrať.
Na skúšobnej jazde treba počúvať prípadné klepanie (tyčky stabilizátora, čapy, atď.).
Skús aj spojku, či na 5.-ke nepreklzuje, ak pridáš do "kotla" , hlavne v stúpaní.
Pri veku 7 rokov treba pozrieť baterku, výfuk, aj turbo mohlo dostať "KAPKY", ak sa naháňalo studené.
Skús sťahovanie zadných okien - manuálne - , či nie sú problémy s lankami.
Do mesta na krátke cesty s motorom, čo sa nestihne zohriať, je lepší benzín.
Ale dlhé cesty a kvôli poriadnemu záťahu je MultiJet výborné.
veľa šťastia !
Tatranec, P 2012 1.2 š door
Italian cars are exciting!
Re: Fiat Grande Punto 2006 1.9 MutliJet
tak jsem koupil a myslím,že budu spokojený.Dík za tvoje rady,hnedka jsem jich použil
http://www.youtube.com/watch?v=WY1BgsN_wKY je super,snad mi ho nikdo neukradne,jako Fabii 


Re: Fiat Grande Punto 2006 1.9 MutliJet

Jezdím jen tak rychle jak můj strážnej anděl dokáže lítat.
-
- Návštěvník
- Příspěvky: 192
- Registrován: sob čer 11, 2011 2:13
- Bydliště: Brno
Re: Fiat Grande Punto 2006 1.9 MutliJet
At jen slouzi,gratulace k dobremu vyberu 

Fiat Punto EVO
muj 4 fiat
1 na LPG
muj 4 fiat
1 na LPG