Stránka 13 z 25

Re: Startér a startování (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: stř led 23, 2013 19:30
od FRIMICO
Tak jsem si dneska jel pro to čidlo (MAP),a to mě poser za kolik jsem ho nakonec sehnal.V autokelly prej 3300kč. V Rumburku v mototechně 2000kč ale prej ho sežene i levněji.tak jsem se zeptal co to je levněji.Že za 800kč tak jsem ho obědnal,a dnes pro něj jel.Když jsem platil, tak na mě vybafl 650kč.Po příjezdu domu jsemho porovnal s origošem a je to nachlup stejný jako origoš,jen na něm chybí malilinkatej nápis BOSCH.Ale na nápis jim sere punťa.Odskoušený to ještě nemám,moje drahá polovička vymlátila celej energaiser. :lol:

Re: Startér a startování (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: čtv led 24, 2013 11:33
od FRIMICO
Energaiser dobit,auto maká jak má.Všem co mi poradili moc dík. :wink:

Re: Startér a startování (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: čtv led 24, 2013 21:12
od Jarouš
FRIMICO píše:Energaiser dobit,auto maká jak má.Všem co mi poradili moc dík. :wink:
No tak paráda. Pamatuj, vše co se na italském autě sere je většinou značky Bosch. :)

Re: Startér a startování (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: čtv led 24, 2013 22:59
od FRIMICO
Takže vše na čem je nápis BOSCH vykuchat,a hned nahradit součástkama na kterých je nápis :sděláno v CCCP. :>

Re: Startér a startování (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: pát led 25, 2013 8:57
od 1nekros1
no toho bosh tam neni vela skorej veci co maju made in PL sa zatial mne kazia

Re: Startér a startování (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: pon led 28, 2013 18:44
od FRIMICO
takže když to vše shrnu tak diagnostika 0 kč.MAP čidlo 650kč a svíčky který jsem nemusel měnit 800kč.

Re:

Napsal: pát úno 22, 2013 1:57
od GPblack
dizlacik píše:Hodnekrat se to tu resilo ale nie taky propblem ako mam ja !
A potom ked skusiš opäť štartovať, tak ti naštartuje v pohode? Lebo mam ten isty problem, ale mne ak sa raz tato chyba objavý, tak naštartujem tak na 3tí pokus maximalne... skusím kupiť novú baterku, ma už pomaly 5 rokov, uvidím čo mi to prinesie...

Re:

Napsal: pát úno 22, 2013 2:00
od GPblack
Deerooz píše:tak, problemy na seba nenechali ani u mna cakat a uz mam problemy so startovanim aj ja.

V zime, v mrazoch, startovalo auto v pohode, baterka sa zda byt silna.
Problem vsak nastava, ak rano auto nastartujem (1.9 jtd), prejdem ako dnes asi 5 min krizom cez mesto a odstavim na cca 15 min. Ked sa k nemu vratim a chcem opat nastartovat, tak len toci, toci, ale nenaskoci. Akoby som nemal naftu. Necham zotrikrat otocit starterom, a vratim kluc spat. Po chvili sa pokusam opat nastartovat, to iste. Na treti pokus na druhe otocenie chyti.

Toto sa mi stalo uz asi 3 krat, ale vzdy len po kratuckom zahriati, prejdeni kratkej trasy, kedy sa rucicka oleja nestihne pohnut.

Ked auto postoji dlhsie, 2-3 hodky, zas startuje ako nove, hned. Netusite, v com to moze byt? az nabuduce budem opat v podobnej situacii, nahram na mobil.

diky
Moje spraví tiež to isté, ked ho na stodeno naštartujem, a potom vypnem... už nechce štartorvať, alebo potočí zoparkrat štarterom. Ja mam žhaviče max 1,5 ročne, a auto bolo vo fiate, lebo mi svietilo žhavenie, tak vymenili jeden kabel, ten čo ide priamo na žhaviče od relatka, a povedali že je všetko 100% ok... prišiel si na niečo?

Re: Startér a startování (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: pát úno 22, 2013 16:06
od FRIMICO
tak,a je po radosti,MAP čidlo je zase v hajzlu.No to se v autě moc dlouho neohřálo.Půjdu ho reklamovat,jen doufám že mi to neodchází kvůli nějaké jiné kravině.

Re: Startér a startování (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: ned úno 24, 2013 19:36
od FRIMICO
Tak už jsem přišel na příčinu toho že zas odešlo to čidlo sání vzduchu.Když jsem ho odmontoval,tak na tom košíčku ve kterém je schované to čidlo bylo tolik olejového šlemu ,že skrz ten sajrajt nemohl proudit žádný vzduch.Tak jsem to přez tu dirku kam se dává čidlo a škrtící klapku všechno pěkně vypucoval do sucha.Divím se že tam není zespoda nějakej vypoušťák.Bylo toho täm docela dost.No a teď ješte aby mi uznali reklamaci a neposlali me do (_,_).Všechno to čištění mám nafocený,ale jelikož to sem neumím dát,tak je tu prt.

Re: Startér a startování (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: pát bře 08, 2013 8:33
od FRIMICO
Tak jsem si myslel že jsem to pěkně vyčistil a ono prt,vždy když vymontuju to čidlo,tak je zasraný jak jetel.Nedá se ta černá plaastová bandaska v které je to čidlo zasunutý nějaak rozdělat?Jestli někdo ví,ať poradí.

Re: Startér a startování (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: pát bře 08, 2013 14:14
od Jarouš
To je zbytečné, je tam mastná sračka pořád. Navíc nemá na funkci čidla vliv. Asi jsi měl smůlu na nový snímač. Mě to měnili asi před 3-mi lety ve Fiatu a do dnešních dní funguje bez problémů. Když čidlo vytáhnu, tak je taky zasrané od oleje a olejové emulze.

Re: Startér a startování (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: čtv bře 14, 2013 9:46
od tkupilik
Vcera me taky kleknul MAP senzor. Nastartoval jsem, jel jsem a auto strasne divne a neochotne reagovalo na plyn. Po par kilometrech jsem ho chcipnul a pak uz neslo nastartovat. Diagnostika ukazala, ze fuel trim oddriftoval na hodnotyu -25% (misto +10% co normalne mam s e85) - v open loopu to bylo strasne chude. Navic na volnobeh map ukazoval podtlak jen 450-500mbar (ma byt kolem 300). Po odpojeni senzoru auto celkem ochotne nastartovalo. Takze jsem sel na internet shanet nove a protoze na tjetu je ne uplne bezny typ, nikde to nemeli skladem. Ze zoufalstvi jsem ten senzor vzal a zacal jsem ho rachat v E85 (== lih+benzin). To co je v te klicce na senzoru je teplomer, vlastni tlakomer je uvnitr senzoru a vede k nemu dirka v klícce. Tou dovnitr natek E85 a docela to tam vycistil od oleje, bylo videt ze se lazen obarvila do zluta. Po tehle koupeli a resetu ECU auto opet paradne jezdi.
Diagnostika samozrejme neukazovala zadne chyby, blbe se to hleda....

Re: Startér a startování (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: čtv bře 14, 2013 10:06
od jeník1
tkupilik píše:Vcera me taky kleknul MAP senzor. Nastartoval jsem, jel jsem a auto strasne divne a neochotne reagovalo na plyn. Po par kilometrech jsem ho chcipnul a pak uz neslo nastartovat. Diagnostika ukazala, ze fuel trim oddriftoval na hodnotyu -25% (misto +10% co normalne mam s e85) - v open loopu to bylo strasne chude. Navic na volnobeh map ukazoval podtlak jen 450-500mbar (ma byt kolem 300). Po odpojeni senzoru auto celkem ochotne nastartovalo. Takze jsem sel na internet shanet nove a protoze na tjetu je ne uplne bezny typ, nikde to nemeli skladem. Ze zoufalstvi jsem ten senzor vzal a zacal jsem ho rachat v E85 (== lih+benzin). To co je v te klicce na senzoru je teplomer, vlastni tlakomer je uvnitr senzoru a vede k nemu dirka v klícce. Tou dovnitr natek E85 a docela to tam vycistil od oleje, bylo videt ze se lazen obarvila do zluta. Po tehle koupeli a resetu ECU auto opet paradne jezdi.
Diagnostika samozrejme neukazovala zadne chyby, blbe se to hleda....
Ty máš auto upravený na E85?

Re: Startér a startování (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: čtv bře 14, 2013 11:09
od tkupilik
Jasne, vzdyt jsem o tom psal v sekci Palivo E85....