Startér a startování (dotazy, rady, závady,...)

Vše okolo motoru, převodovky,sání, výfuku,atd.

Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan

Odpovědět
Uživatelský avatar
FRIMICO
Štamgast
Příspěvky: 693
Registrován: úte bře 20, 2012 20:04
Bydliště: Schonlinde

Re: Startér a startování (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od FRIMICO »

Tak jsem si dneska jel pro to čidlo (MAP),a to mě poser za kolik jsem ho nakonec sehnal.V autokelly prej 3300kč. V Rumburku v mototechně 2000kč ale prej ho sežene i levněji.tak jsem se zeptal co to je levněji.Že za 800kč tak jsem ho obědnal,a dnes pro něj jel.Když jsem platil, tak na mě vybafl 650kč.Po příjezdu domu jsemho porovnal s origošem a je to nachlup stejný jako origoš,jen na něm chybí malilinkatej nápis BOSCH.Ale na nápis jim sere punťa.Odskoušený to ještě nemám,moje drahá polovička vymlátila celej energaiser. :lol:
Jezdím jen tak rychle jak můj strážnej anděl dokáže lítat.
Uživatelský avatar
FRIMICO
Štamgast
Příspěvky: 693
Registrován: úte bře 20, 2012 20:04
Bydliště: Schonlinde

Re: Startér a startování (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od FRIMICO »

Energaiser dobit,auto maká jak má.Všem co mi poradili moc dík. :wink:
Jezdím jen tak rychle jak můj strážnej anděl dokáže lítat.
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Re: Startér a startování (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od Jarouš »

FRIMICO píše:Energaiser dobit,auto maká jak má.Všem co mi poradili moc dík. :wink:
No tak paráda. Pamatuj, vše co se na italském autě sere je většinou značky Bosch. :)
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Uživatelský avatar
FRIMICO
Štamgast
Příspěvky: 693
Registrován: úte bře 20, 2012 20:04
Bydliště: Schonlinde

Re: Startér a startování (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od FRIMICO »

Takže vše na čem je nápis BOSCH vykuchat,a hned nahradit součástkama na kterých je nápis :sděláno v CCCP. :>
Jezdím jen tak rychle jak můj strážnej anděl dokáže lítat.
Uživatelský avatar
1nekros1
Profík
Příspěvky: 2392
Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
Bydliště: Palarikovo okres NZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Startér a startování (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od 1nekros1 »

no toho bosh tam neni vela skorej veci co maju made in PL sa zatial mne kazia
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
Uživatelský avatar
FRIMICO
Štamgast
Příspěvky: 693
Registrován: úte bře 20, 2012 20:04
Bydliště: Schonlinde

Re: Startér a startování (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od FRIMICO »

takže když to vše shrnu tak diagnostika 0 kč.MAP čidlo 650kč a svíčky který jsem nemusel měnit 800kč.
Jezdím jen tak rychle jak můj strážnej anděl dokáže lítat.
GPblack
kolemjdoucí
Příspěvky: 4
Registrován: úte led 15, 2013 22:43

Re:

Příspěvek od GPblack »

dizlacik píše:Hodnekrat se to tu resilo ale nie taky propblem ako mam ja !
A potom ked skusiš opäť štartovať, tak ti naštartuje v pohode? Lebo mam ten isty problem, ale mne ak sa raz tato chyba objavý, tak naštartujem tak na 3tí pokus maximalne... skusím kupiť novú baterku, ma už pomaly 5 rokov, uvidím čo mi to prinesie...
GP 1.9 Mjet 2008
GPblack
kolemjdoucí
Příspěvky: 4
Registrován: úte led 15, 2013 22:43

Re:

Příspěvek od GPblack »

Deerooz píše:tak, problemy na seba nenechali ani u mna cakat a uz mam problemy so startovanim aj ja.

V zime, v mrazoch, startovalo auto v pohode, baterka sa zda byt silna.
Problem vsak nastava, ak rano auto nastartujem (1.9 jtd), prejdem ako dnes asi 5 min krizom cez mesto a odstavim na cca 15 min. Ked sa k nemu vratim a chcem opat nastartovat, tak len toci, toci, ale nenaskoci. Akoby som nemal naftu. Necham zotrikrat otocit starterom, a vratim kluc spat. Po chvili sa pokusam opat nastartovat, to iste. Na treti pokus na druhe otocenie chyti.

Toto sa mi stalo uz asi 3 krat, ale vzdy len po kratuckom zahriati, prejdeni kratkej trasy, kedy sa rucicka oleja nestihne pohnut.

Ked auto postoji dlhsie, 2-3 hodky, zas startuje ako nove, hned. Netusite, v com to moze byt? az nabuduce budem opat v podobnej situacii, nahram na mobil.

diky
Moje spraví tiež to isté, ked ho na stodeno naštartujem, a potom vypnem... už nechce štartorvať, alebo potočí zoparkrat štarterom. Ja mam žhaviče max 1,5 ročne, a auto bolo vo fiate, lebo mi svietilo žhavenie, tak vymenili jeden kabel, ten čo ide priamo na žhaviče od relatka, a povedali že je všetko 100% ok... prišiel si na niečo?
GP 1.9 Mjet 2008
Uživatelský avatar
FRIMICO
Štamgast
Příspěvky: 693
Registrován: úte bře 20, 2012 20:04
Bydliště: Schonlinde

Re: Startér a startování (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od FRIMICO »

tak,a je po radosti,MAP čidlo je zase v hajzlu.No to se v autě moc dlouho neohřálo.Půjdu ho reklamovat,jen doufám že mi to neodchází kvůli nějaké jiné kravině.
Jezdím jen tak rychle jak můj strážnej anděl dokáže lítat.
Uživatelský avatar
FRIMICO
Štamgast
Příspěvky: 693
Registrován: úte bře 20, 2012 20:04
Bydliště: Schonlinde

Re: Startér a startování (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od FRIMICO »

Tak už jsem přišel na příčinu toho že zas odešlo to čidlo sání vzduchu.Když jsem ho odmontoval,tak na tom košíčku ve kterém je schované to čidlo bylo tolik olejového šlemu ,že skrz ten sajrajt nemohl proudit žádný vzduch.Tak jsem to přez tu dirku kam se dává čidlo a škrtící klapku všechno pěkně vypucoval do sucha.Divím se že tam není zespoda nějakej vypoušťák.Bylo toho täm docela dost.No a teď ješte aby mi uznali reklamaci a neposlali me do (_,_).Všechno to čištění mám nafocený,ale jelikož to sem neumím dát,tak je tu prt.
Jezdím jen tak rychle jak můj strážnej anděl dokáže lítat.
Uživatelský avatar
FRIMICO
Štamgast
Příspěvky: 693
Registrován: úte bře 20, 2012 20:04
Bydliště: Schonlinde

Re: Startér a startování (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od FRIMICO »

Tak jsem si myslel že jsem to pěkně vyčistil a ono prt,vždy když vymontuju to čidlo,tak je zasraný jak jetel.Nedá se ta černá plaastová bandaska v které je to čidlo zasunutý nějaak rozdělat?Jestli někdo ví,ať poradí.
Jezdím jen tak rychle jak můj strážnej anděl dokáže lítat.
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Re: Startér a startování (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od Jarouš »

To je zbytečné, je tam mastná sračka pořád. Navíc nemá na funkci čidla vliv. Asi jsi měl smůlu na nový snímač. Mě to měnili asi před 3-mi lety ve Fiatu a do dnešních dní funguje bez problémů. Když čidlo vytáhnu, tak je taky zasrané od oleje a olejové emulze.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
tkupilik
Štamgast
Příspěvky: 511
Registrován: úte črc 08, 2008 13:42

Re: Startér a startování (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od tkupilik »

Vcera me taky kleknul MAP senzor. Nastartoval jsem, jel jsem a auto strasne divne a neochotne reagovalo na plyn. Po par kilometrech jsem ho chcipnul a pak uz neslo nastartovat. Diagnostika ukazala, ze fuel trim oddriftoval na hodnotyu -25% (misto +10% co normalne mam s e85) - v open loopu to bylo strasne chude. Navic na volnobeh map ukazoval podtlak jen 450-500mbar (ma byt kolem 300). Po odpojeni senzoru auto celkem ochotne nastartovalo. Takze jsem sel na internet shanet nove a protoze na tjetu je ne uplne bezny typ, nikde to nemeli skladem. Ze zoufalstvi jsem ten senzor vzal a zacal jsem ho rachat v E85 (== lih+benzin). To co je v te klicce na senzoru je teplomer, vlastni tlakomer je uvnitr senzoru a vede k nemu dirka v klícce. Tou dovnitr natek E85 a docela to tam vycistil od oleje, bylo videt ze se lazen obarvila do zluta. Po tehle koupeli a resetu ECU auto opet paradne jezdi.
Diagnostika samozrejme neukazovala zadne chyby, blbe se to hleda....
GP 1.4 Tjet
jeník1
Profík
Příspěvky: 719
Registrován: ned čer 19, 2011 17:36
Bydliště: Strakonice, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Startér a startování (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od jeník1 »

tkupilik píše:Vcera me taky kleknul MAP senzor. Nastartoval jsem, jel jsem a auto strasne divne a neochotne reagovalo na plyn. Po par kilometrech jsem ho chcipnul a pak uz neslo nastartovat. Diagnostika ukazala, ze fuel trim oddriftoval na hodnotyu -25% (misto +10% co normalne mam s e85) - v open loopu to bylo strasne chude. Navic na volnobeh map ukazoval podtlak jen 450-500mbar (ma byt kolem 300). Po odpojeni senzoru auto celkem ochotne nastartovalo. Takze jsem sel na internet shanet nove a protoze na tjetu je ne uplne bezny typ, nikde to nemeli skladem. Ze zoufalstvi jsem ten senzor vzal a zacal jsem ho rachat v E85 (== lih+benzin). To co je v te klicce na senzoru je teplomer, vlastni tlakomer je uvnitr senzoru a vede k nemu dirka v klícce. Tou dovnitr natek E85 a docela to tam vycistil od oleje, bylo videt ze se lazen obarvila do zluta. Po tehle koupeli a resetu ECU auto opet paradne jezdi.
Diagnostika samozrejme neukazovala zadne chyby, blbe se to hleda....
Ty máš auto upravený na E85?
Grande Punto 1.2
Fiat Panda 1.1
tkupilik
Štamgast
Příspěvky: 511
Registrován: úte črc 08, 2008 13:42

Re: Startér a startování (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od tkupilik »

Jasne, vzdyt jsem o tom psal v sekci Palivo E85....
GP 1.4 Tjet
Odpovědět