Napsal: pát kvě 11, 2007 17:48
Robo1.2 - co viem objektivne pri 1.6 ke v Seate napisat (po filtri)
- spotreba sla o ten kusok v priemere dole (co ma tesi, lebo to auto je zrut oproti GP)
- zvuk je o malinko dravsi (prave tym, ze motor lepsie saje)
vykonnostne to neviem zmerat, ale nech nemam 102 ale 106 k
auto ma vsak o nieco lepsi zaber pri rozbehu.
1.2 nema plosny ani valcovy filter. ma len cely kit. ten zvysi urcite lepsie sanie motora. 1.4 ma plosny filter.
k benzinu - neviem, je to vec nazorov. co som si kedysi cital "tunerov", ich nazor na zvysenie vykonu bol klasicky
- chiptuning (ha ha ha.... podla mna nema vyznam nad 1.
- vymena vzduchoveho filtra (hlavne tie kity, teda za sisky)
- vymena vyfukovej sustavy
- vymena sviecok
spominali vsak aj vymenu oleja (Mobil 1) a kvalitny benzin (Shell Power).
u mna to konci akurat svieckami, olejom a vzduchovym filtrom.
- spotreba sla o ten kusok v priemere dole (co ma tesi, lebo to auto je zrut oproti GP)
- zvuk je o malinko dravsi (prave tym, ze motor lepsie saje)
vykonnostne to neviem zmerat, ale nech nemam 102 ale 106 k

1.2 nema plosny ani valcovy filter. ma len cely kit. ten zvysi urcite lepsie sanie motora. 1.4 ma plosny filter.
k benzinu - neviem, je to vec nazorov. co som si kedysi cital "tunerov", ich nazor na zvysenie vykonu bol klasicky
- chiptuning (ha ha ha.... podla mna nema vyznam nad 1.

- vymena vzduchoveho filtra (hlavne tie kity, teda za sisky)
- vymena vyfukovej sustavy
- vymena sviecok
spominali vsak aj vymenu oleja (Mobil 1) a kvalitny benzin (Shell Power).
u mna to konci akurat svieckami, olejom a vzduchovym filtrom.