Stránka 13 z 41
Je tady nějakej ital co tomu rozumi?
Napsal: pát črc 27, 2007 16:38
od bastaj00
Napsal: pát črc 27, 2007 16:44
od ironlionzion
?koda ?e neumím italsky

Napsal: pát črc 27, 2007 16:49
od bastaj00
Ale poslouchá se to hezky

Napsal: pát srp 03, 2007 18:08
od Robo1.2
Zaujimave zistenie
Fiat CZ
Bravo 1.9 Multijet 120k Dynamic - 464.900,00 Kč = 553231Skk
Fiat SK
Bravo 1.9 Multijet 120k Dynamic - 599.900,00 Skk
Sucasny kurz 1.19
ROZDIEL V CENE = 46669Skk
Hajzlici

Napsal: sob srp 04, 2007 17:27
od stanley
to zistenie pred 2 a pol mesiacmi, ked som dostal prvy slovensky cennik ma donutilo mierne zatlacit na dealera - a dojednat zlavu 11.5 percenta

Takze az take hrozne to nie je..
Ozaj, dnes som spravil par fotiek mojho Brava:
http://moje.auto.cz/?sekce=foto&im_id=i ... 015ac23d44
Napsal: sob srp 04, 2007 19:12
od stanley
Robo1.2 píše:Zaujimave zistenie
Fiat CZ
Bravo 1.9 Multijet 120k Dynamic - 464.900,00 Kč = 553231Skk
Fiat SK
Bravo 1.9 Multijet 120k Dynamic - 599.900,00 Skk
Sucasny kurz 1.19
ROZDIEL V CENE = 46669Skk
Hajzlici

a Robo, chces nebodaj kupit?

Napsal: sob srp 04, 2007 20:09
od Robo1.2
Stanley No musim este ojazdit GP, zatial je plan jar 2009.
ale ano, prudko sa o to auto zaujimam, doslova hltam co pisete, jednak ten TJET 150k tusim este nejak neni, aspon nik nepisal ze by ho mal. Asi emotion, lebo z toho sportu chybaju veci ako tempomat, cuvacie atd.
Dalsie auto jednoznacne musi mat lepsiu vybavu ako terajsie [klima,esp,tempomat,cuvacie sens, hliny] .Mam pocit ze ten TJET bude este dynamickejsi ako MJET.
Ten tvoj diesel by som asi trapil, rano chodim 4km do roboty...
Odkedy som mal skusobnu jazdu s tom 88kW naftou, chytilo ma to za srdce. Ale uz som opatrny, stacilo ze som patril do klubu testovacich jazdcov za vlastne peniaze...
No fakt je ten ze GP ma 31kkm, nikde som neostal viset. Zato citam ako niektori majitelia C4 uz zazili tahanie na lane...
PS> nemas ty nahodou FEIku?
Napsal: ned srp 05, 2007 22:22
od Tommy
má? hezký kola. U nás stojí jedno podobné s D značkama, taky Maranelo red
Napsal: pon srp 06, 2007 6:32
od stanley
ja som zatial okrem mojho druhe maranelo nevidel, este si pockam

2 Robo1.2: o TJet som cital, ze kym sa nevytoci, je to lenive.. objem nenahradis ako sa vravi. Ale dam vediet, ked si na nom zajazdim - kolega si ho ide objednat ( ako narokom v rovnakej farbe a vybave Sport... )
K vybave - cuvacie aj tempomat som si musel k Sportu priplatit. No a kupit auto bez klimy, to by ma ani nenapadlo, pri cene auta je to zanedbatelna polozka. Bravo inak uz taha 4. tisicku km, spokojnost zatial maximalna. Stale si myslim, ze radsej nech v aute nieco bucha ( tyc riadenia v GP, ktorej vymena nie je kriticka vec ) ako by si mal ostat stat ( Citroen, Renault - mali moji znami ).
Z Fiata mam dobry pocit, dnes ale ide na montaz defend locku, tak dufam, ze mi tam servisaci nieco neposeru a zmontuju to poriadne

Napsal: pon srp 06, 2007 8:11
od Robo1.2
stanley píše:ja som zatial okrem mojho druhe maranelo nevidel, este si pockam

2 Robo1.2: o TJet som cital, ze kym sa nevytoci, je to lenive.. objem nenahradis ako sa vravi. Ale dam vediet, ked si na nom zajazdim - kolega si ho ide objednat ( ako narokom v rovnakej farbe a vybave Sport... )
K vybave - cuvacie aj tempomat som si musel k Sportu priplatit. No a kupit auto bez klimy, to by ma ani nenapadlo, pri cene auta je to zanedbatelna polozka. Bravo inak uz taha 4. tisicku km, spokojnost zatial maximalna. Stale si myslim, ze radsej nech v aute nieco bucha ( tyc riadenia v GP, ktorej vymena nie je kriticka vec ) ako by si mal ostat stat ( Citroen, Renault - mali moji znami ).
Z Fiata mam dobry pocit, dnes ale ide na montaz defend locku, tak dufam, ze mi tam servisaci nieco neposeru a zmontuju to poriadne

No nemoze by TJET lenivy ked tvojmu dieslu to papierovo nanda z 0-100vku. Je fakt ze benzin sa musi tocit, asi kazdy
Kludne sa mozes zastavit v trencianskom maxe, je tam vystaveny Dynamic v maranele
Pekna blbost, slaby benzin v pakete Sport
Za tu palku radsej 88kW MJET, nie?
A inac je auto pekne poskriabane, ti ludia su svine
Napsal: pon srp 06, 2007 10:36
od stanley
v tom Maxe som bol pred 2 tyzdnami a videl ho tam

Ja som myslel normalny predany voz, ten som zatial nevidel.
Papierovo moze mat co chce, treba ho tocit do extremu a tam rastie spotreba. Elasticita motora je daleko nizsia.
Napsal: úte srp 07, 2007 22:23
od Robo1.2
No nemyslim ze ho treba tocit do extremu, zasa ty musis kvedlat saltpakou [lebo nafta ma okliesteny rozsah otacok] a benzin si kludne potiahnes do obmedzovaca.
neviem co myslis pod elasticitou, ved nechajme sa prekvapit testami TJETu a porovnanie s MJET. Jasne je iba to ze benzin bude poriadne zrat
Ale pri cenovom rozdiele 100litrov nafta-benzin asi zanedbatelne ci jazdis za 7 alebo 9litrov
Napsal: úte srp 07, 2007 23:46
od nal
ten nasup novych modelov bude dost vyrazny v tomto segmente
tu je novy megane 3
http://news.caradisiac.com/Future-Renau ... ondage-220
osobne sa vsak uz pokukujem po passatoidnej triede. v nej nie je az tak vyrazna evolucia. v najblizsich 2 rokoch sa bude faceliftovat croma, 407, passat.
nove budu c5, vectra, laguna, avensis, superb, seat predstavi model bolero. nic vsak nebude "revolucne".
Napsal: stř srp 08, 2007 8:35
od Robbert
nal píše:
osobne sa vsak uz pokukujem po passatoidnej triede. v nej nie je az tak vyrazna evolucia. v najblizsich 2 rokoch sa bude faceliftovat croma, 407, passat.
nove budu c5, vectra, laguna, avensis, superb, seat predstavi model bolero. nic vsak nebude "revolucne".
Revoluční je nové Mondeo. Podle testů (odmyslí?-li si váhu značky) tak podle Carauto porá?í BMW 320d v prostornosti a co je největ?í překvapení v jízdních vlastnostech...
Napsal: stř srp 08, 2007 8:46
od ironlionzion
Ten ranault se snad vá?n? chce zakopat pod zem, zlatej Fija?áckej dizajn ...