Stránka 13 z 16
					
				Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)
				Napsal: stř dub 27, 2016 12:52
				od jeník1
				Tak nesvítí mi pravá část ovládaní klimy a ventilace. Asi tam jsou dvě žárovky..viz obrázek. Tak nevím jak se k té žárovce dostat  

 A jeste tak vědět jaká tam je žárovka. Řekl bych že W5W

 
			 
			
					
				Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)
				Napsal: čtv dub 28, 2016 22:35
				od vodopadek
				musis vyndat radio, pak se dostanes k sroubkum ktery drzi panel ovladani topeni.. ten vyndas a pak ho rozeberes a dostanes se k zarovkam.. 
https://www.youtube.com/watch?v=EJWgs1HiERE tady se dozvis vic
 
			 
			
					
				Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)
				Napsal: pát dub 29, 2016 7:59
				od jeník1
				Takže už "vyřešeno". Byly prasklé obě jedno-vláknové žárovky v koncových světlech. Ani jsem nevěděl, že tam svítí dvě žárovky na každé straně. Kontrolka z výstupu PP již nesvítí. Tu žárovku v panelu tím pádem měnit nebudu...zatím. Přesto dík za rady.
			 
			
					
				Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)
				Napsal: pon zář 05, 2016 21:28
				od saxifraga
				Dobrý den,
mam dotaz. Při startování se mi ručička ukazatele teploty zvedne do maxima a potom zase spadne dolu.čím to může být?
A další věc ,když dám klíč do zapalování někdy se mi stane,že se mi rozsvítí imobilizér a nenastartuji vyndám klíč a dám znovu a jde to. Za jízdy se mi stalo,že jsem jela a najednou mi spadli všechny ručičky dolu vč.otáček,rychlosti,teploty a rozsvítili se kontrolky ABS a červený posilovač a problikávali chvilku zhasly potom se rozsvítila jedna pak zase druhá.Auto normálně jela nebyl to nouzový režim.Zastavila vypla motor nastartovala a nic nesvítilo a jela jsem dál. Nevíte čím by to mohlo být? Pokusím se přiložit fotku palubky,svítí tam i diagnostika,ale ta už je opravená byla chyba v lambdasondě,ale zapomněli vymazat závadu z počítače.Děkuji za radu
Mam Fiat Grande Punto 1,2 benzín, rok výroby 12/2005
			 
			
					
				Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)
				Napsal: úte zář 06, 2016 8:57
				od 1nekros1
				saxifraga píše:Dobrý den,
mam dotaz. Při startování se mi ručička ukazatele teploty zvedne do maxima a potom zase spadne dolu.čím to může být?
A další věc ,když dám klíč do zapalování někdy se mi stane,že se mi rozsvítí imobilizér a nenastartuji vyndám klíč a dám znovu a jde to. Za jízdy se mi stalo,že jsem jela a najednou mi spadli všechny ručičky dolu vč.otáček,rychlosti,teploty a rozsvítili se kontrolky ABS a červený posilovač a problikávali chvilku zhasly potom se rozsvítila jedna pak zase druhá.Auto normálně jela nebyl to nouzový režim.Zastavila vypla motor nastartovala a nic nesvítilo a jela jsem dál. Nevíte čím by to mohlo být? Pokusím se přiložit fotku palubky,svítí tam i diagnostika,ale ta už je opravená byla chyba v lambdasondě,ale zapomněli vymazat závadu z počítače.Děkuji za radu
Mam Fiat Grande Punto 1,2 benzín, rok výroby 12/2005
odporucam si vymenit bateriu popisovane problemy su spojene s bateriou v aute. uz sa to tu par krat riesilo. pekny den
 
			 
			
					
				Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)
				Napsal: čtv led 05, 2017 10:38
				od Fido162
				Čau chci se zeptat. Setkal se už někdo s tím že by mu blbnula přístrojová deska? Mě se totiž stáva že když prudčeji zabrzdím tak se mi rozsvítí symbol opotřebení brzd to mám kabel odpojený u desek. A v zadu žádné čidlo na bubnech není. Po nastartování vše ok tohle se mi stalo už 2x. Taky se mi stalo že po nastartování zůstalo svítít abs s vykřičníkem ruční brzdy vše fungovalo i abs někdy se stalo že po cca 100 metrech zhaslo. Dokonce jsem se setkal i s tím že přístrojovka vůbec nesvítila běžel jen motor. To vše je zajímavvé i tím že to děla pouze jak je vlho déšť sníh. Za slunečna nic. Tak by mne zajímali vaše postřehy díky
			 
			
					
				Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)
				Napsal: sob led 14, 2017 15:30
				od Jirka
				Ta kontrolka brzd není jenom na obložení, můžeš mít málo brzdové kapaliny,koukni do návodu k autu.
			 
			
					
				Ručička teplomeru
				Napsal: ned bře 12, 2017 13:52
				od dedii
				Zdravim. Taká otázka : pri štartovani mi zvykne vybehnúť ručička teplomeru na maximum a potom sa vráti na minimum. Tuším to robí len ráno keď auto stojí cez noc.  Inak všetko funguje ako má. Neviete čo to môže spôsobovať ? Žeby slabá baterka ?
odoslane z Honor 8 cez Tapatalk
			 
			
					
				Re: Ručička teplomeru
				Napsal: ned bře 12, 2017 14:33
				od 1nekros1
				zla bateria kup si druhu. alebo pockaj a pokazi sa ochvilku.
			 
			
					
				Re: Ručička teplomeru
				Napsal: ned bře 12, 2017 14:51
				od dedii
				Ďakujem za odpoveď, niečo také som tušil. Už je baterka 2mes. po záruke.
odoslane z Honor 8 cez Tapatalk
			 
			
					
				Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)
				Napsal: sob bře 18, 2017 17:14
				od Marek89
				Ako sa da zistit, ze ake kontrolky mam zapojene na palubke ?
			 
			
					
				Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)
				Napsal: pon bře 20, 2017 9:18
				od 1nekros1
				cez pocitac a fiatecuscan alebo multiecuscan
			 
			
					
				Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)
				Napsal: pon kvě 29, 2017 17:49
				od Davids
				Zdravím, mám takový problém. Po nastartování mi začnou lehce kolísat otáčky 800 - 1300 ot a zároveň mi lítá ručička tachometru někdy až k 80km/h. Začne mi pípat signalizace nezapnutého pásu, takže si auto skutečně myslí, že jedu.
Napadlo mě logicky ukostření baterie, tak jsem vyndal baterii a ten kryt a pod ní jsem našel ukostření na převodovce, to jsem vyčistil, ikdyž bylo v pohodě, ale nic moc se nestalo alternátor mi dává na baterii 14V a baterka je rok stará. Je tam ještě někde nějaké ukostření, kam vede ten tenčí minusový kabel? nebo čím by to mohlo být?
			 
			
					
				Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)
				Napsal: pon kvě 29, 2017 18:07
				od Davids
				Čistil jsem toto, je tam ještě něco?
			 
			
					
				Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)
				Napsal: úte kvě 30, 2017 9:43
				od tkupilik
				ahoj, na tohle tema jsem videl video na youtube a duvod byl myslim KO usmernovac na alternatoru - dela to pak zvlnene napeti a to rusi senzory. Chce to osciloskop.
Edit: jeste to chce kontrolu kabelaze senzoru rychlosti, muze byt problem i tam pokud je jinak vse ok. Jakmile se auto 'rozjede', otacky volnobehu se zvednou je to schvalne.