Stránka 12 z 17

Napsal: stř bře 10, 2010 10:19
od Dušan
Jarou? píše:
Du?an píše:Já se musím přiznat, ?e tedy nohu o středovou konzoli opřenou mám :wink:
...?oupni si sedačku dozadu a potáhni volant k sobě. 8) :lol:
To je blbý nápad, volant mám sice zasunutý co nejvíc na přístrojovku, ale kdybych posunul svou sedačku dozadu, tak si za mě nikdo nesedne :cry:
Prostě s kritikou ?irokého středního panelu souhlasím

Napsal: stř bře 10, 2010 11:45
od Teddy86
Dusane ty jsi ridic a ty bys mel mit pohodli a ne ten co za tebou sedi. To tam porad nekoho v zadu vozis?

Ja mam sice taky oprenou nohu o tredovy panel ale naopak mi to vyhovuje. Kdybych si soupnul sedacku vic dozadu tak uz bych nedosahl dobre na spojku.

Napsal: stř bře 10, 2010 13:25
od Dušan
Teddy86 píše:Dusane ty jsi ridic a ty bys mel mit pohodli a ne ten co za tebou sedi. To tam porad nekoho v zadu vozis?
Mimo víkendy jezdím do práce v 5 lidech, tak?e o nějakém velkém posunování dozadu nemů?e být ani řeč :).'.
Ale vysloveně si na ten prostor nestě?uji, zvykl jsem si. Ale jistě by ta přístrojovka ?la vymyslet lépe - viz. některé vozy, kterí mají středový panel spí? orientovaný na vý?ku ne? na ?ířku

Napsal: stř bře 10, 2010 14:01
od JardaK.
Du?an píše:
Teddy86 píše:Dusane ty jsi ridic a ty bys mel mit pohodli a ne ten co za tebou sedi. To tam porad nekoho v zadu vozis?
Mimo víkendy jezdím do práce v 5 lidech, tak?e o nějakém velkém posunování dozadu nemů?e být ani řeč :).'.
Ale vysloveně si na ten prostor nestě?uji, zvykl jsem si. Ale jistě by ta přístrojovka ?la vymyslet lépe - viz. některé vozy, kterí mají středový panel spí? orientovaný na vý?ku ne? na ?ířku
Jsem ten samý případ, co Ty - do práce jezdíme v pěti lidech a i kdy? u? pak jedu sám, neposunuju si sedadlo na styl F1. ?iroký středový panel byl zřejmě důvodem, proč ho u Eva odstranili a myslím, ?e na ?kodu to nebylo. A poslední připomínka - Punta máme rádi, ale to neznamená, ?e nejsme schopni připustit kritiku.

Napsal: stř bře 10, 2010 14:13
od Dušan
JardaK. píše:Punta máme rádi, ale to neznamená, ?e nejsme schopni připustit kritiku.
:clap, ale kromě JardyK - ten zdrhl k Bravu :D

Napsal: stř bře 10, 2010 15:28
od JardaK.
Du?an píše:
JardaK. píše:Punta máme rádi, ale to neznamená, ?e nejsme schopni připustit kritiku.
:clap, ale kromě JardyK - ten zdrhl k Bravu :D
Cha chá, jsi vedle, jak ta stará jedle a kromě toho to vůbec nenavazuje na můj, Tebou vypsaný odkaz! Já na GP (ale i jinde) vidím klady i zápory a kdy? se mi něco nezdá, tak to řeknu, by? se jedná o značku mé krevní skupiny. A za můj útěk k Bravu (pozor, ale Bravo je furt Fiat!) mů?e prodejce v ČR, který v Evu nenabídl oproti GP verzi, kterou jsem chtěl!

Napsal: pát bře 26, 2010 19:11
od Petr1985
Jen pro zajímavost: jezdil jsem teď chvíli s novým fordem Fiestou 1.25 Duratech 60kW ve výbavě Titanium, co? je u Forda ta nejvy??í....no pokud mů?u porovnat, tak podvozek je naprostá ?pička, tak se GP ani omylem nechytá (ostatně naprosto v?ude se mů?ete dočíst, ?e nová Fiesta a potom platforma PQ25 - Ibiza, Polo, je to nej z hlediska podvozků, co lze v této třídě mít), ov?em co mě zarazilo je motor...1.2, 60kW, podstatně více kW ne? GP, ale pocitově nevím, kde ty kW byly...nevím, jaké zrychlení na stovku má Gp 1.2, ale tahleta Fiesta má 13.3s na 100 a v reálu mi to přijde snad je?tě hor?í....ono, s tímto u? je ka?de předjí?dění o hubu...

design: Fiesta je pěkný auto, GP taky :-)

interiér: Fiesta hrůza, připadá mi, ?e to museli zadat nějakému vietnamskému designovému studiu, proto?e mi to připadně stra?ně kýčovité, GP je v tomto ohledu naprosto jinde...

kdy? si to tak nějak shrnu, do Fiesty bych na úkor GP ne?el...by? u? dávno majitelem GP, pripou?tím a uznávám, ?e pořád má GP co nabídnout...

....snad jedině kdybych měl porovnání, o kolik hůř jede ta 1.2 48kW oproti té Fordově 1.2 60kW...ale celkově bych tak nějak u? teď ne?el do této motorizace...jedině oturbená 1.2, proto?e jinak je to auto opravdu jen na přesunutí z bodu A do bodu B a tím ve?kerá sranda končí...

Napsal: pát kvě 07, 2010 12:04
od Petr1985
tak jsem zase tu..:-)

je mi jasny, jak me tu vsichni radi vidi, ale dneska kupodivu nebudu poukazovat na slabiny fiatu, ba presne naopak...

vzhledem k tomu, ze se nachylil rok, co mam Ibizu SC 1.6, tak si ted mohu vybrat, bud ji poslat do sveta a poridit neco jineho nebo ji doplatit (k osvetleni situace: financni skupina okolo koncernu, rozumej Skofin, ma podle meho ekonomickoho pohledu skvele produkty, kdy jim dopredu date 30% ceny vozu, pak rok nic neplatite a teprve potom se muzete rozhodnout, zda doplatit - absolutne bezurocne - nebo proste vuz nechat odkoupit zpet leasingovkou. Mezi nama, kdo vam dnes pujci prachy na rok za 0% urok....).

Ale k veci, inspiroval me JardaK., kdyz jsem videl fotku jeho noveho, nadherneho, rajcovniho, dynamickeho belouse:-), tak jsem vyrazil smer fiat a omrkl bravo, mam pocit, ze ho nejak lehce faceliftovali, zmena jednoznacne k lepsimu a vypada ted neskutecne dobre, podle me Evo vedle brava vypada jako anglicak...:-) navic je ted bravo dostupny i cenove...

zase se jen ukazuje, nikdy nerikej nikdy, zaprisahl jsem se, ze fiat uz nikdy, ale pri pohledu na ty svudny krivky novyho brava.....to je jako s krasnou zenskou, u ktere vite, ze budou problemy, ze bude stat kupu penez, ale presto ji chce mit....sakra!

Napsal: pát kvě 07, 2010 13:15
od JardaK.
Petr1985 píše:tak jsem zase tu..:-)Ale k veci, inspiroval me JardaK., kdyz jsem videl fotku jeho noveho, nadherneho, rajcovniho, dynamickeho belouse:-), tak jsem vyrazil smer fiat a omrkl bravo, mam pocit, ze ho nejak lehce faceliftovali, zmena jednoznacne k lepsimu a vypada ted neskutecne dobre, podle me Evo vedle brava vypada jako anglicak...:-) navic je ted bravo dostupny i cenove...
Jo, Pé?o, Bravo pro?lo letos lehkým faceliftem - u lep?ích verzí jsou stříbrné oba grily, u obyč verzí je stříbrná pouze linie horního grilu, zbytek je černý, jsou nové barvy v interiéru, zmizelo (?koda) logo Bravo z přístrojové desky a označení MultiJet (T-Jet) z grilu a přední světla jsou metalizovaně ?edé, co? vypadá snad vůbec nejlépe. Konečně facelift, co vizá? nedo...kurvil! ?koda jen, ?e v rámci faceliftu nedali denní svícení, LEDky vzadu by taky ne?kodily. Ceny jsou velmi dobré, ?ly vzhledem k výbavě hodně dolů, standardem u verze Formula jsou elektrony, volant v ků?i a Hill Holder. Včera v Nordexu v Havířově prodali skladovku 1,4 Bravo za 225 tis. Kč, sice to bylo podmíněno úvěrem, ale i tak si myslím, ?e cena je báječná! Ty jsi fanda benzínu, já mám slab?í 105k naftu a přesto motor tahá dost dobře a to si je?tě "nesednul". Vněj?ím vzhledem bych Bravo přirovnal k Leonu a řeknu Ti, ?e ten bych taky mohl.

Napsal: pát kvě 07, 2010 13:24
od Petr1985
presne, musim jen a jen vyjadrit souhlas, facelift se mimoradne povedl, bravo vypada jako dospele auto a rekl bych i s puncem luxusu....v te bile to nema jedinou chybicku....jen jsem se dozvedel, ze fiat ma tragickou nabidku sveho financovani...

Napsal: pon lis 15, 2010 18:55
od Dušan
Mara87 napsal:

Obrázek

P.S. No comment, ale hlavně ?e jsem pochopil, co chtěl básník říci ...

Napsal: úte led 18, 2011 16:38
od Petr1985
Je tu rok 2011 a s nim zase par radku ode me....

souhrou nahod skoncila moje 3dv. Ibiza 1.6 16V u otcovy pritelkyne, s tim, ze jakoze dal bude moje, ze ji ma jen pujcenou...no vzhledem k tomu, ze vim jak to je a co zensky dovedou s chlapama v nejlepsich letech, bylo mi jasny, ze reseni je bud MHD a vlak nebo new car...zvitezil rozum a uz nejakou dobu jezdim Ibizou v barve emocion cervena (coz je typicka color pro seat) s motorem 1.2 tsi 77kW.

takze konecne mohu ucinit srovnani s mym byvalym cernym GP 1.4T...reknu vam to uprimne...dnes jiz vubec sam sebe nechapu, ze jsem za ty penize sel do italskyho auta (dokonce sami manageri Fiatu pripousti, ze lide co montuji ty auta jsou proste lenosi s nevalnym pristupek k praci). Kvalita s jakou koncern ty auta vyrabi je proste jinde, vybava je +/- stejna, motor 1.2TSi je oproti 1.4T slabsi, ale tahne opravdu ihned odspodu a v zasade ten rozdil v kW az tak nepoznam. desing je veci nazoru, ja vzdy tvrdim, ze v ramci koncernu je Seat nejlibivejsim. Cenu neresim, kupoval jsem Ibizu novou za 245 000 co je pochopitelne silne netrzni cena, opet jsem byl na spravnym miste ve spravnej cas a usetril tim nemalych 80 000.


No pratele, ted mohu s klidnym srdce pozadat admina o smazani celeho meho uctu, muj cas se zde nachylil ke konci, poznal jsem, ze Fiat nedela spatna auta, to v zadnem pripade, ale proste do nemecke know-how mu cosi jeste chybi...ale respekt k vam vsem uz jen proto, ze italsky auto proste musi clovek milovat, aby mu odpustil ty pihy na krase a ze jim teda v mym pripade bylo...ja bohuzel neodpustil.

Napsal: úte led 18, 2011 16:58
od Juro
Petr1985 píše:...(dokonce sami manageri Fiatu pripousti, ze lide co montuji ty auta jsou proste lenosi s nevalnym pristupek k praci)...
(ryp ryp) - myslim, ze taliani si mozu podat ruky so spanielmi a portugalcami, ktori montuju seaty :)
Ale inak samozrejme nech ibiza dobre sluzi. Ak je to ten motor, co montuju aj do fabie, tak sa mi celkom pozdaval, ked som sa s tym viezol (hlavne oproti mojej lenivej 1.2 :D)

Napsal: úte led 18, 2011 18:10
od Jarouš
Petr1985 píše:Je tu rok 2011 a s nim zase par radku ode me....

souhrou nahod skoncila moje 3dv. Ibiza 1.6 16V u otcovy pritelkyne, s tim, ze jakoze dal bude moje, ze ji ma jen pujcenou...no vzhledem k tomu, ze vim jak to je a co zensky dovedou s chlapama v nejlepsich letech, bylo mi jasny, ze reseni je bud MHD a vlak nebo new car...zvitezil rozum a uz nejakou dobu jezdim Ibizou v barve emocion cervena (coz je typicka color pro seat) s motorem 1.2 tsi 77kW.

takze konecne mohu ucinit srovnani s mym byvalym cernym GP 1.4T...reknu vam to uprimne...dnes jiz vubec sam sebe nechapu, ze jsem za ty penize sel do italskyho auta (dokonce sami manageri Fiatu pripousti, ze lide co montuji ty auta jsou proste lenosi s nevalnym pristupek k praci). Kvalita s jakou koncern ty auta vyrabi je proste jinde, vybava je +/- stejna, motor 1.2TSi je oproti 1.4T slabsi, ale tahne opravdu ihned odspodu a v zasade ten rozdil v kW az tak nepoznam. desing je veci nazoru, ja vzdy tvrdim, ze v ramci koncernu je Seat nejlibivejsim. Cenu neresim, kupoval jsem Ibizu novou za 245 000 co je pochopitelne silne netrzni cena, opet jsem byl na spravnym miste ve spravnej cas a usetril tim nemalych 80 000.


No pratele, ted mohu s klidnym srdce pozadat admina o smazani celeho meho uctu, muj cas se zde nachylil ke konci, poznal jsem, ze Fiat nedela spatna auta, to v zadnem pripade, ale proste do nemecke know-how mu cosi jeste chybi...ale respekt k vam vsem uz jen proto, ze italsky auto proste musi clovek milovat, aby mu odpustil ty pihy na krase a ze jim teda v mym pripade bylo...ja bohuzel neodpustil.
Já bych chtěl je?tě poprosit alespoň o pár konkrétních zále?itostí ve zpracování srovnávaných vozů, mezi nimi? spatřuje? tak propastný rozdíl. Děkuji.

Jako malitele Fiatu a občasného u?ivatele vozů koncernu VW by mě to dost zajímalo :wink: A doufám, ?e jedním ze srovnávacích kritérií nebude stupeň tvrdosti plastů v interiéru :D

Napsal: úte led 18, 2011 19:14
od Honzus
Petr1985 píše:Je tu rok 2011 a s nim zase par radku ode me....

souhrou nahod skoncila moje 3dv. Ibiza 1.6 16V u otcovy pritelkyne, s tim, ze jakoze dal bude moje, ze ji ma jen pujcenou...no vzhledem k tomu, ze vim jak to je a co zensky dovedou s chlapama v nejlepsich letech, bylo mi jasny, ze reseni je bud MHD a vlak nebo new car...zvitezil rozum a uz nejakou dobu jezdim Ibizou v barve emocion cervena (coz je typicka color pro seat) s motorem 1.2 tsi 77kW.

takze konecne mohu ucinit srovnani s mym byvalym cernym GP 1.4T...reknu vam to uprimne...dnes jiz vubec sam sebe nechapu, ze jsem za ty penize sel do italskyho auta (dokonce sami manageri Fiatu pripousti, ze lide co montuji ty auta jsou proste lenosi s nevalnym pristupek k praci). Kvalita s jakou koncern ty auta vyrabi je proste jinde, vybava je +/- stejna, motor 1.2TSi je oproti 1.4T slabsi, ale tahne opravdu ihned odspodu a v zasade ten rozdil v kW az tak nepoznam. desing je veci nazoru, ja vzdy tvrdim, ze v ramci koncernu je Seat nejlibivejsim. Cenu neresim, kupoval jsem Ibizu novou za 245 000 co je pochopitelne silne netrzni cena, opet jsem byl na spravnym miste ve spravnej cas a usetril tim nemalych 80 000.


No pratele, ted mohu s klidnym srdce pozadat admina o smazani celeho meho uctu, muj cas se zde nachylil ke konci, poznal jsem, ze Fiat nedela spatna auta, to v zadnem pripade, ale proste do nemecke know-how mu cosi jeste chybi...ale respekt k vam vsem uz jen proto, ze italsky auto proste musi clovek milovat, aby mu odpustil ty pihy na krase a ze jim teda v mym pripade bylo...ja bohuzel neodpustil.
Petře, ty si prostě vůůůůůůůl :-D

nikdo nic mazat nebude, a? lze vidět, jaké vymyté mozky se pohybují po této planetě :-D

P.S. tuto zimu u nás v ulici nemohla nastartovat ji? 4 auta, 2x ?koda, 1x Audi A6, 1x VW Passat :lol:

P.P.S - a? bude mít VW know how jako koncern Fiat, mů?e si blahopřát, Ferrari (to nej na světě, ve v?em), bě?ná auta jen pár drobností od Fiatu (přímý vstřik v naftě v osobáku, common-rail, multiair, variabilní časování ventilů alfa atd atd)