Stránka 12 z 22
Napsal: stř dub 25, 2012 20:52
od Lipi
Snoopy: 66kW s 5kvaltem je tam normal zotrvačnik... aj normalne lo?isko... u 6kvaltu je dvojhmotny... a hydraul.vypínacie lo?isko...
Dvojhmota zas neni tak problem.. je pravda ?e trochu hučí.. ale novy vo fiate stoji 215? ... cena priamo ludova.. kde to nahrada od LUK a pod.. asi 2x tolko..
Bongo-bong: menim cca po 15-20t km....
Auto je povodne z IT...
EGR
Napsal: pát čer 08, 2012 15:28
od Lipi
Na?iel som ohladom EGR toto video...
Je tam aj zhruba navod ako to porie?it...
http://www.youtube.com/watch?v=DSkBdEp1ITI
A hla?ku neukazuje..
Zaujima ma.. ked ho odpojim.. ostava čiastočne pootvoreny... ?
Či zatvoreny ako keby tam nebol... ?
A čo to ineho prinesie ako pozitivum z dlhobeho hladiska.. ?
Napsal: pát čer 08, 2012 21:20
od Jirka
Tak jestli jsem to dobře pochopil, tak na konci v tom videu je seznam potřebného materialu a je potřeba vlastně odpor 33ohm.
Potom ho napojit do zásuvky co jde EGR a je hotovo.
Napsal: sob čer 09, 2012 14:54
od Lipi
JJ... tak nejak... lebo tam napojil 3x paralerne 100ohm zata?ove odpore (5W) ..alebo jeden 33ohmovy.. ak to dobre ratam podla ohmovho zakona...
Len ako to je z EGR u mjtd?
Ked sa odpojí el. regulacia... ostava čiastočne otvoreny... ? alebo uplne zavrety...?
Tym padom je saci okruh dalej funkčny.. a len sa nepridavaju spä? čast spalin do sania?
A aký vyznam to bude mat z be?neho pou?ivania?
Zlep?í sa spotreba.. a tah motora?
Napsal: ned čer 10, 2012 18:51
od Kolacok
Povedal by som, ze je to zazrak, ze mu to funguje, lebo ja som to skusal tusim s 55ohm aj 10ohm odporom a chyba tam bola vzdy.
Podla toho 33ohm odporu to vyzera, ze pri takej hodnote je EGR 'akoze' otvoreny na 66%.
Lenze tam je cievka, ktora sa reguluje (podla mna) PWM napatim, nie amplitudou, takze RJ by aj tak mala zistit, ze ju niekto oblbuje.
Ja som momentalne ten konektor aj zapojil a aj tak mi ukazuje chybu, takze uz mam problem niekde inde, RJ na FES ukazuje EGR stale na 2%.
Pri odpojeni kablu k EGR je EGR zavrety, lebo pruzina ho uzatvara, otvara sa aktuatorom (vystrkuje sa kolik zo solenoidu).
Eliminovanie EGR ma IBA VYHODY (ak opomenieme mierne vyssie emisie NOx, kvoli ktorym sa EGR montuje). Este jedna drobna nevyhoda je dlhsi ohrev motora v zime, ale to som nezaznamenal, hoci niekto to tvrdi.
Najdolezitejsie je to, ze sa nezanasa sanie karbonovymi usadami.
Mimo to su drobne detaily ako rychlejsia odozva na plyn v nizkych otackach.
Usadeniny v sani sposobuju napr. kolisanie otacok volnobehu, znizuju vykon, sposobuju dymenie pri prudkom stlaceni plynu, kedy sa nahle uvolnia a.i.
MJet 75, 85 a 95k maju EGR zhodne.
Napsal: ned čer 10, 2012 23:03
od Lipi
No budem demontovat EGR kvoli čisteniu... a aj prečistim cele sanie..
No len?e nikde som nena?iel nove tesnenie...pod EGR..
Jedina mo?nost pou?it povodne a dat ho ked tak na pastu...
Inak niekde v tom mieste mi slzy olej.. ako je to EGR...
Da sa cely vymontovat.. bez demnota?e tych trubiek?... lebo by malo tade ist aj voda.. na chladenie....
Napsal: sob čer 16, 2012 22:43
od Kolacok
Cele EGR som nemal demontovane, tak neviem ake je tam tesnenie.
Je tam priserny pristup tak som mal dole iba ten solenoid.
Tie trubky tam neviem ani lokalizovat, lebo ich takmer nevidiet
http://www.subito.it/accessori-auto/val ... 788573.htm
Voda tam vsak netecie ziadna, nemal by byt problem s povodnym tesnenim. EGR je cely blok uchyteny o motor, ma 2diery, kadial primiesava smrad do sania.
Skusal som sa pohrat s odpormi, zrejme to bude mozne, co na tom videu a nasiel som to iste aj tu
http://www.mjet.it/howto/egr/egr.html
Mne to vsak hlasi chybu P0403 - egr valve control - short circut, ak je kabel zapojeny alebo zaradeny akykolvek odpor. Open circut s rovnakym cislom chyby hlasi pri odpojeni kablu.
Takze musim najprv zistit, v com delo.
Na vykon to nema vplyv.
Este mi hlasi bonus, P2231 Lambda sensor resistance - plausibility.
Vraj treba vymenit lambdu... velmi potesujuce, ked stoji 150eur.
Gp
Napsal: pon čer 25, 2012 18:36
od Snoopy
cuz panové dnes se mi objevil problem asi tyden u? pozoruju sní?ený vykon motoru ale furt jsem si řikal to se mi asi zda atd..Ale zátah byl hor?í a hor?í hlavně na 1.rychlostní stupeň ne?lo s tím vubec zahrabat a připadalo mi ?e turbo nejede vubec dal?í rychlostě jsou podobny turbo je znat az okolo 2500 otaček Ale je to takový vla?ný zrychlení ?ádný zátah...Tak jsem si myslel ?e je ty naklápění lopatek a cestou do servisu se to potvrdilo rozsvítila se kontrolka a diagnostika potvrdila nedostatečný tlak pro naklopení lopatek turba...Setkal se u? někdo s tímto problémem?Co si myslíte ?e to mů?e být? Asi před rokem a půl mi kuna přehryzla tu hadičku musel jsem jí tro?ku zkrátit ale pak to bylo v poho a nezdá se ?e by to utíkalo někde na tom napojení..
Napsal: pon čer 25, 2012 23:47
od Lipi
mohla ti ztuhnut regulacia ovladanie tych lopatiek...
Mal by si skusit pohybattou tyčkou..
Ked ne tak vie? kde hladat problem... a pre?istit turbo..
A tu hadičku vie? kupit aj druhu... v nejakej mototechne...
gp
Napsal: úte čer 26, 2012 15:17
od Snoopy
Tak zavada vyře?ena nakonec opět dirka v podtlak. hadici.
Napsal: úte čer 26, 2012 16:22
od Studynka
Zdravim mam dotaz za posledni tyden jsem si vsiml ze pri jizde jako bych obcas ztratil tah (jako kdyz pri desti vjedete do velke kaluze-prirovnani). Nejaky napad cim by to mohlo byt? Mam Naftu 1.3 97000km najeto
Napsal: úte čer 26, 2012 17:34
od Zdenda
Vyhýbej se lou?ím

Zdenda
Napsal: pon črc 02, 2012 14:22
od lolek
studynka: tak nemám pro tebe dobrou zprávu

vyměnil jsem filtry a ***** ... dělá to pořád

asi budu muset zajet na diag do fiatu, at zjistí, kde je chyba

Napsal: pon črc 02, 2012 15:10
od Studynka
zajimave ze me to prestalo delat

hodnoty FiatECUScan
Napsal: stř črc 04, 2012 11:22
od Lipi
zdravim... kde najdem hodnoty ake maju byt... , ktore mo?em potom skontrolovat s live hodnotami na aute?
Nekedy sa stane ?e auto dlh?ie toči ne? chyti... robí to skor sporadicky...
tu prikladam namerane hodnoty..
teplota vonku bola cca 26°C a motor studeny...
Su v norme?...Thanks
