Re: Startér a startování (dotazy, rady, závady,...)
Napsal: úte lis 27, 2012 19:10
senzor vymenený a autíčko šlape ako má, štart na prvé otočenie 

Oficiální fórum majitelů Fiatů Grande Punto, Punto Evo a Punto 2012/2013 v České a Slovenské republice
https://forum.gpfans.cz/
Zdravím. Když otevřu kapotu, kde ten MAP senzor je?kumi píše:senzor vymenený a autíčko šlape ako má, štart na prvé otočenie
vedľa vzduchového filtra po jeho ľavej strane vzadu, vidíš ten modrý drôt? tak v tých priestoroch na sacom potrubíjeník1 píše:Zdravím. Když otevřu kapotu, kde ten MAP senzor je?
Kód: Vybrat vše
http://www.fiatforum.com/grande-punto-guides/227405-1-2-1-4-map-sensor-replacement.html
Naštartuje, ja som ho natvrdo odpojil a auto v pohode štartovalo a jazdilo, len po štarte boli otáčky (cca 1300-1400) a spotreba vyššie (myslím kratšie trasy, studený motor plus cca 0,2l), pri dlhšej trase a zahriatom motore to bolo ale v pohode, u mňa na trase cca 160 km spotreba 5,8 l/100 km.jeník1 píše:Dík za info. Co se stane, když řídící jednotka motoru z MAP senzoru nedostane žádná data? Třeba tím, že se přeruší kabel od MAP senzoru. Nastartuje se vůbec motor?
Právě se ptám, protože těch senzorů je okolo motoru hodně. Kolik jich tam vlastně je? Třeba by mne zajímalo, kde je senzor Tlaku oleje. Jestli pracuje na podobném principu jako je MAP senzor, který vlastně taky snímá tlak a mění jej na změnu el. napětí a posílá do řídící jednotky.kumi píše:Naštartuje, ja som ho natvrdo odpojil a auto v pohode štartovalo a jazdilo, len po štarte boli otáčky (cca 1300-1400) a spotreba vyššie (myslím kratšie trasy, studený motor plus cca 0,2l), pri dlhšej trase a zahriatom motore to bolo ale v pohode, u mňa na trase cca 160 km spotreba 5,8 l/100 km.jeník1 píše:Dík za info. Co se stane, když řídící jednotka motoru z MAP senzoru nedostane žádná data? Třeba tím, že se přeruší kabel od MAP senzoru. Nastartuje se vůbec motor?
http://www.elancar.cz/snimace/119-map-senzor.htmljeník1 píše:Právě se ptám, protože těch senzorů je okolo motoru hodně. Kolik jich tam vlastně je? Třeba by mne zajímalo, kde je senzor Tlaku oleje. Jestli pracuje na podobném principu jako je MAP senzor, který vlastně taky snímá tlak a mění jej na změnu el. napětí a posílá do řídící jednotky.kumi píše:Naštartuje, ja som ho natvrdo odpojil a auto v pohode štartovalo a jazdilo, len po štarte boli otáčky (cca 1300-1400) a spotreba vyššie (myslím kratšie trasy, studený motor plus cca 0,2l), pri dlhšej trase a zahriatom motore to bolo ale v pohode, u mňa na trase cca 160 km spotreba 5,8 l/100 km.jeník1 píše:Dík za info. Co se stane, když řídící jednotka motoru z MAP senzoru nedostane žádná data? Třeba tím, že se přeruší kabel od MAP senzoru. Nastartuje se vůbec motor?
Pak jsou tam 4 senzory Klepání motoru. Kde ty jsou a jestli také pracují na principu "změny fyzikální veličiny na el. signál". Asi jo, protože jak jinak by se řídící jednotka dozvěděla o klepání že?
No nejspíš od toho čidla dál do svazkujeník1 píše:No dobrý. Mne by zajímalo, kdy přímo u našeho GP najdu ty el. vodiče, kterou vedou od čisel klepání do řídící jednotky.
Jen tak pro zajímavostJarouš píše:No nejspíš od toho čidla dál do svazkujeník1 píše:No dobrý. Mne by zajímalo, kdy přímo u našeho GP najdu ty el. vodiče, kterou vedou od čisel klepání do řídící jednotky.. Ale konkrétně nemám tušení a nenapadá mě proč bych to hledal...
ahajeník1 píše:Jen tak pro zajímavostJarouš píše:No nejspíš od toho čidla dál do svazkujeník1 píše:No dobrý. Mne by zajímalo, kdy přímo u našeho GP najdu ty el. vodiče, kterou vedou od čisel klepání do řídící jednotky.. Ale konkrétně nemám tušení a nenapadá mě proč bych to hledal...