Stránka 11 z 27
Napsal: pát kvě 13, 2011 10:38
od Kriss
Ahoj no ja nevim co jsi čekal od atmosfery s 95 konma ale kdyz jsme u toho tak 70 000km je dost. A jestli s tím nekdo predtím jezdil jak s hnojem tak se nediv ?e to nejede. Jasne neni to zadny sportak ale to ani fiat nechtel. Je to auto do mesta s lepsim motorem a ne na okruh. Ja mam nalitaton skoro 100 tis. a motor jede dobre. Jasne ze ho musim vytocit ale to je u 16V normalni. A fabku 74kw jsem nekolikrat bez problemu posekal, ale musim uznat ?e i ta fabka jede dobre.
Napsal: pát kvě 13, 2011 18:37
od tkupilik
Nejsnadneji se odhadne vykon se stopkama a cas z 0 na 100.. nebo kabel a scanmaster. Mam nalitano 120k kilometru a misto deklarovanych 10,7 sem nameril 11,3, tzn 70k jen znamena zajetej motor. Velky divy dela zaneseny vzduchovy filtr, pripadne pokud jeste nebyly meneny svicky.
Napsal: sob kvě 14, 2011 14:02
od HM
Ono čekat od auta s ani ne 100Hp a váhou přes tunu sportovní vlastnosti je nesmysl... Ten motor je úsporný, relativně tichý a kultivovaný, ale rozhodně ne sportovní.
Ale dá se zvyknout. Sám jsem do GP přesedl z Clia RS a po prvotním trápení jsem si u? zvykl (Teda pouze na nedostatek výkonu. Nekomunikativnost a otupělost jsem autu je?tě neodpustil.)
Ve srovnání s Fábii bude hrát pro Fábii hor?í odhlečnění a tím i "sporotovněj?í" feeling a men?í kola. Kdo vymyslel 17" kola na malé auto do města s prachbýdným výkonem by zaslou?il roztrhnout (_._) a? k lopatkám.
Napsal: ned kvě 15, 2011 14:45
od misha
Kriss píše:Ahoj no ja nevim co jsi čekal od atmosfery s 95 konma ale kdyz jsme u toho tak 70 000km je dost. A jestli s tím nekdo predtím jezdil jak s hnojem tak se nediv ?e to nejede. Jasne neni to zadny sportak ale to ani fiat nechtel. Je to auto do mesta s lepsim motorem a ne na okruh. Ja mam nalitaton skoro 100 tis. a motor jede dobre. Jasne ze ho musim vytocit ale to je u 16V normalni. A fabku 74kw jsem nekolikrat bez problemu posekal, ale musim uznat ?e i ta fabka jede dobre.
Krissi, autu do města se nedává přitvrzenej podvozek a 17" kola .... od tohoto nastavení jsem i já čekal sportovněj?í projev motoru. Jsem z koupě toho auta velice zklamán (motorizace a stupeň výbavy). Přezul jsem na originál letní kola a autu jako bych přidělal "kouli k noze". Fábka má ní? posazený maximum krou?áku a dá se s ní pru?něji jezdit v ni??ím spektru otáček ne? sE STARJETEM. Tento motor do verze sport neměl nikdy být instalován.
EDIT: dal jsem přednost sportovní verzi ve 3D provedení, kvůli domění, ?e se sportovně bude chovat a to i přes to, ?e jsem musel dokupovat airbagy. Takhle jsem mohl koupit emotion s 5D v plné výbavě a byl bych s velkou pravděpodobností spokojen (mo?ná bych i u?etřil).
Napsal: ned kvě 15, 2011 15:18
od Kriss
Ja teda nevim co ti misho vadi na vybave ale ja tam mam vsecko co potrebuju. A co se tyce podvozku....byl jsi nekdy v italii? Je to italske auto delane na italske cesty. Coz muze nekomu vadit za to na na?em tankodromu poskakuje, ale mi to nevadí ba naopak se mi to libi. A 17" kola ano je to dost ale zase to vypada skvele a spousta lidi se otoci.
A fabka jednickova je mozna pruznejsi ale ja mam prime sani do motoru a myslim ?e jsem motoru hodne pomohl. Fiat udelal verzi sport jako verzi vybavy a pritvzeny podvozek.....tak?e to nema byt sportovni auto....od toho ma fiat abarth. Takhle stejne uvazuje i koncern....seat ibiza ma taky sport verzi coz je nic nez normal ibiza s tvrdim podvozkem a bilima kolama.....a pak maji cupru. ?kodovka ma taky sportline kde jsou velke kola a bila strecha....a pak je tu RS.
Takze ja nevim co tu furt re?ite....chce te zavodit tak si kupte motor s turbem...abarth, cupru, RS-sko nebo clio rs a vyplacnete za nej vic jak 530tisic. a za clio dokonce 600tisic.
A jeste k tomu ze motor 1.4 16v nemel byt nikdy namontovan do teto vybavy je pekna pi..... proto?e fabka se dela sport s motorem kterej ma koni 77.....
Napsal: ned kvě 15, 2011 16:38
od Honzus
Kriss píše:Ja teda nevim co ti misho vadi na vybave ale ja tam mam vsecko co potrebuju. A co se tyce podvozku....byl jsi nekdy v italii? Je to italske auto delane na italske cesty. Coz muze nekomu vadit za to na na?em tankodromu poskakuje, ale mi to nevadí ba naopak se mi to libi. A 17" kola ano je to dost ale zase to vypada skvele a spousta lidi se otoci.
A fabka jednickova je mozna pruznejsi ale ja mam prime sani do motoru a myslim ?e jsem motoru hodne pomohl. Fiat udelal verzi sport jako verzi vybavy a pritvzeny podvozek.....tak?e to nema byt sportovni auto....od toho ma fiat abarth. Takhle stejne uvazuje i koncern....seat ibiza ma taky sport verzi coz je nic nez normal ibiza s tvrdim podvozkem a bilima kolama.....a pak maji cupru. ?kodovka ma taky sportline kde jsou velke kola a bila strecha....a pak je tu RS.
Takze ja nevim co tu furt re?ite....chce te zavodit tak si kupte motor s turbem...abarth, cupru, RS-sko nebo clio rs a vyplacnete za nej vic jak 530tisic. a za clio dokonce 600tisic.
A jeste k tomu ze motor 1.4 16v nemel byt nikdy namontovan do teto vybavy je pekna pi..... proto?e fabka se dela sport s motorem kterej ma koni 77.....
Krissi, má? naprostou pravdu, taky nechápu tydle plačky, Fábie I měla tu?ím Euro 3, Starjet Euro 4, buď kdo kritizuje je neználek, nebo demagog, motor Euro 3 a Euro 4 se stejným výkonem má diametrálně rozdílný projev, dtto Euro 2 a Euro 3.
Svezte se Fábií II s 1.4 16V Euro 4 a ta je je?tě mdlej?í ne? GP 1.4 16V.
Mdlost vy??ích Euro norem se dnes ře?í turby.
V porovnání GP 1.4 16V, Fabia II 1.4 16V, Clio III 1.4 16V je Starjet jasně nejlep?í....
A Sport je opravdu jen výbava a optický tuning, nikoliv úpravy (tovární HW tuning), od toho je tu Abarth, kde je v?e upraveno směrem ku výkonu, paradoxně s tím vzrostl i komfort, který je vy??í ne? u verze Sport....
P.S výtky k výbavě Sport mi hlava fakt nebere

Napsal: ned kvě 15, 2011 18:44
od Kriss
Navíc dnes u? má fiat v nabídce motor Multiair který má 105 koní....a tam se ani fabka ani clio nechytá.
Napsal: ned kvě 15, 2011 19:29
od benja
jak řekl Kriss a Honzus,výtky k výbavě absolutně nechápu.stejně jako va?i nemilost k motoru 1.416V..já jsem naprosto spokojen..výkon je pro mě dostačující kdybych chtěl sportáka ?áhnu po něčem ostřej?ím..volil jsem cestu opticky sportovně laděnému vozu... to ?e nemám 300poníků mi nevadí a komu se to nelíbí at' mi )( políbí..
jinak jak psal kriss s přímým sáním to je o něčem jiném!!!
Napsal: ned kvě 15, 2011 19:49
od Ice69
Chápu, ?e srovnávat motor s Euro 3 s motorem s Euro 4 je srovnávat jako jablka a hru?ky, akorát jsem od tohoto motoru čekal víc. Samozřejmě na druhou stranu je to celkem úsporný motor a kdy? člověk potřebuje, tak doká?e i slu?ně jet. Jezdil jsem teď s pu?těnou klimatizací ve dvou lidech, tak mi právě při?lo, ?e to moc nejede narozdíl od Fabie. Původně jsem si chtěl pořídit 1.9 Multijet s 96 kW, ale zrovna kdy? jsem kupoval auto, tak tento model nebyl za rozumnou cenu k sehnání.
Napsal: pon kvě 16, 2011 9:43
od Kriss
No co se týče klimy tak tam buhu?el u tohoto motoru je citelne znacne ze se vytratí trosku vykonu pokud je klima zapnuta ale to se deje i u ostatnich znacek.
Napsal: úte kvě 17, 2011 20:34
od Jarous1
Ice: Kdysi jsem Punto 1,4 16V chtěl kupovat a také jsem byl zklamán z výkonu. Prostě pocitově to vůbec nejede. ?koda ?e multiair je?tě není v bazarech, to snad bude jiné kafe.
Napsal: úte kvě 17, 2011 22:52
od benja
Jarous1 píše:Ice: Kdysi jsem Punto 1,4 16V chtěl kupovat a také jsem byl zklamán z výkonu. Prostě pocitově to vůbec nejede. ?koda ?e multiair je?tě není v bazarech, to snad bude jiné kafe.
1.416V ?e nejede?.....houhou kde jsi na to při?el.?ano je to lehce dýchavyčné nicméně..přijed' na nějaý sraz a uká?u ti ?e jede......(rozuměj mo?nost porovnání)
?koda ?e u? tady není Iron aby ti ukázal jak jede jednadvě......(ten s ní dělal divy(já je sice neza?il ale jiní ano)
Napsal: úte kvě 17, 2011 22:56
od benja
je?tě vsuvečka?...?
jel jsi někdy s GP 1.4 16V?alebo jen s nějakým bazarovým kusem?....anebo len s tě?kou fábkou v jednačtverce?........řekl bych ?e asi néé
tady bych sdi taky dovolil malý dodatek a úpravujá myslím ?e taky ka?dé auto s identickým motorem mů?e mít různý jídní projevty třeba říká? ?e s tou fábkou pohodička...já měl mo?nost svezení a prostě mi to při?lo opravdu lenivé...prostě jiné
to:admin-chybí tady jeden smajlík s prostředníčkem hore anebo paroháčem abychom se tady mohli přečůrávat navzájem
provedl jsem malé úpravy do smyslů abych nevyvolával mylný dojem ?e chci někoho urá?et nebo něco podobného!
Napsal: stř kvě 18, 2011 11:04
od HM
benja: chápu ?e Ti plivou na hračku, ale chtělo by to trochu nadhledu a srovnání. Pár 1.4i s podobným výkonem jsem projel. Rozhodně nejlep?í byla ta od Hondy, kterou jsem měl v Civicu. Měla 66kw, auto vá?ilo stejně, ale ve srovnání se StarJetem to bylo nebe a dudy. Předev?ím projevem, který byl mnohem zá?ivněj?í, motor se krásně vytáčel, po dálnicích auto upalovalo cca o 15 - 20kmph více. Ale to bylo je?tě ze staré ?koly svázané mírněj?ími emisními limity. Jen v těsném závěsu za tímto motorem (a to mo?ná jen proto ?e Toyotu moc nemusím) je pro mě 1.33i od Toyoty. Rozhodně zajímavěj?í a hravěj?í motor, který jede mnohem lépe. V tom autě jsem jel 200kmph dle GPS a to v místech, kde se papírově silněj?í GP rozjede tak na 190...
StarJet se mů?e rovnat maximálně s Vti od Peugeotu, co? sice není ?patný motor, ale na ?pičku se dívá z dálky a s respektem...
Netvrdím ?e je to ?patný motor, to v ?ádném případě není, ale to co se tu z něj někteří sna?í dělat...

Napsal: stř kvě 18, 2011 11:14
od Macek
nechápu co tu furt ře?íte, předpokládám ?e ka?dý se měl mo?nost svézt s daným motorem a komu se projev u? při projí?ďce nelíbil tak potom nechápu jak si ho mohl vůbec pořídit... asi aby ho teďka mohl pomlouvat

ka?dopádně tady jsou příznivci jednoho auta (kdy? pominu bravu) tak proč sem pořád taháte nějaký mnohem lep?í koncern, frantíky a kdesi cosi, kdy? se vám líbí něco jiného tak proč jste tady
