Stránka 11 z 27

Napsal: pát kvě 13, 2011 10:38
od Kriss
Ahoj no ja nevim co jsi čekal od atmosfery s 95 konma ale kdyz jsme u toho tak 70 000km je dost. A jestli s tím nekdo predtím jezdil jak s hnojem tak se nediv ?e to nejede. Jasne neni to zadny sportak ale to ani fiat nechtel. Je to auto do mesta s lepsim motorem a ne na okruh. Ja mam nalitaton skoro 100 tis. a motor jede dobre. Jasne ze ho musim vytocit ale to je u 16V normalni. A fabku 74kw jsem nekolikrat bez problemu posekal, ale musim uznat ?e i ta fabka jede dobre.

Napsal: pát kvě 13, 2011 18:37
od tkupilik
Nejsnadneji se odhadne vykon se stopkama a cas z 0 na 100.. nebo kabel a scanmaster. Mam nalitano 120k kilometru a misto deklarovanych 10,7 sem nameril 11,3, tzn 70k jen znamena zajetej motor. Velky divy dela zaneseny vzduchovy filtr, pripadne pokud jeste nebyly meneny svicky.

Napsal: sob kvě 14, 2011 14:02
od HM
Ono čekat od auta s ani ne 100Hp a váhou přes tunu sportovní vlastnosti je nesmysl... Ten motor je úsporný, relativně tichý a kultivovaný, ale rozhodně ne sportovní.

Ale dá se zvyknout. Sám jsem do GP přesedl z Clia RS a po prvotním trápení jsem si u? zvykl (Teda pouze na nedostatek výkonu. Nekomunikativnost a otupělost jsem autu je?tě neodpustil.)

Ve srovnání s Fábii bude hrát pro Fábii hor?í odhlečnění a tím i "sporotovněj?í" feeling a men?í kola. Kdo vymyslel 17" kola na malé auto do města s prachbýdným výkonem by zaslou?il roztrhnout (_._) a? k lopatkám.

Napsal: ned kvě 15, 2011 14:45
od misha
Kriss píše:Ahoj no ja nevim co jsi čekal od atmosfery s 95 konma ale kdyz jsme u toho tak 70 000km je dost. A jestli s tím nekdo predtím jezdil jak s hnojem tak se nediv ?e to nejede. Jasne neni to zadny sportak ale to ani fiat nechtel. Je to auto do mesta s lepsim motorem a ne na okruh. Ja mam nalitaton skoro 100 tis. a motor jede dobre. Jasne ze ho musim vytocit ale to je u 16V normalni. A fabku 74kw jsem nekolikrat bez problemu posekal, ale musim uznat ?e i ta fabka jede dobre.
Krissi, autu do města se nedává přitvrzenej podvozek a 17" kola .... od tohoto nastavení jsem i já čekal sportovněj?í projev motoru. Jsem z koupě toho auta velice zklamán (motorizace a stupeň výbavy). Přezul jsem na originál letní kola a autu jako bych přidělal "kouli k noze". Fábka má ní? posazený maximum krou?áku a dá se s ní pru?něji jezdit v ni??ím spektru otáček ne? sE STARJETEM. Tento motor do verze sport neměl nikdy být instalován.

EDIT: dal jsem přednost sportovní verzi ve 3D provedení, kvůli domění, ?e se sportovně bude chovat a to i přes to, ?e jsem musel dokupovat airbagy. Takhle jsem mohl koupit emotion s 5D v plné výbavě a byl bych s velkou pravděpodobností spokojen (mo?ná bych i u?etřil).

Napsal: ned kvě 15, 2011 15:18
od Kriss
Ja teda nevim co ti misho vadi na vybave ale ja tam mam vsecko co potrebuju. A co se tyce podvozku....byl jsi nekdy v italii? Je to italske auto delane na italske cesty. Coz muze nekomu vadit za to na na?em tankodromu poskakuje, ale mi to nevadí ba naopak se mi to libi. A 17" kola ano je to dost ale zase to vypada skvele a spousta lidi se otoci.
A fabka jednickova je mozna pruznejsi ale ja mam prime sani do motoru a myslim ?e jsem motoru hodne pomohl. Fiat udelal verzi sport jako verzi vybavy a pritvzeny podvozek.....tak?e to nema byt sportovni auto....od toho ma fiat abarth. Takhle stejne uvazuje i koncern....seat ibiza ma taky sport verzi coz je nic nez normal ibiza s tvrdim podvozkem a bilima kolama.....a pak maji cupru. ?kodovka ma taky sportline kde jsou velke kola a bila strecha....a pak je tu RS.
Takze ja nevim co tu furt re?ite....chce te zavodit tak si kupte motor s turbem...abarth, cupru, RS-sko nebo clio rs a vyplacnete za nej vic jak 530tisic. a za clio dokonce 600tisic.
A jeste k tomu ze motor 1.4 16v nemel byt nikdy namontovan do teto vybavy je pekna pi..... proto?e fabka se dela sport s motorem kterej ma koni 77.....

Napsal: ned kvě 15, 2011 16:38
od Honzus
Kriss píše:Ja teda nevim co ti misho vadi na vybave ale ja tam mam vsecko co potrebuju. A co se tyce podvozku....byl jsi nekdy v italii? Je to italske auto delane na italske cesty. Coz muze nekomu vadit za to na na?em tankodromu poskakuje, ale mi to nevadí ba naopak se mi to libi. A 17" kola ano je to dost ale zase to vypada skvele a spousta lidi se otoci.
A fabka jednickova je mozna pruznejsi ale ja mam prime sani do motoru a myslim ?e jsem motoru hodne pomohl. Fiat udelal verzi sport jako verzi vybavy a pritvzeny podvozek.....tak?e to nema byt sportovni auto....od toho ma fiat abarth. Takhle stejne uvazuje i koncern....seat ibiza ma taky sport verzi coz je nic nez normal ibiza s tvrdim podvozkem a bilima kolama.....a pak maji cupru. ?kodovka ma taky sportline kde jsou velke kola a bila strecha....a pak je tu RS.
Takze ja nevim co tu furt re?ite....chce te zavodit tak si kupte motor s turbem...abarth, cupru, RS-sko nebo clio rs a vyplacnete za nej vic jak 530tisic. a za clio dokonce 600tisic.
A jeste k tomu ze motor 1.4 16v nemel byt nikdy namontovan do teto vybavy je pekna pi..... proto?e fabka se dela sport s motorem kterej ma koni 77.....
Krissi, má? naprostou pravdu, taky nechápu tydle plačky, Fábie I měla tu?ím Euro 3, Starjet Euro 4, buď kdo kritizuje je neználek, nebo demagog, motor Euro 3 a Euro 4 se stejným výkonem má diametrálně rozdílný projev, dtto Euro 2 a Euro 3.

Svezte se Fábií II s 1.4 16V Euro 4 a ta je je?tě mdlej?í ne? GP 1.4 16V.

Mdlost vy??ích Euro norem se dnes ře?í turby.

V porovnání GP 1.4 16V, Fabia II 1.4 16V, Clio III 1.4 16V je Starjet jasně nejlep?í....

A Sport je opravdu jen výbava a optický tuning, nikoliv úpravy (tovární HW tuning), od toho je tu Abarth, kde je v?e upraveno směrem ku výkonu, paradoxně s tím vzrostl i komfort, který je vy??í ne? u verze Sport....

P.S výtky k výbavě Sport mi hlava fakt nebere :-D

Napsal: ned kvě 15, 2011 18:44
od Kriss
Navíc dnes u? má fiat v nabídce motor Multiair který má 105 koní....a tam se ani fabka ani clio nechytá.

Napsal: ned kvě 15, 2011 19:29
od benja
jak řekl Kriss a Honzus,výtky k výbavě absolutně nechápu.stejně jako va?i nemilost k motoru 1.416V..já jsem naprosto spokojen..výkon je pro mě dostačující kdybych chtěl sportáka ?áhnu po něčem ostřej?ím..volil jsem cestu opticky sportovně laděnému vozu... to ?e nemám 300poníků mi nevadí a komu se to nelíbí at' mi )( políbí..
jinak jak psal kriss s přímým sáním to je o něčem jiném!!!

Napsal: ned kvě 15, 2011 19:49
od Ice69
Chápu, ?e srovnávat motor s Euro 3 s motorem s Euro 4 je srovnávat jako jablka a hru?ky, akorát jsem od tohoto motoru čekal víc. Samozřejmě na druhou stranu je to celkem úsporný motor a kdy? člověk potřebuje, tak doká?e i slu?ně jet. Jezdil jsem teď s pu?těnou klimatizací ve dvou lidech, tak mi právě při?lo, ?e to moc nejede narozdíl od Fabie. Původně jsem si chtěl pořídit 1.9 Multijet s 96 kW, ale zrovna kdy? jsem kupoval auto, tak tento model nebyl za rozumnou cenu k sehnání.

Napsal: pon kvě 16, 2011 9:43
od Kriss
No co se týče klimy tak tam buhu?el u tohoto motoru je citelne znacne ze se vytratí trosku vykonu pokud je klima zapnuta ale to se deje i u ostatnich znacek.

Napsal: úte kvě 17, 2011 20:34
od Jarous1
Ice: Kdysi jsem Punto 1,4 16V chtěl kupovat a také jsem byl zklamán z výkonu. Prostě pocitově to vůbec nejede. ?koda ?e multiair je?tě není v bazarech, to snad bude jiné kafe.

Napsal: úte kvě 17, 2011 22:52
od benja
Jarous1 píše:Ice: Kdysi jsem Punto 1,4 16V chtěl kupovat a také jsem byl zklamán z výkonu. Prostě pocitově to vůbec nejede. ?koda ?e multiair je?tě není v bazarech, to snad bude jiné kafe.
1.416V ?e nejede?.....houhou kde jsi na to při?el.?ano je to lehce dýchavyčné nicméně..přijed' na nějaý sraz a uká?u ti ?e jede......(rozuměj mo?nost porovnání)
?koda ?e u? tady není Iron aby ti ukázal jak jede jednadvě......(ten s ní dělal divy(já je sice neza?il ale jiní ano)

Napsal: úte kvě 17, 2011 22:56
od benja
je?tě vsuvečka?...?
jel jsi někdy s GP 1.4 16V?alebo jen s nějakým bazarovým kusem?....anebo len s tě?kou fábkou v jednačtverce?........řekl bych ?e asi néé
tady bych sdi taky dovolil malý dodatek a úpravujá myslím ?e taky ka?dé auto s identickým motorem mů?e mít různý jídní projevty třeba říká? ?e s tou fábkou pohodička...já měl mo?nost svezení a prostě mi to při?lo opravdu lenivé...prostě jiné
to:admin-chybí tady jeden smajlík s prostředníčkem hore anebo paroháčem abychom se tady mohli přečůrávat navzájem



provedl jsem malé úpravy do smyslů abych nevyvolával mylný dojem ?e chci někoho urá?et nebo něco podobného!

Napsal: stř kvě 18, 2011 11:04
od HM
benja: chápu ?e Ti plivou na hračku, ale chtělo by to trochu nadhledu a srovnání. Pár 1.4i s podobným výkonem jsem projel. Rozhodně nejlep?í byla ta od Hondy, kterou jsem měl v Civicu. Měla 66kw, auto vá?ilo stejně, ale ve srovnání se StarJetem to bylo nebe a dudy. Předev?ím projevem, který byl mnohem zá?ivněj?í, motor se krásně vytáčel, po dálnicích auto upalovalo cca o 15 - 20kmph více. Ale to bylo je?tě ze staré ?koly svázané mírněj?ími emisními limity. Jen v těsném závěsu za tímto motorem (a to mo?ná jen proto ?e Toyotu moc nemusím) je pro mě 1.33i od Toyoty. Rozhodně zajímavěj?í a hravěj?í motor, který jede mnohem lépe. V tom autě jsem jel 200kmph dle GPS a to v místech, kde se papírově silněj?í GP rozjede tak na 190...
StarJet se mů?e rovnat maximálně s Vti od Peugeotu, co? sice není ?patný motor, ale na ?pičku se dívá z dálky a s respektem...

Netvrdím ?e je to ?patný motor, to v ?ádném případě není, ale to co se tu z něj někteří sna?í dělat... :roll:

Napsal: stř kvě 18, 2011 11:14
od Macek
nechápu co tu furt ře?íte, předpokládám ?e ka?dý se měl mo?nost svézt s daným motorem a komu se projev u? při projí?ďce nelíbil tak potom nechápu jak si ho mohl vůbec pořídit... asi aby ho teďka mohl pomlouvat :roll: ka?dopádně tady jsou příznivci jednoho auta (kdy? pominu bravu) tak proč sem pořád taháte nějaký mnohem lep?í koncern, frantíky a kdesi cosi, kdy? se vám líbí něco jiného tak proč jste tady :?: