Stránka 11 z 14

Děkuji.....

Napsal: čtv lis 05, 2009 19:24
od AGiNiGA
Mezi námi děvčaty :), nejsou to sice 3 koně, ale 10 kW. Jen?e, jak vidí?, moje jednotka tam stejně uvedena není (prostě model 2006 :)). Děkuji, ?e jsi se zeptal.

Napsal: čtv lis 05, 2009 19:56
od dony
... kolega jede sem,zná je někdo?
... měření na brzdě před i po se mi líbí :)
http://mereni-vykonu.cz/chiptuning/ceni ... nde-punto/

Napsal: čtv lis 05, 2009 21:54
od .bany
jj jezdej na tuning vetsinou mimon bejvalej hradec... pribram atd a nechavaj tam merit a rovnou chipovat ale nevim jestli sou dobra znam dva lidi co to maj od nich nachipli ale je pravda ze tdi a cudi jim to jak prase... :lol: a jednomu znich se spalila spojka jelikoz mu nerekli ze ma vetsikroutak nez vydrzi ale zase buhvi jak to bylo no... tak uvidis jak tam kolega dopadne ale to byli zacatky treba uz to umej lip : )

1.4 16V

Napsal: pon pro 28, 2009 12:42
od AGiNiGA
Konečně mohu potě?it majitele ECU Bosch ME763.A0, kterou jsem uváděl jako "neupravitelnou", dle oznámení (tímto děkuji fy. xtuning) je to mo?né.

Napsal: sob bře 13, 2010 18:17
od M.Z.
Celé jsem to přečetl a vůbec se neztoto?ňuji s názorem Petra,?e se fa X Tuning zachovala korektně,měli vrátit peníze(resp.poměrnou část),pokud nevědí, co s tím!
S úpravama mám docela dost zku?eností a to i negativních a vím,?e to není hup na krávu a je tele.Opravoví profíci,si to nechají zaplatit a pod 10tkč,tě?ko pracujou,spí? 15-30tkč a musí vědět,co dělají.Musím se smát,kdy? vidím ty tabulkové hodnoty úprav,konkrétně u benzínů.Dízly mů?ou mít zmáknuté dobře,ale benál je vět?í maturita.
Konkrétně Subaru,na navý?ení o cca 30k,je třeba otevřený výfuk,pro jistotu i silněj?í palivovou pumpu a úpravu softu umí 2 firmy- Ecu Tek a Prodrive,ostatní vás lakujou a nanejvý? domrví motor :evil: Např. u STI od r.2008 je nutné před čipem namontovat kované písty,sériové to nezvládnou.Kdo z těch odborníků,to ví a upozorní na to?Dají záruku na čip,ale na ?kody v motoru,budou krčit rameny.
U atmosférických motorů,je to úplná katastrofa,existují závodní ř.j.,ale tomu předchází totálně překopaný motor a jednotka vyu?ije změněných poměrů v motoru,ve prospěch navý?ení výkonu,ov?em za cenu vysoké spotřeby.
Prostě to není sranda a tak v?em radím,dobře si to rozmyslete,ne? někomu dáte své vydělané peníze.
Např. fa Bit Power nám dělala 2ks 1,6 HDI a ty auta jezdí bez problémů dodnes,ale benzín bych jim nesvěřil.
Dobře se ladí koncernové TDI,je pár firem,které tomu rozumí,ale taky to není zadara.
Zku?enost s VW Caddy 66kwminulé generace,úprava vy?la na cca 20tkč(nové silněj?í vstřiky,váha vzduchu,čip na míru),k tomu musím počítat nutnost montá?e spojky z VW T4,proto?e sériová to ve 2000ot nedávala.
Pokud někdo bude chtít poradit,není problém,rád pokecám.
P.S. jsem jen u?ivatel,ne majitel tuningové firmy :lol:

Napsal: pon bře 15, 2010 8:12
od carlos_ray
Tak výrobce motoru vyrábí motor s ohledem na ?ivotnost. Defakto ka?dý motor má výkonovou rezervu. Např japonská auta typu impresa wrx, lancer, skyline atd. Mají ty rezervy dost veliký. Jsou upravovaný na evropský standart (jsou to defakto jen normy), jako např. ?e rodinný sedan nemů?e jet víc jak 250). Nevim jestli jsi viděl aut co jezdí v japonsku. Jsou to auta bez omezovací elektroniky, asistentů a je to úplně o něčem jiném. Zvednutí výkonu v řádu 8% musí snést ka?dý motor.

PS.Informace čerpám z fiesty stavěné na závody do vrchu a slalom. Např firma Bitpower se chová velice rofesionálně a nám radila jak nastavit motor s řídící jednotkou megasquirt.

Napsal: pon bře 15, 2010 12:16
od M.Z.
Japonská auta znám,problém je,?e nové STI to nesnese často ani v sérii a prdnou krou?ky.Nechci pomlouvat BitPower,jen říkám,pořádně si vybrat úpravce a u sériového atmobenzínu bych čip vůbec neře?il.Viz,u?ivatel GP,který nepoznal po úpravě ?ádný pozitivní rozdíl.

Napsal: pon bře 15, 2010 15:07
od .bany
je rozdil cipovat turbo a neturbo... :?:a upravenej motor a serii... tam je ten podstatnej rozdil zivotnosti

Napsal: úte bře 16, 2010 6:58
od carlos_ray
Já zas nechci pomlouvat ?ádnou firmu, ale dle mého názoru ty upravený mapy co ti nahrajou do řídící jednotky budou v?echny stejný. Můj názor je takovej, ?e ka?dej motor je jinej. Například nissan gtr nemá udaný výkon. Je to z důvodu toho ?e výkon u ka?dého auta je trochu jiný. Můj názor je takový, ?e pokud ta úprava má za něco stát, tak se musí motor demontovat a odladit na motorové brzdě. U nás bydlí týpek co čipuje TDi v gará?i. Nedá ti záruku, ale přehraje ti mapy. Neříkám, ?e je to úprava kvalitní, ale pokud se to vezme objektivně. Tak vět?ina firem ti nabízí chiptuning u tebe v gará?i.

Napsal: úte bře 16, 2010 7:43
od misha
Na samotnem chipovani nevydim nic spatnyho. Motory zpravidla maji velkou mechanickou rezervu, hlavne ty s turbem. Cili zvysit tlak turba a zmenit mapu lze provest v RJ a pokud se zvysi vykon rozumne, tak to na zivotnosti motoru moc neubere. Diesel ze sve podstaty ma obrovskou rezervu, u benzinu uz je to hodne individualni. Treba takovej Nissan 200SX 1,8T, ktery ma 175 koni, lze v pohode dostat na 300koni jen vymenou RJ, vstriku, turba a spojky. Pri dodrzovani servisnich intervalu a pouzivani kvalitniho oleje s tim znamej najel 150.000km bez problemu(a to uz melo pri uprave 120tis. km za sebou).

Napsal: úte bře 16, 2010 9:24
od JardaK.
misha píše:Na samotnem chipovani nevydim nic spatnyho. Motory zpravidla maji velkou mechanickou rezervu, hlavne ty s turbem. Cili zvysit tlak turba a zmenit mapu lze provest v RJ a pokud se zvysi vykon rozumne, tak to na zivotnosti motoru moc neubere. Diesel ze sve podstaty ma obrovskou rezervu, u benzinu uz je to hodne individualni. Treba takovej Nissan 200SX 1,8T, ktery ma 175 koni, lze v pohode dostat na 300koni jen vymenou RJ, vstriku, turba a spojky. Pri dodrzovani servisnich intervalu a pouzivani kvalitniho oleje s tim znamej najel 150.000km bez problemu(a to uz melo pri uprave 120tis. km za sebou).
Já se přiznám, ?e chipování moc nevěřím a zastávám spí?e názor, ?e je lep?í si počkat a na?etřit na auto s vět?ím výkonem přímo od výrobce, ne? nahonit 20 koní někde v gará?i. Proč by pak chipování nedělaly autorizované servisy, kdy? právě ony mohou mít od výrobce v?e potřebné? Nebo se snad výrobce nevyzná nejlépe ve svém motoru oproti Pepovi z gará?e?

Napsal: úte bře 16, 2010 11:11
od .bany
JardaK. píše:
misha píše:Na samotnem chipovani nevydim nic spatnyho. Motory zpravidla maji velkou mechanickou rezervu, hlavne ty s turbem. Cili zvysit tlak turba a zmenit mapu lze provest v RJ a pokud se zvysi vykon rozumne, tak to na zivotnosti motoru moc neubere. Diesel ze sve podstaty ma obrovskou rezervu, u benzinu uz je to hodne individualni. Treba takovej Nissan 200SX 1,8T, ktery ma 175 koni, lze v pohode dostat na 300koni jen vymenou RJ, vstriku, turba a spojky. Pri dodrzovani servisnich intervalu a pouzivani kvalitniho oleje s tim znamej najel 150.000km bez problemu(a to uz melo pri uprave 120tis. km za sebou).
Já se přiznám, ?e chipování moc nevěřím a zastávám spí?e názor, ?e je lep?í si počkat a na?etřit na auto s vět?ím výkonem přímo od výrobce, ne? nahonit 20 koní někde v gará?i. Proč by pak chipování nedělaly autorizované servisy, kdy? právě ony mohou mít od výrobce v?e potřebné? Nebo se snad výrobce nevyzná nejlépe ve svém motoru oproti Pepovi z gará?e?
pokud vim tak skodovka chipuje auta...ale zase je to dalsi vec dalsi clovek kterej by se musel zabejvat jen timhle...to asi prone nejni velkej vynos...pokud vemes velkou firmu ktera ma dlouhodoby skusenosti tak si myslim ze se bat nemusis...pepa s garaze a treba vami udavanej bit power o kterem tady hovorite je VELKEJ rozdil...a druha vec ze ty chudaci ze znackovejch servisu otom vedi prd ty jen menej dil za dil to umi kazdej...nedokazou ti ani ric jakej je rozdil mezi 88kw a 96kw grandem v nafte...jinak rezervy zalezi podle tipu auta pokud je to sportovni verze us od vyroby -lajcky receno vydrzi min jednou takovej vikon pac vetsinou se zvysenim se pocita ...pokud je to normalni klasika sou krouzky pisty vlozky-bloky meky takze 100% naviseni motoru je kaput...

Napsal: úte bře 16, 2010 12:50
od misha
JardaK. píše: Já se přiznám, ?e chipování moc nevěřím a zastávám spí?e názor, ?e je lep?í si počkat a na?etřit na auto s vět?ím výkonem přímo od výrobce, ne? nahonit 20 koní někde v gará?i. Proč by pak chipování nedělaly autorizované servisy, kdy? právě ony mohou mít od výrobce v?e potřebné? Nebo se snad výrobce nevyzná nejlépe ve svém motoru oproti Pepovi z gará?e?
Jak řekl bany, VW provádí úpravu ŘJ. Od výroby to nedělají z toho důvodu, aby plnily přísné emisní normy na v?echny trhy. Tak?e je tam rezerva.
Vem si, ?e mechanická část TDIčka 66kW vydr?í i 220koní bez výrazněj?ího opotřebovvávání.

Ten pepa z gará?e provádí chipování takovým způsobem, ?e si se?ene soft do ŘJ a jednodu?e ho přehraje. Nepotřebuje být majstr-tunerem. Samozřejmě ?e za výsledek neručí. Odborníci jsou jen ti, co provádí in?enýring na softwaru do ŘJ, těch v ČR opravdu moc není. Kdy? chip, tak od odborníka, pokud to není tuctovka v podobě 66KW ochcávek v TéDéÍčku, kde je na trhu mrtě odladěnýho softu.

Napsal: úte bře 16, 2010 13:40
od .bany
misha píše:
JardaK. píše: Já se přiznám, ?e chipování moc nevěřím a zastávám spí?e názor, ?e je lep?í si počkat a na?etřit na auto s vět?ím výkonem přímo od výrobce, ne? nahonit 20 koní někde v gará?i. Proč by pak chipování nedělaly autorizované servisy, kdy? právě ony mohou mít od výrobce v?e potřebné? Nebo se snad výrobce nevyzná nejlépe ve svém motoru oproti Pepovi z gará?e?
Jak řekl bany, VW provádí úpravu ŘJ. Od výroby to nedělají z toho důvodu, aby plnily přísné emisní normy na v?echny trhy. Tak?e je tam rezerva.
Vem si, ?e mechanická část TDIčka 66kW vydr?í i 220koní bez výrazněj?ího opotřebovvávání.

Ten pepa z gará?e provádí chipování takovým způsobem, ?e si se?ene soft do ŘJ a jednodu?e ho přehraje. Nepotřebuje být majstr-tunerem. Samozřejmě ?e za výsledek neručí. Odborníci jsou jen ti, co provádí in?enýring na softwaru do ŘJ, těch v ČR opravdu moc není. Kdy? chip, tak od odborníka, pokud to není tuctovka v podobě 66KW ochcávek v TéDéÍčku, kde je na trhu mrtě odladěnýho softu.
jak rek misha :lol: akorat jedna namitka 66 i 81kw koncern je mechanika ta nejni na vetsi upravy 220 by byl asi jeji konec po par kilakach pac opravdu ty streva nato delany moc jeste nejsou (je to setrivec)ale z PD kord 96-110 kw tam nejni vubec problem jit na 200 a vejs ... jinak na netu se da stahnout hafo map a kazdej druhej to prodava...koupis kabel a jedes to ze si to skurvis sam nebo kamosovy to je jejich boj ale pokud uz to zverenjujes mel bys to umet i se zarukou...

Napsal: úte bře 16, 2010 14:02
od .bany
carlos_ray píše: Můj názor je takový, ?e pokud ta úprava má za něco stát, tak se musí motor demontovat a odladit na motorové brzdě. U nás bydlí týpek co čipuje TDi v gará?i. Nedá ti záruku, ale přehraje ti mapy. Neříkám, ?e je to úprava kvalitní, ale pokud se to vezme objektivně. Tak vět?ina firem ti nabízí chiptuning u tebe v gará?i.
prave ze tedle vetsine firem bych uz nikdy nesel...bud to chipujou na brzde a ukazou ti puvodni a pak po uprave a nechaj te bejt utoho tak fajne...pokud ti neupravujou i mechanicke casti a nechavas to tam ... jinak nalejt to tam muze kazdej druhej-rozdil poznas i pri pridani jen benzinu-nafty...u turbo motoru u atmo je to znat malinkato a pri vetsi uprave to ma as smysl... kazdej dela chyby a chybama se clk uci...
kazdej vidi jen cenu a pokud by mel dat treba misto 12tis jen 3 tak de dotoho ikdys nema zaruku-bud to vide nebo ne...!!! ceskej narod no :lol: