Stránka 11 z 45
Napsal: pát kvě 04, 2007 19:04
od Colin
Tommy píše:pomohlo by toto? Včera sem psal ten mail a při?la mi tato odpověď
ke kolum výrobce Artec dodáváme standartně certifikát TUV. Jinak jsme
schopni dodat Typový list na parametrově toto?né kolo ale od jiného
výrobce. Dopravní inspektorát výrobce kol neře?í a zapisuje pouze
parametry tak?e v?e funguje bez problémů. V případě ?e budete chtít
zaslat tuto variantu, potřebuji upřesnit motorizaci a karosářskou
variantu va?eho vozu.
Hele já fakt nevím, jestli to bude takhle fungovat, kdy? ti to pí?ou, tak mo?ná, určitě to zkus, za to nic nedá?. Ale z těch stránek, co jsem ti kopíroval mi vychází, ?e to prostě dodatečně vydat nejde a ?e i výrobce kol musí splňovat určitý parametry, aby ?el typovej list vydat a né ?e bude? mít typový list na podobný kola, no nevím no, praktickou zku?enost nemám.
Znak Abarth
Napsal: sob kvě 05, 2007 13:42
od Dušan
Na
http://www.autolepky.cz/loga-abarth-3257.html jsem dnes objevil novinku - jednobarevný znak ABARTH.

Napsal: sob kvě 05, 2007 16:44
od nal
konecne sa zacinaju robit (sice neoriginalne

) spatne LED svetla do GP ! Do pozornosti tym, co sa chcu odlisit
http://cgi.ebay.de/LED-Klarglas-Rueckle ... QQihZ018QQ
minule som sem dal odkaz na chromove klucky a krytku na spatne zrkadlo. na inom mieste pisem, ze je to vhodne hlavne pre tmavsie verzie (tmavomodra, cervena, cierna, mozno oranzova), tu je aj chromova lista na kufor
http://cgi.ebay.de/Tuning-Edelstahl-Kof ... QQihZ015QQ
a k filtrom. ja som si zatial v Seate zmenil vzduchovy papierovy filter za K&Nkovsky. stal ma sice 3600 Sk, ale malo to vyznam.
- spotreba sla o 0.3 l dole (kedysi som nemal sancu a 1.6 ist pod 7 l na dialnici, teraz v pohode 6.7)
- vykonnopste citit na aute, ze lepsie reaguje, take 3-4 koniky naviac
- auto ma sportovejsi a stale decentny zvuk
na
www.kandn.com ponukaju filtre pre 1.2 (1) a 1.4 (3). neviem zatial, ako vo fiate, ale v seate to neberu ako neautorizovany zasah do vozidla (rovnako, ako ked si date silvestarky namiesto povodnych h4, inak u mna klasickych osramov).
Napsal: sob kvě 05, 2007 20:14
od Robo1.2
Opticky tuning
Vcera som vyhodil Osram Silverstar +50 [tie dobre sluzili celu zimu a boli vyrazne lepsie ako originalne Osram Bilux] a dal som tam to najlepsie co je legalne na trhu. Znackove Philips Extreme Power +80%.
http://www.xp-lamp.com/
to je sila, svieti to vynikajuco, akoby viac do sirky a vysky, uvidime aka bude zivotnost, no nie je nad to dobre vidiet. Tych 1000Skk nelutujem, minule este so Silverstarkami mi vbehli za Trnavou 3 srnky na cestu!!!Ak ste nemali moznost, vedzte ze ked su oslepene tak ostanu na ceste stat. Musite zabrzdit a zastavit. A trubit, az potom odbehli, nastastie som isiel 85km/h.
Tieto H4 Extreme Power maju ovela mensiu banku ako klasicke H4.
Dobre ziarovky sice su drahe no len raz ked Vam v noci pomozu tak sa zaplatia......
Konstrukcia vyzera super
http://www.xp-lamp.com/more-light.php?lc=en
Napsal: stř kvě 09, 2007 12:07
od ironlionzion
NAL prosím tě mohl bys mi nějak stručně vysvětlit funkci toho filtru, na co to je a v čem spočívá ten rozdíl mezi tím KaN a tím standardním?
Napsal: stř kvě 09, 2007 16:31
od gawry
ironlionzion píše:NAL prosím tě mohl bys mi nějak stručně vysvětlit funkci toho filtru, na co to je a v čem spočívá ten rozdíl mezi tím KaN a tím standardním?
KaN filtry pou?ívají motorkáři při tzv. kitu motoru - měl by to být filtr z vysokou propustností vzduchu ale při jeho montá?i je nutné vyměnit i trysky motoru nebo přeladit řídícíjednotku - jinak ja na h....
(osobní zku?enost kolegy motorkáře -

Napsal: čtv kvě 10, 2007 11:53
od nal
gawry - mylis sa
vzduchove filtre su bud to
plosne (pre 1.4 v GP !) -
http://www.knfilters.com/search/product ... od=33-2842
valcove (priklad na moj v seate) -
http://www.knfilters.com/search/product ... rod=E-2014
alebo cele sady (tu dam na priklad 1.2 pre GP) -
http://www.knfilters.com/search/product ... od=57-0655
vymena pri prvych dvoch je zvladnutelna aj pre amatera - do 5 min.
ta tretia si uz vyzaduje tak polhodinovu pracu.
a par riadkov
- vymenou vzduchoveho filtra (v prvych dvoch typoch) urcite nerobite zasah do motora, ktory by znamenal stratu garancky. pri sete nedam ruku do ohna, ale treba sa spytat vo vasom servise
- filtre od K&N maju zivotnost 100.000 km, klasicke cca 30.000 km
- K&N filter sa necisti "prefukanim"

, vyzaduje si to specialnu sadu. na strane druhej, tym, ze su latkove a v mriezke, lepsie filtruju vzduch
- klasicke su papierove, maju mensiu priepustnost. to je velmi dolezity argument - cim vacsia priepustnost, tym vacsia kompresia a lepsi chod motora. dosledok je jemna uspora na benzine (ako som pisal, slo to dole o 0.3l) a o malinko vyssi vykon (necakajte vsak 2 nasobok

).
Napsal: čtv kvě 10, 2007 11:57
od ironlionzion
Díky za info a vysvětlení. Vidím to tak, ?e pokud spotřeba klesne o 0,3 l tak to je rozhodně přínosná investice, pokud je?tě navrh získám vy??í ?ivotnost filtru + nějaký ten oslík navíc tak do toho jdu.
Napsal: čtv kvě 10, 2007 12:21
od RadimG
tiez som sa na to zacal jemne namotavat
ale mozno ma gawry aj pravdu, ved RJ je naladena tak, ze pocita s filtrom co tam je (teda aj s jeho priepustnostou) a ked mu tam dame lepsi, tak to parametrovo bude super, ale RJ ho nebude vediet optimalne vyuzit.. ale ja ani neviem co to ten filter je a naco tam je, takze tak

Napsal: čtv kvě 10, 2007 12:37
od ironlionzion
Radime to s tou ŘJ je dobrá připomínka - co ty na to NAL?
Napsal: čtv kvě 10, 2007 13:23
od nal
ironlionzion - este raz - toto nie je zasah do radiacej jednotky! menis jeden vzduchovy filter za druhy. toto je pripad "sisky", nie plochych ci valcovych filtrov

Napsal: čtv kvě 10, 2007 13:23
od ironlionzion
OK - díky
Napsal: čtv kvě 10, 2007 13:26
od nal
pri tom panelovom do 1.4 sa nic nepokazi a nic netreba ladit
mimochodom, chcem namontovat do GP parkovacie senzory. poradte ake. ale asi len zvukova vystraha. displej nechcem nikam davat.
Napsal: čtv kvě 10, 2007 14:20
od RadimG
vzduchovy filter: ze to nie je zasah do RJ je jasne, len ci RJ vie jeho lepsie vlastnosti aj vyuzit.. ale je mozne ze s tym RJ nema nic spolocne..
parkovacie senzory: ja mam senzory co kamos doniesol z rakuska, 4 ultrazvukove senzory, pripaja sa to na svetlo spiatocky a ma to pipac.. jednoduche, funkcne..
na autosalone som ale videl za cca. 10 tisic perfektnu sadu: 4 ultrazvukove senzory + infra kamera a specialne spatne zrkadlo, ktore malo v strede obrazovku, takze ked si zaradil spiatocku, okrem zvukoveho signalu sa ti na spatnom zrkadielku graficky znazornovala vzdialenost od objektu za tebou + si ho aj videl (vraj to funguje aj po tme, kedze kamera je infracervena).. to bolo naozaj zaujimave..
Napsal: čtv kvě 10, 2007 15:41
od nal
Radim, ja nechcem ziadne kamery

znie to super, ale chcem to hlavne pre zenu. aby som nemal auto viac na prestreku, ako je treba
v leone mam senzory od vyroby - klasicke pipacie, cim blizsie je prekazka, tym viac pipa. nieco podobne.
tie tvoje zneju zaujimavo. co k tomu treba? ako vyzeraju? (nestretneme sa?

)