Stránka 11 z 22
					
				
				Napsal: sob dub 21, 2012 12:19
				od Bongo-Bong
				prekontroljte si utahovaci originalni spony na hadicich...to se fiatu opravdu mocnepovedlo...mel jsem povolene 4,jednu u turba a to mi nasalo nejakej bordel a samozrejme se ohnula loúatka...takze vyndavat,cistit,rovnat...nastesti je vse v poradku...jeste vyndat egr a vycistit ho... 

 
			
					
				
				Napsal: sob dub 21, 2012 15:42
				od Jirka
				Tak jestli jsou spony origo , tak utahovací není ani jedna.
V?echny jsou na takový klip a ten se utahovat nedá.
			 
			
					
				
				Napsal: ned dub 22, 2012 10:32
				od Lipi
				Ked sme u toho EGR... tak mam v?dy zasrany motor od oleja... resp. z vrchu na prevodovke... 
A podla v?etkeho to ide z hora kde je ERG ventil  uchyteny... resp. mu končí ta rebrovana čas?....
Robí to tie? toto na MJTD? ...a skusenosti s demonta?ou?
			 
			
					
				
				Napsal: ned dub 22, 2012 11:43
				od Bongo-Bong
				origo sou... a utahnout se da pouze jednou(clip)...a jsou uplne k nicemu... 

  nevim,ja motor od oleje ani prevodovku nemam...a vyndat to jde celkem slusne... 

 
			
					
				
				Napsal: úte dub 24, 2012 14:06
				od Lipi
				Dam to aj sem... 
Pre majitelov 1.3mjt... mam prvy mjtd od fiatu... v okoli nepoznam osobne nikoho kto ma 66kW verziu.. tak pre porovnanie som na?iel na nete tieto videa....
Je ten zvuk v norme?
Či je počut nejake nedostatky... retaz/turbo/zotrvak?
http://www.youtube.com/watch?v=rlHN3MGusns 
http://www.youtube.com/watch?v=lLCxeLiL9YI 
			
					
				
				Napsal: úte dub 24, 2012 17:29
				od Bongo-Bong
				v tahu to piska vic nez na neutral?
			 
			
					
				
				Napsal: úte dub 24, 2012 17:52
				od Lipi
				JJ... na neutral ho vobec nepočut... a? od cca 2000ot... jemne za?vi?ti... 
Prečo?
			 
			
					
				
				Napsal: úte dub 24, 2012 18:04
				od Bongo-Bong
				jen,ze ja mel ohnutou lopatku turba..na neutral nebylo pri proslapnuti nic slyset klidne 3000 ot a pri jizde piskalo jako pistala, neprirozene..jezdim do prace s kamosem ktery ma 66kw a nepiska mu..spis tak zahouka..ostatne to me taky uz 

 
			
					
				
				Napsal: úte dub 24, 2012 19:13
				od Jirka
				Sundej sací hadici z turba a koukni na lopatky a ví? to hned v jakém stavu je turbo.
Nebo si ty lopatky spí? vyfo? mobilem moc vidět tam neni.
			 
			
					
				
				Napsal: stř dub 25, 2012 14:10
				od Lipi
				S turbom nemam moč problem... nekedy cez leto sa chystam urobit GO turba... (ak sa mi bude chcet) ... prečistit ho.. a skontrolovat Var. geo lopatiek... 
Skôr ma znepokojuje ten zvuk motora... 
Či je to ok....  čo sa tyka retazoveho rozvodu...
			 
			
					
				Gp
				Napsal: stř dub 25, 2012 17:16
				od Snoopy
				Cau panové mám jen takovou technickou. Měl u? někdo problém s dvouhmotový setrvačníkem četl jsem test na GP a zrovna tohle tam brali jako děsnej problém.(Ale ve finale v ka?dym autě kde je tak to berou jako problém) A měla ho i verze 66kw s 5kvaltem? Dík já jen pro zajímavost 

 
			
					
				
				Napsal: stř dub 25, 2012 18:25
				od Bongo-Bong
				hodne udela kvalita oleje...jak casto ho menis?a vlastne kolik mas najeto?z toho youtube to jde tezko poznat...  

 
			
					
				
				Napsal: stř dub 25, 2012 18:38
				od Snoopy
				Bongo-Bong píše:hodne udela kvalita oleje...jak casto ho menis?a vlastne kolik mas najeto?z toho youtube to jde tezko poznat...  

 
ja teda měnim olej hodně často jen mechanik je na h***o  

 
			
					
				
				Napsal: stř dub 25, 2012 19:43
				od Bongo-Bong
				hodne utahuje 

 
			
					
				
				Napsal: stř dub 25, 2012 19:44
				od Bongo-Bong
				hodne utahuje 
