Stránka 11 z 30
Napsal: ned bře 29, 2009 13:55
od Tommy
No on je to rozdíl dvou výkonů, je?tě je mezi nima 1,4/8V, ale příplatek za výkon je vcelku dost, to má? pravdu! Zas na druhou stranu, ?kodovka si nechá zaplatit úplně v?e co má? jinde v základu a ani se tím nikdo nikde nechlubí.
Napsal: ned bře 29, 2009 14:03
od Pandora
To je pravda, ?kodovka si nechá zaplatit za motor se 4 válci, za ukazatel ručičkový chladící kapaliny a paliva a nově přemý?lí i na rezervní kolo.
Dnes se dá sehnat Grande Punto 1,2 Dynamic za 259 900,- a za tu samou cenu i fabie se stejnou výbavou.
Samozřejmě motor fabie je hlučný a ne moc ekonomický, ale zase celkem svi?ný, u punta je jiný.
Napsal: ned bře 29, 2009 14:03
od kubenko
Pandorra: Tommy má pravdu. Ale mysli na to, ?e 1,4 16V ma najni?siu spotrebu v porovnaní s 1,2 8V a 1,4 8V a má 6 rýchlostí, tak?e sa ti to časom tro?ka vráti. Motor je velmi ?ivý a hlavne tichunký. Do fábie by som ne?iel, aj keby dávali naftu za cenu benzínu.
Dobre si to s tou fábiou rozmysli, aby si z nej nedostal fóbiu

Napsal: ned bře 29, 2009 14:09
od Pandora
Kdy? jsem zji??oval za kolik se dá sehnat GP 1,4 70 kW Dynamoc + metalíza + mlhovky, tak jsem se dostal skoro k 320 000 co? u? je pomalu I30 nebo Céed.
?koda, ?e Fiat nechce trochu zlevnit nebo risknout 1,2 a čekat, ?e se probere.
Napsal: ned bře 29, 2009 14:15
od Dušan
Pandora píše:
Dnes se dá sehnat Grande Punto 1,2 Dynamic za 259 900,- a za tu samou cenu i fabie se stejnou výbavou.
Samozřejmě motor fabie je hlučný a ne moc ekonomický, ale zase celkem svi?ný, u punta je jiný.
Jde o Tvůj styl jízdy. Zále?í také na obalu - designu. Fábka na GP-čko nemá.
Napsal: ned bře 29, 2009 14:17
od Pandora
To je fakt, GP je hezčí, ale opravdu jsem byl tou 1,2 včera překvapen, jakou dobu trvalo, ne? se rozjela.
Jinak ve 130 krásně ticho, ?ádnej hluk od podvozku, kol a motoru, to fabie má hor?í.
Napsal: ned bře 29, 2009 14:19
od Dušan
Pandora píše:To je fakt, GP je hezčí,
Já Ti dám HEZČÍ
Je to neporovnatelné!
Napsal: ned bře 29, 2009 14:27
od Tommy
Ta 1,4/8V je takový kompromis mezi 1,2 a 1,4/16V. Sem rád, ?e jsem si připlatil a ne?el do 1,2. Sice to není nějáký távoďák, ale ono to stačí. Skoro v?ichni co se mnou jeli, tak se ptali, co to je za motor, ?e je to ?ivý, ale bohu?el a? od těch cca 3000ot. holt cena za 8 ventil, ale zas je to tak starý motor, ?e u? musí ít vychytané v?echny mouchy!!
Napsal: ned bře 29, 2009 14:29
od Pandora
Tommy - a jak ti to táhne v nízkých otáčkách?
Tu 1,4 57 kW v Dynamicu + mlhovky a metalíza mě prodejce nabídnul za 297 000,-
Samozřejmě je to do výroby.
Napsal: ned bře 29, 2009 14:31
od Pandora
Já jsem si v?dy myslel, ?e 8 V tahá od spodu a 16 V tahá ve vy??ích otáčkách.
Co se týká mého stylu jízdu, já jezdím v rozmezí 2 000 - 3 000 otáček, nebaví mě motor točit.
Napsal: ned bře 29, 2009 15:16
od Teddy86
Pandora píše:Já jsem si v?dy myslel, ?e 8 V tahá od spodu a 16 V tahá ve vy??ích otáčkách.
Co se týká mého stylu jízdu, já jezdím v rozmezí 2 000 - 3 000 otáček, nebaví mě motor točit.
No co muzu rict ja za sebe tak ta 1.2 taky taha dobre az od tech 3000, ja kdyz jezdim tak to tocim vetsinou taky do 3000 a jde to a kdyz jedu do kepce i treba mirneho tak to vytocim tak na tech 3500 a pak preradim, otacky klesnou zhruba na ty 3000 kde ta 1.2 ma nejvetsi kroutak.
Samozrejmne sirovy motor je sirovy motor, ze zacatku se mu moc nechtelo a musel jsem treba kopce jezdit na 3ku a ted to roztahnu a na 4ku bez problemu.
Napsal: ned bře 29, 2009 15:23
od Pandora
To je právě to, nad čím přemý?lím, jak se to rozjede po zajetí motoru.
Napsal: ned bře 29, 2009 15:27
od Teddy86
Pandora píše:To je právě to, nad čím přemý?lím, jak se to rozjede po zajetí motoru.
No po najeti tak 10000km uz je to jine ale i tak na predjizdeni kamionu to moc neni. Jako ale i tak se da akorad je to treba roztocit a pak predjet.
Napsal: ned bře 29, 2009 15:28
od Jarouš
Tommy píše:Ta 1,4/8V je takový kompromis mezi 1,2 a 1,4/16V. Sem rád, ?e jsem si připlatil a ne?el do 1,2. Sice to není nějáký távoďák, ale ono to stačí. Skoro v?ichni co se mnou jeli, tak se ptali, co to je za motor, ?e je to ?ivý, ale bohu?el a? od těch cca 3000ot. holt cena za 8 ventil, ale zas je to tak starý motor, ?e u? musí ít vychytané v?echny mouchy!!
Ta 1.4 8V je nejnověj?í motor z uvedené trojice. Nejvíc pamatuje 1.2, která se dělala i v 16V a z ní je tu?ím odvozena 1.4 16V. Stačí se podívat na kodové označení motrů, 1.2 a 1.4 16V je mají podobné. 1.4 8V má 350A1000, ostatní typy motorů začínají 199A.... včetně těch dieselových.
Jo a 1.4 8V tahá solidně i do 3000 ot/min, mě aspoň ano. A motor se pořádně rozjel a? od najetých 25000 km
Napsal: ned bře 29, 2009 15:32
od Tommy
Ale koncepce motorů Fire vznikla ji? hodně dávno. Samozřejmě, je ta na?e 1,4 předělaná, ale konstrukčně je to osvědčená klasika. Jinak ten můj tahá tak od těch 3000 ot, pak je k nezastavení
