Kryt pod motor

Vše okolo motoru, převodovky,sání, výfuku,atd.

Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan

Odpovědět
maran2
kolemjdoucí
Příspěvky: 3
Registrován: ned zář 07, 2008 0:32

cavte

Příspěvek od maran2 »

tak ten kryt som si dal objednat cele to vijde asi na 4OOO sk ale este by som rad vedel o tej izolacke co ste tu spominali.Mam 1.2 patdverove a rad by som vedel este o nejakych zlepsovakoch.Dakujem vopred
Teddy86
Site Admin
Příspěvky: 1771
Registrován: pon bře 10, 2008 11:31
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teddy86 »

nal píše:dnes doslo plato pod kapotu, nevahal som a este vecer som ho namontoval za dazda a tmy :).
treba kupit plato (1100 Sk) a 6 svoriek (150 Sk)
instalacia - 3 min., zvladne aj najvacsi antitalent

davam snimky, fotene o 19.45

Obrázek
Obrázek

jedine, co pocut v aute je radio, prieduchy a ked to vypnete, len vyfuk. presiel som sa autom, pocujem len vyfuk !
To: maran2 jestli jsi mel na mysli tu izolaci kapoty tak vypada takto.
Obrázek
Dušan
PR Manažer
Příspěvky: 5985
Registrován: pon bře 05, 2007 19:18
Bydliště: Mladá Boleslav, CZ

Příspěvek od Dušan »

Je?tě ?e jsem měl to odhlučnění kapoty z výroby (ře?ili jsme to na Bumballe 2006, zajímavé ?e některé Dynamicy i 1,4-ky to neměly :shock: )
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Teddy86
Site Admin
Příspěvky: 1771
Registrován: pon bře 10, 2008 11:31
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teddy86 »

Du?an píše:Je?tě ?e jsem měl to odhlučnění kapoty z výroby (ře?ili jsme to na Bumballe 2006, zajímavé ?e některé Dynamicy i 1,4-ky to neměly :shock: )
No mi bylo receno v servise ze se to dava jen na verze s naftovym motorem. Takze to spis byla nahoda ze to tam bylo uz z vyroby. 8)
Obrázek
Dušan
PR Manažer
Příspěvky: 5985
Registrován: pon bře 05, 2007 19:18
Bydliště: Mladá Boleslav, CZ

Příspěvek od Dušan »

To Teddy86:

Jo, měl sis GP koupit v roce 2006.
Koukám, ?e se sni?ováním ceny GP-čka to začínají ?ulit - odhlučnění, prosvícení volantu, u Dynamicu příplatek za mlhovky a mo?ná i dal?í ...

Za chvíli nebude ve standardu svítit ani přístrojovka, sériově budou petrolejky a halogeny budou té? za příplatek :D
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Tommy
Site Admin
Příspěvky: 1502
Registrován: čtv pro 21, 2006 14:42
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommy »

No já má r.v. také 2006 a odhlučnění nikde. Ale ta nová politika alá koncern se mi přestává líbit! V tom mi právě Fiat docela imponoval, člověk si toho do základní výbavy moc dkoupit nemusel!
Fiat Grande Punto dynamic 3D - 1,477k (oran?ová merenque)
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jarouš »

Pro upřesnění. To na kapotu je bráno jako tepelná izolace, částečné odhlučnění je druhý efekt. Jako ND se dodává pouze pro naftu v?dy (motor se zahřívá 100 let) a do chladných oblastí se dodává i pro benzíny.

To, ?e izolaci měl Du?an v autě je náhoda a pravděpodobně chyba montá?e. :wink:
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Dušan
PR Manažer
Příspěvky: 5985
Registrován: pon bře 05, 2007 19:18
Bydliště: Mladá Boleslav, CZ

Příspěvek od Dušan »

Jarou? píše:To, ?e izolaci měl Du?an v autě je náhoda a pravděpodobně chyba montá?e. :wink:
Rád bych byl Fiatem takto rozmazlován, ale ba Bumballe 2006 jsem Kryt (izolaci) neměl na benzínu sám.
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jarouš »

Du?an píše:
Jarou? píše:To, ?e izolaci měl Du?an v autě je náhoda a pravděpodobně chyba montá?e. :wink:
Rád bych byl Fiatem takto rozmazlován, ale ba Bumballe 2006 jsem Kryt (izolaci) neměl na benzínu sám.
Jen tak pro zajímavost, je tu někdo dal?í s GP 2006 v benzínu, kdo tu izolaci měl přímo z výroby?
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
popo
Štamgast
Příspěvky: 332
Registrován: čtv bře 29, 2007 17:33
Bydliště: Stupava - SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od popo »

Jarou? píše:
Du?an píše:
Jarou? píše:To, ?e izolaci měl Du?an v autě je náhoda a pravděpodobně chyba montá?e. :wink:
Rád bych byl Fiatem takto rozmazlován, ale ba Bumballe 2006 jsem Kryt (izolaci) neměl na benzínu sám.
Jen tak pro zajímavost, je tu někdo dal?í s GP 2006 v benzínu, kdo tu izolaci měl přímo z výroby?
yo, ja ji taky mnel přimo od vyroby (2006)
Bravo 1,6 MultiJet, 105 sivých koníkov, Dynamic, Sivá digital- perle?ová

Opel Corsa C, 1,0 12v

odpočíva v pokoji - Grande Punto 1,4 16v 5D Dynamic Sole - Psychadelic Azure
jardakaw
Návštěvník
Příspěvky: 90
Registrován: sob úno 23, 2008 13:08
Bydliště: Přerov

Příspěvek od jardakaw »

Chlapi má někdo z Vás kdo má 1.3 Mjet kryt pod motor?Potřebuji jeho číslo z ePERu proto?e ve Fiatu Přerov mě tvrdí ?e nevědí kterej tam dát proto?e na mé auto se prej nedělá.
1,3 MultiJet 90k Racing 3dv Modrá New Orleans
2/2009
Teddy86
Site Admin
Příspěvky: 1771
Registrován: pon bře 10, 2008 11:31
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teddy86 »

jardakaw píše:Chlapi má někdo z Vás kdo má 1.3 Mjet kryt pod motor?Potřebuji jeho číslo z ePERu proto?e ve Fiatu Přerov mě tvrdí ?e nevědí kterej tam dát proto?e na mé auto se prej nedělá.
Sakra chlape rad bych ti poradil ale jak jsem ted koukal na EPER tak tam fakt na ten tvuj motor neni urceny zadny kryt. Je to divne, protoze kdyz jsem hledal podle svojeho VIN tak mi to ukazalo cislo vyrovku ktere nemaji ocenene. Jeste skusim nekde pohledat.
Obrázek
jardakaw
Návštěvník
Příspěvky: 90
Registrován: sob úno 23, 2008 13:08
Bydliště: Přerov

Příspěvek od jardakaw »

Dík budu rád za ka?dé info.
1,3 MultiJet 90k Racing 3dv Modrá New Orleans
2/2009
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jarouš »

jardakaw píše:Dík budu rád za ka?dé info.
Musím tě zklamat, pro motorizace 1.3 MJET (55 i 66 kW) se kryt pod motor nedělá. Pro ostatní motory (1.2, 1.4, 1.4 16V, 1,6 MJET a 1.9 MJET) ano. Myslím, ?e to ale neznamená, ?e tam nepůjde namontovat. Chtělo by to fotky motoru zespoda těch 1.3jek.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Teddy86
Site Admin
Příspěvky: 1771
Registrován: pon bře 10, 2008 11:31
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teddy86 »

Tak nevim. Hledal jsem starsi verzi EPERu ale bohuzel jsem nenasel. No melo by to byt stejne jako na tu benzinovou verzi.

Tady jsou cisla z EPERu na 1,2 (melo by pasovat i na tvuj motor)

51846205 (cena na EPERu neni uvedena)
51775845 496,-Kc

Je to ten velky kryt a ten levy kryt u prevodovky.

Pak jsou jeste 2 male kryty pod mlhovky a ty cisla tu nekde jsou v temamtu, tak se kdyztak mrkni.

Jinak na autokelly taky prodavaji ten kryt ale neorigo a maji ho stejny jak na benzin tak na diesel akorad se to lisi tim pravym krytem ktery uz tam stejne mas takze to je jedno, takze by to melo sedet i od Fiatu.
Obrázek
Odpovědět