Kryt pod motor
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
-
- Site Admin
- Příspěvky: 1771
- Registrován: pon bře 10, 2008 11:31
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
To: maran2 jestli jsi mel na mysli tu izolaci kapoty tak vypada takto.nal píše:dnes doslo plato pod kapotu, nevahal som a este vecer som ho namontoval za dazda a tmy.
treba kupit plato (1100 Sk) a 6 svoriek (150 Sk)
instalacia - 3 min., zvladne aj najvacsi antitalent
davam snimky, fotene o 19.45
jedine, co pocut v aute je radio, prieduchy a ked to vypnete, len vyfuk. presiel som sa autom, pocujem len vyfuk !
To Teddy86:
Jo, měl sis GP koupit v roce 2006.
Koukám, ?e se sni?ováním ceny GP-čka to začínají ?ulit - odhlučnění, prosvícení volantu, u Dynamicu příplatek za mlhovky a mo?ná i dal?í ...
Za chvíli nebude ve standardu svítit ani přístrojovka, sériově budou petrolejky a halogeny budou té? za příplatek
Jo, měl sis GP koupit v roce 2006.
Koukám, ?e se sni?ováním ceny GP-čka to začínají ?ulit - odhlučnění, prosvícení volantu, u Dynamicu příplatek za mlhovky a mo?ná i dal?í ...
Za chvíli nebude ve standardu svítit ani přístrojovka, sériově budou petrolejky a halogeny budou té? za příplatek

Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Pro upřesnění. To na kapotu je bráno jako tepelná izolace, částečné odhlučnění je druhý efekt. Jako ND se dodává pouze pro naftu v?dy (motor se zahřívá 100 let) a do chladných oblastí se dodává i pro benzíny.
To, ?e izolaci měl Du?an v autě je náhoda a pravděpodobně chyba montá?e.
To, ?e izolaci měl Du?an v autě je náhoda a pravděpodobně chyba montá?e.

GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Jen tak pro zajímavost, je tu někdo dal?í s GP 2006 v benzínu, kdo tu izolaci měl přímo z výroby?Du?an píše:Rád bych byl Fiatem takto rozmazlován, ale ba Bumballe 2006 jsem Kryt (izolaci) neměl na benzínu sám.Jarou? píše:To, ?e izolaci měl Du?an v autě je náhoda a pravděpodobně chyba montá?e.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
-
- Štamgast
- Příspěvky: 332
- Registrován: čtv bře 29, 2007 17:33
- Bydliště: Stupava - SK
- Kontaktovat uživatele:
yo, ja ji taky mnel přimo od vyroby (2006)Jarou? píše:Jen tak pro zajímavost, je tu někdo dal?í s GP 2006 v benzínu, kdo tu izolaci měl přímo z výroby?Du?an píše:Rád bych byl Fiatem takto rozmazlován, ale ba Bumballe 2006 jsem Kryt (izolaci) neměl na benzínu sám.Jarou? píše:To, ?e izolaci měl Du?an v autě je náhoda a pravděpodobně chyba montá?e.
Bravo 1,6 MultiJet, 105 sivých koníkov, Dynamic, Sivá digital- perle?ová
Opel Corsa C, 1,0 12v
odpočíva v pokoji - Grande Punto 1,4 16v 5D Dynamic Sole - Psychadelic Azure
Opel Corsa C, 1,0 12v
odpočíva v pokoji - Grande Punto 1,4 16v 5D Dynamic Sole - Psychadelic Azure
-
- Site Admin
- Příspěvky: 1771
- Registrován: pon bře 10, 2008 11:31
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Sakra chlape rad bych ti poradil ale jak jsem ted koukal na EPER tak tam fakt na ten tvuj motor neni urceny zadny kryt. Je to divne, protoze kdyz jsem hledal podle svojeho VIN tak mi to ukazalo cislo vyrovku ktere nemaji ocenene. Jeste skusim nekde pohledat.jardakaw píše:Chlapi má někdo z Vás kdo má 1.3 Mjet kryt pod motor?Potřebuji jeho číslo z ePERu proto?e ve Fiatu Přerov mě tvrdí ?e nevědí kterej tam dát proto?e na mé auto se prej nedělá.
Musím tě zklamat, pro motorizace 1.3 MJET (55 i 66 kW) se kryt pod motor nedělá. Pro ostatní motory (1.2, 1.4, 1.4 16V, 1,6 MJET a 1.9 MJET) ano. Myslím, ?e to ale neznamená, ?e tam nepůjde namontovat. Chtělo by to fotky motoru zespoda těch 1.3jek.jardakaw píše:Dík budu rád za ka?dé info.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
-
- Site Admin
- Příspěvky: 1771
- Registrován: pon bře 10, 2008 11:31
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Tak nevim. Hledal jsem starsi verzi EPERu ale bohuzel jsem nenasel. No melo by to byt stejne jako na tu benzinovou verzi.
Tady jsou cisla z EPERu na 1,2 (melo by pasovat i na tvuj motor)
51846205 (cena na EPERu neni uvedena)
51775845 496,-Kc
Je to ten velky kryt a ten levy kryt u prevodovky.
Pak jsou jeste 2 male kryty pod mlhovky a ty cisla tu nekde jsou v temamtu, tak se kdyztak mrkni.
Jinak na autokelly taky prodavaji ten kryt ale neorigo a maji ho stejny jak na benzin tak na diesel akorad se to lisi tim pravym krytem ktery uz tam stejne mas takze to je jedno, takze by to melo sedet i od Fiatu.
Tady jsou cisla z EPERu na 1,2 (melo by pasovat i na tvuj motor)
51846205 (cena na EPERu neni uvedena)
51775845 496,-Kc
Je to ten velky kryt a ten levy kryt u prevodovky.
Pak jsou jeste 2 male kryty pod mlhovky a ty cisla tu nekde jsou v temamtu, tak se kdyztak mrkni.
Jinak na autokelly taky prodavaji ten kryt ale neorigo a maji ho stejny jak na benzin tak na diesel akorad se to lisi tim pravym krytem ktery uz tam stejne mas takze to je jedno, takze by to melo sedet i od Fiatu.