
Původně jsem měl vyhlídlou BOSCHku S5 nabo EXIDE Premium tak nevím kterou vybrat

Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Zdar, myslím, ?e chybu neudělá? ani s jednou, já bych snad doporučil je?tě Banner.Eses píše:Tak po dvou letech mi pomalu a jistě dosluhuje původní baterka Magneti Marelli 50AH-360A, tak se dívám čím ji nahradím a hodně vychvalují MOLLku M3plus
Původně jsem měl vyhlídlou BOSCHku S5 nabo EXIDE Premium tak nevím kterou vybrat
No tak to nezní moc dobře. V Pandě jsem měl baterii Exide a po pěti letech startovala pořád jako nová a napětí na ní i v zimě bylo přes 13 voltů. V Puntu mám taky Magneti Marelli a napětí je nyní 13 voltů.Eses píše:Tak po dvou letech mi pomalu a jistě dosluhuje původní baterka Magneti Marelli 50AH-360A, tak se dívám čím ji nahradím a hodně vychvalují MOLLku M3plus
Původně jsem měl vyhlídlou BOSCHku S5 nabo EXIDE Premium tak nevím kterou vybrat
Stát se to mů?e. Stačí, aby se zbortily desky (vibracemi) a v tu ránu jde uvnitř baterka do zkratu. Kdysi se mi stalo skoro toté?, dojel jsem domů před vrata, zhasl auto, otevřel vjezd a u? jsem nenastartovalpeterson píše:Zdravím v?echny.Je mo?né ?e odejde baterie během 10 minut?Přijel jsem do obchodu s perfektně fungující baterkou a po 10 minutách jsem ji? nenastartoval.Jakoby baterka dostala infarkt.Auto mám 4 roky a do dne?ka ani jeden problém s nastartováním.Auto jsem nakonec nahodil přes startovací kabely a a? na baterii funguje bez problémů.Nechápu to,vět?inou baterka odchází postupně.Mám obavu jestli není problém někde na autě,aby se to u nové baterie nestalo znovu.
Tak problém byl pouze v baterii.U? tam mám novou a auto ?lape jak hodiny.Kdyby mě to předtím někdo tvrdil,?e naprosto spolehlivě fungující baterka odejde okam?itě tak bych mu nevěřil.peterson píše:Zdravím v?echny.Je mo?né ?e odejde baterie během 10 minut?Přijel jsem do obchodu s perfektně fungující baterkou a po 10 minutách jsem ji? nenastartoval.Jakoby baterka dostala infarkt.Auto mám 4 roky a do dne?ka ani jeden problém s nastartováním.Auto jsem nakonec nahodil přes startovací kabely a a? na baterii funguje bez problémů.Nechápu to,vět?inou baterka odchází postupně.Mám obavu jestli není problém někde na autě,aby se to u nové baterie nestalo znovu.
Já měřil dobíjení voltmetrem po výměně baterky za novou a na kontaktech jsem naměřil s nastartovaným motorem a zapnutými světly 13,8Vjeník1 píše:Měříte taky občas voltmetrem napětí přímo na baterii? Mě to ukazuje při těchto okolních teplotách asi 12,8 voltu. Kdy? jsem měl Pandu, bylo napětí na baterii 13,5 voltu. Je to normální takový rozdíl?
Já myslím napětí při vypnutém motoru.peterson píše:Já měřil dobíjení voltmetrem po výměně baterky za novou a na kontaktech jsem naměřil s nastartovaným motorem a zapnutými světly 13,8Vjeník1 píše:Měříte taky občas voltmetrem napětí přímo na baterii? Mě to ukazuje při těchto okolních teplotách asi 12,8 voltu. Kdy? jsem měl Pandu, bylo napětí na baterii 13,5 voltu. Je to normální takový rozdíl?
Normálních není 13,5 V. Baterka ve formě má mít při 20°C něco kolem 12,6 V. (normální olověná, nevím jak třeba gelovky)jeník1 píše:Měříte taky občas voltmetrem napětí přímo na baterii? Mě to ukazuje při těchto okolních teplotách asi 12,8 voltu. Kdy? jsem měl Pandu, bylo napětí na baterii 13,5 voltu. Je to normální takový rozdíl?