Stránka 2 z 6

Napsal: ned srp 23, 2009 10:34
od Pepa B.
TomasUL píše:Já teď tankoval plnou na OMW car.100 a je to velikej rozdíl. Motor jde pěkně do otáček. Auto je celkově ?ivěj?í a spotřeba mi klesla o půl litru, co? je taky pěkný. Akorát ta cena - 29,90 Kč....
..jaký má? motor?

Napsal: ned srp 23, 2009 10:36
od Dušan
Pepa B. píše:
TomasUL píše:Já teď tankoval plnou na OMW car.100 a je to velikej rozdíl. Motor jde pěkně do otáček. Auto je celkově ?ivěj?í a spotřeba mi klesla o půl litru, co? je taky pěkný. Akorát ta cena - 29,90 Kč....
..jaký má? motor?
Opět problém fóra - nevyplnění základních údajů :cry:

Napsal: stř zář 02, 2009 15:47
od Okic
no zajimave chlapi...ja tankuji jen u Shell 95....takze radeji u OMF??nejaky 100oktanovy benal????diik

Napsal: stř zář 02, 2009 19:29
od TomasUL
Zdravím. Mám motor 1,2 48kW. Jinak včera jsem jel cestu Ústí nad Labem - Hradec Králové a zpě po dálnici na Car.100 a zkusil jsem maximálku. 175 jede po rovině a z kopce mezi Prahou a Roudnicí nad Labem jsem se dostal a? na 190. Tak?e na to,?e to je 1,2 tak dobrý :D Car.100 jsem tankoval u? 4krát tak?e nějakých 160 litrů a je to hodně znát. S minulým autem jsem tankoval na Benzině Vervu 100 a byl jsem taky spokojen. Akorát v Ústí nad Labem Verva na Benzině neni :D

Napsal: stř zář 02, 2009 19:33
od Okic
a to Car.100 je jaky benzin...jako ja znam jen natural95 nebo ten ze Shell 95....v benzinu se fakt nevyznam..mam moznost tankovat jen na Shell.OMF nebo Benzina....poradte co , kde???

Napsal: stř zář 02, 2009 19:36
od TomasUL
Okic píše:a to Car.100 je jaky benzin...jako ja znam jen natural95 nebo ten ze Shell 95....v benzinu se fakt nevyznam..mam moznost tankovat jen na Shell.OMF nebo Benzina....poradte co , kde???
OMW je ted podle me nejlepsi. Jen ten benzin je akorat stooktanovej a mozna ze OMW do nej dava nejaky prisady.Je nejdrazsi a od normalniho naturalu 95 je tak rozdil dvou korun na litru. Presny oznaceni je CARRERA 100 a je taky zelenej. Na kazdym stojanu mas 3 zeleny stitky plus nejakou naftu.Takze prvni zelenej je Natural 95,druhej je Carrera 95 a treti Carrera 100.

Napsal: stř zář 02, 2009 20:09
od dony
... v-power racing (100 oktanový v-power) pak je motor zcela znatelně ?ivěj?í - mimochodem teď zase shellka dává slevu 2kč na litr za nasbírané body,tak se zase slu?ně povozím :twisted:

Napsal: stř zář 02, 2009 20:10
od Okic
no budu se muset u pumpy poradne podivat vzdycky saham po pistoli s 95 automaticky...ted zajedu na OMW v nejblizsi dobe a zkusim za 1000kc car100....diik za info

Napsal: stř zář 02, 2009 20:30
od TomasUL
Okic píše:no budu se muset u pumpy poradne podivat vzdycky saham po pistoli s 95 automaticky...ted zajedu na OMW v nejblizsi dobe a zkusim za 1000kc car100....diik za info
Nejvetsi rozdil poznas v kopci...Auto jede porad jak kdyby melo vrtuli :D

Napsal: stř zář 02, 2009 21:21
od Jarouš
Okic píše:a to Car.100 je jaky benzin...jako ja znam jen natural95 nebo ten ze Shell 95....v benzinu se fakt nevyznam..mam moznost tankovat jen na Shell.OMF nebo Benzina....poradte co , kde???
neře? jak se jmenuje, prostě čím vět?í to má oktanové číslo, tím líp to pojede :wink: V obchodní síti čerpacích stanic v ČR je k dostání N95, N98 a N100 oktan. Je úplně jedno, jaký má název, ?ádné "opičí kapky" z něj nevymáčknou víc, oktanové číslo je dáno chemickým slo?ením benzinu (konkrétně poměrem zastoupení uhlovodíku n-heptanu ku isooktanu).

Tak?e otázka zní: kde koupit 100 oktanový benzín za co nejmíň a vychází z toho nejlíp Carera 100 od OMW. Stejně bude fungovat W-pover Racing (100) od Shell, ale tam je litr kolem 34 kaček, tak?e o ničem (a slo?emím se od Carery neli?í ani omylem :wink: )

Napsal: stř zář 02, 2009 21:36
od Dušan
Co Verva 100 u Benziny? :wink:

Napsal: stř zář 02, 2009 21:54
od Honzus
Pánové, nevim, mě ty vy??í oktany u motorů dělanejch s kompresnim poměrem na 95 oktanů přijdou zcela na pendrek. Mo?ná motor mů?e dávat chud?í směs ani? by to klepalo, ale na výkonu to fakt poznat není. Teda aspoň u Abarthu je jedno, co tam leju, pořád to jede stejně jako hovado a myslím, ?e mám najeto dost na to, abych poznal rozdíl.....

Tak?e leju 95.... páč sem zkou?el jezdit 2 nádr?e na 98 a dvě nádr?e na 100 a opravdu, pocitově ?ádnej rozdíl, spotřeba stejná......

Napsal: stř zář 02, 2009 22:03
od Jarouš
Honzus píše:Pánové, nevim, mě ty vy??í oktany u motorů dělanejch s kompresnim poměrem na 95 oktanů přijdou zcela na pendrek. Mo?ná motor mů?e dávat chud?í směs ani? by to klepalo, ale na výkonu to fakt poznat není. Teda aspoň u Abarthu je jedno, co tam leju, pořád to jede stejně jako hovado a myslím, ?e mám najeto dost na to, abych poznal rozdíl.....

Tak?e leju 95.... páč sem zkou?el jezdit 2 nádr?e na 98 a dvě nádr?e na 100 a opravdu, pocitově ?ádnej rozdíl, spotřeba stejná......
...motor je stavěný na MINIMÁLNĚ 95 oktanů a to je v tomto okam?iku podstatné. I to, ?e řídící jednotka doká?e vlivem vy??ího oktanového čísla paliva posunout dál hranici klepání.

Nevím, ale přijde mi celkem logické, ?e u jednotek, které oplývají solidní dávkou výkonu "od narození" ten vliv vy??ího oktanového čísla nejde poznat. :wink:

Napsal: stř zář 02, 2009 22:07
od Honzus
Jarou? píše:
Honzus píše:Pánové, nevim, mě ty vy??í oktany u motorů dělanejch s kompresnim poměrem na 95 oktanů přijdou zcela na pendrek. Mo?ná motor mů?e dávat chud?í směs ani? by to klepalo, ale na výkonu to fakt poznat není. Teda aspoň u Abarthu je jedno, co tam leju, pořád to jede stejně jako hovado a myslím, ?e mám najeto dost na to, abych poznal rozdíl.....

Tak?e leju 95.... páč sem zkou?el jezdit 2 nádr?e na 98 a dvě nádr?e na 100 a opravdu, pocitově ?ádnej rozdíl, spotřeba stejná......
...motor je stavěný na MINIMÁLNĚ 95 oktanů a to je v tomto okam?iku podstatné. I to, ?e řídící jednotka doká?e vlivem vy??ího oktanového čísla paliva posunout dál hranici klepání.

Nevím, ale přijde mi celkem logické, ?e u jednotek, které oplývají solidní dávkou výkonu "od narození" ten vliv vy??ího oktanového čísla nejde poznat. :wink:
Asi jo Jarou?i, ona to ta turbína do?ene regulací tlaku, nejspí?, prostě T-Jet u Abarthu jede pořád výborně.... Proto mě trochu udivuje donyho zku?enost, ?e se mu u 120 k T-Jeta daří poznat rozdíl.... ;-)

Napsal: stř zář 02, 2009 22:09
od Jarouš
Honzusi, třeba to u donyho bude absencí toho kouzelného čudlíku, který má? ty místo výstra?ných blinkrů.... :D