Stránka 2 z 32

Napsal: sob zář 05, 2009 19:57
od Dušan
Jarous1 píše:Podle mě by to plně měl zaplatit Fiat, proto?e to byla konstrukční vada. Dokonce na to byla svolávací akce...tak by jsi neměl platit nic. No jsem zvědavej, jak se k tomu postavěj...
To s tou svolávací akcí si sly?el kde?

Napsal: sob zář 05, 2009 20:25
od Jirka
Pokud vím tak ?ádná svolávačka nebyla jenom kdo upozornoval na klepající řízení tak mu vyměnili tyč řízení a hotovo.
Mě to řízení vyměnili kompletně celý proto?e sem na to furt upozornoval ?e to nechodí jak má a? nakonec se někde informovali a v?e udělali.

Napsal: ned zář 06, 2009 20:11
od Jarous1
Tak to ?e Fiat ČR klienty neobesílal doporučeným dopisem jako v itálii mě nepřekvapuje, nechali to podle mě vyhnít - někdo se ozval, někdo ne. Svolávačka byla viz: http://www.fiat.it/cgi-bin/pbrand.dll/F ... 1074136581

Napsal: ned zář 06, 2009 22:25
od Dušan
Jarous1 píše:Tak to ?e Fiat ČR klienty neobesílal doporučeným dopisem jako v itálii mě nepřekvapuje, nechali to podle mě vyhnít - někdo se ozval, někdo ne. Svolávačka byla viz: http://www.fiat.it/cgi-bin/pbrand.dll/F ... 1074136581
Jardo díky. To je výborné :shock: :shock: :shock: Tak mezi 1078325 a 1156208 patří i mé GP.
A kdy? jsem se na problém řízení písemně ptal, tak mi bylo odpovězeno, ?e kdyby se mě to týkalo, ?e bych byl informován :evil:

Napsal: pon zář 07, 2009 12:51
od Jarous1
Tady vidí? Du?ane, jakou péči věnuje místní zastoupení svým zákazníkům. Bratranec v itálii GP má a proto si to pamatuju, ?e měli svolávací akci na řízení. Fiat(resp. dodavatel) ho 2x modifikoval, ne? se jim problémy podařilo zcela odstranit. Byl informován doporučeným dopisem a navíc italové pro tyto případy mají bezplatnou zákaznickou linku.

Napsal: pon zář 07, 2009 12:56
od Honzus
Jarous1 píše:Tady vidí? Du?ane, jakou péči věnuje místní zastoupení svým zákazníkům. Bratranec v itálii GP má a proto si to pamatuju, ?e měli svolávací akci na řízení. Fiat(resp. dodavatel) ho 2x modifikoval, ne? se jim problémy podařilo zcela odstranit. Byl informován doporučeným dopisem a navíc italové pro tyto případy mají bezplatnou zákaznickou linku.
Jarousi, to je jen potvrzení staré pravdy, ?e za mizernými prodejními čísly Fiatu v ČR nestojí auta jako taková, ale předev?ím prodejní a je?tě více servisní zaji?tění.... :roll:

Napsal: pon zář 07, 2009 13:09
od Dušan
Jarous1 píše:Tady vidí? Du?ane, jakou péči věnuje místní zastoupení svým zákazníkům. Bratranec v itálii GP má a proto si to pamatuju, ?e měli svolávací akci na řízení. Fiat(resp. dodavatel) ho 2x modifikoval, ne? se jim problémy podařilo zcela odstranit. Byl informován doporučeným dopisem a navíc italové pro tyto případy mají bezplatnou zákaznickou linku.
Dnes jsem volal do Fiatu ČR, odpoledne pí?u mail i s Jarou?em1 uvedeným odkazem na svolávačku, tak jsem zvědav, jak se k tomu postaví :evil:

Napsal: úte zář 08, 2009 16:15
od Jarous1
Honzus: naprosto souhlasím, je to ?koda...třeba se to zlep?í...

Napsal: sob zář 12, 2009 12:21
od matus
Mozno blba otazka ale......
Podla coho zistim datum vyroby auta? Nikde v technicaku som to nenasiel a z cisla podvozku to neviem nejak identifikovat.

Napsal: sob zář 12, 2009 12:49
od Jarouš
matus píše:Mozno blba otazka ale......
Podla coho zistim datum vyroby auta? Nikde v technicaku som to nenasiel a z cisla podvozku to neviem nejak identifikovat.
EPER

Napsal: sob zář 12, 2009 13:14
od matus
No len neviem najst nejaky funkcny, aj som stiahol nejake instalacky z netu ale vyhadzovalo to po spusteni nejaku chybu. :(

Napsal: pon zář 14, 2009 9:13
od Petr
Honzus píše:
Jarous1 píše:Tady vidí? Du?ane, jakou péči věnuje místní zastoupení svým zákazníkům. Bratranec v itálii GP má a proto si to pamatuju, ?e měli svolávací akci na řízení. Fiat(resp. dodavatel) ho 2x modifikoval, ne? se jim problémy podařilo zcela odstranit. Byl informován doporučeným dopisem a navíc italové pro tyto případy mají bezplatnou zákaznickou linku.
Jarousi, to je jen potvrzení staré pravdy, ?e za mizernými prodejními čísly Fiatu v ČR nestojí auta jako taková, ale předev?ím prodejní a je?tě více servisní zaji?tění.... :roll:
Dovoluji si nesouhlasit, české zastoupení automobilky uděluje autorizaci prodejcům a servisům a kvalita zastoupení je věc automobilky, tak?e za mizernou pověst si mů?e právě automobilka. V?echny mnou reklamované závady byly způsobené nekvalitní montá?í přímo v automobilce, co? ve mě budí dojem, ?e stejně laxní přístup jako k výběru servisů je i ke kontrole kvality vyrobených automobilů. V konečném důsledku za peripetie v na?ich servisech mohla právě kvalita auta.

Napsal: pon zář 14, 2009 9:33
od Honzus
Petr píše:Dovoluji si nesouhlasit, české zastoupení automobilky uděluje autorizaci prodejcům a servisům a kvalita zastoupení je věc automobilky, tak?e za mizernou pověst si mů?e právě automobilka. V?echny mnou reklamované závady byly způsobené nekvalitní montá?í přímo v automobilce, co? ve mě budí dojem, ?e stejně laxní přístup jako k výběru servisů je i ke kontrole kvality vyrobených automobilů. V konečném důsledku za peripetie v na?ich servisech mohla právě kvalita auta.
Dovoluji si zeptat se, proč je situace v jiných zemích odli?ná?

Jaké byly tvoje problémy s autem?

Napsal: pon zář 14, 2009 10:24
od Petr
Moje závady, dá se říci, banality (kromě pátých dveří), av?ak způsobené nekvalitní kontrolou ji? v automobilce, ji? jsem to zde ventiloval.
1.) Drhnutí od levého kola při plném rejdu - servisu neodstraněno, při přebírání řekli, ?e je to v pořádku, ?e na to při?li, bláhově jsem to nezkontroloval a při prvním plném rejdu to samé, po vyheverování jsem zjistil, ?e byl ?patně vedený kablík od signlizace opotřebení brzd. desek, jenom nevím, na co při?li. V jiném servisu mi pak řekli, ?e v tom předchozím dělali něco s tlumiči, tak mů?u jenom doufat ?e mi je nevyměnili, nedali mi ?ádný doklad, s tím, ?e to byla prkotina, dnes u? jsem chytřej?í.
2.) Nefungovala klapka recirkulace, v jednom servisu mi doporučili dezinfekci klimy, ?e klapka je vpořádku, do druhého servisu jsem jezdil celý týden (opravdu celý pracovní týden - od pondělí do pátku ka?dý den), ne? v?e dali do původního stavu po jejich odborné opravě, vykurvili rozdělování vzduchu a utrhli plastový dr?ák krytu tunelu na tělese klimatizace. Musel jsem psát dopis vedoucímu servisu.
3.) Zatékání do pátých dveří, tady na fóru čtu x příspěvků se stejným problémem, automobilka je zřejmě nepoučitelná, dle proplácených záručních oprav lze detekovat problémy a odstraňovat je ve výrobě, tak aby nověj?í vozy ji? často servisované problémy neměly. Nejen ?e to nijak neře?í, ale stejnou chybu aplikují i na nověj?í modely - Bravo má stejně na ***** udělané páté dveře jako GP, koukal jsem na to. Nenarazil jsem na správný servis, tak jsem dveře nedávno zatmelil sám, jak zde někdo napsal, připomíná mi to časy, kdy se tmělily děravé ? 120, tam se v?ak výrobce poučil a na fábiích jsou dveře perfektně zatmeleny (podotýkám, ?e nejsem ?kodovkář).
4.) Kliky zadních bočních dveří, odstraněno a? na potřetí výměnou klik, zde u? mě nenapadá nic jiného, ne? a? jde Fiat do prdele, při psaní tohoto příspěvku se mi opět vybavily nekonečné náv?těvy servisů a různá uji??ování i lhaní jejich odborníků.
Tyto zá?itky mi docela zkazily radost z nového auta, od kterého jsem očekával, ?e do něj budu jenom lít benzín a chodit pouze na pravidelné předepsané servisní prohlídky do autorizovaného servisu, jeho? lidé vozidlu perfektně rozumí, jak bláhový jsem byl. Pro mě z toho plyne jediné, Fiata u? si s největ?í pravděpodobností nekoupím, i kdy? se mi jeho auta hodně líbí, ale to nestačí. Pokud stejnou zku?enost v budoucnu udělám i s jinou automobilkou, půjde také na blacklist.
Na?el jsem původní příspěvek o mých závadách http://www.tomashrdlicka.phorum.cz/view ... sc&start=0 , je to čtvrtý zhora.

Napsal: pon zář 14, 2009 10:38
od Honzus
Aha to u? jsme ře?ili, tak?e nemám co k tomu dodat ne? to, co bylo napsáno :-D