Stránka 2 z 8
					
				
				Napsal: stř lis 24, 2010 7:51
				od misha
				Macek píše:benja: sehnat motor z abartha neni az takovy problem vcetne prevodovky, jednotky...proste kompletni swap (a nestoji to zrovna moc) 
 
 
bany: nebavim se tu o brzdach a papirech, ale kdyz uz si to tu nakousl tak podle katalogu ma T-jet stejne velke kotouce jak vpredu tak vzadu jako atmosfera.
 
No mě by zase zajímalo to papírování... co v?echno je potřeba udělat a kolik to stojí (času i peněz). Technicky přehodit motor není problém, zvláý??, kdy? se tam normálně montuje.
a upřímně, to ?e jsem nepočkal pár měsícu na T-Jeta mě začíná sr.t čím dál víc  

 
			
					
				
				Napsal: stř lis 24, 2010 9:32
				od Macek
				v?echno by mělo jít ale přes fiat asi nedosáhne? ničeho tak?e jedině dekra a to se zase nedoplatí?, alespoň by to stálo více ne? ten motor 

 
			
					
				
				Napsal: stř lis 24, 2010 18:29
				od .bany
				T-jet ma brzdy vepredu 284 a 16v jen 257 zadni maj oba stejny 264 jinak kdys se nebavime o papirech tak to pak jo,v polsku sem koukal na komplet kolem 25 klacku pred pul rokem kdys sem koukal na prevodovku,takze cenove dostupny ... no podle me ale blbost pokud to nepredelavas na zavody nebo neco podobnyho , takovydle upravy uz me davno presli ,pac stim bylo hafo prace -casu-starosti pak HODNE STESTI V UPRAVE ...
			 
			
					
				
				Napsal: stř lis 24, 2010 20:18
				od Macek
				uz sme se tu o tom jednou bavili ze 16V ma brzdy vpredu taky 284 

 jak by to asi vypadalo a fungovalo kdyby byly vzadu vetsi nez vpredu 

 jinak zatim nic takoveho neplanuju, jen me to proste napadlo tak sem se zeptal 

 
			
					
				
				Napsal: stř lis 24, 2010 20:37
				od Jarouš
				Macek píše:uz sme se tu o tom jednou bavili ze 16V ma brzdy vpredu taky 284 

 jak by to asi vypadalo a fungovalo kdyby byly vzadu vetsi nez vpredu 

 jinak zatim nic takoveho neplanuju, jen me to proste napadlo tak sem se zeptal 

 
Ano, u? jsme se o tom tady bavili jednou a 1.4 16V má vpředu kotouče o průměru 257 mm 
 
 
citace se servisního manuálu:
"KONSTRUKČNÍ CHARAKTERISTIKY
Jednotlivá provedení tohoto modelu se vyzančují značnými rozdíly hmotnosti a výkonu. Proto se rozměry předních kotoučových brzd značně li?í.
Benzínové motory 1.2 8v - 1.4 8v - 
1.4 16v a motory diesel 1.3 Multijet 75CV:
- odvětraný kotouč o průměru 
257 x 22 mm
- brzdové třmeny Bosch ZOH s pístem o průměru 54 mm
- povrch brzdového oblo?ení 43 cm2
Motory diesel 1.3 Multijet 90CV ? 1.9 Multijet
- odvětraný kotouč o průměru 284 x 22 mm
- brzdové třmeny Bosch ZOH s pístem o průměru 54 mm
- povrch brzdového oblo?ení 52 cm2"
... a vypadá to přesně tak, ?e vzadu má 1.4 16V vět?í kotouče ne? v předu, ale plné 
 
 
citace ze servisního manuálu:
"KONSTRUKČNÍ CHARAKTERISTIKY
Provedení s motorem 1.9 Multijet a 1.4 16v SPORT mají zadní kotoučové brzdy. Rozměrové charakteristiky plného kotouče: 
264x10 mm; třmeny Bosch BIR III; píst 36 mm; automatický stavěč vůle. Brzdové třmeny mají brzdový mechanismus, který lze ovládat i mechanicky pákou parkovací brzdy."
Tímto si dovoluji ukončit polemiky na téma velikosti brzdových kotoučů u jednotlivých motorizací GP 
 
 
PS: T-jet v manuálu je?tě není a ten má v předu průměr kotouče 284 mm, chlazený - jako 1.9 dehet 

 
			
					
				
				Napsal: stř lis 24, 2010 21:21
				od Macek
				Nu dobra dobra, ale v katalogu (klidne poslu) je psane u 16V predek K 284 (ventilované) a zadek B 228, u verze Sport K 264.
			 
			
					
				
				Napsal: stř lis 24, 2010 21:24
				od Jarouš
				Macek píše:Nu dobra dobra, ale v katalogu (klidne poslu) je psane u 16V predek K 284 (ventilované) a zadek B 228, u verze Sport K 264.
jako v prodejním katalogu zpracovaém českým zastoupením FIATu ??? 

   Pokud jo, tak to dostatečně omlová tvé chybné informace 

 
			
					
				
				Napsal: stř lis 24, 2010 21:29
				od misha
				ja mam u sportu ve predu vetsi brzdy nez vzadu, zimni 15" kola jsou kompletne vyplneny brzdovou soustavou, kdybych je mel zvetsit o 3cm v prumeru, tak uz bych potreboval vetsi kola.
			 
			
					
				
				Napsal: stř lis 24, 2010 21:30
				od Macek
				bohuzel no, tudiz se omlouvam 
 
  
 
			
					
				
				Napsal: stř lis 24, 2010 21:35
				od Jarouš
				misha píše:ja mam u sportu ve predu vetsi brzdy nez vzadu, zimni 15" kola jsou kompletne vyplneny brzdovou soustavou, kdybych je mel zvetsit o 3cm v prumeru, tak uz bych potreboval vetsi kola.
zajímavé 

  měřil jsi to nebo jen odhaduje? podle kola? Např. Kriss má taky sporta, r.v. 2006, přední kotouče u? měnil kupoval průměr 257 mm, zkrátka stejné, jako mám na autě já.
PS: Dony s T-Jetem tam na kotouč 284 mm bez problému nasadí R15 kola 

 
			
					
				
				Napsal: stř lis 24, 2010 22:03
				od misha
				Jarou? píše:misha píše:ja mam u sportu ve predu vetsi brzdy nez vzadu, zimni 15" kola jsou kompletne vyplneny brzdovou soustavou, kdybych je mel zvetsit o 3cm v prumeru, tak uz bych potreboval vetsi kola.
zajímavé 

  měřil jsi to nebo jen odhaduje? podle kola? Např. Kriss má taky sporta, r.v. 2006, přední kotouče u? měnil kupoval průměr 257 mm, zkrátka stejné, jako mám na autě já.
PS: Dony s T-Jetem tam na kotouč 284 mm bez problému nasadí R15 kola 

 
Odhaduju podle oka, hlavne se mi nezda, ze by zadni byl vetsi nebo stejny nez predni.... no overim to, nechci to tvrdit na krev  

 
			
					
				
				Napsal: čtv lis 25, 2010 8:55
				od 1nekros1
				Jarou? píše:misha píše:ja mam u sportu ve predu vetsi brzdy nez vzadu, zimni 15" kola jsou kompletne vyplneny brzdovou soustavou, kdybych je mel zvetsit o 3cm v prumeru, tak uz bych potreboval vetsi kola.
zajímavé 

  měřil jsi to nebo jen odhaduje? podle kola? Např. Kriss má taky sporta, r.v. 2006, přední kotouče u? měnil kupoval průměr 257 mm, zkrátka stejné, jako mám na autě já.
PS: Dony s T-Jetem tam na kotouč 284 mm bez problému nasadí R15 kola 

 
pravda ked dam 15stky kolesa tak ani malicek nedam medzi strmen a koleso. vzadu je vecsia plocha brzdenia opticky ale zas nebrzdi to rovnako ucinne ako v predu.
 
			
					
				
				Napsal: čtv lis 25, 2010 17:40
				od Dušan
				Brzdy  

 
			
					
				
				Napsal: čtv lis 25, 2010 23:01
				od Macek
				bany dostane ban, kazen musi byt tak je to spravne 

 
			
					
				
				Napsal: sob lis 27, 2010 17:58
				od .bany
				Macek píše:bany dostane ban, kazen musi byt tak je to spravne 

 
co ja ,ja sem tohle stupidni tema nezacal,a o brzdach ste se hadaly vy ...ja sem jen doplnil odpoved ...