Stránka 2 z 8
Napsal: stř lis 24, 2010 7:51
od misha
Macek píše:benja: sehnat motor z abartha neni az takovy problem vcetne prevodovky, jednotky...proste kompletni swap (a nestoji to zrovna moc)
bany: nebavim se tu o brzdach a papirech, ale kdyz uz si to tu nakousl tak podle katalogu ma T-jet stejne velke kotouce jak vpredu tak vzadu jako atmosfera.
No mě by zase zajímalo to papírování... co v?echno je potřeba udělat a kolik to stojí (času i peněz). Technicky přehodit motor není problém, zvláý??, kdy? se tam normálně montuje.
a upřímně, to ?e jsem nepočkal pár měsícu na T-Jeta mě začíná sr.t čím dál víc

Napsal: stř lis 24, 2010 9:32
od Macek
v?echno by mělo jít ale přes fiat asi nedosáhne? ničeho tak?e jedině dekra a to se zase nedoplatí?, alespoň by to stálo více ne? ten motor

Napsal: stř lis 24, 2010 18:29
od .bany
T-jet ma brzdy vepredu 284 a 16v jen 257 zadni maj oba stejny 264 jinak kdys se nebavime o papirech tak to pak jo,v polsku sem koukal na komplet kolem 25 klacku pred pul rokem kdys sem koukal na prevodovku,takze cenove dostupny ... no podle me ale blbost pokud to nepredelavas na zavody nebo neco podobnyho , takovydle upravy uz me davno presli ,pac stim bylo hafo prace -casu-starosti pak HODNE STESTI V UPRAVE ...
Napsal: stř lis 24, 2010 20:18
od Macek
uz sme se tu o tom jednou bavili ze 16V ma brzdy vpredu taky 284

jak by to asi vypadalo a fungovalo kdyby byly vzadu vetsi nez vpredu

jinak zatim nic takoveho neplanuju, jen me to proste napadlo tak sem se zeptal

Napsal: stř lis 24, 2010 20:37
od Jarouš
Macek píše:uz sme se tu o tom jednou bavili ze 16V ma brzdy vpredu taky 284

jak by to asi vypadalo a fungovalo kdyby byly vzadu vetsi nez vpredu

jinak zatim nic takoveho neplanuju, jen me to proste napadlo tak sem se zeptal

Ano, u? jsme se o tom tady bavili jednou a 1.4 16V má vpředu kotouče o průměru 257 mm
citace se servisního manuálu:
"KONSTRUKČNÍ CHARAKTERISTIKY
Jednotlivá provedení tohoto modelu se vyzančují značnými rozdíly hmotnosti a výkonu. Proto se rozměry předních kotoučových brzd značně li?í.
Benzínové motory 1.2 8v - 1.4 8v -
1.4 16v a motory diesel 1.3 Multijet 75CV:
- odvětraný kotouč o průměru
257 x 22 mm
- brzdové třmeny Bosch ZOH s pístem o průměru 54 mm
- povrch brzdového oblo?ení 43 cm2
Motory diesel 1.3 Multijet 90CV ? 1.9 Multijet
- odvětraný kotouč o průměru 284 x 22 mm
- brzdové třmeny Bosch ZOH s pístem o průměru 54 mm
- povrch brzdového oblo?ení 52 cm2"
... a vypadá to přesně tak, ?e vzadu má 1.4 16V vět?í kotouče ne? v předu, ale plné
citace ze servisního manuálu:
"KONSTRUKČNÍ CHARAKTERISTIKY
Provedení s motorem 1.9 Multijet a 1.4 16v SPORT mají zadní kotoučové brzdy. Rozměrové charakteristiky plného kotouče:
264x10 mm; třmeny Bosch BIR III; píst 36 mm; automatický stavěč vůle. Brzdové třmeny mají brzdový mechanismus, který lze ovládat i mechanicky pákou parkovací brzdy."
Tímto si dovoluji ukončit polemiky na téma velikosti brzdových kotoučů u jednotlivých motorizací GP
PS: T-jet v manuálu je?tě není a ten má v předu průměr kotouče 284 mm, chlazený - jako 1.9 dehet

Napsal: stř lis 24, 2010 21:21
od Macek
Nu dobra dobra, ale v katalogu (klidne poslu) je psane u 16V predek K 284 (ventilované) a zadek B 228, u verze Sport K 264.
Napsal: stř lis 24, 2010 21:24
od Jarouš
Macek píše:Nu dobra dobra, ale v katalogu (klidne poslu) je psane u 16V predek K 284 (ventilované) a zadek B 228, u verze Sport K 264.
jako v prodejním katalogu zpracovaém českým zastoupením FIATu ???

Pokud jo, tak to dostatečně omlová tvé chybné informace

Napsal: stř lis 24, 2010 21:29
od misha
ja mam u sportu ve predu vetsi brzdy nez vzadu, zimni 15" kola jsou kompletne vyplneny brzdovou soustavou, kdybych je mel zvetsit o 3cm v prumeru, tak uz bych potreboval vetsi kola.
Napsal: stř lis 24, 2010 21:30
od Macek
bohuzel no, tudiz se omlouvam

Napsal: stř lis 24, 2010 21:35
od Jarouš
misha píše:ja mam u sportu ve predu vetsi brzdy nez vzadu, zimni 15" kola jsou kompletne vyplneny brzdovou soustavou, kdybych je mel zvetsit o 3cm v prumeru, tak uz bych potreboval vetsi kola.
zajímavé

měřil jsi to nebo jen odhaduje? podle kola? Např. Kriss má taky sporta, r.v. 2006, přední kotouče u? měnil kupoval průměr 257 mm, zkrátka stejné, jako mám na autě já.
PS: Dony s T-Jetem tam na kotouč 284 mm bez problému nasadí R15 kola

Napsal: stř lis 24, 2010 22:03
od misha
Jarou? píše:misha píše:ja mam u sportu ve predu vetsi brzdy nez vzadu, zimni 15" kola jsou kompletne vyplneny brzdovou soustavou, kdybych je mel zvetsit o 3cm v prumeru, tak uz bych potreboval vetsi kola.
zajímavé

měřil jsi to nebo jen odhaduje? podle kola? Např. Kriss má taky sporta, r.v. 2006, přední kotouče u? měnil kupoval průměr 257 mm, zkrátka stejné, jako mám na autě já.
PS: Dony s T-Jetem tam na kotouč 284 mm bez problému nasadí R15 kola

Odhaduju podle oka, hlavne se mi nezda, ze by zadni byl vetsi nebo stejny nez predni.... no overim to, nechci to tvrdit na krev

Napsal: čtv lis 25, 2010 8:55
od 1nekros1
Jarou? píše:misha píše:ja mam u sportu ve predu vetsi brzdy nez vzadu, zimni 15" kola jsou kompletne vyplneny brzdovou soustavou, kdybych je mel zvetsit o 3cm v prumeru, tak uz bych potreboval vetsi kola.
zajímavé

měřil jsi to nebo jen odhaduje? podle kola? Např. Kriss má taky sporta, r.v. 2006, přední kotouče u? měnil kupoval průměr 257 mm, zkrátka stejné, jako mám na autě já.
PS: Dony s T-Jetem tam na kotouč 284 mm bez problému nasadí R15 kola

pravda ked dam 15stky kolesa tak ani malicek nedam medzi strmen a koleso. vzadu je vecsia plocha brzdenia opticky ale zas nebrzdi to rovnako ucinne ako v predu.
Napsal: čtv lis 25, 2010 17:40
od Dušan
Brzdy

Napsal: čtv lis 25, 2010 23:01
od Macek
bany dostane ban, kazen musi byt tak je to spravne

Napsal: sob lis 27, 2010 17:58
od .bany
Macek píše:bany dostane ban, kazen musi byt tak je to spravne

co ja ,ja sem tohle stupidni tema nezacal,a o brzdach ste se hadaly vy ...ja sem jen doplnil odpoved ...