Stránka 2 z 5
Napsal: úte kvě 05, 2009 11:18
od Blondak
Myslím ?e kdy?, jak pí?e Kriss kit dodá nějakých 11 koní + nějakých dal?ích 10-14 koní na chipu. Pak u? jsme u nějakých 120 koní a to u? by podle mne poznat vá?ně ?lo. Co vy na to?

Napsal: úte kvě 05, 2009 11:21
od Colin
A? si to nechá? odměřit na brzdě, tak tomu opravdu uvěřím. Nějak se mi tomu nechce věřit, ?e by se tak lehce z tak malýho objemu dalo dostat tolik poníků.
Napsal: úte kvě 05, 2009 12:14
od Kriss
Kluci postupně odepi?u.
Coline: kit od KN je hned u motoru-tudi? bere teplo a vykon jde naopak dolu. GSR je koplet sání vyvedené mimo motor k sudenemu vzduchu. Auto na brzdě bylo u několika lidí v británii, a myslim si, ?e kdyby to nebyla pravda tak si to ti kluci nekupujou a neplatí tolik peněz, staci si přečíst fiatforum.com
Ondraaaaa: jaký má? motor??? vět?í cena je s vestavěnou váhou vzduchu na turbo ktera tam musi byt. Pokud si myslel na 1,4 t-jet.
Blondak: spi?e ne? čip se doporučuje výfuk od Supersrintu, konkrétně na ná? motor.
Pro v?echny: Není problém se domluvit na termín ja to objednám hromadně a bude.
Napsal: úte kvě 05, 2009 12:51
od Colin
Podle obrázku u 1.4 8V ten GSR kit bere vzduch vpodstatě ze stejnýho místa, tak jako to mám normálně originál od Fiatu. Tak?e kdy? si tam dám jen vlo?ku od KN nebo jiný značky, proč platit za kit sání tolik peněz.
Jen se ptám, proto?e tomu nějak nerozumím.
Jinak podle toho co mají u těch GSR kitů v popisku, tak nárůst od 0 bhp do 5 bhp, krou?ák 0 - 20 % (1.4 8v).
p.s.: mě spí? ?lo o ten chip + kit sání, ?e to dohromady dá 120 poníků u tý va?í 1.4 16 v (jak psal Blondak), zdá se mi to prostě dost.
Napsal: úte kvě 05, 2009 13:01
od Colin
Blondak píše:Myslím ?e kdy?, jak pí?e Kriss kit dodá nějakých 11 koní + nějakých dal?ích 10-14 koní na chipu. Pak u? jsme u nějakých 120 koní a to u? by podle mne poznat vá?ně ?lo. Co vy na to?

Já si myslím, ?e výkon u 1.4 16v s těmahle úpravama by se mohl pohybovat spí? tak kolem 105 koní, tomu bych snad i věřil. Vy berete ty vrchní hodnoty, který tyhle úpravy daj, ale to je pouze za ideálních podmínek, který asi mít nebudete.
Napsal: úte kvě 05, 2009 13:06
od Jarouš
Colin píše:Podle obrázku u 1.4 8V ten GSR kit bere vzduch vpodstatě ze stejnýho místa, tak jako to mám normálně originál od Fiatu. Tak?e kdy? si tam dám jen vlo?ku od KN nebo jiný značky, proč platit za kit sání tolik peněz.
Jen se ptám, proto?e tomu nějak nerozumím.
Jinak podle toho co mají u těch GSR kitů v popisku, tak nárůst od 0 bhp do 5 bhp, krou?ák 0 - 20 % (1.4 8v).
p.s.: mě spí? ?lo o ten chip + kit sání, ?e to dohromady dá 120 poníků o tý va?í 1.4 16 v, zdá se mi to prostě dost.
...ze stejného místa mo?ná jo, ale zatímco u origoboxu je vlo?ka na plovině cesty vzduchu ke klapce a pak jde je?tě přes celý box, pod kterým hřeje zkraje výfuk a směřem dál vrch motoru, tak u GSR kitu je filtr hned na začátku, pak má vzduch volnou cestu s laminárním prouděním a vede u motoru 1.4 8V oklikou nad sacím potrubím - mimo nejteplej?í místa.
Napsal: úte kvě 05, 2009 13:14
od Colin
Hned jsem chytřej?í, je?tě ?e ten Jarou? tady je

Tak a? někde nakradu nebo vyhraju ve Sportce, tak objednávám
U? mám sportovní výfuk, chip mám taky a a? bude tenhle kit sání, tak jak to nebude lítat alespoň jak ta 1.4 16v, tak se picnu.

Napsal: úte kvě 05, 2009 13:48
od Blondak
Zajímavé by bylo tedy je?tě porovnání čipu vs kitu. Stejně by mě hodne zajimalo, co by to dohromady udělalo. A to jsem si je?tě poskládal výfukovou soustavu od Supersprintu jak mi doporucoval Kriss, je tam ted novinka celá soustava vychází na cca 60 tis. Co? u? je vá?ne dost. Nic méně co by jsme pro svého miláčka neudělali, ?e
Kit se mi zdá jako dobrá cesta. Osobně o tom vá?ně uva?uji a večer jdu vsadit sportku

Napsal: úte kvě 05, 2009 14:19
od Kriss
Nevim jak na 1,4 8v tam bude mensi narust. Ale 1,4 16v je proste podlozene papirama posilal mi to jeden kluk fakt je tam ten narust tak markantni.
Co se týče supersprint výfuku, tak cely komplet je financni nesmysl, staci zadni tlumic s tou pripojkou. A pak mozna dat este do hajzlu stedni tlumic a dat tam tu jejich trubku.
Napsal: úte kvě 05, 2009 16:28
od Davids
no ja bych do toho vazne sel

ale proste k moji motorizaci to je nedostupne co na to rict... :-/ no kazdopadne Krissi kdyby se to nekde vyskytlo k memu motoru muzem se domluvit a obednat to

myslim, ze by mi ty penize za to staly...a snad by se dostavil i nejaky ten vykon navic

Napsal: úte kvě 05, 2009 17:01
od Jarouš
moje varianta kitu sání

Jako inspirace poslou?il GSR.
http://www.tomashrdlicka.phorum.cz/view ... 3555#23555
Napsal: úte kvě 05, 2009 17:07
od Macek
a na kolik tě to vy?lo pokud to není výrobní tajemství?
Napsal: úte kvě 05, 2009 17:55
od Kriss
macku na nase auto tosou ale uplne jine penize. POtrebujes jiny filtr, a vic kolen atd... takze bude hodne orientacni a pokud vim tak to jarouse vyslo na cca 4000 + prace
Napsal: úte kvě 05, 2009 17:58
od Kriss
davidsi nevě? hlavu nejak to vymyslíme
Napsal: stř kvě 06, 2009 22:09
od Ondraaaaa
hh 1.4 T by se mi líbylo ale bohu?el;-( ..1.2...ale vostrá
