Stránka 2 z 9
Napsal: sob črc 25, 2009 11:47
od Jarouš
..hmm, pěkná ka?e... čím se mu to stalo? nemazalo nebo mu chip nalo?il moc vysoké otáčky?
Napsal: sob črc 25, 2009 14:13
od .bany
hele tezko rict bylo tu dost veci okolo ktery mu to udelaly,tak zaprvi dvakrat vypadla hadice od turba,coz jako je v riti nespis tim,: a hlavne si myslim ze kdys sem tam daval jinou hadici kterou sem sehnal na rychlo tak byla dvakrat prehnuta pac tam moc nepasla,takze mela na dvou mistech tak o pulku mensi pruchodnost,tezko rict takhle z hlavy ale myslim ze chipem to nebude,to se uvidi ted as dam ve čt nový...melo by bejt uz
Napsal: sob črc 25, 2009 20:54
od Jirka
Pozor a? nasadí? nové turbo při prvnim startu ,z havarovaneho turba se ti olej mohl dostat do sání hlavně mezichladiče, rad?i to je?tě zkontroluj, proto?e po nastartování by to ten olej nasalo a pak by ho to spalovalo a motor by dosahnul takove otačky ?e by se zničil v tu chvili nejde normálně zhasnout jedině dát rychlost a pustit spojku a stat na brzde.
A proč se turbo zničilo? mu?ou za to ty vypadlé hadice ,proto?e v tu chvili jak ti vypadne hadice v plnym tahu tak elektronika se sna?í udr?et plnicí tlak tak přenastavý lopatky v turbu a tim zvý?í otáčky turba a bude to dělat tak dlouho dokud nedosahne po?edovaného tlaku a co z toho plyne?
elektronika neměří otáčky rotoru turba ale jenom plnící tlak tak?e turbo prostě přetočí co? je tvuj připad, tak?e zdánlivá maličkost vypadlá hadice turba znamena havarii turba a to skoro poka?dý hlavne kdyz se stim sna?i nekdo dojet.
Napsal: sob črc 25, 2009 21:36
od .bany
dik za info,a hlavne podrobnej rozklad meho problemu,hned jsem chytrejjsi...

hele do sani se to jeste nastesti nedostalo,to uz jsem skoumal pac sem si vedom toho co pises...
Napsal: sob črc 25, 2009 21:38
od lukin
to jste tomu dal pane doktore

Napsal: sob črc 25, 2009 21:41
od .bany
vijd.aspon me to donuti udelat poradnou generalku prislusenstvi,sice trosku vykrvacim ale to je zivot

Napsal: sob črc 25, 2009 22:07
od Jarouš
to jirka: 1.9 MJET má variabilní lopatky turba ?
Napsal: sob črc 25, 2009 23:34
od JardaK.
Je?tě mě napadla dal?í mo?nost - honění motoru, který je?tě není zahřátý! Turbo to nemá rádo!
Napsal: ned črc 26, 2009 0:03
od .bany
JardaK. píše:Je?tě mě napadla dal?í mo?nost - honění motoru, který je?tě není zahřátý! Turbo to nemá rádo!
ja mam svi auto rad-respektive motor...to ze se v tom furt vrtam a ze obcas tomu slapnu nebo jezdim rychlejc,neznamena ze sem demnt a ze kdys nastartuju hned mu nalozim do plnejch...

nato si davam pozor to mi ver!!!
Napsal: ned črc 26, 2009 8:27
od Jirka
Jarou? píše:to jirka: 1.9 MJET má variabilní lopatky turba ?
Podle fotek jo, ale stejnou paseku by to udelalo i s regulaci obtokem.
Napsal: ned črc 26, 2009 10:13
od Honzus
Jirka: Tvoje informace jsou velice cenné pro majitele oturbených motorů, vypadá to, ?e do problematiky přeplňování krapet vidí?, nebo ne?
P.S. proto bych se Tě chtěl zeptat, u T-Jeta je vodou chlazené turbo, je tam taky doběh po vypnutí motoru nebo je lep?í to nechat minutu brblat a hnát tam tu vodu čerpadlem?
Napsal: ned črc 26, 2009 15:05
od 1nekros1
Honzus píše:Jirka: Tvoje informace jsou velice cenné pro majitele oturbených motorů, vypadá to, ?e do problematiky přeplňování krapet vidí?, nebo ne?
P.S. proto bych se Tě chtěl zeptat, u T-Jeta je vodou chlazené turbo, je tam taky doběh po vypnutí motoru nebo je lep?í to nechat minutu brblat a hnát tam tu vodu čerpadlem?
honzus VODOU chladene turbo? to som este nevidel ked sa ti to rozpali do cervena ako to moze voda chladit? a vzdy ked namahas turbo je dobre ho nechat chvylku pobrnkat na volnobeh ked postojis.
Napsal: ned črc 26, 2009 19:27
od Jirka
Honzus píše:Jirka: Tvoje informace jsou velice cenné pro majitele oturbených motorů, vypadá to, ?e do problematiky přeplňování krapet vidí?, nebo ne?
P.S. proto bych se Tě chtěl zeptat, u T-Jeta je vodou chlazené turbo, je tam taky doběh po vypnutí motoru nebo je lep?í to nechat minutu brblat a hnát tam tu vodu čerpadlem?
Ty ma? u Abartha vodou chlazené turbo?
Nějaky doběh to asi nemá lep?í je nechat po jizde motor bezet na volnobech tak alespon minutu.
My mame u autobusu turba taky chlezená vodou jsou to motory Iveco Cursor.
A co se týká toho plnícího tlaku a otáček turba tak to vím pravě z autobusu tam kdyz vylítne hadice tak se nic nestane proto?e to má je?tě měřič otaček rotoru turba a tam elektronika nodovolí roztočit ho na vic ne? 100000ot. min. at to má dostatečnej tlak nebo ne.
Napsal: ned črc 26, 2009 19:31
od Jirka
1nekros1 píše:Honzus píše:Jirka: Tvoje informace jsou velice cenné pro majitele oturbených motorů, vypadá to, ?e do problematiky přeplňování krapet vidí?, nebo ne?
P.S. proto bych se Tě chtěl zeptat, u T-Jeta je vodou chlazené turbo, je tam taky doběh po vypnutí motoru nebo je lep?í to nechat minutu brblat a hnát tam tu vodu čerpadlem?
honzus VODOU chladene turbo? to som este nevidel ked sa ti to rozpali do cervena ako to moze voda chladit? a vzdy ked namahas turbo je dobre ho nechat chvylku pobrnkat na volnobeh ked postojis.
Vodou chlazene turbo je dnes u kamionu bě?né a stále výce se to pou?ívá i u osobáku právě pro vět?í ?ivotnost turba začali to pou?ívat Volvo a u posledních modelů Renault a Porsche.
Tou vodou je chlazenej lo?iskovej střed.
Napsal: ned črc 26, 2009 20:20
od misha
Honzus píše:Jirka: Tvoje informace jsou velice cenné pro majitele oturbených motorů, vypadá to, ?e do problematiky přeplňování krapet vidí?, nebo ne?
P.S. proto bych se Tě chtěl zeptat, u T-Jeta je vodou chlazené turbo, je tam taky doběh po vypnutí motoru nebo je lep?í to nechat minutu brblat a hnát tam tu vodu čerpadlem?
Nechladi se nahodou turbo olejem? Myslim, ze pri teplotach turba by voda chladici okruh roztrhala tlakem...