Stránka 2 z 14
Napsal: stř led 21, 2009 13:36
od Jirka
.bany píše:Jarou? píše:Petr1985 píše:to Uwe Filter: z toho, ?e to bude více kouřít jsem se také obával, byl jsem ale uji?těn, ?e tomu tak není, ?e nechipují na krev a taky mám na GP filtr pevných částic, tak?e no problem....zkou?el jsem tomu ?lápnout a nic a to fest ?lápnout....jediný moment, kdy jsou ven saze je, kdy? se přeřazuje a turbo si tzv. odfoukne, ale to bylo i před úpravou
jinak jsem to zkou?el na ehm...samozřejmě neměcké dálnici projet a maximálka byla cca 235 tachometrových při 3900 ot.
Absence sazí bude nejspí? tím, ?e ve tvém Grande ?lape moderní CMR, kde?to ve zmiňované Fabce vibruje a chrochtá technicky zaostalé a koncernové TDI....

A to je schopno solidně hulit i bez chipu

přesně jak říká?,stačí kdy? ty kadli vw na?lápnou a hulí to i na volnoběh,jinak kámo? ma rs fábku načiplou na160hp a po dvou dnech a ujetejch 250km měl totálně černej zadek

ale stojí to zato je to mazec za 10tis kč
Tak to dělal nějakej neumětel a ten kluk bude mít zachvíli děravý písty

Napsal: stř led 21, 2009 13:43
od Jarouš
Neumětel sem, neumětel tam

Kdo chce mít pod zadkem pořádný výkon a krou?ák, a? si pořídí auto s pořádným motorem.

Princip chipu je v?dy vykoupen více nebo méně sní?enou ?ivotností určitých částí motoru. Konstruktér moc dobře ví, proč daný typ motoru vyvinul v určitém výkonovém stropu.
Napsal: stř led 21, 2009 13:47
od Macek
mno řekl bych ?e nic lep?iho do fabky narvat nejde, teda aspon legalně a ka?dý nemá třeba na octavku rs.... za malo peněz hodně muziky tak proč ne:)
Napsal: stř led 21, 2009 14:24
od Jarouš
Macek píše:mno řekl bych ?e nic lep?iho do fabky narvat nejde, teda aspon legalně a ka?dý nemá třeba na octavku rs.... za malo peněz hodně muziky tak proč ne:)
Auto s pořádným motorem určitě není octa RS a podobné nesmyslné hybridy kloubící vlastnosti rodinného vozu se sportovními ambicemi....
Napsal: stř led 21, 2009 14:55
od Davids
Napsal: stř led 21, 2009 15:23
od Uwe Filter
Děcka já nevím, ale mně to chipování přijde jako <>vina - buď mám při koupi prachy na výkonněj?í verzi nebo jsem smířenej s tím, ?e mám takovej a makovej výkon. IMHO se tím autu akorát ublí?í, přijde? o záruku. Určitě je pěknej argument zvý?ení výkonu (u některých TDičkářů i prodlou?ení ehm...

ega?), ale vá?ně vám ty 2 u?etřené minuty, kdy? budete díky 10 k navíc rychlej?í, za to stojí?
Nechci tu moralizovat, jenom jsem prostě cítil potřebu se podělit o názor...
Napsal: stř led 21, 2009 15:30
od Davids
rikam je to vec nazoru, tak stejne mohu rict, proc si nekoupit levnejsi a slabsi motor, a pak ho za prijatelnych 8000 kc vylepsit o nejaky ten konik

navic nekoho proste bavi si udelat s klasickeho auta trosku rychlejsi vozitko od toho nazev chipTUNING

O zaruku neprijdes protoze to fiat nezjisti

Napsal: stř led 21, 2009 15:41
od Petr1985
Uwe Filter píše:Děcka já nevím, ale mně to chipování přijde jako <>vina - buď mám při koupi prachy na výkonněj?í verzi nebo jsem smířenej s tím, ?e mám takovej a makovej výkon. IMHO se tím autu akorát ublí?í, přijde? o záruku. Určitě je pěknej argument zvý?ení výkonu (u některých TDičkářů i prodlou?ení ehm...

ega?), ale vá?ně vám ty 2 u?etřené minuty, kdy? budete díky 10 k navíc rychlej?í, za to stojí?
Nechci tu moralizovat, jenom jsem prostě cítil potřebu se podělit o názor...
...jo a jeste jedna varianta...nebo uz mam nejsilnejsi verzi pro dany model a chci jeste vic....
navic v mem pripade, neslo mi az tak o nejake ty kone navic (i kdyz 30 neni malo...), ale spis o ten kroutak a jeho prubeh
byl jsem dneska jen tak pro sichr jeste ve Fiatu v Přerově, řekl jsem jim to a uplně v poho, mi řikali, ?y ty 1.9M-jet mají velkou rezervu
Napsal: stř led 21, 2009 16:09
od Macek
v?echny motory mají relativně velké rezervy aby byl zaručen stejný bezproblémový provoz jak v rusku tak v africe, proto v na?ich končinách by nemělo mít nějaké to %navý?ení výkonu zásadní problém na provoz. Jinak né ka?dý má myslím na dvě auta a proto si pořídí třeba neutrální octu RS, to ?e třeba zrovna kokta stojí za prd je věc druhá, ale ka?dého věc a u turba ty koně přidat jdou za pár korun tak proč né

...taky pouze můj názor

Napsal: stř led 21, 2009 16:20
od Davids
Macek píše:v?echny motory mají relativně velké rezervy aby byl zaručen stejný bezproblémový provoz jak v rusku tak v africe, proto v na?ich končinách by nemělo mít nějaké to %navý?ení výkonu zásadní problém na provoz. Jinak né ka?dý má myslím na dvě auta a proto si pořídí třeba neutrální octu RS, to ?e třeba zrovna kokta stojí za prd je věc druhá, ale ka?dého věc a u turba ty koně přidat jdou za pár korun tak proč né

...taky pouze můj názor

Naprosto souhlasim, proc si nezvysit vykon u mne tech 26 koni poznat pujde, a narust tociveho momentu o 50 Nm taky neni spatny...za ty penize budu mit motor zivy i v nizsich otackach a pruznejsi. A coz mi jde.
Napsal: stř led 21, 2009 16:26
od Macek
a při normalni jizdě by ti měla i klesnout spotřeba tak se to snad i vyplatí časem. Proč se asi chipujou taxíky apod..

Napsal: stř led 21, 2009 16:53
od Uwe Filter
Tak a? vám ty auta jezděj kuci, jenom bacha na některý vykuky:
http://www.mmracing.sk/images/content/afera.pdf
Napsal: stř led 21, 2009 16:57
od Davids
O nich jsem slysel uz davno jsou to "skveli" obchodnici

Napsal: stř led 21, 2009 19:23
od kubenko
este stale funguju? to je sila, ako si niektori ludia zarabaju peniaze

Napsal: stř led 21, 2009 19:55
od 1nekros1