Stránka 2 z 5

Uao :(

Napsal: sob led 17, 2009 11:26
od AGiNiGA
Vidím, ?e problémy se servisy jsou na den. pořádku. Viz. hodnocení servisů. Ale DOJÁČEK a IMOFA jsou..... v?ak víte. Není to automobilkou, ale víte čím. Ji? 1 jsem zmiňoval, ?e za prohlídku atd. zaplatíte cca. 5-10 tis. (někdy i víc) a pak zjistíte závady. Co uděláte ? Reklamace a zase reklamace (nekonečný koloběh), v lep?ím případě Vám vrátí peníze a hledáte servis, kterému auto svěříte. Mám podobnou zku?enost, ale od doby, kdy jezdím k AB Auto Brno, je auto bez problémů.

Napsal: sob led 17, 2009 14:55
od kubenko
len prazakom sa tazko bude chodit do brna do servisu :?

Napsal: úte led 20, 2009 21:20
od Petr
Přeji v?em dobrý den,
tak jsem byl v servisu, chybové hlá?ení "Excess. radiat. fluid ..." doprovázené vylétnutím ukazatele teploty při startování v nízkých teplotách je chyba softwaru ŘJ. Byla na to vydána servisní informace, ře?í se to nahráním nového softu. Myslím, ?e závada s vylétnutím ukazatele teploty motoru při startování se tady ře?ila i v jiných vláknech o startéru a vysoké teplotě, měla by to být tatá? závada, s tím rozdílem, ?e na jednodu??ím displeji není pohyb ukazatele teploty doprovázen chybovým hlá?ením "Exces. radiat. fluid ..." .

Napsal: úte bře 24, 2009 16:43
od Davids
Petr píše:Přeji v?em dobrý den,
tak jsem byl v servisu, chybové hlá?ení "Excess. radiat. fluid ..." doprovázené vylétnutím ukazatele teploty při startování v nízkých teplotách je chyba softwaru ŘJ. Byla na to vydána servisní informace, ře?í se to nahráním nového softu. Myslím, ?e závada s vylétnutím ukazatele teploty motoru při startování se tady ře?ila i v jiných vláknech o startéru a vysoké teplotě, měla by to být tatá? závada, s tím rozdílem, ?e na jednodu??ím displeji není pohyb ukazatele teploty doprovázen chybovým hlá?ením "Exces. radiat. fluid ..." .
tak tuhle hlasku mi to hlasi sem tam taky, podle me to je tim, ze baterie neni uz co byvala a jezdim kratke useky tudiz se nestiha dobijet, tohle neresim, ale spis jsem se zhrozil kdyz mi dnes uz skoro pred barakem zasvitila kontolka "porucha systemu vstrikovani" a hlaska Check engine, asi me odvezou :-( nevite nekdo v cem muze byt problem? :-(

Napsal: úte bře 24, 2009 17:34
od kubenko
fuha, no to mô?e by? rôzne, má? to v záruke?

Napsal: úte bře 24, 2009 17:37
od Davids
kubenko píše:fuha, no to mô?e by? rôzne, má? to v záruke?
prave, ze ne kdyby bylo nevahal bych dojet do servisu...

Napsal: úte bře 24, 2009 18:00
od kubenko
no nezávidím ti, ale nebude to nič vá?ne

Napsal: úte bře 24, 2009 18:37
od Davids
kubenko píše:no nezávidím ti, ale nebude to nič vá?ne
to taky doufam, ale musim stim jet cca 40 km do OV... :-/ nemelo by to vadit doufam? a jeste tet musim jet na technickou kuaaa :-)

Napsal: úte bře 24, 2009 19:18
od Tommy
Zkus odpojit baterku a uvidí?, jestli je to jen chyba nul a jedniček, či chyba doopravdová.

Napsal: stř bře 25, 2009 18:43
od Davids
Tak jsem se ptal a diagnostika stoji 690 Kc parada :-) to se zase maznu pres kapsu mi zjisti, ze odeslo cerpadlo nebo neco, a muzu si to hodit :-)

Napsal: stř bře 25, 2009 19:33
od JardaK.
Davids píše:Tak jsem se ptal a diagnostika stoji 690 Kc parada :-) to se zase maznu pres kapsu mi zjisti, ze odeslo cerpadlo nebo neco, a muzu si to hodit :-)
Davids, vidím, ?e je?tě zůstanu chvíli u mého klasického Punta, tam u? jsou dětské nemoce vychytané a to co tady čtu, se mi jeví jako sci-fi na odstřel. Na druhou stranu je pravda, ?e mám soukromého mecho?e, který je super, ale chodit k němu s autem v záruce? GP je ov?em srdcová zále?itost, za ka?dým se otočím - hor?í, ne? ?enská!

Napsal: stř bře 25, 2009 19:38
od Dušan
JardaK. píše:Davids, vidím, ?e je?tě zůstanu chvíli u mého klasického Punta, tam u? jsou dětské nemoce vychytané a to co tady čtu, se mi jeví jako sci-fi na odstřel.
Tak bych to nebral. Prakticky u v?ech značek mů?e? natrefit na kus problémový, ale i bezproblémový (těch doufám, ?e je víc).
JardaK. píše:GP je ov?em srdcová zále?itost, za ka?dým se otočím - hor?í, ne? ?enská!
A tak bych to bral. :D

Napsal: stř bře 25, 2009 20:58
od Davids
JardaK. píše:
Davids píše:Tak jsem se ptal a diagnostika stoji 690 Kc parada :-) to se zase maznu pres kapsu mi zjisti, ze odeslo cerpadlo nebo neco, a muzu si to hodit :-)
Davids, vidím, ?e je?tě zůstanu chvíli u mého klasického Punta, tam u? jsou dětské nemoce vychytané a to co tady čtu, se mi jeví jako sci-fi na odstřel. Na druhou stranu je pravda, ?e mám soukromého mecho?e, který je super, ale chodit k němu s autem v záruce? GP je ov?em srdcová zále?itost, za ka?dým se otočím - hor?í, ne? ?enská!


moje grande je s poradovym cislem cca 30 000 dnes jich je vyrobenych pres 1 000 000 ks takze uz budou ty zavady vychytane ;-) a ten tvuj soukromy mechanik nema diagnostiku na fiata? ze bych nemusel do OV :-)

Napsal: stř bře 25, 2009 21:19
od Jarouš
Těch 30 km do Ostravy to snad dojede... :wink: A nechej si to napíchnout na examiner a pozji??ovat kolit to má opravdu najeto a jakým způsobem s tím jezdil ten původní majitel... Dá se tam vyčíst hafo věcí, překročení mezních otáček motoru, doba, počet a dal?í. Jak jsem nakukoval technikovi na garančce přes rameno, tak tam bylo spousta informací k vyčtení.

Napsal: stř bře 25, 2009 21:47
od Dušan
Jarou? píše: Dá se tam vyčíst hafo věcí, překročení mezních otáček motoru,
To jde? Já bych řekl, ?e máme omezovač otáček - u? jen vzhledem k tomu, ?e otáčkoměr nemá "zakázané" otáčky červeně označeny.